Szívesen. Igen, értelek, de ez ugye egy űr-szimulátor-akció, tehát az például, hogy a térképen kicsit RTS-re hasonlító módban tudsz kiadni parancsokat a hajóknak, az újdonság. Ez a felfedezés öröme hogy ilyen sokat kell repülni benne... Sistergés: igen, elég hülye helyekre szokta rakni, van hogy nem éred el, ekkor átmész egy másik űrállomásra és ott keresgélsz. Nem mindenhol és nem azonnal kapsz blueprintet, ez változó. És igen, ha pl egy Wheat Farm tervét szeretnéd, akkor elmész egy olyanra, ahol van és ott kóricálsz körülötte, aztán vagy ad sistergést vagy nem. A piros szektorokat hagyd egyelőre, ott amíg nem vagy elég erős vagy harcedzett, ne menj.Majd ők jönnek úgyis. Bocs, hogy a képeket nem nyilaztam be, de elég gyorsan akartam válaszolni. A játék előző részéről írtam egy közel 100 oldalas leírást, erről is kéne, de már nincs időm és kedvem sem nagyon, de segítünk. Az elején komplikáltnak tűnik ,de nagyon jó, sok időt el tudsz vele tölteni. Utoljára szerkesztette: kisiku, 2019.04.08. 22:03:24
Köszönöm a részletest választ. Ha jól értem, akkor habitat blueprintet, habitat modulon kell keresnem. A scannelést csinálom, de soha nem tudom 100%-ra csinálni, pedig nézem az Object List-ben is mi hiányzik még. Van olyan, amikor hallom a sistergést, de nem látszódik semmi, egyszer beestem a modul belsejébe és ott találtam a piros kört. A 4. választ nagyon jó lett, már tudom hol a hibám. A "felszerelés csomagokat" csak egyszer láttam,mindig inaktívak, erre próbáltam rákérdezni. A szektorokat igyekszem felfedezni, de az, hogy nekem kell az útvonalat körbe-körbe bevonalazni, kicsit vicces. Azt hittem, hogy odaküldöm, beállítom a felfedezést alapviselkedésnek, akkor apránként felfedez mindent. Az első piros szektorokba még csak beugrottam és vissza, mert az Elitet nem erre találták ki. A HQ megvan, a fejlesztések is kész vannak.
Trading Station veszi, de nem nagy mennyiségben és nem mindegyik. Az EQ dock ugynaz mint a hajógyár, tehát hajóalkatrészeket vesz. A kalózoknál csempész cuccot lehet venni és eladni a Trading Station-ön, de csak akkor ha vállalod a kockázatot, lásd Goyo2-nek küldött 1680-as válaszom.
1. Blueprint-et csak báziselemekhez tudsz találni, hajókhoz nem. Kapcsolj Scan módba a hajón és közelíts meg egy űrállomás elemet. Kezdd el szkennelni, azaz, repüld körbe, keresztül-kasul. Ha mákod van, előbb-utóbb hallasz sistergést, ehhez persze érdemes fülelni és lassan menni. Néha nagyon hülye helyen jelenik meg, de legrosszabb esetben kiszállsz űrruhában és úgy közelíted meg. Ilyenkor vagy a legkisebb és könnyen meg tudod közelíteni. A sistergés helyét egy pirosan villogó kör jelenti. Ha több ilyet találsz, akkor valamelyik megadhatja annak az állomás modulnak a tervrajzát, ahol ezt hallod. Van hogy nem piros kör van, hanem szikrázó, csillagszerű valami. Ez általában küldetést jelent. Ezeket a dolgokat egyébként adatszivárgásnak hívják a játékban. 2. Az 1-es pontban megválaszoltam. 3. Szintén megválaszoltam az 1-ben. 4. Kétféle főfegyver van: elsődleges és másodlagos. Ha Enter-t nyomsz, bejön a menü (lásd kép), itt be tudod állítani, melyik melyik legyen. Ezenkívül ha többféle van, váltani tudsz/kell közöttük. Én alapból a K és N gombokat használom, de beállítottam az elsődleges fegyverválasztásra a középső egérgombot is. Lehet hogy nem a kiválasztott fegyveren áll, ezért nem tudsz lőni. A lövegtornyok automaták, ezeket nem tudod irányítani, csak viselkedést adni nekik.
5. A hajók méreteikben és fegyver/felszerelésben is különböznek. A legkisebbek az S-ek, ezek vadászok, kicsi bányászok és kis teherszállítók. Az M-ben a közepesek vannak, mint a Cerberus, ami egy Fregatt, de itt vannak a közepes teherhajók és közepes bányászok is. Az L és XL méretűekhez már licensz kell, főleg a rombolókhoz. Ez azt jelenti hogy +20-as szintnél előléptetnek, de csak akkor ha átveszed az előléptetést a faj képviselőjénél. Ezután megveheted őket. Minden hajóra más és más felszerelés típus rakható. A hajó méretétől függően, pl M-es hajóra, csak M-es hajtómű és M-es lövegtorony rakható, de többnyire ezeket ajánlja fel. Fegyvertelen hajó nincs, de tudnod kell, hogy a nagyobbaknál már nincs általad irányítható főfegyver, csak a rombolóknál. Most arról beszélek, hogy ha egy faj hajógyárában vagy.Ha sajátod van, akkor más a helyzet: A bal oldali menüben kell végighaladnod, amikor hajót vásárolsz vagy felszerelsz. Pirossal jelzi ha valami kötelező alkatrészt nem raktál fel, addig ugyanis nem tudod legyártani a hajót.
Tehát, fentről lefelé: Hajtóművek (opcionálisan pajzzsal és/vagy fegyverrel) Kormánymű Fő pajzsok Fő fegyverek Lövegek+lövegtorony pajzsok Szoftverek Felszerelés (drónok,katonai és kereskedelmi/bányászati) Rakéták/torpedók Legénység (technikus/katona)
A legutolsó ikon akkor látható, ha a hajó sérült és javítanod is kell. Lehetőséged van a fenti legördülő menüből egy előre beállított összeállítást kérni, ha nem akarod egyesével. Ez a Small, Medium, High Preset. Ezek "felszerelés csomagok", Persze érdemes átnézni, mert csomó olyan dolgot is tartalmaz, amire nincs szükséged vagy nem kell annyi.
6. Mérd fel, hogy mire van szükség.Ez egy sandbox játék, mindenkinél máshogyan megy, de általánosságban elmondható, hogy a Trading Station-ök órási mennyiségben vesznek kaját, medical supplies-t, claytronic-ot (de ezt nagyon drága gyártani és sokminden kell hozzá) Ezenkívül, érdemes az elején nyers Ore-ból és Silicon-ból Refined Metal-t és Silicon Wafer-t gyártani, ezek a modulok olcsók, és egész kellemes áron el lehet adni és mindig szükség van rájuk. Első dolog legyen a felmérés. Fedezd fel a szektorokat, rendszereket és az állomások köré telepíts sima vagy Advanced Satellite-et, ezek ugyanis a vonzáskörzetükben folyamatosan közvetítik, mit ad el és mit vesz az állomás. Egy idő után látni fogod, hol mire van szükség. A végtermék mindig az űrhajó, tehát vagy azoknak az alkatrészeit gyártsd vagy a hozzávaló nyersanyagokat. Kaját és eü cuccokat nem nagy mennyiségben használnak, de folyamatosan. Ezeket inkább kereskedelmi állomásoknak tudod eladni. Nyersanyagokat, gázokat, és az említett érc/szilícium párossal érdemes kezdeni, majd jöhetnek a high-tech cuccok, Microchip nagyon jól megy, Smart Chip, Hull Parts, Engine Parts,Weapon Components. Ezeket hajógyárak veszik óriási mennyiségben.
7. Van az űrhajóknak Explore parancsuk, amit a térképen tudsz kiadni
Egyéb: Van egy minimális sztorija a játéknak, melyben egy Boron nemzetiségű "nő" segítségével kell végrehajtanod különböző feladatokat, majd kapsz egy induló űrállomást, ami a HQ-d lesz. Itt tudsz majd kutatást is végezni. Amíg nem fejleszted ki a szkennelést tökig, addig nem biztos hogy kapsz blueprint-et, hiába szkennelsz.
hogy kerek legyen a nap én is kérdeznék a nividium hol lehet eladni mert equipmentdock_argon vet 1-2 fuvart és ennyi pedig jól hoz a konyhára
Sziasztok!
Most játszok elsőnek ezzel a játékkal, de a fórum végigolvasása után sem értek sok dolgot. Kérlek, segítsetek! Van egy csomó bányász hajóm, amik automatikusan bányásznak, így van 40 millám, meg van a bázis is a hozzáépített dokkal, de még semmit nem építettem. Reputációval jól állok, az Argonnál 21, a többinél is 10 körül járok, kivéve a Ministry (0) és a Scale (-5) és persze a két piros -30-nál. 1. Van valami tuti tipp a habitat blueprint megtalálására? 2. Egy állomásnál hallom a sípolást, de semmit nem látok (se fény, se csillagszóró), miért? 3. A scannelés miben segít, azonkívűl, hogy színezgeti az állomás részeit? 4. Van egy Cerberusom, amivel nem tudok lőni, hiába nyomom a megszokott billentyűket, egeret. Mi a titka? 5. Hajó vásárlásnál gyakran látom a videókban, hogy a méret és típus kiválasztása után kiválaszthatják listából a felszerelést. A cerberus megvásárlásánál láttam, de amikor kiléptem a vásárlásból és újra visszamentem, már nem jelent meg újból. Miért? Más hajóknál miért nincs (Select Loadout) lista? 6. Milyen gyártó egységet érdemes építeni elsőnek? 7. Van lehetőség egy szektor automatikus felfedezésére? Az elküldött Pegasusok semmit sem csinálnak, ha nem állítom be nekik az útvonalakat merre repüljenek.
Sajnos az angol nem az erősségem, de sok videót néztem, néhány dolgot megértettem belőlük, de ez nem elég a játékhoz.
Ha alapból rosszban vagytok, akkor mindig pirosak lesznek. Egyébként én sokáig a HAT-tal voltam így, aztán nehezen, de kibékültünk. De pl ha belelősz véletlenül valakibe/valamibe és pirossá változik, akkor löveget, fegyvert kikapcsolni és kimenni a szektorból. Akkor sem lősz rá vissza, ha ők téged lőnek. Egy idő után megnyugszanak a kedélyek. Sajnos nincs "bocsánatkérés", az AI persze téged akárhányszor eltalálhat véletlenül, ő mondja hogy "bocs".
Amikor ilyent tettem, akkor még órákkal később is találkoztam olyan fajbeli hajóval ami piros volt. Gondolom kicsit haragtartóbb volt :-) Azért köszi kipróbálom.
Igen. A csempész cuccot mindig te vidd, két dolog miatt. Egy, nem dobod el, ha felszólítanak, hanem elmenekülsz. Kettő, te ki tudod kerülni a zsarukat. Nálam is esik a repu de mindig csak 1-et (igaz, +30-ról +29-re), ha elkapják valamelyik hajómat.Mivel én gyártok illegális cuccokat, piát, meg füvet, ezért teherhajók vannak a gyárhoz rendelve. Azt nem tudom beállítani, hogy az illegálissal ne kereskedjenek, így marad az, hogy inkább elveszem onnan. Az esetek nagy részében egyébként sikerrel leszállítják az illegális cuccokat, az argonoknál azért mindig jobban megfogják őket. De mivel elég derekasan kereskedek és védem őket, így a -1-es levonás szinte 10 percen belül visszamegy.
Tehát, illegálisat csak személyesen szállíts, vezesd te a hajót. Ha esetleg eljutsz oda, hogy megvehesd a Spacefuel, Spaceweed és Maja Dust gyártómodulokat, akkor ne valamelyik faj szektorába telepítsd, hanem valami semleges vagy kalóz szektorba.
Az is jó. De egyre jobban kéne egy ilyen nekem is. Persze az xml szerkesztéssel megoldható lenne, hogy az enyém legyen, de az csalás. Én még egyáltalán nem foglaltam hajót ebben a részben, csak claim-eltem. De az is milyen érdekes. Ha én foglalom el a kis űrruhámban, akkor minden pajzs és fegyver megmarad a hajón. Ha egy boarding pod-dal, akkor meg elpusztítja.
Azért némi intelligenciát is raktak be, hogyan is működjön a harc a szektorokért. Egyszer csak az tűnt fel, hogy ahol megállítottam a Xenon nyomulást és segítettem a Teladinak, magukévá is tették az egyik Xenon szektort (Matrix 451), így az már nem piros, hanem zöld, és csend van. Most egy ideje délen nyomulok, egész pontosan elősegítem a gyíkok nyomulását. Mint említettem, különböző taktikákkal próbálom megsemmisíteni a xenon hajógyárat. Valamelyik nap új szerzeményemmel 10 km-ről lőttem, és hatásos volt, de egy idő után megunták, és mögém beküldtek egy Ilonkát, hogy zavarjon el! Továbbá erősítést küld máshonnan! Amikor úgy érzi, rosszul áll, elkezdi sorozatban gyártani a K-t és I-t.
Tegnap körberaktam aknákkal és lasertowerekkel a hajógyárukat, hogy idegesítsem őket, ez is hatásos. Közben megdupláztam a flottámat, hadd gyűljön, majd egyszerre fogom leverni. Csak ha leverem, félek nem lesz több izgalom. Valaki írta a steam fórumon, hogy kéri a fejlesztőket csináljanak valamit, hogy ne nyomuljanak Hatikvah's Choice-ban. Én ott is meg tudom állítani őket, sőt, odajárok loot-ért.
Egyébként sokáig nem tudtam, mire jó az akna, de tulajdonképpen nagyon jók. Lehet körben lerakni az ellenség bázisai körül, lassítandó a forgalmát vagy ugrókapuknál szarrá aknázni mindent. Kicsit érdekes persze egyesével lerakni őket, de idő van rá. Vigyázni kell, mert egyedül a Friend/Foe Mine különbözteti meg a célpontjait, a Tracker már asszem nem, a sima meg egyáltalán nem. Mivel nem lehet őket becélozni, ezért kilőni is nehéz, így az ellenfél idegesítésére kiváló. Akkor is jó, ha üldöznek, csak kipottyantasz párat és garantált a hatás.
Egyetértek goyo-val, legyél kedves normálisan írd le, magyarul, mert nem értem én sem a kérdést.Ha nem beszélsz magyarul, angolul is felteheted a kérdést, vagyunk itt páran, akik meg tudják válaszolni. De ha jól ki tudom venni a mondandódból, az a problémád, hogy egy idő után megállnak az automata bányászok. Három dolgot tudok mondani: 1. Vagy nem tudja eladni, mert már mindenhol dugig van. 2. Vagy ajánlom István 1653-as hozzászólását elolvasni. 3. Jelölj ki nekik más területet, ahol bányászhatnak. Utoljára szerkesztette: kisiku, 2019.04.07. 10:11:30
Légyszíves, keresd már meg a vesszőt és a pontot a billentyűzeten, mert baromi rossz így olvasni az írásod. Nem kötekedni akarok, de ha így írsz, előbb-utóbb nem fognak válaszolni a kérdéseidre, mert fárasztó olvasni.
lenne 1 - 2 kérdésem argon prime be bányászok 4 db drill vanguard med vásárlási listával vetem a pilota skilek lv4 es ek kivan adva mind a 4 hajónak mit bányászon elis indul tesznek 3-4 kört automata mining van be álitva nekik és mindig megálnak mert elfelejtik mit kell csinálniuk kimegy a helyre tele tölti magát és megál kávézni szegény és bedobja a szunyát is csak manuálisan kezd ujra doldozni a 4 hajó az automata nagyon nem mukodik van e valami megoldas a 2.20 patch van fent nálam.
Az kb olyan lenne, mint a németekkel harcolni a második világháborús játékokban... :) (egyetlen ilyen sincs) A Xenonnak itt a 4. részben már csak kettő vagy három anyag kell ahhoz hogy építsen űrállomást és hajót. Továbbá végtelen lenne minden. Ahogy elnézem, persze lehet hogy csak dísz, de ennyi az össz dolog, ezt szállítgatják a Xenon S hajók.
tök jó lenne egy kövi részben a lehetőség,hogy frakcióként választható lenne a xenon... :D bár nemtom a pénzkeresetet honnan lehetne megoldani,mert kereskedni nincs kivel,viszont izgalmas lenne a háború az összes bio ellen,nagyon a repuval sem kéne törődni ,mert mindenki utál,és nem is leszek velük jóban :D
itt is fel kéne húzni egy önellátó láncot,bányászni mi is tudnánk,pénz helyett meg kéne valami más,esetleg szétlőtt hajók roncsbegyűjtése,vagy valami ilyesmi :D
U.i: ha nem lenne ez a pajzstöltés-késleltetés, akkor valszeg esélye nem lenne a gépnek ellened, hiszen ő képtelen arra, amit mi játékosok teszünk és a töltés erősebb lenne a sérülésnél. Ez a szemétség a korábbi részekben nem volt. Nem tudom, ide miért kellett behozni, de ha már behozták, legyenek egyenlőek a feltételek és vonatkozzon az ai-ra is.
Egyébként onnan jön ez az elemzés tőlem, hogy nekiestem egy Xenon Wharf-nak, és a kis genya defence drónok megtámadtak. Az egy dolog, hogy neki ebből is végtelen van (!) kilőttem már vagy 150-et, de még mindig jönnek. Nekem a nagyméretű hajógyárnál is max 100-150 lehet, mert nekem persze kell másik kétfajta drón is, ami a gépnek nem. Semmi gond, még nagyobb tűzerőt viszek és a sok lúd disznót győz taktikával fogom leverni.
Azért rájöttem így újabb csaták közben, hogy szemét módon van megcsinálva a pajzs töltés dolog, meg minden egyéb. Olyan apróságok, hogy az ellenfél pajzsa akkor is töltődik, ha lövöd, a tiéd nem. Előbb meg kell várni (!) amíg 5-15 mp-ig nem lő rád semmi, majd ha ez a késleltetés letelt, kezdi visszatölteni! Persze ha csak egyszer is rád lőnek közben, kezdődik az egész visszaszámlálás elölről. A Xenon hajóknál ez nem így van, ott folyamatosan tölt, ráadásul nincs késleltetés, nincs legénység, nincs drón, az "magától gyógyul" Természetesen ezekre nem 900 óra játék után jöttem rá, csak most vagyok elég mérges, hogy elmondjam
Korábban mondtam, de megismétlem, ő tud travel módra kapcsolni, miközben lövöd, te nem. Szart sem ér a Exceptional Shield tuning, mert még 20-30%-os "töltés-késleltetés csökkentésének tuningja" (de hülye szó) esetén is ez kb 1-2 mp-et jelent. A javító drónok csak akkor kezdik a javítást (bár szerintem ezek csak esztétikai célokat szolgálnak), ha a pajzs lent van és a hull lement kb 75% alá... Nem értem, hogy ha fent van a lövegvédő pajzs, plusz a hajópajzs, hogy tudja kilőni a hajtóművemet? Nekem le kell lőnöm mindkettőt egy xenon I-nél, hogy egyáltalán elkezdjem rombolni az adott részét... Aztán az ilyen apróságokról ne beszéljünk már, hogy neki kb 2 perc alatt visszatöltődik és ugyanennyi idő alatt meggyógyul a hajója, ami egyébként 10x olyan erős, mint a te feltuningolt legerősebb hajód is, de a te hajódnál ugyanez 15 perc és csak 75-90%-ig "javul" vissza.
Ez a balansz, mondhatnók. Tehát, amit a legtöbb (értsd a videojátékok 85%-nál) elkövetnek hibát, hogy nem egy normális AI-t fejlesztenek, hanem azzal nyer a gép, ha csal vagy sokkal előnyösebb helyzetben van és őrá sokkal másabb szabályok vonatkoznak. A stratégiai játékoknál a gépnek mindig 20x annyi egysége van, mindene felépítve,megépítve,kifejlesztve,megvédve, te meg indulsz a nulláról. Az FPS-nél az ellenfél mindig sokkal erősebb, te neked mindig hátrányod van, de lehetne folytatni.
Az auto bányászok arra voltak jók, hogy kiegyensúlyozzák a bányászási problémákat. Magyarán besegítettek a gyáraimnak! Amikor egy gyárnak szüksége van szóródó vagy folyékony nyersanyagra, akkor arra a beállítás nálam: Csak saját forrásból, és manuálisan csutkára felhúzva az ár! Így az autóbányászok tulképp ugyanolyanok voltak, mint a gyárhoz rendeltek, de mégsem voltak hozzájuk kötve! Na ebbe a kis miliőbe pancsoltak bele az egónál! Nyilván nem csap földhöz néhány hajó kiesése, de borul a rend (amiért tulajdonképp egyáltalán játszom ezzel a játékkal!!!) És az elvek. Ugye!?!?!
Hekkelésből csak az emp bombásat csináltam, tervrajzért, hogy meglegyen az acsi.
A menedzserem nem elhalálozott, hanem nyomaveszett. Nem volt támadás a komplex ellen. Ott voltam végig mellette!
Nálam a legjobb szerelőkből lesznek a gazdasági igazgatók. Jó kapitányt nem lelni minden bokorban. A gazdigok jobban-gyorsabban fejlődnek.
Ha a héten nem kapok valami frissítést, Dunának megyek! (Vagy csak Határvidékezni!)
Nekem összesen két automata bányászom van, a többi a gyáraimnak bányászik. Az elején jó, mert állandó pénzforrás, de amikor már milliárdjaid vannak, akkor nem nagyon kell. Most a hajógyáraim óránként/kétóránként kb 250-300 milliót hoznak, pedig 70%-on adom a hajókat, nem teljes áron. Most komolyan Pistám, 10 milliárd után téged ez érdekel még? Add oda a gyáraidnak.
Ha már itt vagyunk. Ez a hackelés dolog, amit annyira erőltet az Ego, működik? Csak mert én kipróbáltam, de se reakció, se semmit nem látok. Régen volt a minigame hackeléshez, itt semmi, csak megnyomom a gombot. Végignyomkodtam az összes terminálon, de fogalmam nincs hogy sikerült-e vagy történt-e valami. Működik ez egyáltalán?
Nem, valami olyasmit írtak, hogy kijavítottak egy hibát ezzel kapcsolatban a 2.21-ben. Állítólag, ha az állomást megtámadták és egy robbanás volt az igazgató mellett, akkor az meghalhatott. Ez így most hülyén hangzik, de itt a changelog:
Fixed explosions near the Manager's Office sometimes killing the station manager and making trading impossible.
Egyébként elég gyorsan fejlődnek. Én mindig úgy rakom be, hogy valamelyik kereskedelmi hajó kapitányomat előléptetem gyárigazgatóvá, aztán a hajónak másikat adok, van is ott egy gomb rá. A kereskedelmi hajókapitányok Management skillje erősödik minél több ideig szolgálnak és kereskednek. Hadihajósoknál meg a Moral és a Piloting erősödik. Persze nem tudom, van-e hatása ezeknek, de Manager-nél van. Ezért is panaszkodtam, hogy a 10 rendszerrel odébb lévő állomásom is küldi kereskedni a hajóit a Xenon szektorokba!
A nap furcsasága: Elveszett egy gazdasági igazgatóm! Az egyik komplexemet fejlesztettem önellátó hajógyárrá és egyszercsak azt vettem észre, hogy kiürülnek az ömlesztett raktárak (se vas, se szilikon) Bogarászom a hajók menüjét... Valami furcsa volt, de nem volt egyértelmű. Hát persze, nem volt aktuális parancs. illetve semmilyen parancsuk nem volt. Azt tudták, hogy bányászniuk kell, de hogy mit kezdjenek a kibányászott anyaggal, már lövésük se volt! Hogy hogyan vettem, észre, hogy nincs aki utasítsa őket, arról fogalmam sincs. A gyár menüjében hiányérzetem támadt... Tapasztaltam már ilyet máskor is, meg olvastam is róla az egó fórumon, de nem túl sűrű eset.
Valamint beperelem az egoszoftot a picsába! Valami nagyokos kitalálta, hogy osszák fel az autóbányászatot: Szektor Fejlett és Szakértő fokozatokra. A szektorhoz semmilyen képzettség nem kell. A fejletthez már kell 3 csillag, a szakihoz 4! Minek következtében az eddig vidáman bányászgató hajóim közül a kevésbé képzettek lebénultak. A felét oda kellett adnom valamelyik gyárnak, hogy valami hasznot hozzanak. A többinek külön el kellett magyaráznom, hogy: "Igen. Te most fejlett bányász vagy... Menj és csináld azt, AMIT EDDIG IS CSINÁLTÁL!!!!!" Hogy mi szükség volt erre?!?!?!?!?
Az már a ribörszben is felfedezhető volt, hogy az npc-k tudnak olcsóbban is árulni dolgokat, mint mi. Azt nem néztem, hogy a gyári eladási és az építési minimál ár között van-e különbség! Merthogy nálam az az első, hogy lehúzom az építőanyag árakat! Legfeljebb, ha nagyon nem akar jönni valami (legtöbbször okostégla) akkor megrántom félútig...
Az Asip mod még nálam nem lépte át az ingerküszöböt... Talán majd egyszer!
Ha már űrhajók. Valahogy a korábbi részekben sokkal szebb modelleket és sokkal jellemzőbb hajókat találtak ki. Például a Boron hajóknak is volt különlegessége, asszem a pajzsbontó lövegek (Ion Disruptor ha jól emlékszem), a Teladi hajók mindig rondák voltak, de nagyon erősek, az Argon hajók voltak a tipikus nagyon erős, nagyon jó, de...stb.A Paranidnál ott volt a PSG...óóh Istenem! A jó öreg, mindent elpusztító-játékot belassító lövegek, amivel csak ellenséges környezetben lehetett lövöldözni, mert minden barátit is elpusztított. Én annak is örülnék, ha pl a sokak által imádott harmadik rész modelljeiből beraknának egyet kettőt.
Vagy lehetne kicsit bővíteni a Sentinel és Vanguard modellek közti különbséget a fegyverek számával is. Mert jelen állás szerint, a Vanguard az gyorsabb, de kisebb a Hull-ja és a raktere, a Senintel meg lassabb, de erősebb a hajótest és nagyobb a raktér.De aztán sajnos ennyi a különbség.
Az előző részben máshogy ment az építkezés. Ott a CV-t kellett feltölteni, ergo elküldhetted akár saját gyáraidhoz is bevásárolni. Itt max azt lehet, hogy te gyorsabb vagy a gépnél és a te hajóid fogják leszállítani a szükséges anyagokat. Én soha, egyszer sem állítottam az építőanyag árakat , azaz, hogy mennyért vagyok hajlandó megvenni. Ha elállítgatjuk, akkor soha nem épül fel, csak ha mi visszük. Én úgy szoktam, hogy a főbb anyagokat, amik drágák, úgyis én gyártom. Ahogy megjelenik a beszállítás lehetősége a Build Storage-ba, már küldöm is rá a hajóimat. Így gyakorlatilag pár apróság kivételével mindent saját anyagból építek. Aztán vannak helyek, ahol úgysem tudják megvenni, csak tőlem, ergo elmegy a gyáramba, nekem kifizeti, majd leszállítja. Én nem építek hatalmas komplexumokat mert rettenetesen belassítja a játékot (szép nagy 3D-s modell, amit még be is kell tölteni), de azért 8-12 gyártómodulból álló űrállomásokat simán felhúzok. S már arra is rájöttem, hogyan tudsz többféle dolgot is eladni. Eleinte nem nagyon értettem az összefüggést, de rájöttem. Pl építettem egy Field Coil gyárat. Ehhez kell Plasma Conductor és Quantum Tube, meg EC. Ha azt akarom, hogy eladható legyen a Plazmavezető és a Kvantumcső, akkor többet kell gyártani, mint amennyi szükséges a Mező Tekercs előállításához.
Más. Ez a Freedom Carrier azért üt. Pedig én szándékosan a sima verziót használom, azaz az Aship mod, "balanced" verzióját. Ez egy kevésbé brutális anyahajó. Ezzel az AntimatterTurret-tel, pedig megvalósul az "űrállomás pusztítása egyszerűen" feladat. 10 km-es hatótáv, a becsapódás 500 méteres körzetében elpusztít minden S méretű űrhajót, ezért vadászokkal együtt ne használjuk eme járgányt. Valóban lassan lő, tehát csak lassú vagy álló célpontok ellen való, de ha egyszer betalál...olyan atombombás. Így ezzel az egy darab hajóval kb 15-20 perc volt lebontani egy Xenon Def.Platformot, ami 100%-on volt. Természetesen meg lehet venni a tervrajzát és gyártani is lehet, plusz a fegyvert is. Kicsit túl van árazva, de kb. mint a többi. A hajó terv kb 300 milla, a fegyver 470...ezután gyárthatod "ingyen". Van a Paranidnak is, meg az Argonnak is egy ilyen.
" egy kis aprópénzért. Ja, és minimumon van az építési büdzsé! Tehát még csak az se, hogy találtak egy kis árrést!" Akkor mégis van profituk rajta nem?
A "deszka" nem rossz!
Azért voltam kíváncsi a csatára, mert egy ilyen állomás lebontása nem kis feladat. Az őrbódékkal még elbánik az ember, de ott is tanácsos előbb megritkítani az ágyúkat. Egy hajógyárban minimum 50 védődrón van. Rohadt kellemetlenek tudnak lenni. Mint egy darázsfészek. Gondolom előbb azokkal kéne valamit kezdeni, aztán a fegyverekkel, a többi meg magától értetődik.
A nap érdekessége: Épp fejlesztek egy komplexet, és látom hogy jön egy npc teherhajó, beáll a gyárhoz rakodni... Tele a raktér, "Na mondom, te aztán bevásároltál! Költsd csak a pénzed! Azt hova viszed?" Hát sehova! Fordult egyet és kirakta az építkezési raktáramba! Aztafűzfánfütyülőrézangyalát! Eladta a saját árumat nekem! (pont deszkát) De nem ám egyszer, és nem csak egy ilyen hajó volt! Ugyan a kereskedelemben dolgozom és láttam már cifra dolgokat, de ez nekem sehogy sem adta ki! Ribörszben ugye lehetett állítani, hogy csak saját áruból építkezzen. Ott olyat is láttam, hogy a gyár a saját CV-jének szállított.. Itt ez valamiért kimaradt. De sebaj, az npc-k megoldják, egy kis aprópénzért. Ja, és minimumon van az építési büdzsé! Tehát még csak az se, hogy találtak egy kis árrést! Más árunál is láttam ilyet. Nincs kipipálva, hogy a gyár vegyen, a csúszka minimumon és mégis hordják az acélt és a szilicium ostyát!
Meg lehet valahogy akadályozni hogy a hajóink ne menjenek át Xenon szektorba kereskedni? Irtok, egyszer csak megjelennek a teherhajóim, hogy ők hoztak téglát és habarcsot a kőműveseknek. Azt hittem, lehalok...de eljön 15 szektorral távolabbi gyáramból is! Hoz egy kis szmart csipet...a másik meg deszkákat (Hull Parts) és építik a Teladi gyárat, miközben az Ilonkák ott kóricálnak.Agyam eldobom...
Nem volt túl sok fantáziája a készítőnek vagy inkább lehetősége, azért annyira nem rossz. Megvettem a Teladi Freedom Carrier-t. Van egy fegyvere, ami önmagában 40 millió. Ez kb olyan, mint a Rebirth-ben volt az a fegyverplatform az űrállomásoktól külön és azon volt egy baromi nagy löveg, ami ku*va lassú de nagyon erős. Mutatom képekben.
Egy K-t simán szétkapok ezzel, de szerintem egy I-t is le lehet győzni, csak itt Scale Plate Greenben tele van minden űrtörmelékkel, és persze a porszemeken is felakadunk...
Sajnos nem jók a nagyok. De ez többek között köszönhető ennek az idióta irányításnak is. A nagyoknál is ugyanaz van, mint nálunk, ha túl közel mennek egymáshoz, egyszerűen meghülyülnek. A túl közel a capital shipeknél a 1,5-2 km is lehet. Ja és a clipping persze itt is létezik. Ha picit nagyobb sebességgel megyünk neki valaminek, simán "beleragadunk". Én már számos alkalommal ragadtam be Xenon I-be is.
Most tervezem, hogy veszek egy gigahajót, ami csak moddal érhető el. Elvileg ugyanaz az aship mod tartalmazza, mint a Tarhonyát és Arankát. Eddig nem használtam őket, mert csalásnak véltem, de most kipróbálom. Minden fajnak van egy ilyen. Kb 100 millióra jön ki egy ilyen hajó, de elég brutális, az XL-es hordozókat is kenterbe veri.
A jó hír, hogy egyelőre nem fagyott ki. Viszont a taktika a következő: közel kell rakni minden hadihajót a célponthoz, hogy lehetőleg egyszerre indítsák az összes gépet vagy ki kell dokkoltatni őket eleve. A lényeg, hogy a célpontnak ideje és esélye sem legyen nagyon védekezni. Ha egyesével vagy szellősen mennek a hajóink, akkor lemészárolják őket. Fontos, hogy sok bombázó-torpedós legyen, mert ezek komoly csapást mérhetnek az egész szarra. S természetesen a túlerő a lényeg. Lehet, hogy még több hajót bevetek. A nagyokra nagyon nem számíthatunk, mint tudjuk azok szarul harcolnak, de jók elterelésre, amíg a kicsik irtanak. Esetleg lehet "elő-gyengíteni", azaz távolról torpedózni az űrállomást, elsősorban a fegyverrendszert, mielőtt még a csata elkezdődne. Sajnos a játékosnak nincsenek nagy hatótávolságú fegyverei, a torpedózás meg egy rohadt lassú művelet. Mondanám, hogy beülök egy rombolóba hogy a 7km-es főágyúval lövöm, még az is megoldás lehet, de ehhez jó, ha tuningolt a főágyú. Habár a veszteségek nem számítanak (elvégre "ingyen" gyártunk hajót), nekem mindig fontos volt, hogy minél kevesebb emberem haljon meg. Utoljára szerkesztette: kisiku, 2019.04.02. 10:52:34
Örülök, hogy ezek szerint nem én nem értem az irányítás eme részét, hanem téged is az idegösszeomlás kerülget, amikor harcolsz. S hiába kapcsolok ki menüben is minden ilyen "segítséget", semmi nem történik. Az "Assist" meg olyat csinál, hogy ha kikapcsolod, akkor csak egy irányba tudsz repülni, hiába akarsz irányt váltani, csak megy és megy a hajód, meg sem áll! Nyomod a turbót, semmi. Nyomod az elképzelhetetlen sebességet, semmi, forogsz vagy meg akarsz állni, semmi nem történik.Ez a "támogató mód" ?
Másik: mindjárt kiderül Pistám, hogy mennyire bírja a játék. Itt a melóhelyemen sajna nem olyan erős a gép mint otthon, de kíváncsi vagyok. A korábbi verzióknál egy ekkora támadásnál simán kifagyott.
"ha túl közel mész valamihez, egyszerűen irányíthatatlanná válik az űrhajód." Ezért a "ficsőrért" én is szívesen bántanék bárkit! Korra, nemre, felekezetre való tekintet nélkül! Már sokat beszélgettem miatta "fennhangon" a monitorral: "Hát mi a f.t csinálsz te degenerált állat?" Nem tudom mivégre születhetett meg, de nem látom hasznát. Teszem azt valaki bemegy egy szűk helyre és nem tud kilavírozni... Na ettől aztán méginkább nem... Főleg amikor elkezd magától forgolódni. Brrrrr. Részemről: Levele!
Kéne egy mod arra is, hogy ha ki akarok szállni, mondjuk (leginkább) az űrben, akkor ne kelljen a gardróbba bemennem. Mondjuk mint az X3-ban! (shift-?) azt' csók!
Közben meglettek a HOP rombolóim. Egy szektorral odébb randalíroztak, de nem sokáig. Elintézte őket egy Ilony.
Az a felvonulás amit tervezel Viku, már nekem is megfordult a fejemben. Kb ekkora armadával. De félő, hogy a programot nem arra tervezték, hogy ennyi résztvevőt intelligensen mozgasson. Mindenesetre érdekel hogy zajlott...
Én meg az elmúlt néhány órát csak harccal töltöttem. Először is összerántottam egy flottát úgy kb 50 vadász, 15 bombázó, 10 fregatt, 3 carrier és 5 romboló. Egyelőre csak gyűjtöm őket, mert aztán támadást indítok a halálcsillag főreaktora...ja az egy másik világ egy Xenon Shipyard ellen. De addig is bementem pucolni. Rájöttem hogy ez a Flight Assist egy nagy rakás sz*r, de annyira fos, hogy ha kikapcsolod, akkor még rosszabb. Olyan elképesztően idegesítővé válik a dogfight meg úgy egyáltalán minden harc ettől, kezdve attól, hogy ha túl közel mész valamihez, egyszerűen irányíthatatlanná válik az űrhajód. A másik dolog: a gép sose lő mellé, ő mindig betalál, én még széttuningolt szarral sem. A Xenon hajókon se javítódrón, se legénység, mégis sokkal gyorsabban javítja meg önmagát és 100%-ig! Nem 70-90-ig mint a fos legénységgel... Jó, így is iszonyú pusztítást végeztem, szerintem már túl vagyok az 50 K és 15 I lezúzásán. És miért kell ez a kiba*ott késleltetés a pajzstöltéshez? És miért tud a gép elmenekülni ha lövöm, és én miért nem tudok Travel-re kapcsolni ha lőnek rám? Lenne mit tanulniuk még a harcban. Holnap elindítom a full támadást. de már látom előre hogy le fog fagyni, a múltkor is ez volt. Na jó, mára ennyi.
Nálam lett is egy furcsaság. mint azt már megénekeltem Argon Prime-ban építettem egy hajógyárat, aminek örömére a HOP megszállta a környékét, az itt épült 6-8 darab Odüsszeusszal. Na azoknak nyomaveszett. Nem voltam a szektorban a legutolsó mentéskor, de az zicher, hogy nem a helyiek lődözték le őket. Elég szarul álltak ebben a kis csetepatéban! Azt nem mondhatnám, hogy nincsenek jelen, mert kishajó most is épült vagy négy. Ezzel kapcsolatban is történt egy érdekesség: A HOP lenyúlta az egyedi Skin-t! Nem orcátlanság ez?
Ezt néztem én is, de nincs különösebben gondom a fegyverekkel, inkább olyanok a hajók, hogy több löveg is elférne rajtuk. Például a Phoenix-re simán felférne a kör alakú elejére még 3-4 löveg, meg egy nagy a farok részre. Az X-Rebirthben is ilyen hülyén néztek ki a Teladi hadihajók, de ott legalább volt fegyverük, itt meg kevés. Ugyanez az Argon Behemoth. Simán elférne még 2-2 löveg.
Csak néhány darabbal legyen több. Én ezt az "aship" modot használom, ezért van Tarhonya, Aranka és Sucellus nálam, meg most csináltak valami még nagyobb "mothership vagy juggernaut"-ot, ami tulajdonképpen modelljüket tekintve annyi, hogy összekötötték az összes nagy hajót és lett egy nagy gyurma. De ezeket sem használom,még ki sem próbáltam.
Én is úgy vagyok domain rendszergazda, hogy a két ügyvezető beszélget: "Figyelj,te EZ (nem Ő) ért a számítógépekhez, akkor biztos rajzolni is tud!" Ergo készíttetnek velem is grafikai dolgokat, de ugyanezeket hallom, sőt ilyet is hallottam már: "Csinálj valamit, majd mi lefikázzuk". Ötlet nulla, elképzelés nulla, színvilág nulla, betűtípus Arial...ööö, lehet színes a háttér? NEM! Az úgy olvashatatlan... A múltkor fogászati röntgengépet kellett állítgatnom, hozzá sem nyúlhatnék, de olcsó vagyok és ott vagyok, "és há' ez informatikus és van eü.végzettsége is, akkor ért hozzá". Majd pedig: de jó, hogy megcsináltad! Kösz, ügyes vagy, mostantól te csinálod... Én már csak úgy fogalmazom meg magam, hogy minden amiben áram van vagy kapcsolója van, ahhoz értenem kell és csinálnom.
Kipróbáltam ezt a módosítást. Sokáig nem játszottam vele, mert a Nemezis fegyvereit kedvezőtlen irányba befolyásolta. De mindenképp érdekes próbálkozás! Hogy mennyire változtatta meg a hajók mozgáskultúráját azt nem figyeltem meg. A nemezis tehetetlenebb lett, ami nálam már így is határon volt. A fegyverek messzebbre hordanak, JÓVAL gyorsabbak a lövedékek, de az újratöltés és a hűtés rémes! A hangjuk és a nevük is más lett. (Nekem kicsit gyerekes.) Ha van (vállalkozó) kedvetek, uccu! Gőzön is fent van! Utoljára szerkesztette: Jóózsf István, 2019.03.30. 07:04:08
A garázs (beálló) jobb üzlet állítólag. Mejjesleg kinek adnád ki? Csak nem EMBEREKNEK?
Nehéz az informatikusok élete.:-) Én grafikus vagyok, nálam meg az megy, hogy "ide vidámabb színeket szeretnék" vagy "miért nem jó a 200x200 pixeles kép az óriásplakátra?" és a kedvencem: "valami mást szeretnék, de nem tudom mit"...Néha azon gondolkodom, venni kéne 5db lakást, kiadni a p*csába és nem foglalkozni többet emberekkel. A szakmámat szeretem, csak ízlésficamos emberekkel ne kelljen egyeztetni semmit. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2019.03.30. 01:51:25
Vigyázat! Erős találgatás: Ebből az egós válaszból arra merek következtetni, hogy a következő már a 2.50 lesz: Thanks, I can see the error in the log. Still not able to reproduce it in the office, so I will make a blind fix and let you tell me whether that helped. Should be in the first 2.50 Beta.
Ehh! ezt hetek-óta elfelejtem bedobni: Baromira hiányzik az a pár hülye duma, amikor a hajógyár szól, hogy elkészült a ladik... "...What a fine vessel!"
:) Hehe, nálam pont fordítva lesz. Most még van időm, de nyáron már nem lesz valószínűleg. Nekem meg üdítő a játék, miután szerverekkel és kliensekkel szívok egész nap: hallgatom a "eltűnt az ikonom,nem találom a levelem és a hogy kell vastag betűt írni dumát, meg a mér' nem engeded a torrentezést itt a cégnél?" felkiáltásokat. Aztán ha unatkoznék, itt van még az egész klinika üzemeltetése a nyakamon.
Én olvaslak titeket folyamatosan, de nem játszom a játékkal még. Időm sincs annyi most, hogy egy komolyabb címbe többszáz órát tegyek, illetve úgy vagyok vele, hogy várok még pár patch-et, hogy a kritikus szívásokat elkerüljem. :-) Nyáron már több időm lesz, addigra talán kijön még pár patch.
A subnautica-nál most nem követem el azt a hibát, amit anno, hogy túl korán megvettem, majd mire megjelent, meg is untam. Úgyhogy várok, hadd fejlesszék. Na, ott viszont részt vettem a tesztelésben és naponta bombáztam őket az észrevételeimmel. De vissza ide. Az egyik hajógyáram Hewa's Twin-ben, a másik Second Contact VII-ben van. Tegnap is fél órát néztem a dokkból, ahogy lövik egymást a HOP és ANT hajók. Az persze nem számít hogy többször belelőnek az én hajógyáramba... Jó lenne, ha a hajókhoz hasonlóan az űrállomás fegyverrendszerét is lehetne állítani. Tehát ne várja meg, amíg belelő az ellenség, már lőtávolságon belül kezdje a védekezést. Persze jó, hogy a baráti hajókra nem lő vissza, de azért dobhatna egy figyelmeztetést nekik. Én azonnal ellenséggé válok, ha belelövök véletlenül egy állomásba. A junosztyra kösz a tippet, ezt fogom csinálni ezentúl.
A mentéssel szerintem direkt akarnak bosszantani. Én legalábbis így állok hozzá. Így könnyebb elviselni azt a húsz másodperces ritmuszavart. A junosztyos beragadásra megoldás; Felállsz a székből. Aztán rögtön vissza is ülhetsz.
Belekezdtem egy újabb hajógyárba. Argon Prime. Ahogy kész lett az első L-es dokk megjelent a HOP és kezdődött a tűzijáték. A csótányokhoz tudnám hasonlítani őket. Csak ezek a csótányok olyan vérszomjasak és akkorák, hogy elüldöznek a saját lakásodból! Valahogy olyan érzésem van, mintha külön figyelmet fordítottak volna rájuk a játék megírásánál! "Bernd! írjunk bele mégegy olyan közösséget, (a gépek és a kalózok mellé) ami mint egy járvány terjeszkedik és megkeseríti mindenki életét! - Ok. Lehetne mondjuk vallási alapú..."
Nem lehet hogy már DLC-n dolgoznak? Most úgy különösebb hiba nincs a játékban, néha a hajó belső monitorán beragad a kép, meg a kalózokat nem értem még. Miért baj, ha visszalövök rájuk, hogy lesz az SCA felségjel hirtelen piros és TEL vagy ARG vagy tököm tudja...
Még egy dolog: nem lehet az autosave-vel valamit kezdeni? Mert mindig a legrosszabb pillanatban ment! Én tudom hogy automata, meg szerintem eseményekhez is van kötve, de mindig a legszarabb helyeken ment. Pl repülök egy I tetejére...vagy csata közben. Vagy amikor levonnak a repuból, mert illegális cuccot találnak a teherhajómban, az a fasz meg azonnal kidobja...ezért szállítom én a piát, a füvet és a drogot "...the request came from a police vessel..." Szóval mindig rossz helyeken ment.
Én a shipyardot hagyományosra csinálom, bár most hogy hiány van pár dologból, egy-két modult is belekötök, pl. Engine Part gyárat. Azt megfigyelted Pistám, hogy csak mi ketten beszélgetünk? Hol vannak a többiek? Netán nekik van életük is? Utoljára szerkesztette: kisiku, 2019.03.28. 22:04:52
Akkor a 1623-ra már nem is kell válaszolnom. (Azt a két szektort én is magamévá tettem. Egyikben van a harmadik hajógyár. De eszembe sem jutott átnevezni...)
Ha és amennyiben keveset adok a gyárnak, azt csak azért teszem, mert látni akarom, hogyan növi ki magát. Tehát; Sportból! De, mivel már túl öreg vagyok a testmozgáshoz, inkább fizetek... Egybeépíteni a hajógyárat?!?!? Hááát, Nem is tudom. Nekem a kiszolgálóim és a hajógyáraim is meglehetősen terjedelmesek. Ha még össze is vonom őket?!?! Na majd mellássuk!
Most megint rossz a hangulat az EGO-nál. Érezni, mikor nem mennek olyan jól a dolgok. Kiadták ezt a 2.21-et aminek már béta 2-je is van, kábé többet ártottak vele, mint a haszna. Ugyanis, az előző verzióbaj javított "Eltűntek a küldetések" Most megint előjött. Már nem mintha küldetésekre akarnék menni... Már jósolni sem merek, mikor történik valami érdemleges.
Pista, érdemes megadni a lóvét, amit kér a gyár, mert azt vettem észre, hogy hiába adsz neki annyit, hogy bőven be tudjon vásárolni, ha nem éri el a kívánt összeget, akkor alig-alig jönnek a kereskedők. Pl beraktam indulásnak 30 millát, de ő 95-öt akart.Bőven fel lehetne tölteni 30-ból is a raktárakat. A kereskedők csak úgy csepegtek. Most hogy megadtam a kért mennyiséget, dugó van a dokkokban és már lassan meg is duplázták az odaadott pénzt.
Időközben megnéztem egy videót a szektorfoglalásról. Azonkívül, hogy átnevezhetem és ingyen lesz a telekvásárlás, nem sok előnyét látom, de nincs is kiforrva ez a rész.
Elfeledtem egy dolgot. Működik ez a szektorfoglalás? Tehát mi történik ha felhúzok egy "administrative center-t"? S melyiket érdemes felépíteni? Mert ugye mindegyik fajnak van egy ilyen épülete és én megvettem mindegyik tervét. Mert azon gondolkodok, hogy van egy neutrális szektor, ahol van két gyáram, mi lenne ha raknék oda egy ilyet. S ha lerakom, akkor az a szektor az enyém? Vagy csak idővel lesz az enyém? S mi van ha az enyém lesz, az miért jó?
Én nem vettem észre, hogy leállt volna az I-k gyártása. Hanem végre normális az, hogy ha kitakarítom a nyomulásukat, akkor nem jönnek ezrével, nem jelennek meg hirtelen, hanem szép lassan próbálnak visszacsurogni. Scale Plate Green-ben például gyártják folyamatosan a I-ket, ez a 2.0 előtt nem ment egyáltalán. Valahogy úgy néz ki, hogy legyárt 5-6 K-t és 1 I-t. Ellátással nincs gondom, csak többet kell építenem. Nagyon jó, hogy le lehet bontani az állomást ugyanúgy, mint amikor felépítjük, tehát a túltermelő gyáregységeket le tudom cserélni. Pl, nem tudtam, hogy Antimatter Cell-ből és Field Coil-ból ilyen kevés fogy. Én meg úgy építettem, nem tudtam eladni, túl sok volt. Fogtam, lebontottam, lecseréltem másra. A Rebirth-ben elbontani csak modifikációval lehetett. Ha esetleg nyitok egy harmadik hajógyárat is, megpróbálom egybeépíteni a hajóalkatrészeket termelő egységekkel együtt, hogy ne kelljen annyit szállítani.
Nálam kettő van tervben. Úgy majd lesz a négy égtáj felé és egy középtájt. De nem a hajógyár felrántása a kunszt. Hanem az azokat kiszolgáló komplexumoké!!! És egyben a hajógyár raktárainak a feltöltése! Meg a kiegyensúlyozás, hogy ne legyen hiány oder túltermelés, etc. Így, hogy nincs releváns fejlesztés (béta) ezzel bíbelődök.
... Meg azzal, hogy észre sem vettem, amit az egófórumon jeleztek, miszerint leállt az XL hajógyártás a gépeknél!!! De kijavították, ami viszont szembetűnő. Már csak azért is, mert sorra jönnek az üzenetek, hogy most épp hol lőtték le egy-egy teherhajómat! Valami taktikát ki kell találnom, hogy ne tudjanak elslisszolni a bástyáim mellett! Lehet, hogy négy rezervátumból kettőt mégiscsak kitakarítok...
Igazad lett, Pistám! Még nincs is kész teljesen a második hajógyár, már tele van van megrendeléssel. Még csak töltöm anyaggal, de már ott áll a rendelés. Most épül az XL dokk. Argon rendszerbe építettem ezért most itt az ARG lövi a HOP-ot, meg vice versa. Megjelent 2 HOP-os Odysseus a hajógyáram mellett, ők már ott járőröznek és vadásznak az ARG és ANT hajókra. Ja és leadtak rendelést 2 további rombolóra, meg egy csomó vadászra. Elkezdett rendelni a HAT is, meg azért a TEL is. Szóval beindult, pedig még nincs is kész. Kifogytam Smartchip-ből, amit alig tudtam eladni, úgyhogy további űrállomásokat kell építenem. Most hogy már majdnem az összes hajótípust tudom gyártani, várom, mikor rendelnek egy XL-es carriert, ami persze azonnal elkezdi lőni a többit. Nem kell ide Xenon, lövik egymást szépen.Nekem meg duzzad a bukszám.
Igen, te előrébb jársz két lépéssel. Most épül a második hajógyáram. A lóvé átutalással nem szoktam foglalkozni, mert 1-2 milliárdos vagyon után sincs nagyon értelme a többinek, hát még 3-5-10 milliárdnak. Néha ránézek az állomásokra, aztán elveszem. De én mindig meghagyom a kért lóvét, kivéve a hajógyárnál, mert ha tele a raktár, akkor jön a lóvé is. Ellenkező esetben úgyis nyavalyognak, hogy nincs pénz. Egyébként örülj neki, hogy nincs adózás a játékban! Mi lenne, ha a lóvé egy részét elvenné mondjuk az Argon Föderáció? És mit adnának cserébe? Utakat (highway-t)? Mit adtak nekünk a rómaiak? No meg a pénz szüli a pénzt. Igazándiból nézni jó a vastag bukszát.
U.i: akkor maradjon okostégla! Utoljára szerkesztette: kisiku, 2019.03.26. 23:52:29
Nekem is eszembejutott, hogy ha kiirtom őket akkor hova tovább? Jöhetnek a biók? És a végén csak én leszek az egész galaxisban?
Közben felfedeztem, hogy az Ego megint meghazudtolt: Nem kell, hogy a kapitány is tele legyen csillaggal, ahhoz, hogy messzire elcsámborogjon. Elég, ha a gazdasági igazgatója 4, 5, csillagos.
(Át)Utalások Ha valaki esetleg nem értené, akkor jelen állás szerint (!!!) a pénz oda-vissza toszogatás metódusa a következő; A gyár infopaneljén a gazd.ig. rovatnál található összeget "kell" biztosítani a gyárnak a zavartalan működéshez. (Én szoktam olyat játszani, hogy juszt se adok egy kanyit se... "Termeld ki magadnak gyökér!" felkiáltással...) Szóval.: A gazd.ig. elkezdi gyarapítani a lét, egészen addig, amíg ennek a jelzett összegnek a háromszorosát el nem éri. EKKOR elutalja számunkra az egyharmadát!!! Igen: A jelzett összeg dupláját tartja meg. Gondolom biztos, ami biztos alapon, mert más magyarázat nincs rá! Még egy érdekesség ezzel kapcsolatban. Ha nem találunk elsőre bele ebbe a háromharmados határba, akkor járhatunk úgy, mint ahogy én épp tegnap: Találtam a harmadik hajógyáram kasszájában 3 milliÁRD (!!!) pengőt. "Jah?!? Gondolta; Nekem úgysincs szükségem rá, hisz van már 12!" Ajóédes...! Szóval; Legjobb ha a kért összegnél valamivel többet biztosítunk számára és várunk türelmesen, hogy fialjon. A háromszorosánál többet semmiképp se adjunk!!! Utoljára szerkesztette: Jóózsf István, 2019.03.26. 17:53:15
Próbáltam már több küldetést is, ami kifejezetten harci, de nem nagyon láttam azokat a cselekményeket, amelyeket írnak a briefing-ben. Tehát kicsit olyan, hogy "kösz haver hogy jelentkeztél a feladatra, na akkor csináld azt hogy... mi meg MAJD jövünk..." Tényleg az volt, a PAR megkért hogy csatlakozzak egy csatájukba a HOP ellen (persze én nem lövök, mert mindkettő +30-as velem). Odamentem, hogy végignézzem a csatájukat, egy lélek nem volt a részükről! Röpködtem, nézelődtem, vártam, semmi. Aztán feladtam és kerestem más küldetést. Pedig sokat javítottak a küldetéseken, tegnap pl egy szimpla "Miss my ride" volt, csak nem olvastam végig, hogy egy CV-re kell landolni és az egy Odysseus-szal nem megy.
Igen most építem a másik hajógyáramat, csak közben dolgozni is kell. Egy kis windows domain okoskodás... Ezek szerint mindenkinél máshogyan vannak a kapcsolatok. Nem tudom, hogy a küldetések, melyeken most sokat javítotttak, vannak-e hatással a fajok kapcsolataira, a piacra, meg úgy mindenre. Én északkeleten, azaz Ianamus Zura-nál visszavertem a Xenonokat, de ugye itt csúnyán szétrombolták a Trading Station-t. Ide építettem egy erődöt. Cserébe elkezdtek délkelet felől jönni. Itt a segítségemmel a gyíkok behatoltak és építik ki a hídfőállásaikat, azonban itt van egy Xenon Shipyard közvetlenül a kapu mellett (30-40 km-re), ahonnan K és I jön folyamatosan. Gondoltam rá, hogy lezúzom, csak akkor megint unalmassá válik a játék... A Paranidoknál délnyugatra forrong a helyzet. Folyamatosan jönnek Holy Vision-be, néha segítek is, hiszen két űrállomásom is van ott. Északon az Argonoknál is hasonló a helyzet, bár ott is visszavertem őket, úgyhogy Ilonka onnan nem jön, csak Karcsi és a kicsik. A közbülső rendszerekben néha káoszt okoz pár K, amúgy egymást lövik a fajok az említett módon.
Claytronic-ra mondjuk az "E-tégla" vagy "Téglatronik" esetleg az "okostégla" lehet a megoldás. Ma már úgyis minden "okos", csak mi emberek vagyunk hülyék... Utoljára szerkesztette: kisiku, 2019.03.26. 14:21:07
Nem csak a Gyíkok szólnak? Ő puszipajtásaik. Nálam olyan mintha ciánoztak volna. Nem is látom őket. Még a játék elején a hákús szektorban belém kötögettek, de mostanság semmi!
Lesz neked harmadik hajógyárad is... Csak győzd etetni alkatrésszel őket! Bár most nálam kicsit lappang a piac. A HOP elvett a gépektől két szektort, északon meg én nem engedem ki a rezervátumaikból. Délkeleten a gyíkok egész jó munkát végeznek. A biók se nagyon hadakoznak.
Szó esett a raktárkészlet kezelésről... Nem vettem észre komoly gondot. Mint mondjuk anno a ribörszben... Hiány az van: kasztnielemből, fegyverösszetevőből, kléjtronikból egyszerűen képtelenség eleget gyártani. Valami gubanc lehet vele, mert amikor építkezek, legtöbbször azt nekem kell kézzel leszállítanom. Jobbára saját magamtól!!! Tehát; Másnak se nagyon van! (Még mindig nem sikerült értelmes nevet kitalálnom neki. Asszem egyszerűen csak téglának fogom hívni! Mondjuk annak meg durvadrága!)
Igen, most már rájöttem, a közös ellenség a HOP, avagy a Hóli Ordör of Pontifex. Azt mindenki lövi, engem kivéve. Nekem nagyon jó vásárlóim és támogatom őket bőven anyaggal, magyarán kereskedek velük.
Viszont nem értem, hogy ha provokálnak a kalózok és én visszalövök (no, meg kinyírom), akkor az miért baj és miért az jön, hogy "...report the attack against a station..."
1. Nem állomást támadtam meg. 2. Nem baráti dolgot támadtam meg. 3. Nem én kezdtem.
Szóval levonnak a repuból, ha kilövök egy kalózt, aki egyébként őket is fenyegeti. De ha egy xenon vagy khaak az ellenség, akkor meg gratulálnak. Ez a kalóz rész még eléggé hibás.
Értem. Nem valami nagy durranás. Mellesleg ez a festegetés dolog eléggé gyerekcipőben jár itt. Miért nincsenek még egyet-kettőt leszámítva?
Más. Olyan szinten bedugult a hajógyáram, hogy magamnak már nem is tudok gyártani, mert mindent elfoglal a többi megrendelése. Persze ez nem panasz, hiszen most vettem ki másfél milliárdot a hajógyáramból, ami kb 2 napi játék termése. Ez is csak azért ennyi, mert eldugott helyen van. Viszont ahogy kirepül a dokkból a megrendelt úrhajó, máris elkezdik egymást lőni. Basszus, olyan háború van a hajógyáram mellett, hogy az nem igaz. Az ARG lövi a HOP-ot, a PAR lövi a HOP-ot, a HOP lő mindent, s végül csendes harmadik a TEL, de néha azok is lőnek mindent. S mivel én mindegyikükkel jóban vagyok, én a nyertes vagyok. Természetesen bele-bele lőnek a gyárba, próbálnék én meg hasonlót! Most emiatt kell egy másik hajógyárat építenem, mert a saját hajóimat nem is tudom legyártani.
A Negyvenkettőre a megfejtés. Nem egyedül vagyok ilyen okos. Valaki megsúgta az EGO fórumon!
Készíthetnének mókásabb festéseket is. Mindenki túl komolyan veszi. Tényleg szeretnék barbirózsaszín, vagy banánzöld esetleg kanárisárga hajókat!
Utoljára szerkesztette: Jóózsf István, 2019.03.24. 00:03:01
Valszeg ugyanaz a poén...az élet értelme. Ez az improved handling...kezdetű nem rossz, nálam is van, hogy be van dugulva, de mindig egy termék miatt, az Engine Parts miatt. Már nem tudom, hány raktárat építettem a hajógyárhoz, de ennek az egy terméknek alig szorít helyet. Mindenből csutkára van, a hajtómű mindig hiányzik. Na, jó építek még egy hajógyárat...