Nem igazán látok egylövetű fegyvert.De nem baj jövöre jön a következő rész A kőkor edítion amiben sorozatlövő lándzsák is lesznek. Komolyan ennyire lemajmolni a codos darálást.Dehát ez kell taktika 0 csak reflex benarkózva,bespeedezve mert ha nem pörögsz akkor nem élvezed.Ennyire ki kell ölni mindenből az ész használatát.Olyan ez mint kb. a diszkó volt régen lehetett normálisan táncolni voltak lassú számok a csajokat megtáncoltatni.Utánna meg lett ez a sok techno pörgős zene ami 6 feles után már nem zavar hogy egy fos.
Lassan 10 éve nem csinálnak a korosztályunknak játékot, gondolod, hogy majd most kezdik el és pont az EA/DICE? Bátran ki merem jelenteni, hogy nem, nem lesz már semmi sem olyan, mint 2000 környékén. Ideje lenne feldolgozni szerintem és továbblépni ezen. Ha tetszik a látvány megveszed és lenyelve a békát játszol, ha meg nem fogadod el, hogy nem te vagy a termék célközönsége, akkor meg csöndben elfogadod, szerintem. Ez a téma már kb olyan, mintha egy mai 14 évesnek próbálod elmagyarázni, hogy volt olyan idő, amikor tévé sem volt, nem hogy tévé, meg telefon, meg net, a gyereket kint játszottak együtt a szabadban, meg hasonló baromságok. :D
Mi volt 2000 környékén?Én szinte minden nap több órán át Moháztam.Az sem volt kevésbé pörgős.Szóval nem is értem.Tudom 2002 környékén jött a Battlefield 1942.Na az tényleg más volt.Ott aztán lehetett rohangálni mire ellenfelet találtál.Mondjuk kíváncsi vagyok hogy mivel játszottál/tok 2000 környékén?
Semmivel se volt másabb az 1942 sem, összetettebb sem és a BF2 sem, csak van egy réteg, ahol divat sírni. Jaj azok a régi idők, ahol minden más volt. Annyira pro vagyok, hogy ez nekem már gagyi. Továbbra sem csak a látvány viszi el a játékot.
Legfokepp mi vagyunk , voltunk masok regen... Regen az volt , hogy nincs gl mert oli a jatekot. Ma az van, hogy azevanbazzeg hogy hasznaljam ..... Utoljára szerkesztette: lac coo, 2016.06.27. 13:10:13
Jesszumariaatyuristen ......!
Irj Dice nek, hogy legyen Xray, ha esetleg a farkukat is leellenorizned ......
Az Oroszország elleni hadjárat győzelmes befejezése után, 1915 őszén Mackensen megbízást kapott egy Szerbia elleni hadjárat vezetésére. Nagy határozottsággal végezte el ezt a feladatot. A hadművelet során Mackensen egy három hadseregből álló csoportosítást (Heeresgruppe) irányított: a német 11. német hadsereget Max von Gallwitz tüzértábornok parancsnoksága alatt, Kövess Hermann gyalogsági tábornok osztrák–magyar 3. hadseregét, és a bolgár 1. hadsereget Bojadzsijev vezérőrnagy parancsnoksága alatt. 1915. október 9-én Kövess 3. hadserege elfoglalta Belgrádot. A Duna jobb partján október 22-én Bojadzsijev csapatai elfoglalták Prahovót, és október 23-án egyesültek Gallwitz német hadseregével. Szerbiát legyőzték, területét megszállták
1916. augusztus 28-án Románia hadat üzent a központi hatalmaknak, és a román hadsereg megtámadta Erdélyt. A német hadvezetés attól tartott, hogy a Monarchia egész hadserege meginoghat. Erdélyben Arz Artúr altábornagy 1. hadserege felvette a harcot a románokkal, és kitartóan lassította előrenyomulásukat az erősítés megérkezéséig. Mackensen vezértábornagyot Bulgáriába vezényelték, ahol bolgár, török, német és osztrák–magyar egységekből megszervezte a Dunai Hadsereget, amellyel elfoglalta Dobrudzsát és a Duna deltavidékét. Szétverte a románok felmentésére érkező orosz csapatokat is. Október végére Arz tábornok 1. hadserege, együttműködve Erich von Falkenhayn tábornok német 9. hadseregével kiszorította Erdélyből a román csapatokat. Hadserege átkelt a Dunán, és elvágta a visszavonulók útját. 1917 februárjában Románia kapitulált. Mackensen megkapta a Vaskereszt kitüntetés Nagykeresztjét, ezzel az egész világháború során csak két tábornokot tüntettek ki. A megszállt Románia katonai kormányzójának őt nevezték ki, ebben a tisztségben működött a háború végéig.
Van jó pár új infó benne meg amit nem láttunk egy videóban sem, hogy infantry fel tud mászni tank tetejére és be tud majd dobni gránátot
Viszont ami nem tetszik, az a tankok kategorizálása. Ezek nem különböző kategóriájú tankok voltak, mint a játékban, hanem különböző nemzetek tankjai. A Renault FT (a játékban könnyű tank) francia, a Mark IV (landship) brit, az A7V (nehéz tank) német. Akkor ez azt jelenti, hogy emiatt az "osztályozás" miatt minden nemzet tudja majd használni mindhármat egy csatában? Elég illúzióromboló lenne, hogy a britek német A7V-vel meg francia FT 17-tel rohamoznak...
remélhetőleg odafigyelnek majd erre, akár azt is lehetne, hogy az egyik csapatnak csak 3 nehéz tankja van, a másiknak meg 5, de abból négy kisebb, és egy nehéz, stb.
tökéletesen értem, amit mondasz, és ez engem is zavarna. erre látom én egyfajta megoldásnak azt, hogy ha az angoloknak mondjuk nem volt "nehéz tankja", csak a németeknek, akkor balance-olják úgy a játékot, hogy mindenkinek csak a sajátja legyen, de tűzerőben azért nagyjából legyen egyforma a két csapat.
Ja értem, elsőre félreértettelek:) Igen, ez nem rossz ötlet. Esetleg meg lehetne próbálni kitúrni néhány további (akár csak prototípus fázisban létezett) tankot minden nemzetnek, amik betölthetik a hiányzó szerepeket. Tekintve, hogy a játékban megtalálható kézifegyverek 90%-a is csak prototípusként létezett a háború alatt, ez már úgyse osztana-szorozna sokat.
Nekem azt mondjatok meg, az miert kell, higy a medic megboki a katonat es azonnal szornyet hal !!!???:))
Ez valami kenyszeres dolog a BF ekben, hogy valami meg kell? Mit tudom en loje le pisztollyal, puskaval, verje agyon karoval ,de ez a bokodes MIERT ? :)
Ezen szerintem még csiszolni fognak a végleges verzióig, mert jelenleg tényleg elég röhejes.
Ennek a pályának a neve Battle of St Quentin Canal ami 29 September – 10 October 1918 ig tartott itt még talán el is megy a MP18 , szerinted a Verduni csatába ami 1916-ban volt hogy raknak prototipust főleg hogy a Németeknek nemis volt tankjuk, ha meg futurikus dolgokat beraknak nem ww1 lesz ,hanem Warhammer 40000.
Elmondták, hogy azokat a fegyvereket is bele fogják rakni, amik már elérhetőek lettek volna, de még sem vetették be őket, nem tudom miért kell ennyit rugózni rajta.
Játékokban általában nem szeretem a köd effektet (mondjuk legtöbbször csak az fps növelés miatt rakják be más játéknál / motornál, mert ennélkül túl alacsony lenne framerate), de itt nagyon hangulatosnak tűnik a képeken és a videókon.
Csak a fejek feletti piros spotolást lenne jó kikapcsolhatóvá tenni és nem csak HC módban. HC mód legyen, mert azért elég sokan szeretik, de sztem túlzottan megnöveli a kemperek számát és közben lecsökkenti a foglalók / támadók számát. A játékosok legtöbbje (jogosan) be van szarva, hogy ha kimozdul a fedezékből, akkor 1-2 lövésből leszedi azonnal egy sniper / kemper. Killcam hiánya is a kemperek számát növeli sajnos. Utoljára szerkesztette: Smithwarden, 2016.06.27. 23:40:14
?latod h honnan er talalat..oda nezel..v 2 perc utan kiismered a pajat..es hatba leped a "kempelot"..aki sznajper..akik kempelnek es kesz.. valosagba specialis forcosok van h napokat is varva tuzparancsra..ez van..
kirohanas elott meg fustot dobsz..es maris nem lat senki.. kod a legcsodalatosabb dolog a vilagon.. a fust meg kod a baratod..
hogy jactok ti fpst!?!ha ez nem alap akkor meg minek egyaltalan...
flir hianyozni fog biztos.... Utoljára szerkesztette: toza, 2016.06.28. 00:00:36
Nincs nálad mindig füst, mert mást érdemes vagy kell rakni a loadout-ba egy adott mapon és gondolom egy füsttel te sem rohansz át az egész pályán a sok kemper között. (Vagyis de, mert tudom te biztos megcsinálod, mert überskilles vagy + superman vagy!) Sokszor semmi infó nem kapsz (a hit indicator-ból sem!), hogy honnan lőttek le. Hidd el, volt próbálgatva elég sokszor csapattársakkal, sokféle taktikával és 10-ből 9-szer csak felkúrta az agyunkat a HC mód. Persze nem lehetetlen támadni, de legtöbbször a sok instant killes kemper ellen csak kínszenvedés a játék. Pont ezek az instant killes megoldások (főleg ha még csak fejre sem kell célozni), minden játékban a low skilles játékosoknak kedvez, így ez a HC-ra extrán vonatkozik. HC-t azért szerették meg sokan vagy "kényszerültek rá", mert normál módban "nem haltak egy tárból sem" az emberek. Ez lehet/ett több okból is: rossz netkód, vagy a fegyvereket valaki nem tudja kezelni és azok szórását nem ismeri eléggé, vagy kevés fps-e van és gyenge gépe az adott játékhoz, stb-stb...
Nem is vitázni akarok és azt hirdetni, hogy a HC ilyen + olyan rossz, mert tudom, hogy sokan szeretik és különböző okokból bejön nekik. Legyen HC is, nincs ezzel semmi gond. Csak remélem lesz a szervereken olyan beállítás is, főleg ilyen ködös tájakon, hogy normál mód + no spot + killcam on (még kevesebb kemper miatt), mert így még hangulatosabb lehetne a játék. Utoljára szerkesztette: Smithwarden, 2016.06.28. 00:52:42
Na igen, a HC a BC2 óta a casual játékosok paradicsoma, meg azoké, akik nem tudtak, nem akartak megtanulni lőni. Nagyjából a BC2 óta megy ez a HC a király, mert 1-2 lövés minden milyen hc játékosok vannak ott, habla, habla, habla. Párszor benéztem, mindig tele volt sniper-ral, meg rakétással zászlót meg senki sem mert húzni, annyira hc volt az egész, hogy napokig fákat kellett ölelgetnem, mert csak sírtam és sírtam ha eszembe jutott az élmény.
Azért van ez a tárat kell beleüríteni mindenkibe dolog, mert a szerver a kilőtt golyók nagy részét elfelejti, kb 30%-át, régen valami ilyesmit számoltunk. Nyilván nem minden esetben, szerver és játékosszám válogatta az arányokat. Azért volt olyan is, hogy a kilőtt rpg sem sebzett semmit az emberen, csak a nyoma maradt meg a falon. :D
ja ja.. most verdun hasonlo.. frusztralo mind allat..kb felevekre pihentettni kell 1 het jatek utan ...annyira zaklatotta tesz. ez az ara a realisztikus jatek menetnek. nem tudod ki,honnan lo le.. de izgalmas..
sok ertelme van... es meg "soha sehol" nem lathattuk..
Csak szerintem tolják túl ezt kicsit a youtuberek?
Tudom, nem kötelező megnézni ezeket a "guide"-okat, de azért mégis. Úgy lát majd neki az egész játéknak az ember (több hónap múlva), hogy kivülről-belülről ismeri azt, az újdonság varázsa kinyírva.
hatigen.. tul sok a fos mostanaban..korabbam eleg volt 15 perc SINGLE kampany video.vagy 20 percnyi demo..es megis megvetted mert egyertelmu volt h jo lesz..meg nem is volt tul sokmas amit lehetett volna...
egyébként én kicsit furcsállom, hogy az Assault class ennyire OP lesz.
SMG-k, anti vehicle grenade, illetve az anti vehicle rifle is náluk lesz. azaz medium to close range verhetetlenek lesznek az infantryval szemben, ráadásul ők nyírják majd ki a járműveket is. szerintem a játékosok 70%-a Assault lesz így, vagy több...
Ráadásul ha jól láttam a múltkori customization videón, egyszerre két AT gránátot is hordhatnak magukkal (sima és light). Érdekes, hogy kompletten eltüntették az engineer classt. Az eddigi BF-ekben az engineer és az assault volt a két legtöbbet használt class, most, hogy fuzionálták a kettőt, tök egyértelmű, hogy mindenki assaulttal fog menni.
Jó arcnak tartanak. :D Amúgy első benyomások: A kis Francia tankkal nagyon lehet osztani az áldást, az optimalizálás jó, ultrán fut, a grafika természetesen szép. A találatokat nagyon adja, a repülés pedig kibaszott jó!
Csak ez az egy pálya, conquest és domination módban, plusz ez már az új rendszeren fut, amit megkap majd a BF4 és a Hardline is, egész jól néz ki, csempés. Utoljára szerkesztette: adam46, 2016.06.29. 21:47:52