Teljesen jól működik. Van egy sorrend az építkezésben. Tudom, mert már kb a harmincadik űrállomásomat építem. Tehát, egyszer van egy sorrend a moduloknál (építőelemeknél) aszerint, ahogy a Plan Build-ben építed. A fegyverek és pajzsok akkor kerülnek fel a Defence modulokra, ha az alap már megvan. Tehát, előbb megépíti magát a modult és csak aztán rá a fegyvert. Arról nem beszélve, hogy csak akkor szereli fel, ha már leszállítottad a Shield/Turret Components-et, plusz szokott kelleni Smart chip, Adv.Electronic és Missile Components is.
Tehát, ha a Build Storage-ban nincs már anyagigény és mind le lett szállítva, akkor pillanatok alatt megépül. De ha csak 1 egységnyi is hiányzik valamiből, akkor az egész építkezés leáll.
Nekem már csak az kéne, hogy ne várja meg az állomás, amíg belelőnek vagy belém lőnek, hanem ahogy lőtávolságba ért az ellenség, már tüzeljen. Ez egyébként asszem megoldható xml szerkesztéssel, hiszen van az agresszivitásra vonatkozó rész. De nem én akarok beletúrni, ha nem muszáj.
Ez egyre jobb. Odamentem, és vizuálisan is megnéztem. Nincs fent a fegyver és a pajzs. fasza
Ez fura: Most akartam a HQ-ra szerelt modulokra pajzsot és csúzlit tenni. Beállítottam párra, kiirta hogy mi kell hozzá, adtam pénzt, meg egy buildert, elokéztam, visszamentem azonnal, és nem volt ott a needed resourcnél semmi, a pénz nem fogyott, és a cuccok fent vannak a modulon. Találkozott ilyennel valaki?
Senki nem mondta, hogy nem érdemes. Én azt mondtam, hogy ne azzal kezdjünk, mert rohadt drága megépíteni. Nekem is baromi sokat hoz, ezért van több is.
És nagyon megy a hajógyártás is. Eredetileg csak EQ-t akartam a 451-es erődömből, de annak semmi értelme nincs. Teljesen felesleges EQ dockot építeni. A hajógyár még pénzt is hoz és ugyanazt tudja, csak még gyárt is. Így már van egy ideje egy harmadik hajógyáram is, holott, nem is akartam. De már rég behozta az árát.
Az egy dolog, hogy ti nem kaptátok meg a 2.50-et, mert valószínűleg nem működik még mindig. De általában hetente egy valami kijön. Leginkább frissítés, bétaverzió. Vagy épp egy rilíz. Ezek jobbára csütörtök, vagy péntek délután öt körül látnak napvilágot. Nem törvényszerű, de kábé olyan, mint amikor reggel felkelsz, fogatmosol, iszol egy kávét és elmész sz.ni! De ezen a héten nem jött semmi! Ez is csak azért baj, mert pocsék idő lesz, én nem terveztem semmit. Nincs semmi olyanom, amivel elüthetném ezt két napot. Meg fogok zavarodni! Rém banális ez az egész, de biztos volt veletek is olyan, hogy vártok valamire, ami nem következett be és ott áltatok pingvinezve!?!?!? ("Hát velem akkor most mi lesz?")
Irtátok, hogy a claytronics csak az épitéshez kell, és nem feltétlen érdemes gyártani. Nálam nagyon érdemes, mindet el tudom adni kb. max áron. Egy forduló a shuyakuval 3-4,5 M bevétel. Nyami.
Pedig argonéknál 30 a repum. (megvan a megoldás, a google most a barátom volt) Utoljára szerkesztette: goyo2, 2019.05.03. 09:48:55
hopszi nem is lehet kapni ilyen blueprintet
Igen, csak én azt hittem ez Teladi hely, de amikor akartam venni licencet akkor kiderült hogy nem tudok. Gondoltam azért, mert még nincs Admin center ott. Csinálok is egyet gyorsan. :-)
AI: Épp egy SCA behemothot buzerálok (foglalok), megjelenik egy SCA minotaur, odajön, gondolja: "ja, csak elfoglalom, nem baj van bőven", és elmegy. Azta micsoda összetartás.
Én az X második része óta manuálisan kereskedek. Több, mint 20 darab Shuyaku Sentinelem van (ennek a legnagyobb a raktere), de néha még ez is kevés. Ezekkel látom el a gyáraimat, illetve kereskedek. Minden ilyen hajóm saját paranccsal megy, azaz én mondom meg nekik mit szállítsanak és hogyan. Persze kapnak a gyárak is saját hajót, de azok elég szerencsétlenek és igazából csak dísznek vannak, meg hogy a kaját és a gyógyszert beszerezzék. Néha el is adnak, néha sikeresen is, de ha azokra várnék, még mindig sehol nem lennék.
Igen, ez engem is zavar. De tudod, mi az idegesítő? Ott van egy vadidegen szektorban, ellenséges szektorban, lövik, én segítek és még le is basz érte, ha véletlenül mellélövök! Igazán megoldhatnák ezt! Rohadt idegesítő, hogy ő persze "bocs, nem akartam", ha rám lő véletlenül, de ha én teszem, akkor nincs lehetőség arra, hogy "bocs nem akartam".
Ez a szektorfoglalás meg...szóval kitakarítom, ő meg betelepül és elég hülyén építkezik. Persze nekem ez jó, mert baromi sok építőanyag kell utána, meg állandóan támadás alatt lesznek, így még több kell és folyamatosan. Épp ezért nem szoktam kilőni a xenon hajógyárakat, hadd jöjjenek, már kordában tartom őket. Megmutatom a többi szektort is, amit már elvettem/elvettünk a Xenontól. Még Tharka's Cascade, amit nem akartam elfoglalni, bár az Argon is megérdemelné, hogy legyen egy leigázott xenon szektora.
Köszi, ha jól rémlik írtátok már, hogy nem nagyon függ a gép erősségétől a lassulás. Pedig tényleg itt a lehetőség a hajógyárhoz kötni mindent ami kell neki, de kérdés megéri-e. Azt hiszem inkább kinézek egy szektort, ahol egymástól kellő távolságban majd elkezdem építeni a kiszolgáló gyárakat és a hajógyárat.
Amúgy végeztem az 5x claytronics gyárammal, ami full önellátó (kaja is van). Csak a HQ-ban termelt Hull Parts (3x), és Clayatronics (3x)-ból építettem. Most jönnek a csúzlik. Eddig olyan 70-80 milla lett volna, de ez a pénz addig forgatva lett. Lehet kicsit mazopista dolog, hogy annyit ingáztattam a hajókat az alapanyaggal.
30-50 km-es körzetben az FPS-t. de nem kell komplexnek lennie, elég ha hajógyár. Tulajdonképp ezt a játékot minden lassítja, amit te kreálsz!
Egy gyors kérdés: Írtátok, hogy belassítja a játékot a bazi nagy komplex. Viszont akkor is belassít, ha egy szektorban van több kisebb komplex megfelelő távolságban? Mert miért is épiteném szanaszét őket, akkor a szállító hajóknak sokat kellene rohangálni. Pontosan mit lassit? Akinek tapasztalata van vele. Betöltést? FPS csökken? Megközelítéskor?
köszi
Még ha lesz kedved, ott is próbáld meg, ahol eleve belassul a játék. De úgy néz ki ez működik rendesen. Kár, hogy ettől az experiensz dologtól kiráz a hideg.
Na, Pistám, feltöltöttem egy "videjót", amit ígértem. Ez a Gef.Experience-szel készült. A leírásban ott van konfigom, meg hogy mire volt beállítva. Gyakorlatilag semmit nem vettem észre játék közben, nem lassult le semmi.
Egyébként épp bemutatom a 3 lehetséges mód közül az egyiket. Teljesen spontán volt, nem is akartam felvenni, de ez a kedvenc csata zeném játék közben. Persze elég prosztó taktika, de hát ő jött nekem... Utoljára szerkesztette: kisiku, 2019.05.01. 10:45:52
Tényleg szép. Cápa-Cet.:) Én is így lövöm ki. Ha sokan vannak körülötte a haverjai, miután bebújtam szinte kilövik nekem. Egyébként elég jól van védve, mondjuk pont azok a hátsó turretek lehetnének nagyobbak és kicsit szétszórtabbak.
"Úgy fordul mint egy kishajó." Csak kár, hogy nem úgy lassul!
Ha valamit nem lövök, az az Ilonka pajzsgenerátora. Minek? Kérdezem ezt úgy, hogy bizony még mindig végiglövöm az összes ágyúját! (ezt szoktam meg és pontot is kapok érte az acsihoz) Háta felől közelítek szorosan dörgölőzve a "csomagtartója" felé. Ott leszedem a négy farágyút (nyiha) bebújok és onnan bontom le sorban. Sokszor a motort is kilövöm, hogy ne ficeregjen a pontos célzás érdekében. Megcsinálhatnák már a foglalós módosítását, mert sajnálom kilőni őket. Olyan szépek!
De azért látványosabb amikor megindul 50 torpedó :-) Meg hát OOS módban a hasra tapadás nem játszik. Megvettem első Nemesisem. Ez kúú...va jó. Úgy fordul mint egy kishajó. Hátha megtuningolom.
Teljesen felesleges annyi kis hajó (mondjuk videónak mutatós). Nemesis (5db weapon, 2db turret), travelben becsúszik a hasa alá, ott lekapja a 2 turretet, majd legyilkolja a két pajzsgenerátort, onnan már szabad a pálya. Ha vannak vadászok vele, akkor onnan azt is kényelmesen le lehet szedni. A hajtóművet akkor kell, amikor van vele másik K, így nem tud odafordulni. Az I is hasonló, de az már keményebb dió.
1. Sok lúd disznót győz. Azaz 40-50 darab kicsi űrhajó, de belefér az M-es is.Így nem lesz nagy a veszteség. 2. Te magad egyedül, senki ne segítsen. 3. Nagyon erős capital shippel, mint a Bayamon.
Felesleges olyanokban gondolkodni, mint a leszedem a lövegeit, meg kilövöm a hajtóművét. Nem lehet elfoglalni, ezért minek ezzel szórakozni? Lőni kell, folyamatosan, mert 100%-ra visszajavítja önmagát, nem úgy mint a te hajóid. Nem szabad megállni, nem szabad időt hagyni neki, mert a pajzs gyorsan visszatölt, sokkal erősebb (kb 5x akkora), mint a te tuningolt legerősebb pajzsú szuper-csillagrombolódnak. Ha a pajzs lent van, mehetnek a torpedók.
Épp tegnap néztem egy videót, hogy a csóka, 40-50 S-es hajóra Torpedót tett, és 2-3 ráfordulással kicsinált egy K-t.
Értelek, én is csak hülyülök...Szerintem nagyon jó, de eltartott egy darabig míg beadtam, hogy hová mentse és mivel induljon. Kezdek rákattanni, úgyhogy rakok fel a "legnépszerűbb videomegosztó-portálra", csak itthon nem szimmetrikus a net, ergo a feltöltésem lassabb, most meg már le kéne feküdni, maj' holnap feltolom.
Örülök, hogy sikerült egy kis hitvitát kirobbantanom. Sokat látom, a jücsübön, hogy ratatát raknak legtöbben főfegyvernek M-es hajókra. Nekik azt üzenem, hogy; Nőjenek már végre fel!
Viku! A Geforszexperienszes videorögzítő sztrímelő cuccról beszélsz? Lőj már valami videjjót, mert érdekelne, de nem vagyok hajlandó feltenni. Viszont amivel eddig rögzítettem (Afterburner), az most nem járható út. Mert vagy tök sötét lesz, Csak a gémet veszi (3D alkalmazás) vagy az isten kapacitása nem elég az Asztal módra! Szaggat és 100% pörög a CPU minden szála!
Tudom, hogy van némi különbség, de akkor is el van írva.:) A szúnyogokat már 4-5km-ről puttyogtatja, ráadásul tök jól leköveti őket. Hát nem tom, én egy fighterre nem igazán raknék torpedót meg plazmát, mert az rendben van, hogy van az I, de elég ritkán találkozni vele, nem úgy mint az összes többivel. Azokhoz pedig ez már nem hatékony. Egyébként pedig az I-hez sem kell hatalmas arzenál.
Más a löveg (turret) és más a fővegyver (weapon) és megint más a rombolók Main Battery-je, ez a 7 km-es.
Főfegyverként a Nemesis-en 3 Bolt Mk2-es van Exceptional tuninggal, 1 db Ion Blaster Mk2-es Advanced tuninggal és egy Torpedo Launcher Mk2-es Exceptional tuninggal. A két lövegem meg Paranid Plasma Mk2-es mindkettő Advanced tuninggal így gyorsabbak és még nagyobbat sebeznek. Egy Xenon I így kábé 5-8 perc...
Akkor ez el vagyon írva, ugyanis 5km az. Én is azt használom, 93%-os a találati aránya, turretben is nagyon jó. Elsőként bolt-ot raktam fel, de a pulse valamivel jobb. Fegyvernek pedig csak a Pulse az igazi, mert amit Pista írt az úgy van, plusz csak ezzel lehet rohadt sokat lőni mire felforrósodik. Utána pedig elég gyorsan visszahűl. A Nemesisen az 1,2,4,5-ös állásban az van, a 3-asban egy ion löveg, turretnek pulse vagy bolt. Verhetetlen a dög, egy K csukott szemmel 3..5perc mire szétputtyogja. Tuningolni a Pulse-t nagyobb damage-re fogom, míg az Ion-t hűtésre.
Időközben végre eljutottam odáig, hogy vegyem a fáradságot és kipróbáljam a k*va drága GPU-hoz (ami nekem hál'istennek ingyen van) adott nvidia videorögzítőt . Már többen mondtátok, hogy minek írok, mikor ott a video tutorial, én meg úgy voltam vele,hogy "jó majd egyszer". Aztán most kipróbáltam és egész jó. Úgyhogy lehet, hogy mégsem fogok ezentúl leírást írni, inkább videózni, mert ahogy a South Parkban is mondták: " olvasni tök gyíkság!" Jó, persze csak viccelek, egyikünk sem primitív, olvasni meg legalább olyan jó mint írni!
De vissza a játékra. Én egy jó ideje tesztelem a fegyvereket. Amiket írtam goyonak, azt fejből és az enciklopédiából írtam. Nálam mindegyik fegyver betalál, csak tudni kell használni és lövegeknél meg úgy mozdítani a hajót, hogy eltalálja. Én ezért rakom vegyesen a csatahajóimra, attól függően, hogy milyen célpontok ellen akarom használni. Ha sok kicsit akarok ölni, akkor Pulse és Beam. Ha sok nagyot, akkor meg Beam, Plasma és Tracking. Asszem az X3-ban lehetett úgy is cserélni, hogy magaddal vitted a fegyvert/löveget. A Rebirthben is nálad volt az összes a Skunk-on. Itt csak akkor, ha olyan hajóval repülsz, mint pl a Pulsar vagy a Quasar vagy az Eclipse. Ezekre ugyanis 4-8 különféle fegyvert tudsz rakni. A nagy hajóknál meg úgyis a lövegek vannak, de azokkal nem te lősz. Apropó, szerintem kéne csinálni olyat, hogy a legénységben legyenek pl. lövészek, akik a lövegtornyokat kezelik és fejlődjenek harcban.Azaz egyre pontosabb és halálosabb lesz az űrhajó.
Jelen állapotban a legénység Engineering skill-je nő, ha megsérül a hajó és javítani kell. Illetve fejlődik a kapitány meghatározott pontokon, attól függően, hogy teher vagy hadihajót irányít.
Ja és Pista! Megnéztem, én az M Pulse Turret-re írtam a 2 km-t, és tényleg annyi, mindjárt rakom a képet. A Weapon-ként működő M Pulse Mk2 tényleg 5 km. Utoljára szerkesztette: kisiku, 2019.04.29. 19:11:36
Kajagyár, nem lehet veszteséges! Sőt! Semmi sem lehet veszteséges, ha abból indulunk ki, hogy "Minden ingyen van!" Az más kérdés, hogy szökőévenként ad le egy - másfél millát! Nekem mindegyikből van egy - egy a megfelelő területen, mindegyik gyárt gyógyszert is. Azt csók. Meggazdagodni nem ebből kell! Az "okostégla" a másik véglet. Baromi drága, de csak az építkezésekhez kell... Szintén nem a legjobb. HA tippeket kellene adnom, akkor jelen állás szerint: Deszka, Motoralkatrész, Okoscsip, Ezeket zabálják a hajógyárak!
Viku! Azt a Pulse dolgot benézted, vagy az információ kétséges, mert a Nemezisen levő (értelem szerűen M-es) Pulse fegyverekkel szoktam 5 km-ről lődözni az aknákat! Ez hótziher! Azt meg utoljára mondom el, hogy a Pulse a leghatékonyabb fegyver a játékban. Mondom miért: Egy fegyvernél mi a legfontosabb? Hogy pontos legyen! Hiába van bolygórobbantó rakétád, ha nem találsz el vele semmit. Eddig tiszta!?!? Aztán jön az, hogy a pulse a leggyorsabb lövedék (Ugyan sugár az, de mondom tovább) Tehát.: 1; Lövedék sebesség (Csak a sugár gyorsabb) 2; lőtávolság (csak a plazma nagyobb... HAGGYUK) 3; A löveg ráfordulásának a sebessége!!!! Sokan nem veszik figyelembe, de pont ebben veri el a sugarat!!! (és minden mást is!) És az sem mindegy, hogy melyik fajét használjuk, mert a Paranid a leggyorsabb!!! Lehet neked azonnal odaérő sugárfegyvered, ha kábé annyit ér mint ha le akarnál vizelni egy cikázó legyet! Tehát; A pulse-nak kb >90%-os a találati aránya! És "azonnal" célt fog! A célzókompjúternek sem okoz gondot kiszámolni a gyors lövedékek pályáját. Egyedül az irányváltásoknál veszti el egy pillanatra a célt... Az Ego pontosan kiszámolta, hogy minden fegyver megközelítőleg ugyanannyit sebezzen (ideális esetben!!!), csak más adagokban. (Visszahűtés, újratöltés, etc.) De azzal nem számoltak, hogy a fele - háromnegyede a lövedékeknek nem talál be!!! És pontosan ezért rinyálok a plazma miatt, mert papíron ugyan kiadja, meg amikor 300 méterről kell eltalálni a K-t (Csak közben ne sasszézzunk, mert én így szoktam mellélőni ilyen messziről is!!! (Olyankor megy a "Mianyánk".)
Az a kérdés, hogy érdemes-e. A Claytronics gyáram óránként 2879 helyett 2400-at termelne ha nem lenne habitat. Csak macera kérdése, mert ugye egy gyárat építgetni nem kis idő.
Amúgy én eddig Beam-et tettem mindhova, az legalább betalál. S-es kedvenc az Eclipse Vanguard 4 Beam-el. Egy 4-5 fős raj már egész jó.
Ja, gondoltam, hogy nincs. Mellesleg egy kinetikus lövedéket mi akadályozna meg az űrben, hogy megálljon, mint egy másik tárgy. De hát ez játék. Sajnálom hogy nincs Novadrone, vagy hasonló, az jó móka volt.
Nincs 28 km-es fegyver. A rombolóknak van főfegyvere, az is 7 km-es. Illetve modban van az antimatter turret, az 10 km-es. Az L Plasma 5, az M Plasma 4km-es. Az L Beam 3, az M Beam 2 km. Az L Pulse 4 km, az M Pulse 2 km. Az M Shard 1 km, L nincs belőle Az M Bolt 2 km, L nincs belőle
Én is csak azért tettem bele a Claytronics gyárba, hogy ne kelljen venni. Ha venném, akkor kellene pénz az állomásnak, de nem akarok neki adni, mert csak magamnak termelek. (egyenlore). Szóval marad a dilemma :-)
Én nem építek egyáltalán mert veszteséges. Építettem egy nagy gyógyszergyárat és onnan szállítok a Trading Station-re. Kaját nem érdemes termelni, mert alig van felhasználás belőle. Építettem egy Food Rations gyártót, az is veszteséges. Sokkal nehezebb eladni, mint a Soja Husk-ot. Ez utóbbi az egyetlen, amivel lehet keresni.
Azon agyalok, hogy a Medical Supplies és Food Ration gyártást nem kéne minden gyárba beépíteni, mert majdnem több modul kell hozzá, mint a végtermékhez. Lenne helyette egy gyár ami ezeket termeli, és majd szállitgatják ahova kell. Ti hogy csináljatok?
Ne aggódj, nálam is szétlőtték, de hamarosan visszaépítem. Mindenhol próbálkozik a Xenon, én már visszavertem őket, most már csak azzal kell vigyáznom, ki ne irtsam őket, mert unalmas lesz a játék és leáll a gazdaság.
köszi, de itt az anyaggal már elkéstem, mert 6-7 K és egy I garázdálkodott, lezúzott egy csomó mindent. Egy szaros behemoth-al szedtem le mindet, még rakétám se volt. (azt akarom most tesztelni) Itt nézegetem a weapon statokat. Gyanitom, hogy nem pontos minden. https://roguey.co.uk/x4/weapons/
M Mass Driver Mk2 100e méter /sec, gondolom nem 28 Km a hatótáv. De a sebzése se rossz. Van valakinek ennél pontosabb táblázata?
Nálam folyamatosan támadják, hordani kell nekik az anyagot, és megvédik magukat. A Zura-ban ki volt az a nem normális aki odarakta a Xeon kaput a Trading Station mellé? Teljesen szétlőtték, levegőben állnak a dokkok.
Igen,nagyon jó amit írsz! Én emlékszem, amikor még története is volt. Írtak belőle könyvet is (Farnham's Legend), nem is egyet ha jól emlékszem. A múltkor kitöltöttem egy felmérésüket (melynek linkje egyébként megtalálható a steam fórumban) és írtam is nekik, hogy sztori nélkül üres és ilyen gyenge zenével pedig lélektelen az egész játék. Ez az egyik legüresebb rész.Itt nincs semmi körítés,ezt sajnálom. Utoljára szerkesztette: kisiku, 2019.04.28. 23:36:44
Azt az elméletet állítottam fel, hogy betegesen küzdenek az információ kiszivárgása ellen. Aztán amikor már térdenálva könyörgünk nekik, akkor nagykegyesen odabiggyesztenek valamit. Mindenesetre valóban egyértelmű jelenség.
Van ahol tényleg fícsör, de éppen attól jó egy játék, ha képesek ezeket a dolgokat arányosan a helyükön kezelni. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2019.04.28. 20:31:47
Ego-val az a baj, hogy nagyon nem érzik az infók átadását a játékon belül. Már a korábbi részeket is jóformán csak fórumokról lehetett megtanulni rendesen játszani. Pl. az általad leírt építési feltételek esetén is mindössze annyit kéne csinálni, hogy ha valamelyik még nem teljesült a háromból, de a játékos mégis elküld egy hajót bányászni, akkor csak ki kéne írnia egy kis abalkba, hogy miért nem csinálja pl. "Nincs igazgató a gyárban".Ennyi. És akkor nem szívna szegény játékos napokig, hogy most bug miatt nem bányásznak a hajói, vagy valami más oka van és neki kéne még csinálnia valamit?
X3R-ben még enciklopédia se volt, úgy kelltt minden egyes fegyvernek az adatait egyesével leírni, vagy később már voltak ilyen modok és weboldalak, ahol meg lehetett nézni egy táblázatban. Ezek apróságank tűnnek, de nagyon le tudják lassítani a játékot, szerintm sok embernek a kedvét is elvette/veszi az, hogy nincs dokumentálva egy csomó minden a játékon belül.
Te vezeted, vagy npc? Ha npc akkor nem. Ha te, akkor ott, ahol az ágyúknak mondod meg mikor lőhetnek (Védelem, aktuális ellenség, minden ellenség.) Van egy legördülő ahol...
juhé, sokáig védtem, és nekiálltak újjáépíteni. Jól gondolom, hogy a behemoth Tracking Turretnek nem tudom megadni melyik missile-t töltse be?
Félig szétlőtték a xenonok a HOP-os warfot, ahol épp át akartam venni a kitüntetést. Nem működik a dock, az állomás már nem jelölhető ki, mert eléggé hiányos. A builder odament, de el is ment.
Ezt már b...hatom? Ilyenkor mi van?
Amúgy nem semmi ez az állomás építés. Biztos sok meló volt benne míg megtervezték. Azért le a kalappal. Ilyent összerakni nem kis programozó tudás kell, de a kapkodás hibákat szül.
Lassan kész a claytronics gyáram. Remélem beindul a pénztermelés, mert most lassan nő.
bakker,már tolnám én is de várok még,kibírom azt a 4,0 -t :D de mire nekikezdek már mindent fogok tudni mit merre,és remélhetőleg minden működni is fog :) aship mod must have,esetleg majd ha vannak még jó modok amiket ajánlotok,de nem csalás szagú jöhetnek majd a tippek :)
Ez megint csak egy jó példa a programozásra és logikus is. Amíg az egyik feltétel nem teljesült, addig a másik el sem kezdődik. Azért nem bányásznak az állomáshoz rendelt bányászok, mert : - vagy nem épült fel a feldolgozó - vagy nem épült fel a hozzá való raktár - vagy nincs igazgató a gyárban
addig nem fog bányászni egyik sem, hanem csak járőröznek, mint ha katonai hajók lennének.
Más. Azt hiszem ismét dicsérnem kell magam és azt az embert aki ezt a "szuper-csillagrombolót" kifejlesztette. Elmentem tesztelni a Bayamon-t egy kicsit jobban. Van a Matrix 9-es szektor, ami színültig van (volt) xenonnal. Ezt úgy kell elképzelni, hogy kb 100-200 Xenon P volt egy rakáson, ami azért elég brutál, főleg, ha egyszerre indul meg mindegyik feléd. De ügyes taktikával és jó hajóval kisöpörtem őket onnan. Lásd képek
Így van! Ha nincs szüksége gázgyűjtőre, akkor nem tud mit kezdeni vele. (Legjobb esetben beteszi védőnek!) A szükség akkor jelentkezik, amikor már be is került a termelési láncba az adott anyag. Ebben az esetben teljesen irreleváns, hogy te milyen raktárat biztosítottál előre neki! Ez így ebben a formában nem a játék hibája. Talán a jövőben megengedi, hogy előre feltankoljon. Nem lenne butaság! Korábban én is alkalmaztam ezt a gyorsító trükköt, hogy a saját fennhatóságom alatt telebányászattam egy-egy hajót, hogy mire szükség van rá, ott legyen.
Na, megvan mi volt a gond, leírom, hátha más is belefut. Épül a gyáram, a Liquid storage már kész volt, de ami felhasználja az anyagot, jelen esetben a metánt az még nem. Amint megépült az antimatter prod modul, el is indult a gáz gyűjtés. De azért a hajót újra a gyárhoz kellett rendelni. Biztos hogy nem csak az utóbbi volt a gond, mert a hozzárendelést többször töröltem és hozzáadtam. Tehát nem az alapján dolgoznak a minerek, hogy milyen storage-om van, hanem hogy kell-e valamelyik prod. modulhoz. Mondjuk ez logikus. Most bódógság van. Utoljára szerkesztette: goyo2, 2019.04.27. 15:04:08
köszi
Nem. Az egy hiba. vedd el, add vissza. Esetleg cseréld le az igazgatót. Előbb utóbb menni fog.
Urak, lehet hogy a GÁZ gyűjtők azért nem dolgoznak, mert az állomás managere csak 1 csillagos? (ilyen volt csak) Van a szektorban gáz, kézzel megy is a bányászat. Hozzá van rendelve rendesen az állomáshoz. Nem ez az első állomásom. köszi
Furcsa ez a játék. Már így egészségileg. Hogy két külön gépen szinte teljesen eltérő hibákat produkál. Nálam pöllő ez az "elfáradásos" jelenség nincs. (játszom három órát és behülyül) Legalábbis nem észrevehető! Ha baromságot akar csinálni, akkor azt rögtön indulás után is megteszi...
De nem is erről akartam, hanem a megoldásokról. Kicsit zavar, hogy a nagy teherhajók "Hátulról" mennek át a kapukon. Értem én, hogy ez közlekedésbiztonság szempontjából rendben van, de így talán jobban ki vannak téve a rosszindulatú egyedeknek. Másik jelenség, hogy egy szektoron belül is mintha bizonytalanok lennének a kapitányok.: Főleg SETA-val figyelhető meg, hogy a teherhajók egy adott távolságot nem egy gyorsítással tesznek meg, hanem: Gyorsítanak, lassítanak, aztán megint és így megy háromszor, négyszer, ötször. Már így a Ribörsz után, ahol becélozta és dzsassz! Legalábbis furcsa.
"Kicsi cég az Ego..." Hát igen. Néha olyan érzésem van, mintha itt mind családtagok lennénk velük együtt. Főleg a viszályok tekintetében.
Térkép, Fent emberke (pléjerinfó) és valahol a bal menüben lesz olyan, hogy sztenderd viselkedés! (Global standing orders) De ne mondd, hogy még nem nyomkodtad végig soha!!!
Hol lehet megadni, hogy ha megtámadják egy hajómat mi legyen az alapértelmezett viselkedés. pl amikor mondja a csóka, hogy drop cargo. És ha nem tudok pont rákattintani az comm. ablakra, akkor buktam a választ.
Kellemesen csalódtam: "Problem occurs if you click on "Total cash in station accounts" or "Inventory items" in the Empire Overview. This is now fixed. Fix should be in a future update.
Thanks for the report.
Igazán nincs mit!
Így van! A Wing nem nevezhető át. De kit érdekel? Én mindig azt nézem, melyik hajón van kék homokóra, mert az jelenti azt, hogy már nincs dolga, azaz áll.
Más.Na, vettem egy Bayamon Carrier-t. Eddig a Albatross Freedom Carrier volt a non-plus ultra nekem, ez kenterbe veri. Egyrészt feltuningolva a végsebessége 15000 m/s (!), az elején lévő 2 darab ANT löveg (antimatter turret) pedig szétkapja a Xenon I-t is. Baromi erős hajó, pedig ez a normál, nem-csatahajó verzió. Egy baj van vele: lakott területen nem lehet bevetni. Mivel az antianyag löveg olyan, mint egy atombomba, nagy területre hat a becsapódásnál, ezért pillanatok alatt válik ellenséggé körülöttünk mindenki. Egy kis vadászgép a robbanás közelében 0,5-1 km-es körzetben simán elpusztul. Egy találat egy Ilonka pajzsából kb 8-10%-ot vesz le, egy K-nál ez 25-30%, tehát néhány lövés és vége van.
Ez ugye egy modification, az alapjáték nem tartalmazza. Az "Aship" mod másik szörnyszülöttje. Tudom, már bemutattam,ezért csak ismétlem: a modifikáció 6 darab Capital Ship-et tartalmaz. Ebből 3 már ismerős a Rebirth-ből és 3 új van, minden fajnak 1-1. Ez a hajó kb 130-150 millióba kerül,ebből 80 millió a két löveg. A hajó nem csalás, mert kellően drága és nagyon drága a terveit is megvenni.
Ez a hajó felveszi a versenyt a Xenon I-vel. Amíg rá nem jössz hogyan lőheted ki, addig semmi esélyed ellene. Kicsit túlkompenzáltak a srácok e téren, ugyanis nincs olyan űrhajó az alapjátékban, ami még max tuning mellett is egyenlő lenne a Xenon I-vel. Én már kb a harmincadikat lövöm ki, de azért, mert tudom, hogyan kell és mivel. Utoljára szerkesztette: kisiku, 2019.04.26. 14:56:50
Eljutottam odáig, hogy az L-es teherekhez rendeltem 2-2 vadászt. Viszont most frankón nem átlátható, mert a wing nem átnevezhető. Remélem ezzel kezdenek valamit.
Bakker, egy scout egy kics tücsökpöcse csúzlival leszedte a shuyaku pajzsat 1 sorozattal. WTF???
Az állomás építésre visszatérve. Ha nem teszek pajzsot és fegyvert rá akkor csak claytronics és hull parts kell, és némi EC. Most épül a claytronics gyáram 5x Claytronics modullal, teljesen önkiszolgálóra. A HQ-n van 2 claytronics és hullpart modul, abból látom el. Végül is csúzlikat ráérek rátenni, úgysincs aki a gyárat lőné.
Nagyon szívesen.Húú, akkor te is olyan voltál, akinek egyáltalán nem volt élete (idézet a South Park-ból). Én is nagyon sokat toltam bele a 2-3 részekbe főleg, mert 1999-ben, az első résznél én még az RTS-es és TPS-ek világával ébredtem és álmodtam.
Az egér klattyhoz: értjük egymást.Igen, érthető is az xml alapú mentés. Gigantikus mennyiségű adatot kérdez le folyamatosan, mint egy adatbázis kezelő. Én nem vagyok programozó, bár pár dolgot ismerek, de értem miről van itt szó. Lehet, másik fajta programnyelv vagy másik engine sokat dobna rajta. De szerintem nem akarták/nincs pénzük megvásárolni. Épp azon gondolkodtam most munkába jövet, hogy az Egosoft egy kis cég, aminek gyakorlatilag ez az egy terméke (játéka) van. Nem dolgoznak több projekten, nem fejlesztenek mást, így erre kell koncentrálniuk, ebbe kell beletolni a pénzt és ebből kell kivenni. Ezért van többek között ez a folyamatos javítás és törődés, mert nem tehetnek mást.
Off: Meg ugye PC-s alkalmazásoknál megengedett az utólagos update/patch/hotfix/stb (ezt főleg a Mcafee Enterprise termékeknél látom ), ezt konzolon nem lehet megtenni. A bátyám ezzel foglalkozik már vagy 15 éve, videojátékokat fejlesztenek, s ő mesélte, hogy milyen elképesztő checklist-nek kell megfelelni, hogy egy platformra kiadjanak (egyáltalán szóba álljon a kiadó egy fejlesztővel) egy játékot.
István, én kicsire nem adok, ettől még jó, már hozzászoktam , különben is 876 órát beletoltam...egyébként azt érzem, amit mondtam korábban is. Olyan, mintha egy idő után ki kéne lépni, majd újraindítani a játékot és akkor megint néhány óráig "lag-mentesen", simán fut, minden kattintás jó, sima a játékmenet. Rengeteg adatot kell feldolgoznia, a 3D modellek megjelenítéséről már nem is beszélve. S ahogy bővíted az egészet, azaz újabb űrhajókat rendelsz hozzá vagy építkezel, úgy nő az egész. S nem a béta hibája, egy jó ideje megvannak már a menühibák, már a 2.0 előtt is megvoltak,csak akkor se érdekelt. Zavaró, de elviselhető. Olyan, mint amit mondtál, a beakadó Junoszty az űrhajókon, felállsz az ülésből és megjavul.
Nekem tudod mit csinál újonnan? Kilépek szabályosan, majd feldobja a hibajelentő oldalt, hogy valami nvidia hiba miatt kerültem az ő oldalukra. De minden jó, nem fagy, szabályosan kilép az asztalra, stb és nem látszik sehol sem...ezek ilyen megfejthetetlen dolgok. Utoljára szerkesztette: kisiku, 2019.04.26. 08:58:04
Nálam a duplakatt úgy is működik, hogy automatikusan szkriptelve van az egerem egyik gombjára. Tehát mindegy milyen gyorsan hajtom végre. Szerintem attól (és mindentől) függetlenül a duplakatt NEM ÜZEMSZERŰ. Sokkal inkább hiba. De ha az nem is, a páros páratlanra semmi elfogadható magyarázatot nem sikerült még kreálnom! Így, hogy Viku is beszámolt menühibákról még kétségbeesettebb lettem, mert meg voltam győződve, hogy a 2.50 hozadéka!
Önsanyargatóknak tudom ajánlani az ego bétafórumát: "Ez nem jó, azt nem csinálja, kijavítottuk, de nem javítottátok, nem a mi hibánk, de a tiétek, rajtad meg megint nincs sapka!"