Azért rájöttem így újabb csaták közben, hogy szemét módon van megcsinálva a pajzs töltés dolog, meg minden egyéb. Olyan apróságok, hogy az ellenfél pajzsa akkor is töltődik, ha lövöd, a tiéd nem. Előbb meg kell várni (!) amíg 5-15 mp-ig nem lő rád semmi, majd ha ez a késleltetés letelt, kezdi visszatölteni! Persze ha csak egyszer is rád lőnek közben, kezdődik az egész visszaszámlálás elölről. A Xenon hajóknál ez nem így van, ott folyamatosan tölt, ráadásul nincs késleltetés, nincs legénység, nincs drón, az "magától gyógyul"
Természetesen ezekre nem 900 óra játék után jöttem rá, csak most vagyok elég mérges, hogy elmondjam
Korábban mondtam, de megismétlem, ő tud travel módra kapcsolni, miközben lövöd, te nem. Szart sem ér a Exceptional Shield tuning, mert még 20-30%-os "töltés-késleltetés csökkentésének tuningja" (de hülye szó) esetén is ez kb 1-2 mp-et jelent. A javító drónok csak akkor kezdik a javítást (bár szerintem ezek csak esztétikai célokat szolgálnak), ha a pajzs lent van és a hull lement kb 75% alá...
Nem értem, hogy ha fent van a lövegvédő pajzs, plusz a hajópajzs, hogy tudja kilőni a hajtóművemet? Nekem le kell lőnöm mindkettőt egy xenon I-nél, hogy egyáltalán elkezdjem rombolni az adott részét...
Aztán az ilyen apróságokról ne beszéljünk már, hogy neki kb 2 perc alatt visszatöltődik és ugyanennyi idő alatt meggyógyul a hajója, ami egyébként 10x olyan erős, mint a te feltuningolt legerősebb hajód is, de a te hajódnál ugyanez 15 perc és csak 75-90%-ig "javul" vissza.
Ez a balansz, mondhatnók. Tehát, amit a legtöbb (értsd a videojátékok 85%-nál) elkövetnek hibát, hogy nem egy normális AI-t fejlesztenek, hanem azzal nyer a gép, ha csal vagy sokkal előnyösebb helyzetben van és őrá sokkal másabb szabályok vonatkoznak. A stratégiai játékoknál a gépnek mindig 20x annyi egysége van, mindene felépítve,megépítve,kifejlesztve,megvédve, te meg indulsz a nulláról. Az FPS-nél az ellenfél mindig sokkal erősebb, te neked mindig hátrányod van, de lehetne folytatni.