Igen, már régóta csak azt figyelem, hogy ezzel a "célzott reklám" maszlaggal meddig tud még a reklámipar úgy tenni, mintha képes lenne bármi újat mutatni és ebből megélni.
Ez a "fotók alapján jól kielemzünk és odab*sszuk eléd az azokon látott tárgyú reklámot" modell már annyira erőltetett és elcsépelt. Persze, mondani kellett valamit a részvényeseknek, hogy mitől lesznek tele, de szerintem az hogy valaki környezetében valamilyen tárgy megtalálható egy adott pillanatban, az nem azt jelenti, hogy annak a tárgynak a relevanciája biztosan magas az adott személy esetében. És közel sem biztos, hogy ez alapján Pavlov kutyája módra, level 72 konzumidiótaként azonnal vásárolni fog olyan vagy hasonló tárgyakat.
"például valaki egy olyan fotót készít, amelyen egy csésze kávé látható, akkor a megoldás úgy értékeli majd, hogy az illető nagy valószínűséggel szeret kávézni."
Na ez egy jókora baromság! Ha meg lefényképezek egy amfiteátrumot, akkor következtetnek, hogy gladiátor vagyok?