rendkívül utálom én is a sok feltűnősködő, 16 éves kis hülyegyerekeknek magát produkáló gémer hulladékokat, akiket szarér-húgyér kilóra megvesz minden játékgyártó, hogy game review-nak álcázott reklám hulladékokat gyártson. pl PewDiePie
viszont vannak eSport témában kifejezetten jó kommentátorok, pár, bár ezeknél nyilván a közönség is agyilag fejlettebb. Supreme Commander https://www.youtube.com/watch?v=mofCqnYm3RU
az abp évek óta pénzért cserébe átenged bizonyos reklámokat. régóta lehet tudni. legundorítóbb viselkedésmód az, amikor a reklámcégekhez hasonlóan ők is beépülnek a terméket értékesítő és a vevő közé a láncba. és leélősködik a vevőket, akiknek egyébként blokkolnak is. kétszínű banda.
Nagyon utálom a kommentáros gameplay-eket. Ha kíváncsi vagyok egy játékra, akkor nem csak a grafikájára, hanem a zenéjére, hangjaira is kíváncsi vagyok, egy herélt kocka kényszerpoénjai helyett.
Elsőre az ugrik be, hogy ha focimeccset nézel is azt látod, hogy más játszik. Alapból valóban nem sok értelme van egy "sima" gameplay-nek, de ha mondjuk a játékos közben érdekesen, vagy humorosan kommentálja az eseményeket ugyanolyan szórakoztató lehet, mint egy sportközvetítés.
youtube is bepróbálkozott valami hasonlóval. hosts file önmagában már nem elég a reklámjaik blokkolásához. szerencsére az ublock origin megoldotta a problémát. és még meggazdagodni sem akar belőlem, nem úgy mint az adblock plusz.
Öreg vagyok már ahhoz, hogy megértsem, hogy miért jó azt nézni, hogy valaki más játszik. Mert ha kiváncsi vagyok hogyan lehet túljutni egy pályán, vagy a másik egy hiperszuper játékos, akkor oké, de itt átlagemberekről van szó. (Nyilván a mellfaktort most kivettem a képletből, azzal csak a női játékosok élnek (vissza)).