Amit irtal szerintem te sem hiszed el.... Plane ha az utas olvas kozben, vagy mar bocsanat latas serult, vagy gyerek pl Ő nagyon erti a szituaciokat....
Ez egy baromsag.... Ennyi erovel mindenkinek egyedul kellene utazni az autoban es mindent be kellene tuiltani amit a sofor csinal a vezetesen kivul. pl radio, beszelget az utasokal stb.... Ennyi erolvel barmelyik munkaban folyo tevekenysegben bele lehetne kotni, hogy mi kit zavar az adott folyamatban.... Valaki megint unatkozik.... Utoljára szerkesztette: bmw, 2016.07.31. 11:54:56
A különbség az utassal való beszélgetésnél az, hogy az utas ott ül a kocsiban, látja mi történik az úton, ennek megfelelő a beszélgetés ritmusa. Pl. ha látja, hogy a vezetőnek épp foglalkoznia kell valami szituációval, nem pofázik. Vagy pofázik, de akkor is más, mint a telefonálás, na... a telefon másik végén lévő meg nem tudja miért van szünet a válasz előtt stb.
Várjuk meg a másik mérvadó jelentést a japán (tokiói) kutatóktól is, én azt mondom!
60 embert vizsgáltak meg. Kérdem én, hányan is vezetnek egy napon átlagosan a világban? Több millióan. Több tízmillióan. Namost akkor ez a 60 emberböl álló tanulmány lenne mérvadó? Ne röhögtessenek. A brit tudósoknak rengeteg idejük lehet. Majd ha, több ezer embert vizsgáltak ugyanolyan körülmények között és akkor is ezt az eredményt kapjuk, akkor majd elhiszem, hogy zavar valakit a kihangosított telefon.
Szóval ha valami másra figyelek mint amire előtte figyeltem, akkor nem figyelek már annyira az előzőre?.... Érdekeeees. "angliai Sussex-i Egyetem kutatói" ezek akkor britt tudósok, ugye?
Szerintem az autónak koncentráció tesztet kéne végrehajtania indulás előtt - könnyen lehet, hogy én feleannyira sem tudok figyelni mert egyszerűen zaklatott vagyok épp, mint valaki más, aki telefonál. De ez is csak fél megoldás - tiltsuk be az autókat, illetve a vezetést úgy általában! Nem garantálható, hogy mindenki folyamatosan egyforma módon fókuszál, így inkább ne is legyen! Vagy ne vegyünk át áltudományos ostobaságokat folyamatosan.