Épp tegnap néztem egy videót, hogy a csóka, 40-50 S-es hajóra Torpedót tett, és 2-3 ráfordulással kicsinált egy K-t.
Értelek, én is csak hülyülök...Szerintem nagyon jó, de eltartott egy darabig míg beadtam, hogy hová mentse és mivel induljon. Kezdek rákattanni, úgyhogy rakok fel a "legnépszerűbb videomegosztó-portálra", csak itthon nem szimmetrikus a net, ergo a feltöltésem lassabb, most meg már le kéne feküdni, maj' holnap feltolom.
Örülök, hogy sikerült egy kis hitvitát kirobbantanom. Sokat látom, a jücsübön, hogy ratatát raknak legtöbben főfegyvernek M-es hajókra. Nekik azt üzenem, hogy; Nőjenek már végre fel!
Viku! A Geforszexperienszes videorögzítő sztrímelő cuccról beszélsz? Lőj már valami videjjót, mert érdekelne, de nem vagyok hajlandó feltenni. Viszont amivel eddig rögzítettem (Afterburner), az most nem járható út. Mert vagy tök sötét lesz, Csak a gémet veszi (3D alkalmazás) vagy az isten kapacitása nem elég az Asztal módra! Szaggat és 100% pörög a CPU minden szála!
Tudom, hogy van némi különbség, de akkor is el van írva.:) A szúnyogokat már 4-5km-ről puttyogtatja, ráadásul tök jól leköveti őket. Hát nem tom, én egy fighterre nem igazán raknék torpedót meg plazmát, mert az rendben van, hogy van az I, de elég ritkán találkozni vele, nem úgy mint az összes többivel. Azokhoz pedig ez már nem hatékony. Egyébként pedig az I-hez sem kell hatalmas arzenál.
Más a löveg (turret) és más a fővegyver (weapon) és megint más a rombolók Main Battery-je, ez a 7 km-es.
Főfegyverként a Nemesis-en 3 Bolt Mk2-es van Exceptional tuninggal, 1 db Ion Blaster Mk2-es Advanced tuninggal és egy Torpedo Launcher Mk2-es Exceptional tuninggal. A két lövegem meg Paranid Plasma Mk2-es mindkettő Advanced tuninggal így gyorsabbak és még nagyobbat sebeznek. Egy Xenon I így kábé 5-8 perc...
Akkor ez el vagyon írva, ugyanis 5km az. Én is azt használom, 93%-os a találati aránya, turretben is nagyon jó. Elsőként bolt-ot raktam fel, de a pulse valamivel jobb. Fegyvernek pedig csak a Pulse az igazi, mert amit Pista írt az úgy van, plusz csak ezzel lehet rohadt sokat lőni mire felforrósodik. Utána pedig elég gyorsan visszahűl. A Nemesisen az 1,2,4,5-ös állásban az van, a 3-asban egy ion löveg, turretnek pulse vagy bolt. Verhetetlen a dög, egy K csukott szemmel 3..5perc mire szétputtyogja. Tuningolni a Pulse-t nagyobb damage-re fogom, míg az Ion-t hűtésre.
Időközben végre eljutottam odáig, hogy vegyem a fáradságot és kipróbáljam a k*va drága GPU-hoz (ami nekem hál'istennek ingyen van) adott nvidia videorögzítőt . Már többen mondtátok, hogy minek írok, mikor ott a video tutorial, én meg úgy voltam vele,hogy "jó majd egyszer". Aztán most kipróbáltam és egész jó. Úgyhogy lehet, hogy mégsem fogok ezentúl leírást írni, inkább videózni, mert ahogy a South Parkban is mondták: " olvasni tök gyíkság!" Jó, persze csak viccelek, egyikünk sem primitív, olvasni meg legalább olyan jó mint írni!
De vissza a játékra. Én egy jó ideje tesztelem a fegyvereket. Amiket írtam goyonak, azt fejből és az enciklopédiából írtam. Nálam mindegyik fegyver betalál, csak tudni kell használni és lövegeknél meg úgy mozdítani a hajót, hogy eltalálja. Én ezért rakom vegyesen a csatahajóimra, attól függően, hogy milyen célpontok ellen akarom használni. Ha sok kicsit akarok ölni, akkor Pulse és Beam. Ha sok nagyot, akkor meg Beam, Plasma és Tracking. Asszem az X3-ban lehetett úgy is cserélni, hogy magaddal vitted a fegyvert/löveget. A Rebirthben is nálad volt az összes a Skunk-on. Itt csak akkor, ha olyan hajóval repülsz, mint pl a Pulsar vagy a Quasar vagy az Eclipse. Ezekre ugyanis 4-8 különféle fegyvert tudsz rakni. A nagy hajóknál meg úgyis a lövegek vannak, de azokkal nem te lősz. Apropó, szerintem kéne csinálni olyat, hogy a legénységben legyenek pl. lövészek, akik a lövegtornyokat kezelik és fejlődjenek harcban.Azaz egyre pontosabb és halálosabb lesz az űrhajó.
Jelen állapotban a legénység Engineering skill-je nő, ha megsérül a hajó és javítani kell. Illetve fejlődik a kapitány meghatározott pontokon, attól függően, hogy teher vagy hadihajót irányít.
Ja és Pista! Megnéztem, én az M Pulse Turret-re írtam a 2 km-t, és tényleg annyi, mindjárt rakom a képet. A Weapon-ként működő M Pulse Mk2 tényleg 5 km. Utoljára szerkesztette: kisiku, 2019.04.29. 19:11:36
Kajagyár, nem lehet veszteséges! Sőt! Semmi sem lehet veszteséges, ha abból indulunk ki, hogy "Minden ingyen van!" Az más kérdés, hogy szökőévenként ad le egy - másfél millát! Nekem mindegyikből van egy - egy a megfelelő területen, mindegyik gyárt gyógyszert is. Azt csók. Meggazdagodni nem ebből kell! Az "okostégla" a másik véglet. Baromi drága, de csak az építkezésekhez kell... Szintén nem a legjobb. HA tippeket kellene adnom, akkor jelen állás szerint: Deszka, Motoralkatrész, Okoscsip, Ezeket zabálják a hajógyárak!
Viku! Azt a Pulse dolgot benézted, vagy az információ kétséges, mert a Nemezisen levő (értelem szerűen M-es) Pulse fegyverekkel szoktam 5 km-ről lődözni az aknákat! Ez hótziher! Azt meg utoljára mondom el, hogy a Pulse a leghatékonyabb fegyver a játékban. Mondom miért: Egy fegyvernél mi a legfontosabb? Hogy pontos legyen! Hiába van bolygórobbantó rakétád, ha nem találsz el vele semmit. Eddig tiszta!?!? Aztán jön az, hogy a pulse a leggyorsabb lövedék (Ugyan sugár az, de mondom tovább) Tehát.: 1; Lövedék sebesség (Csak a sugár gyorsabb) 2; lőtávolság (csak a plazma nagyobb... HAGGYUK) 3; A löveg ráfordulásának a sebessége!!!! Sokan nem veszik figyelembe, de pont ebben veri el a sugarat!!! (és minden mást is!) És az sem mindegy, hogy melyik fajét használjuk, mert a Paranid a leggyorsabb!!! Lehet neked azonnal odaérő sugárfegyvered, ha kábé annyit ér mint ha le akarnál vizelni egy cikázó legyet! Tehát; A pulse-nak kb >90%-os a találati aránya! És "azonnal" célt fog! A célzókompjúternek sem okoz gondot kiszámolni a gyors lövedékek pályáját. Egyedül az irányváltásoknál veszti el egy pillanatra a célt... Az Ego pontosan kiszámolta, hogy minden fegyver megközelítőleg ugyanannyit sebezzen (ideális esetben!!!), csak más adagokban. (Visszahűtés, újratöltés, etc.) De azzal nem számoltak, hogy a fele - háromnegyede a lövedékeknek nem talál be!!! És pontosan ezért rinyálok a plazma miatt, mert papíron ugyan kiadja, meg amikor 300 méterről kell eltalálni a K-t (Csak közben ne sasszézzunk, mert én így szoktam mellélőni ilyen messziről is!!! (Olyankor megy a "Mianyánk".)
Az a kérdés, hogy érdemes-e. A Claytronics gyáram óránként 2879 helyett 2400-at termelne ha nem lenne habitat. Csak macera kérdése, mert ugye egy gyárat építgetni nem kis idő.
Amúgy én eddig Beam-et tettem mindhova, az legalább betalál. S-es kedvenc az Eclipse Vanguard 4 Beam-el. Egy 4-5 fős raj már egész jó.
Ja, gondoltam, hogy nincs. Mellesleg egy kinetikus lövedéket mi akadályozna meg az űrben, hogy megálljon, mint egy másik tárgy. De hát ez játék. Sajnálom hogy nincs Novadrone, vagy hasonló, az jó móka volt.
Nincs 28 km-es fegyver. A rombolóknak van főfegyvere, az is 7 km-es. Illetve modban van az antimatter turret, az 10 km-es. Az L Plasma 5, az M Plasma 4km-es. Az L Beam 3, az M Beam 2 km. Az L Pulse 4 km, az M Pulse 2 km. Az M Shard 1 km, L nincs belőle Az M Bolt 2 km, L nincs belőle
Én is csak azért tettem bele a Claytronics gyárba, hogy ne kelljen venni. Ha venném, akkor kellene pénz az állomásnak, de nem akarok neki adni, mert csak magamnak termelek. (egyenlore). Szóval marad a dilemma :-)
Én nem építek egyáltalán mert veszteséges. Építettem egy nagy gyógyszergyárat és onnan szállítok a Trading Station-re. Kaját nem érdemes termelni, mert alig van felhasználás belőle. Építettem egy Food Rations gyártót, az is veszteséges. Sokkal nehezebb eladni, mint a Soja Husk-ot. Ez utóbbi az egyetlen, amivel lehet keresni.
Azon agyalok, hogy a Medical Supplies és Food Ration gyártást nem kéne minden gyárba beépíteni, mert majdnem több modul kell hozzá, mint a végtermékhez. Lenne helyette egy gyár ami ezeket termeli, és majd szállitgatják ahova kell. Ti hogy csináljatok?
Ne aggódj, nálam is szétlőtték, de hamarosan visszaépítem. Mindenhol próbálkozik a Xenon, én már visszavertem őket, most már csak azzal kell vigyáznom, ki ne irtsam őket, mert unalmas lesz a játék és leáll a gazdaság.
köszi, de itt az anyaggal már elkéstem, mert 6-7 K és egy I garázdálkodott, lezúzott egy csomó mindent. Egy szaros behemoth-al szedtem le mindet, még rakétám se volt. (azt akarom most tesztelni) Itt nézegetem a weapon statokat. Gyanitom, hogy nem pontos minden. https://roguey.co.uk/x4/weapons/
M Mass Driver Mk2 100e méter /sec, gondolom nem 28 Km a hatótáv. De a sebzése se rossz. Van valakinek ennél pontosabb táblázata?
Nálam folyamatosan támadják, hordani kell nekik az anyagot, és megvédik magukat. A Zura-ban ki volt az a nem normális aki odarakta a Xeon kaput a Trading Station mellé? Teljesen szétlőtték, levegőben állnak a dokkok.
Igen,nagyon jó amit írsz! Én emlékszem, amikor még története is volt. Írtak belőle könyvet is (Farnham's Legend), nem is egyet ha jól emlékszem. A múltkor kitöltöttem egy felmérésüket (melynek linkje egyébként megtalálható a steam fórumban) és írtam is nekik, hogy sztori nélkül üres és ilyen gyenge zenével pedig lélektelen az egész játék. Ez az egyik legüresebb rész.Itt nincs semmi körítés,ezt sajnálom. Utoljára szerkesztette: kisiku, 2019.04.28. 23:36:44
Azt az elméletet állítottam fel, hogy betegesen küzdenek az információ kiszivárgása ellen. Aztán amikor már térdenálva könyörgünk nekik, akkor nagykegyesen odabiggyesztenek valamit. Mindenesetre valóban egyértelmű jelenség.
Van ahol tényleg fícsör, de éppen attól jó egy játék, ha képesek ezeket a dolgokat arányosan a helyükön kezelni. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2019.04.28. 20:31:47
Ego-val az a baj, hogy nagyon nem érzik az infók átadását a játékon belül. Már a korábbi részeket is jóformán csak fórumokról lehetett megtanulni rendesen játszani. Pl. az általad leírt építési feltételek esetén is mindössze annyit kéne csinálni, hogy ha valamelyik még nem teljesült a háromból, de a játékos mégis elküld egy hajót bányászni, akkor csak ki kéne írnia egy kis abalkba, hogy miért nem csinálja pl. "Nincs igazgató a gyárban".Ennyi. És akkor nem szívna szegény játékos napokig, hogy most bug miatt nem bányásznak a hajói, vagy valami más oka van és neki kéne még csinálnia valamit?
X3R-ben még enciklopédia se volt, úgy kelltt minden egyes fegyvernek az adatait egyesével leírni, vagy később már voltak ilyen modok és weboldalak, ahol meg lehetett nézni egy táblázatban. Ezek apróságank tűnnek, de nagyon le tudják lassítani a játékot, szerintm sok embernek a kedvét is elvette/veszi az, hogy nincs dokumentálva egy csomó minden a játékon belül.
Te vezeted, vagy npc? Ha npc akkor nem. Ha te, akkor ott, ahol az ágyúknak mondod meg mikor lőhetnek (Védelem, aktuális ellenség, minden ellenség.) Van egy legördülő ahol...
juhé, sokáig védtem, és nekiálltak újjáépíteni. Jól gondolom, hogy a behemoth Tracking Turretnek nem tudom megadni melyik missile-t töltse be?
Félig szétlőtték a xenonok a HOP-os warfot, ahol épp át akartam venni a kitüntetést. Nem működik a dock, az állomás már nem jelölhető ki, mert eléggé hiányos. A builder odament, de el is ment.
Ezt már b...hatom? Ilyenkor mi van?
Amúgy nem semmi ez az állomás építés. Biztos sok meló volt benne míg megtervezték. Azért le a kalappal. Ilyent összerakni nem kis programozó tudás kell, de a kapkodás hibákat szül.
Lassan kész a claytronics gyáram. Remélem beindul a pénztermelés, mert most lassan nő.
bakker,már tolnám én is de várok még,kibírom azt a 4,0 -t :D de mire nekikezdek már mindent fogok tudni mit merre,és remélhetőleg minden működni is fog :) aship mod must have,esetleg majd ha vannak még jó modok amiket ajánlotok,de nem csalás szagú jöhetnek majd a tippek :)
Ez megint csak egy jó példa a programozásra és logikus is. Amíg az egyik feltétel nem teljesült, addig a másik el sem kezdődik. Azért nem bányásznak az állomáshoz rendelt bányászok, mert : - vagy nem épült fel a feldolgozó - vagy nem épült fel a hozzá való raktár - vagy nincs igazgató a gyárban
addig nem fog bányászni egyik sem, hanem csak járőröznek, mint ha katonai hajók lennének.
Más. Azt hiszem ismét dicsérnem kell magam és azt az embert aki ezt a "szuper-csillagrombolót" kifejlesztette. Elmentem tesztelni a Bayamon-t egy kicsit jobban. Van a Matrix 9-es szektor, ami színültig van (volt) xenonnal. Ezt úgy kell elképzelni, hogy kb 100-200 Xenon P volt egy rakáson, ami azért elég brutál, főleg, ha egyszerre indul meg mindegyik feléd. De ügyes taktikával és jó hajóval kisöpörtem őket onnan. Lásd képek
Így van! Ha nincs szüksége gázgyűjtőre, akkor nem tud mit kezdeni vele. (Legjobb esetben beteszi védőnek!) A szükség akkor jelentkezik, amikor már be is került a termelési láncba az adott anyag. Ebben az esetben teljesen irreleváns, hogy te milyen raktárat biztosítottál előre neki! Ez így ebben a formában nem a játék hibája. Talán a jövőben megengedi, hogy előre feltankoljon. Nem lenne butaság! Korábban én is alkalmaztam ezt a gyorsító trükköt, hogy a saját fennhatóságom alatt telebányászattam egy-egy hajót, hogy mire szükség van rá, ott legyen.
Na, megvan mi volt a gond, leírom, hátha más is belefut. Épül a gyáram, a Liquid storage már kész volt, de ami felhasználja az anyagot, jelen esetben a metánt az még nem. Amint megépült az antimatter prod modul, el is indult a gáz gyűjtés. De azért a hajót újra a gyárhoz kellett rendelni. Biztos hogy nem csak az utóbbi volt a gond, mert a hozzárendelést többször töröltem és hozzáadtam. Tehát nem az alapján dolgoznak a minerek, hogy milyen storage-om van, hanem hogy kell-e valamelyik prod. modulhoz. Mondjuk ez logikus. Most bódógság van. Utoljára szerkesztette: goyo2, 2019.04.27. 15:04:08
köszi
Nem. Az egy hiba. vedd el, add vissza. Esetleg cseréld le az igazgatót. Előbb utóbb menni fog.
Urak, lehet hogy a GÁZ gyűjtők azért nem dolgoznak, mert az állomás managere csak 1 csillagos? (ilyen volt csak) Van a szektorban gáz, kézzel megy is a bányászat. Hozzá van rendelve rendesen az állomáshoz. Nem ez az első állomásom. köszi
Furcsa ez a játék. Már így egészségileg. Hogy két külön gépen szinte teljesen eltérő hibákat produkál. Nálam pöllő ez az "elfáradásos" jelenség nincs. (játszom három órát és behülyül) Legalábbis nem észrevehető! Ha baromságot akar csinálni, akkor azt rögtön indulás után is megteszi...
De nem is erről akartam, hanem a megoldásokról. Kicsit zavar, hogy a nagy teherhajók "Hátulról" mennek át a kapukon. Értem én, hogy ez közlekedésbiztonság szempontjából rendben van, de így talán jobban ki vannak téve a rosszindulatú egyedeknek. Másik jelenség, hogy egy szektoron belül is mintha bizonytalanok lennének a kapitányok.: Főleg SETA-val figyelhető meg, hogy a teherhajók egy adott távolságot nem egy gyorsítással tesznek meg, hanem: Gyorsítanak, lassítanak, aztán megint és így megy háromszor, négyszer, ötször. Már így a Ribörsz után, ahol becélozta és dzsassz! Legalábbis furcsa.
"Kicsi cég az Ego..." Hát igen. Néha olyan érzésem van, mintha itt mind családtagok lennénk velük együtt. Főleg a viszályok tekintetében.
Térkép, Fent emberke (pléjerinfó) és valahol a bal menüben lesz olyan, hogy sztenderd viselkedés! (Global standing orders) De ne mondd, hogy még nem nyomkodtad végig soha!!!
Hol lehet megadni, hogy ha megtámadják egy hajómat mi legyen az alapértelmezett viselkedés. pl amikor mondja a csóka, hogy drop cargo. És ha nem tudok pont rákattintani az comm. ablakra, akkor buktam a választ.
Kellemesen csalódtam: "Problem occurs if you click on "Total cash in station accounts" or "Inventory items" in the Empire Overview. This is now fixed. Fix should be in a future update.
Thanks for the report.
Igazán nincs mit!
Így van! A Wing nem nevezhető át. De kit érdekel? Én mindig azt nézem, melyik hajón van kék homokóra, mert az jelenti azt, hogy már nincs dolga, azaz áll.
Más.Na, vettem egy Bayamon Carrier-t. Eddig a Albatross Freedom Carrier volt a non-plus ultra nekem, ez kenterbe veri. Egyrészt feltuningolva a végsebessége 15000 m/s (!), az elején lévő 2 darab ANT löveg (antimatter turret) pedig szétkapja a Xenon I-t is. Baromi erős hajó, pedig ez a normál, nem-csatahajó verzió. Egy baj van vele: lakott területen nem lehet bevetni. Mivel az antianyag löveg olyan, mint egy atombomba, nagy területre hat a becsapódásnál, ezért pillanatok alatt válik ellenséggé körülöttünk mindenki. Egy kis vadászgép a robbanás közelében 0,5-1 km-es körzetben simán elpusztul. Egy találat egy Ilonka pajzsából kb 8-10%-ot vesz le, egy K-nál ez 25-30%, tehát néhány lövés és vége van.
Ez ugye egy modification, az alapjáték nem tartalmazza. Az "Aship" mod másik szörnyszülöttje. Tudom, már bemutattam,ezért csak ismétlem: a modifikáció 6 darab Capital Ship-et tartalmaz. Ebből 3 már ismerős a Rebirth-ből és 3 új van, minden fajnak 1-1. Ez a hajó kb 130-150 millióba kerül,ebből 80 millió a két löveg. A hajó nem csalás, mert kellően drága és nagyon drága a terveit is megvenni.
Ez a hajó felveszi a versenyt a Xenon I-vel. Amíg rá nem jössz hogyan lőheted ki, addig semmi esélyed ellene. Kicsit túlkompenzáltak a srácok e téren, ugyanis nincs olyan űrhajó az alapjátékban, ami még max tuning mellett is egyenlő lenne a Xenon I-vel. Én már kb a harmincadikat lövöm ki, de azért, mert tudom, hogyan kell és mivel. Utoljára szerkesztette: kisiku, 2019.04.26. 14:56:50
Eljutottam odáig, hogy az L-es teherekhez rendeltem 2-2 vadászt. Viszont most frankón nem átlátható, mert a wing nem átnevezhető. Remélem ezzel kezdenek valamit.
Bakker, egy scout egy kics tücsökpöcse csúzlival leszedte a shuyaku pajzsat 1 sorozattal. WTF???
Az állomás építésre visszatérve. Ha nem teszek pajzsot és fegyvert rá akkor csak claytronics és hull parts kell, és némi EC. Most épül a claytronics gyáram 5x Claytronics modullal, teljesen önkiszolgálóra. A HQ-n van 2 claytronics és hullpart modul, abból látom el. Végül is csúzlikat ráérek rátenni, úgysincs aki a gyárat lőné.
Nagyon szívesen.Húú, akkor te is olyan voltál, akinek egyáltalán nem volt élete (idézet a South Park-ból). Én is nagyon sokat toltam bele a 2-3 részekbe főleg, mert 1999-ben, az első résznél én még az RTS-es és TPS-ek világával ébredtem és álmodtam.
Az egér klattyhoz: értjük egymást.Igen, érthető is az xml alapú mentés. Gigantikus mennyiségű adatot kérdez le folyamatosan, mint egy adatbázis kezelő. Én nem vagyok programozó, bár pár dolgot ismerek, de értem miről van itt szó. Lehet, másik fajta programnyelv vagy másik engine sokat dobna rajta. De szerintem nem akarták/nincs pénzük megvásárolni. Épp azon gondolkodtam most munkába jövet, hogy az Egosoft egy kis cég, aminek gyakorlatilag ez az egy terméke (játéka) van. Nem dolgoznak több projekten, nem fejlesztenek mást, így erre kell koncentrálniuk, ebbe kell beletolni a pénzt és ebből kell kivenni. Ezért van többek között ez a folyamatos javítás és törődés, mert nem tehetnek mást.
Off: Meg ugye PC-s alkalmazásoknál megengedett az utólagos update/patch/hotfix/stb (ezt főleg a Mcafee Enterprise termékeknél látom ), ezt konzolon nem lehet megtenni. A bátyám ezzel foglalkozik már vagy 15 éve, videojátékokat fejlesztenek, s ő mesélte, hogy milyen elképesztő checklist-nek kell megfelelni, hogy egy platformra kiadjanak (egyáltalán szóba álljon a kiadó egy fejlesztővel) egy játékot.
István, én kicsire nem adok, ettől még jó, már hozzászoktam , különben is 876 órát beletoltam...egyébként azt érzem, amit mondtam korábban is. Olyan, mintha egy idő után ki kéne lépni, majd újraindítani a játékot és akkor megint néhány óráig "lag-mentesen", simán fut, minden kattintás jó, sima a játékmenet. Rengeteg adatot kell feldolgoznia, a 3D modellek megjelenítéséről már nem is beszélve. S ahogy bővíted az egészet, azaz újabb űrhajókat rendelsz hozzá vagy építkezel, úgy nő az egész. S nem a béta hibája, egy jó ideje megvannak már a menühibák, már a 2.0 előtt is megvoltak,csak akkor se érdekelt. Zavaró, de elviselhető. Olyan, mint amit mondtál, a beakadó Junoszty az űrhajókon, felállsz az ülésből és megjavul.
Nekem tudod mit csinál újonnan? Kilépek szabályosan, majd feldobja a hibajelentő oldalt, hogy valami nvidia hiba miatt kerültem az ő oldalukra. De minden jó, nem fagy, szabályosan kilép az asztalra, stb és nem látszik sehol sem...ezek ilyen megfejthetetlen dolgok. Utoljára szerkesztette: kisiku, 2019.04.26. 08:58:04
Nálam a duplakatt úgy is működik, hogy automatikusan szkriptelve van az egerem egyik gombjára. Tehát mindegy milyen gyorsan hajtom végre. Szerintem attól (és mindentől) függetlenül a duplakatt NEM ÜZEMSZERŰ. Sokkal inkább hiba. De ha az nem is, a páros páratlanra semmi elfogadható magyarázatot nem sikerült még kreálnom! Így, hogy Viku is beszámolt menühibákról még kétségbeesettebb lettem, mert meg voltam győződve, hogy a 2.50 hozadéka!
Önsanyargatóknak tudom ajánlani az ego bétafórumát: "Ez nem jó, azt nem csinálja, kijavítottuk, de nem javítottátok, nem a mi hibánk, de a tiétek, rajtad meg megint nincs sapka!"
Köszi, amit írtál. Nagyon rutinos X3-as voltam (>8000h), Rebirth (0h), elég könnyen jönnek a dolgok. Szintek, kommunikáció, blueprint minden megvolt, csak ez a nem látszás dolog fogott ki rajtam. Mondjuk itt azért segíthetnék kicsit jobban a játékost, hogy mi a bibi. Mint ahogy a játék számos pontján megteszik. Én sem használok csítet, ezért indítottam próbajátékot ahol kipróbálhattam, anélkül még mindig csak néznék ki a fejemből. Újratelepítettem a játékot (beragadt gőz frissítés miatt), tanácsra új játékot kezdtem, szarrá néztem a csövet és egyebek. Igen, elég könnyű a játék, az új indításnál ki is derült, hogy a nulláról egy elfogadhatóbb szintre lépést elég hatékonyan meg lehet oldani. Ha tudja már az ember mit kell csinálni. Egyedül az "Engine parts" vs. "Hull parts" hiány akasztott meg, mert feltöltöttem a Wharf-ot hajtóműalkatrészekkel, mire meghoztam a szerkezetet már nem lehetett hajtóművet gyártani, és így tovább. Elsőnek mindig csak a saját rendeléseit gyártja le, a Paranid pedig gyárt hajót rendesen. Egészen addig, míg a Wharf trade konzolt fel nem törtem, mert az előre vesz a kiszolgálási listában.
Egér klatty: nálam csak a duplakatt okoz némi problémát, az néz ki úgy mintha nem venné be. De ott csak annyit kell tenni, hogy öregesen kell kattintani a katonás helyett. A játékok többségénél a graf.engine-nek kell kezelnie a bejövő események egy részét (egér,bill.) ezért az események feldolgozási ideje nagyban függ az éppen futó task-októl. Ezért aztán minél több működő (taskot/taskokat futtató) objektum van a játékban (állomások,hajók,satellitek,stb.), annál kevesebb idő jut egy-egy eseményre. Így megnyúlik a billentyű/egér válaszideje. Az Ego pedig különösen "hírhedt" a foreach típusú feldolgozásról. Pl. az X4-ben a satellite-eket eleve globálissá kellene tenni, mert most tele kell szórnunk a szektorokat velük, nem elég a szektoronkénti egy satellite. Márpedig ha szektoronként csak egy kellene akkor is az legalább 50, ami ugye ennyi folyamatosan működő foreach taskot eredményez. És ezek a taskok nem úgy működnek, hogy csak a hatósugár belsejében lévő pár objektummal foglalkozik, hanem le kell kérdeznie minden egyes alkalommal a galaxis összes objektumát, eldönteni, hogy foglalkozni kell-e vele, stb.stb. És mindezt scriptben nem pedig natív módban. Szóval öregesen, nem kell kapkodni.
Dzsízisz! ezek szerint nem az én tükröm görbe! Nálam ilyen nem fordult elő a 2.50 előtt! Komolyan mondom, hogy nemhogy fejlődne, hanem inkább omlik össze a játék!
Nálam is előfordul hogy nem reagál, meg olyan is, hogy bedobja a főmenüt, ha pl ki akarom kapcsolni a kereskedelmi menüt, a jobb felső sarokban lévő kis gombbal.
Én most is azt csinálom, hogy egy Shuyaku Sentinel (ez a legnagyobb van is több mint 20 darabom) mellé, berakok 2-4 db vadászt. Azért azok jók. Vagy adok mellé fregattot.
Kijött a béta 3 kiadása 2.50-nek, de nem ez a lényeg, hanem hogy már a megjelenésekor keletkezett egy hiba a menüben. Nevezetesen, hogy szarik az orcámra némely menüpontban hiába kattintgatok. Egész idáig reménykedtem, hogy ez csak aprócska malőr, de úgylátszik, hogy ez csak engem zavar. Mindenesetre lejentettem. Remélem a képembevágják, hogy "HÁTPERSZEMER'MÓDOSÍTOTTAJÁTÉK!!!" És akkor én azt mondom, hogy hoci a 75 ajrómat, mert már nem hiszem, hogy ebből valaha is elfogadható minőségű játék lesz, és a bizalmam utolsó morzsáját is feléltétek!
Régóta érik bennem ez a kirohanás, csak hát a reményhal..., meg a csüggedést fel ne adjuk soha! Etc.
"volt olyan szontver, amivel ki lehetett zárni szektorokból, hogy oda ne menjen" Most feketelista lesz, ha hajlandó lesz működni...! Ez a 2.5 a legátkozottabb frissítés. Csodálkoznék, ha ebben a hónapban megjelenne! Egyelőre ott tartunk, hogy ami eddig működött, (mármint a 2.5 előtt!) az most bizonytalan. Ha én lennék a fejlesztő, elnézést kérnék a kellemetlenségért és kukáznám az egészet! És igen. A kalózok rendszeresen leszedték a teherhajóimat X3-ban! De velük lehetett békülni. Nem úgy mint most!
X3-ban én arra emlékszem, hogy ha a teherhajóra nem tettem egyetlen fegyvert sem, akkor senki nem támadta meg, vagy legalább is, csak elenyészően ritkán (kivéve persze, ha betévedt egy Xeon szektorba, de arra volt olyan szontver, amivel ki lehetett zárni szektorokból, hogy oda ne menjen). Ha tettem rá fegyvert, akkor állandóan támadták és ott sem igazán volt képes megvédeni magát. Ezért én minden teherhajóm mellé adtam kíséretet jól felszerelt Novákból.
na végre kis újítás is kitaláltak Scavenger Faction
Szia.No, amiről István beszél, az a "történethez" tartozó rész. Amikor új játékot indítasz, akkor a tutorialon keresztül bevisz egy kis történet részt.
A sztori szerint, miután részt vettél egy kísérletben, amit a Boron faj egyik itt maradt nőnemű egyede adott, találsz egy furcsa óriás aszteroidát, Grand Exchange-ben. Ez lesz a HQ-d, azaz egy olyan alap űrállomás, amire aztán építkezhetsz, egyfajta kiindulópontként.Ha elkezdted végrehajtani a feladatokat, előbb-utóbb eljutsz egy olyan pontra, amikor majd tudsz fejleszteni/kutatni. Ekkor megjelenik egy Research menüpont is a játékban. Itt különböző témakörökben tudsz majd kutatni.
Én a csalást egyáltalán nem szeretem és ebben a részben már egyáltalán nem is kell. Már az X-Rebirth is könnyebb volt, mint az X első három része. Nézzük még egyszer a tuningot és a különféle terveket.Vegyük háromfelé: vannak az űrállomás tervek, vannak űrhajó tervek és vannak a felszerelés tervek.
Ahhoz hogy űrállomást építhess, rendelkezned kell tervekkel. A terveket kétféleképpen lehet megszerezni: szkenneléssel vagy vásárlással. Szkennelésnél először is kint kell lenni az űrben egy űrhajóban és Scan Mode-ban lenni. Eztán megközelítesz egy tetszőleges űrállomást és elkezded körberepülni, keresztül-kasul a különféle moduljait. Előbb vagy utóbb találni fogsz sistergést, mégpedig a piros sistergés a jó, nem a csillagszórós. Ezek meghallgatása rejtheti a tervet. Például akarsz egy Argon Bridge Defence Platformot, akkor ha egy ilyenen találsz piros sistergést (data leak-et), elképzelhető, hogy tartalmazza ennek a modulnak a terveit.
Másik módszer, ami egyszerűbb, hogy megveszed. Mindhárom fajnak van egy képviselője.Ezeket meg kell találnod, de elárulom, hogy gyorsabb legyen :
-A TEL Ianamus Zura, Trading Station, -A MIN az Eighteen Billions-ben van a Wharf-on, -A PAR Pontifex's Realm-ben a Wharfon -A HOP Holy Order-en a Shipyardon -Az ARG Argon Prime-on a Shipyardon -Az ANT képviselője pedig Antigone Memorial-ban az EQ Dock-on van.
Ha a reputációd eléri a +10-et, előléptetnek. Ha eléri a +20, még egyszer előléptetnek, ha eléri a legmagasabb +30-at akkor már nem léptetnek elő, de a legmagasabb kedvezményt kapod és a legjobb árakon tudsz kereskedni az adott fajjal. Az előléptetéshez el kell látogatni a fent említett helyekre és kérelmezni az előléptetést.Ugyanezeknél tudsz venni Blueprinteket. Vásárolni nagyon sokba kerül, de csak egyszer kell.
A másik blueprint fajta, az űrhajók és felszereléseik (építőelemeik) a 2.0 újdonsága, hogy építhetsz saját hajógyárat is. Az űrállomások építést elolvashatod a #1697-es írásomban, ott vagy 10 oldalon keresztül kifejtem.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa?!?!?!? Akkor azt még várjuk meg...! Ezek szerint teleportálni sem tudsz még?
Nem fejlesztettem (nem is értem mit írsz:)), de küldikből kaptam párat, mert abból sokat csináltam míg meg nem untam. Azokból egyiket sem tudom használni csak a festéseket. A saját HQ-on kell a kutatást (szó ez lesz a research?) megtenni? Mert az még nincs.
A HÁKÚN kifejlesztettél mindent csutkára???? (Kutatási oldal. Teleportálás és EGYEBEK) Merthogy ugye azt mondtad, hogy vannak tuningjaid!
Viku! Az nem kérdés, hogy szebb lesz. Az sem, hogy fejlettebb. De ha ugyanazt a motort használják, mint az elődjéhez, akkor megette a fene! Kb hajítófát sem ér majd! A többit a saját fórumában!
Köszi, tehát igazából annyi a különbség, hogy a hack eszközöket is el tudom adni a csempésznek. Elvileg a pirate base-n is el tudnám, de nincs meg hozzá a reputációm. És ha az még nincs megcsinálva, akkor azt a jövőben sem tudom majd eladni. Csempésszel nem szarakodok, mert próbáltam a csillagszórós módszert, de csempésszel nem találkoztam, viszont egy csomó más szarsággal húzták az agyam. Most már keresek annyit, hogy inkább kidobálom az illegális cuccokat amikor elkapnak. Az egyik rendszerben beakadt az egyik biztonsági hölgyikének az agya, és akkor is az illegális cargo eldobására szólított fel amikor nem is volt nálam. Azután bepirosodott minden és menekülnöm kellett. Ezért aztán egy idő után ki kellett lőnöm szegényt. Némi repu leesett, de végre megnyugodtak a kedélyek. Közben rájöttem a tuning nem működésének az okára: blueprint problémája van. Hiába veszem meg a hajó és az egységek blueprintjét, nem kapom meg rájuk a módosítást, ezért üres az egész. Azt még nem tudom mit kellene tennem, hogy meglegyen a módosíthatóság is, de indítottam egy próbajátékot, és a slan féle cheat-nél ha rábökök a blueprintekre (amivel ugye megkapom az összeset), akkor megjelenik a modifications menüben az összes módosítás is. Ha elmegyek a shipyard/wharf-ra, akkor le is tudom gyártani, és fel tudom rakni (az Elite mérnökei lettek ellopva és rohadtul leegyszerűsítve).
Ez milyen játék? ugyanolyan jól fog futni, mint most is? Bár egy ideje nem játszom vele, a legutolsó alkalommal 15 perc volt, mire betöltötte egy állásomat és szinte semmi modom nem volt hozzá, csak pár modell.
Mellesleg nekem az nem tetszik, hogy egy L-es teher nem bir el egy S-es scout-al, OOS-ban sem. Van pár turret, de szart se ér. Azért az X3-ban ha feltoltam legalább 1 HEPT-et, ami néha betalált, akkor vége volt a kis köcsögnek.
egyet értem mert a többi részben 3x annyi van mint ebbe rendszer itt az ego ki spórolta rendesen.
Igazándiból minden azon múlik, hogyan lövik be az igényeket. Miből mennyi kell egy köztes termék vagy egy végtermék (űrhajó) legyártásához. Valamint, hogy a végtermék hogyan, milyen tempóban készül és fogy. Tehát én szándékosan végig szoktam nézni, ahogy az ellenség (xenon) tombol és tör-zúz. Tudom szemétség,de a valóságban is ezt csinálják sokan, ezért mondják, hogy a háború a világ legnagyobb üzlete. Azért, mert így fogynak, s ha fogynak, majd rendelnek újat. Ha újat rendelnek, fogynak az alkatrészek és így tovább. Csak már nagyon kéne egy galaxis bővítés. Utoljára szerkesztette: kisiku, 2019.04.24. 11:26:35
Nos. Ha így marad a 2.5, akkor megint megnő a kereslet az Okoscsipekre!
Persze egyszerűbb, ha eladom őket, és amikor épitek akkor csak pénzt adok a gyárnak. Ugy gyorsabb is, de nem biztos hogy olcsóbb. Mellesleg tetszik az ötlet, hogy magam szállítok mindent.
Nekem volt egy időszakom a játékban, amikor elképesztő mennyiségű smart chip kellett mindenhová, de annyi, hogy százmilliókat kerestem vele.Aztán kijött a 2.0 és visszavették az árát, meg az igényt. Azóta megint nagyon kell. Mindig megéri gyártani, csak akkor nem, ha valamiből túlkínálat van. Például nagyon kevés Field Coil kell, mert azt csak űrállomáshoz használnak és minimálisat a hajógyártáshoz. Én meg elkezdtem orrba-szájba gyártani, majd rájöttem, hogy nem kell. Ekkor visszabontottam és csak egy gyártómodult hagytam meg. Telerakhatod raktárakkal bármelyik gyáradat, így nyugodtan tud termelni,te meg elképesztő mennyiségeket tudsz felhalmozni, hacsak közben el nem adja.
Azannyja, én egy 10xSmart Chips gyárat huztam fel, (persze nem érte meg, csak először jó ötletnek tűnt.) és azokhoz amiket oda tettem, emlékeim szerint csak ez a kettő kellett. Köszi az hasznos infó volt.
Építkezéshez azokon kívül kell még sok más dolog is. Például Field Coils, Turret/Shield/Drone Components, Smart Chips, meg még pár dolog. A Build Storage-et nem feltétlenül az állomás mellé húzza fel, ez gondolom a térbeli elhelyezkedés miatt van. Teljesen nem, tehát a dokkoló részt nem lehet kilőni, de a többit igen. Építs raktárakat a HQ-hoz, többet is. Egy L-es raktár 1.000.000 m3-es, ebből mindhárom fajnak van egy típusa. Én az Argon és Teladi raktárakat szeretem, az elhelyezkedés és a fegyverzet miatt. Az Argon lapos és széles, a Teladi keskeny és magas. A legtöbb a Container típusú storage-ből kell, a többi csak akkor, ha bányászol is.
Látom irod, hogy szét lehet lőni teljesen. Mivel befogni nem lehet, nincs infó róla, nem is tudom hogy egyáltalán sebzem-e.
Igazából gyűjteni akarom a Claytronics és Hull partot a HQ-ban, mert kizárólag abból akarok építkezni. De meglátjuk, lehet felrakom a warehouse modot.
A Xenon defence platform tárolóit ki tudom lőni, persze nem úgy hogy térképen célba veszem, mert az nem ott van ahol valójában van. Ez gondolom bug.
Mellesleg azt nem lehet kilőni teljesen?
Igen, abban kizárólag az űrállomás építőanyagai vannak és csak addig, amíg beépítik őket. Raktárnak nem jó és valóban védtelen, de mivel nem lehet célba venni/kijelölni, ezért az ellenség nem is lövi ki. Az addig van védve kb., amíg mellette van a CV.
Viszont ha meg akarod nehezíteni/állítani a Xenon terjeszkedését, akkor körbeaknázod az ő ilyen raktárát, és raksz pár lasertower-t is. De szét is lehet lőni, csak befogni nem lehet. A kipottyant árut meg össze lehet szedni egy teherhajóval.
A Building Storage az amit a gyár kezdetekor lepakol a gép, az állomáson kívül ugye? Bazi sok hely van benne, de gyakorlatilag védtelen. Jól gondolom? Tehát nem érdemes benne halmozni a cuccot.
Túl nagy különbség nincs.Csempészekkel (ők azok, akik a csempét lerakják ) leginkább küldetés formájában találkozol. A csempészekkel kis mennyiségben tudsz kereskedni, a kalózbázisokkal nagyban. A "Bár" csak kalóz megbízatású küldetéskor érhető el.A kalózos küldetések a pénzen kívül másra nem jók. De nem érsz el vele semmit, hiszen nem növekszik a reputációd. Az SCA-hoz "friszolódás" még nincs kidolgozva, tehát maximum a HAT (Hatikvah's Free Alliance vagy ilyesmi), amivel jóban tudsz lenni.
A Trading Station-ök vesznek illegális árukat, de ezt lentebb kifejtettem, hogy akkor az igazi, ha te vezeted a hajókat. Illegális cuccok: Spacefuel, Spaceweed, Maja Dust, meg a hackelő alkatrészek. Ez utóbbiakat csak akkor tudod eladni, ha csempésszel találkozol. Ezenkívül még illegális a Spacefly Eggs és az ebből készült Spacefly Caviar (ez nagyon sokat ér), lehet hallucinogént is craftolni, ez is illegális. Ha termelni akarsz illegális cuccot, akkor először jóban kell lenni a HAT-tal (min.+20-as) és ellátogatni az űrállomásukra megvenni a gyár modulokat. Ezek után egy semleges vagy ha bátor vagy, Xenon szektorba felépíteni az illegális cuccot termelő gyáradat.
Nem olyan sok. A kalózbázison és a szabadkikötőben lévő boltban is lehet tiltott holmikat kapni, de a csempésznél talán húzósabb cuccok vannak! Persze kevesebb mint a boltokban.