Időközben végre eljutottam odáig, hogy vegyem a fáradságot és kipróbáljam a k*va drága GPU-hoz (ami nekem hál'istennek ingyen van) adott nvidia videorögzítőt . Már többen mondtátok, hogy minek írok, mikor ott a video tutorial, én meg úgy voltam vele,hogy "jó majd egyszer". Aztán most kipróbáltam és egész jó.
Úgyhogy lehet, hogy mégsem fogok ezentúl leírást írni, inkább videózni, mert ahogy a South Parkban is mondták: " olvasni tök gyíkság!"
Jó, persze csak viccelek, egyikünk sem primitív, olvasni meg legalább olyan jó mint írni!
De vissza a játékra. Én egy jó ideje tesztelem a fegyvereket. Amiket írtam goyonak, azt fejből és az enciklopédiából írtam. Nálam mindegyik fegyver betalál, csak tudni kell használni és lövegeknél meg úgy mozdítani a hajót, hogy eltalálja. Én ezért rakom vegyesen a csatahajóimra, attól függően, hogy milyen célpontok ellen akarom használni.
Ha sok kicsit akarok ölni, akkor Pulse és Beam. Ha sok nagyot, akkor meg Beam, Plasma és Tracking. Asszem az X3-ban lehetett úgy is cserélni, hogy magaddal vitted a fegyvert/löveget. A Rebirthben is nálad volt az összes a Skunk-on. Itt csak akkor, ha olyan hajóval repülsz, mint pl a Pulsar vagy a Quasar vagy az Eclipse. Ezekre ugyanis 4-8 különféle fegyvert tudsz rakni. A nagy hajóknál meg úgyis a lövegek vannak, de azokkal nem te lősz.
Apropó, szerintem kéne csinálni olyat, hogy a legénységben legyenek pl. lövészek, akik a lövegtornyokat kezelik és fejlődjenek harcban.Azaz egyre pontosabb és halálosabb lesz az űrhajó.
Jelen állapotban a legénység Engineering skill-je nő, ha megsérül a hajó és javítani kell. Illetve fejlődik a kapitány meghatározott pontokon, attól függően, hogy teher vagy hadihajót irányít.
Ja és Pista! Megnéztem, én az M Pulse Turret-re írtam a 2 km-t, és tényleg annyi, mindjárt rakom a képet. A Weapon-ként működő M Pulse Mk2 tényleg 5 km.