Megette a fene, ha nem tudok okoskodni - ügyeskedni - segíteni, hogy zökkenőmentesebb legyen az einstand! Így már megint visszakanyarodunk az X3-as verzióhoz.
Hogy tolom-e? Nem jellemző. Néha, amikor a fene megesz az unalomtól, vagy csak simán gondolok egyet, akkor futok egy kört.
Lesz hajófoglalás, csak átdolgozott. Elvileg úgy alakítják ezúttal ki, hogy a játékosnak ne legyen hozzá annyi köze, mint a Rebirth-ben. Tehát valószínűleg csak a Board target parancsot kellesz kiadni az egyik hajód kapitányának.
Úristen, te még tolod a Ribörszöt? Én egy ideje már leálltam vele, főleg amikor már 120-nál több űrállomásom volt. A hajókat már nem is tudom megszámolni. Itt nem lesz hajófoglalás? Vagy máshogy lesz? Persze tökmindegy, de lopni jó volt! Ja és nem a tisztességesektől "vetted kölcsön" a hajót. A TC-ra már nem is emlékszem, pedig asszem írtam róla...vagy valami kiegészítőjéről.
Bárki bármit mond; Nekem hiányozni fog a Ribörsz hajófoglalási rendszere! X3-ban csak a kötelezőket csináltam meg, mert hideg is kirázott az esetlegességétől. Minap csináltam egy kartell bossz küldetést, mert a fődíj egy Aranka volt. Bónusz is járt hozzá; Egy Taranis. Hálistennek jó messze voltak egymástól, így mindkettő a flottámat ékesíti. (Azt nem kell mindenkinek tudnia, hogy egyszer a taranis kihegesztett a világból a jet-lr-el) Mindegy is a végső kiforrott rendszer szerintem jó volt. Tetszett, hogy a hajón munka közben edződtek a tengerészgyalogosok. Vagy hogy lehetett biztosra menni; Nem kellett visszatöltögetni, ha ramatyul sült el a balhé.
Persze nem gond, mert úgyis záros határidőn belül mágnás leszek, tehát meg is vehetem amire szükségem van. De azért csak hiányozni fog. Vásárlással kapcsolatban is tolulnak az emlékek: Egyik általam favorizált hajó a Terran Kyoto volt. Volt egy kis huncutság a megvásárlásában. Ha csak simán elmentem érte (Rendszerint a Hold zónába. Valszeg ott jobb volt az ellátás) akkor hibásan jelent meg a textúrája. Nem vicc. Most jön a java: Ha megrendeltem és csak a terrán szektoron - rendszeren kívül találkoztam vele, akkor semmi baja sem volt. De ha csak egy pillantást is vetettem rá amíg ki nem ért, akkor bebugzott. Ezt oda-vissza többször is kipróbáltam, tehát tény! Másik a Megalodon volt, aminek szintén volt valami baja (talán a fegyvereivel) de azt javították. Ezeket a hajókat arra használtam, hogy egyet-egyet odaállítottam egy xenon zóna kijáratába kívülről, mondjuk a 101-hez és nem jutott át rajtuk semmi! Így nálam az argon szektorban - rendszerben nem járt xenon hajó!
Kicsit csapongó iromány lett. Tehát; Semmi rendkívüli. Utoljára szerkesztette: Jóózsf István, 2018.11.27. 06:58:04
nem ész nélküli lövölde hiányzik hanem amiket leírtam finom egyvelege.. azt hittem jól fogalmaztam...
Csak félek hogy ne hogy elbaxák.. Nincsen egy jó scifi űrhajós játék sem ami jó. Elite az túl egysíkú nekem nincs benne az lövöldözés izgalma. A SC túlkombinálják soha el nem készül.. ennek az előző része bughalmaz.. ráadásul hogy nem lehet hajót cserélni kivette az izgalmat az újdonságot. Sokat akarnak markolni sok újítást akarnak betenni ahelyett hogy a kitaposott ösvényt tökéletesítenék tovább.. talán majd most.. remélem!
Így van, de óvatosan kell bánnom ezzel, mert ha behúzom szombaton a játékot, akkor negatívan hathat a reakcióidőmre.
Már csak mittomén hányat kell aludni! :-D A biztonság kedvéért, hétvégére elzavartam mindenkit ide+oda programokra, nekem sajnos fáj a hasam, így kénytelen leszek a gép előtt ülni. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2018.11.26. 21:19:51
Semmiről nem maradtál le, mi is tűkön ülünk. :) Igen, most pénteken jelenik meg.
Pares Ezért máris jár egy plusz piros pont nekik...Ha érdemes lesz, ott veszem meg, az DRM free... Van ott 1-2 ütős kép...pl. ez Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2018.11.26. 21:06:20
Nem lesz vége a világnak, maximum az Ego végleg becsődöl. De ne így legyen, számomra az X3 minden időklegjobb játéka volt, és nagyon nagyon szeretném, ha kapnék egy méltó folytatást.
Vannak a CsÁ-ban küldetések. Ilyen kis piszlicsárék, de azok is hibásak. A mai napomat annak szenteltem, hogy megpróbáljak néhányat végrehajtani. Több-kevesebb sikerrel.
Az X4 NEM LEHET ROSSZ! Ha mégis az lesz, akkor vége is lesz a világnak. Kivágom a kukába a pc-t és veszek egy tabletet olvasgatni. (Meg egy olvasószemüveget is!!! )
SCt úgy kellett volna,hogy kijön egy stabil alap,pár naprendszer ,pár szakmával,kb 20 hajóval,aztán idővel raknák hozzá a többit,pl saját bázis építés,nagy hajók,fps modul , és ha havidíjasra csinálnák mindig maradna lóvé fejleszteni,persze csak ha jól csinálják
Azért elég meredek a Rebirthöt egy Star Citizennel összehasonlítani, nem gondolod? A Rebirthöt egy kis csapat fejlesztette, erősen limitált erőforrásokból, ráadásul a fejlesztés távolról sem volt zökkenőmentes. A Star Citizenbe ezzel ellentétben úgy öntik a pénzt, mintha fán nőne, nincsenek pénzügyi gondjaik, nincsenek határidős gondjaik, a rajongók elképesztően megengedők és elnézőek a több éves csúszásokkal szemben. Gyakorlatilag még évekig folytathatják a fejlesztést úgy, hogy bárki számonkérné őket.
Ebben a videóban jól össze van gyűjtve, hogy mi a gond az SC fejlesztésével:
Tudom, hogy sokat javult a megjelenés óta, de nem erről beszéltem. A lényeg, hogy a megjelenéskor hiába volt óriási felfedezhető terület, ha nem tudtál szinte semmit sem csinálni benne. A SC-ben lassan már a segged is ki tudod törölni, de minek? Egy játékba küldetések kellenek, cél, amiért játszol. Ehhez legközelebb jelenleg talán a SQ42 fog állni majd egyszer, de az is leghamarabb egy év múlva lesz játszható. Talán. És ha jól olvastam, akkor epizodikusan fogják kiadni? Ja, az nagyon bejött a Half-Life esetében is... Lehet, hogy nem az olyan dolgokra kellett volna időt és pénzt kidobni, hogy Gary Oldman-nel, Mark Hamill-el, Gillian Anderson-nal meg Andy Serkis-sel csináljanak átvezetető jeleneteket...
Ez örömteli számomra, hiszen én is nagyon vártam anno. Örülök, hogy jól működik.
ON:Most pedig bírjuk ki péntekig, meglátjuk, milyen lesz. Én rosszat nem várok, sőt örülök, ha ismét repülhetek valami nagyobb hajóval, mint egy porszem (Skunk)
NMS hatalmas csalódás volt, ugyanakkor elképesztő, hogy honnan és hogyan jött vissza! Azóta gyakorlatilag még egy komplett játéknyi tartalmat tettek bele, a fejlesztők megítélése is 180 fokot fordult, csak rá kell nézni a Steam értékelésekre. Nem vethető össze kedvenc X-ünnkel, nem is abban a ligában játszik, de azt azért jól szemlélteti, hogy ha a fejlesztő elhivatott és van ideje a fejlesztésre (nem hajtja kiadó), akkor képes letenni az asztalra amit megálmodott. Az NMS mára egy jól játszható, élvezetes játék lett az új tartalmaknak köszönhetően, persze helyén kell kezelni, ez nem egy dedikált űrszimulátor...
Elfogadom amit mondasz, de helyén kell kezelni a játékot. Fejlesztés alatt van, távolról sincsen készen. A flight model is ilyen. Az előnye a nyílt fejlesztésnek egyben a hátránya is, mert félkész játékokat értékelnek sokan úgy, mintha már készen lenne, ami persze csalódáshoz vezet. Teljesen nyílt a fejlesztés, így folyamatában részt lehet benne venni, aminek az a hátulütője, hogy a hibás részeket is azonnal látod, míg egy kész játéknál -jobb esetben-, ha vannak is bugok, azok már nem olyan mértékűek mint a fejlesztés közbeniek. Csak mivel azokat a zárt fejlesztés miatt nem látja a játékos, kimarad belőle és negatáv hatást sem fog kifejteni. Ha belegondolsz abba, hogy a XR is évekig készült majd megjelenéskor még félkész volt -csak ezt az SC-vel ellentétben késznek hazudták-, és további 2,5év kellett ahhoz, hogy tlajdonképpen késznek legyen mondható, akkor már annyira nem is tűnik soknak az SC fejlesztési ideje. Főle ha figyelembe vesszük azt is, hogy az X-ben egyetlen planétát sem kell generálni, hegyekkel, völgyekkel, növényzettel, létesítményekkel stb. Ennek ellenére évekig fejlesztgették. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2018.11.25. 14:45:40
Az SC, ha továbbra is azt a politikát folytatják, amit eddig, soha a büdös életben nem fog értlemesen elkészülni. A különbség egy X és SC között az, hogy az Egosoft tudja, hogy mi akar elkészíteni, tudja, hogy hol húzza meg a határt. A CIG pedig egyikre sem képes. Csak rakják bele az innovatívabbnál innovatívabb, szájtátós fícsöröket, de így csak egy techdemót építenek, nem játékot. Valahol a NMS-hez tudnám hasonlítani, csak az nem a fícsörök, hanem az univerzum méretével kapcsolatban járt hasonló cipőben. Hogy is írták a megjelenésekor? Hatalmas bokáig érő óceán? Leginkább ez ugrik be az SC-ről is, akár mennyire lenyűgözőek azok a fícsörök, hajók, részletesség, ami eddig belekerült.
Ne értsetek félre, én nagyon szeretném, ha egyszer elkészülne, mert korszakalkotó lenne, de ahhoz, hogy ebből valaha egy ténylegesen játszható játék legyen, értelmes játékmenettel, ahhoz más üzleti és fejlesztési politika fog kelleni, ami nem az új fícsörök és pénzért eladható hajók készítésére koncentrál, hanem a meglévőkből egy játék készítésére.
OFF: Van hasonló, Executive Assault néven, aminek most jön a 2. része. Én játszottam vele, elég nehéz a gép ellen, de ugyanaz.Bázisépítés+FPS+minden jármű vezethető+minden épület bejárható. Most vettem 6 euróért a BZ2 remastered verziót.
Off: részemről 2012-től tavalyig 500 dodót toltam bele, az elején próbálgattam, inkább várok a "csodára" hátha, és remélem is, és bízok CR-ben, hogy összefogja hozni csapatával amit megálmodott, bár már sok ember álma lett, anyagilag is.
Nem bántom, csak azt mondom, hogy sohasem készül el és öntik bele a pénzt, mert ez így az igazi. Miért készítsünk olyat, amit egyszer vesznek csak meg? Ez olyan mint a tervezett elavulás. Hidd el, látom, tudom. Minek olyan terméket csinálni ami 5-10-30 évig működik? Sőt látom, hogy iszonyú jól néz ki az SC, na de mennyiért?
A Rebirth előtt is volt hype, nem más mint Bernd mutatta be egy német magazin felkérésére, live keretében, a mai napig emlékszem rá, volt pár "apró technikai" hiba ( or rajta ?) az adás alatt. Talán fenn van még a csővőn, én azóta nem kerestem rá. Utoljára szerkesztette: dimre, 2018.11.25. 09:53:02
Játszol vele? Mármint a Csillag Állampolgárral. Próbálgatom két napja, de nem lettem bele szerelmes. Gigantománnak sem érzem. Persze én egy rendkívüli fantáziával megáldott telhetetlen ifjú vagyok! Ja nem.
Nem tetszik a hajó irányítása. (ízlés dolga) Nem értem miért kellett ez az interakció bűvészkedés. Szerintem totál felesleges. Talán a hajón belül van némi létjogosultsága, mert így könnyebb kezelni azt a 6-7 kijelzőt, amiből 3-4 szintén felesleges. De ez csak erre a kipróbálható hajóra igaz. (gondolom) Sok a felesleges parasztvakítás-álficsőr Elfedik a meztelen igazságot: Ez a játék sosem lesz kész! Kicsit fura ezt így kijelenteni, mert a maga egyszerű jelentésében; De igen! Ha meg azt vesszük, hogy mennyi lehetőség van a játékban, a büdös életben nem jutnak a végére! És ez nem pénz kérdése.
Sokan azt hiszik, hogy ellendrukker vagyok. Pedig nem. Nem azért regisztráltam az rsi-nél, (Három éve!) hogy precízebben fikázhassam a játékot, hanem mert egyszer szeretnék vele játszani! Szóval vártam a csodát most pénteken, de csalódás lett belőle. Pozitívumként el kell mondani, hogy sokat javítottak a sebességen. Egy-két hete telesírták a fórumát, hogy: Játszhatatlanul lassú. És azt csak a kemény alfás mag használta. Most meg odadobták a világ elé, ebek harmincadjának és lőn...!
Hohó, és milyen jó lett a remastered edition! Újabban divat lett leporolni a régi címeket és felturbózni kicsit, kapott ilyet az Outcast és a Homeworld is, illetve jön a System Shock 2-höz is.
SC-t viszont ne bántsd, az brutál módon készül! Most jött ki egy újabb verzió amibe már tettek bolygót is, és komolyan álleejtős az a gigantomán jelleg, amit már most mutat magából az a játék. Az más kérdés, hogy még évekig nem lesz teljesen kész, de éppen azért jó az X, mert addig bőven lesz mivel játszani. . Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2018.11.24. 23:17:15
Igazából a hivatalos fórumon akárhányszor feljön a bolygólandolás téma, mindig a BZ2-t hozom fel, hogy valami ahhoz hasonlót lenne érdemes kivitelezni, noha még halvány esély sincs rá :D
Ami ma már nincs, az a demó. Megszűnt. Snassz.Vagy rájöttek, hogy sokkal jobb üzlet kiadni félkészen valamit, megfinanszíroztatni előre, lásd a világ legdrágább játékát, a Star Citizen-t. Sosem fog elkészülni, de ömlik bele a pénz. Lehetne sorolni a végtelenségig. A demó az olyan lenne, mint egy étel/ital kóstoló. Igaz, azt sem nagyon lehet, pedig ezeknek hagyománya volt. Ma már nem erről szól a fáma. A lóvé mindenek felett. Kicsalni a vevőből/potenciális vevőből, majd eltűnni vele. Persze rossz helyen mondom, hiszen az Egosoft sosem csinált ilyet. Sőt! Megdobtak ingyen DLC-vel is. Várjuk ki a végét, ne találgassunk. Én meg sem néztem nagyon hogy milyen lesz. Egyszer elkövettem egy nagy hibát, meg is bántam. A Subnautica-val voltam így, hogy mire megjelent, meguntam és lefikáztam, jogosulatlanul. Nem jó előre megvenni vagy nem szabad vele játszani. Türelem kell. Most is egy 20 éves címmel tolom: Battlezone 2 Ebből csináltak egy felújított változatot. Amíg meg nem jelenik az X4, addig ezt tolom és várok. Továbbá elterelem a gondolataim, hogy mennyire hiányzik nekem Kenya és a párom. Utoljára szerkesztette: kisiku, 2018.11.24. 22:02:21
Teljesen felesleges az előrendelősdi a mai világban. Megjelenik,ha van türelmed vársz egy - két napot,akkorra már biztosan kiderül hogy bughalmaz vagy játszató,aztán onnantól egy paypal vagy bankkaris tranzakció kb 5 perc és töltheted,nem kell félni hogy elfogy a polcról vagy még 2 nap amíg hozza a futár
Az miért hype, hogy az emberek szeretnék látni, mit vesznek meg? Nem 2óras gameplay videókat vártam én sem, de a Rebirth előtt a nagy csend oka éppen az volt, hogy félkész sem volt a játék. Azt a 3db trailert pedig olyan varázslatosan vágták össze, hogy én is azonnal nyitottam a pénztárcámat már elővételben, hogy aztán életem egyik legnagyobb pc játékos csalódásának átélője lehessek, többszáz ezred magammal. Ilyen előzmények után, nem a hype iránti igénynek érzem, ha kicsit többet szeretnék látni a játékból. Abban viszont Istvánnak igaza van, hogy veszély nem fenyegeti azt, aki nem vette meg, úgyhogy én is csak hangosan gondolkodom. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2018.11.24. 19:30:20
Egyébként a facebook-on minden nap van egy új kép és "visszaszámlálás", de az Ego sosem csinált olyan elő-őrületet (mai trendi nevén, Hype-ot), mint a többi fejlesztő. Én most valahogy tök nyugisan várom, inkább csak azon izgulok, lesz-e életem utána
Az ego fórumon azt vallják; Minél kevesebbet látsz belőle, annál jobban fogsz neki örülni, amikor átéled. Avagy: "Azért nem adunk ki videókat, mert nem akarunk spoilerezni!"
Aki már kifizette, annak ez így rendben is van. Aki meg bizonytalan, az úgyis megnéz néhány jücsüböt!
Mitagadás, kezd aggasztani, hogy perceken belül megjelenés, és semmi hír a játékról. Kicsit a déjà vu érzés kezd hatalmába keríteni, de remélem, hogy alaptalanul.
Így múlik el a tegnapunk. :) Nekem az X3 reunion volt az első. Most is emlékszem vettem hozz egy joyt. Emlékszem utána a terran conflict jött. Mindkettő tetszett. Lehet fordítva volt :D soha nem használtam joyt csak ehhez. Aztán jött a Rebirth. Hozva az rpg keveredik egy űrszimulátorral és már élni fog az egész. Akkor is azt mondtam ez a banda kicsi ehhez. De megcsinálták, úgy ahogy. Most meg már az X4 jön.
Olyan mint a conan érzés. 2009 első napok. Az angol aki rámír akkor még nem értettem. Aztán egy magyar ismerősnek köszönhetően akinek az első volt én is bekerültem egy csapatba kicsi volt a jó dolgok nem tömegrendezvények. Majd a napokra mikor már tudtam vége lesz, a magyar barátomra aki már egyedül logolt be esténként kereste őket de már nem voltak ott. Nekik köszönhetően megtanult angolul egész tűrhetően. Tudtam vége lesz, ahogy minden véget ér az életünkben egy nap addig élvezni kell. Nekem se ment nehéz volt elengedni végül még úgy is tudtam véget ér. Az X széria nem ez a szint de tudom sokaknak mit jelent.
Mert itt egy nagyon jó kis kompánia alakult ki. Elég szűk kört vonz ez a játék, mert nagyon időigényes. Majdnem mindannyiunk a C64-es/ZX Spectrum-os időkből vagyunk - gondolom -. De mindenkit szívesen látunk, hiszen ez csak egy játék. Itt nem anyázunk, nem oktatunk ki másokat. Itt pusztán a játékról van szó. Azért írtam magamról, hogy hamarosan vége, mert azért életem is van, mármint a valóság, ráadásul nem is unalmas, így lehet hogy a jövőben már nem fogok 2-3 ezer órákat lejátszani ezzel a címmel Utoljára szerkesztette: kisiku, 2018.11.23. 20:33:49
Más címekből kiindulva, melyek karácsony előtt jelentek meg 1-2 hónappal, nem valószínű, hogy akciózni fogják. Legkorábban valószínűleg nyáron lesz értékelhető leárazása, de sosem lehet tudni. Ha kap is akciót, az 10%-nál nem valószínű, hogy több lesz.
Nem vagy ezzel egyedül, a Steam kommentek igen jelentős részében pont ezeket írják le, amiket te. Én nagyon várom a programot, és bízom abban, hogy tanultak a hibákból, de mivel úgy tűnik, jelentős részben épül az X4 is a Rebirth-re, mindenképpen megvárom az első gameplay-eket, teszteket.
Igazából niincs értelme az élővételnek ma már, hacsak nem valami extra limitált díszdobozos kiadásról van szó. Sima digitálisnál az a pár nap nem oszt, nem szoroz, a készlet pedig soha nem fog kifogyni úgy, mint anno a CD/DVD korszakban egy sikeresebb címnél. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2018.11.20. 16:01:55
Nem tudom, meg szeretném venni, mert óriási fan vagyok, de... Nagyon félek én is, hogy Rebirth módjára lesz kivitelezve a játék.
Sok dolog miatt a mai napig kérdőre vonják az Egosoft-ot, többnyire még mindig a Rebirth kiadási állapota miatt, de találnak más okot is (néhol jogosat), ahol beléjük köthetnek. Tudom, hogy az Egosoft már kiérdemelte a tiszteletet. Viszont, ha most is olyan félkész/idegen megoldásokat alkalmaznak majd, mint a Rebirth-ben, akkor ez még mindig nem az én játékom lesz.
És igen, próbáltam a Rebirth-öt, sőt, mai napig próbálom megszerettetni magammal és lenyomni a torkomon, hátha... De nem sok sikerrel. Valami nincs vele rendjén, ami elidegenít engem tőle. Nem tudom pontosan megmagyarázni, hogy mi. Talán a szériához idegen megoldások a kereskedelemben és alap menedzsmentben a bibi. Utoljára szerkesztette: tomonor, 2018.11.20. 10:28:22
Mondjuk adhatnák olcsóbban aki hamarabb megveszi. Főleg amilyen az előző játékuk volt... Félek kicsit lebőgés lesz az elején ez a játék. Bár ha tényleg ilyen baromi jó lesz mint a videókban...
Haha, akkor én nem vagyok férfi ezek szerint, mert bár piálni szoktam és nőzni még többet, de a cigit gyűlöltem egész életemben, soha nem szoktam rá egy percre sem. Ebben valószínűleg szerepe volt annak is, hogy a nővérem láncdohányos volt, amit kisgyerekknét kellett elviselnem és passzív dohányosként "élvezhettem" az egészségem tönkretételét. Azóta sem tudok bemenni olyan helyre, ahol bagóznak, azonnal rosszul leszek és hányingerem lesz. Olyan nőhöz pedig hozzá sem tudok érni, aki dohányzik, mert egyszerűen büdös, hiába tisztálkodik ahogy akar, mert a bőrén jön át a bűz. Na mindegy, csak ahogy ezt írtad, akkor most próbálom eldönteni, hogy átok vagy áldás az számomra, hogy soha nem cigiztem! Én utóbbiként élem meg, mindenesetre. :-)
Lenne egy kérdésem: A játék sima (jelenleg 50 eurós változatát) tervezem megvenni. Árváltozás megjelenés napján várható? Konkrétan arra célzok, hogy drágulni fog-e a megjelenéskor a játék, mert akkor nem tétovázok tovább.
Mind emberek vagyunk, meg férfiak, ergo cigi, pia, nők, meg egyéb az velünk van. Az apám mondja mindig magáról: már nem dohányzok, már nem iszom, már nem nőzök, akkor meg minek élek??
Tomonor: én ezt az illat mizériát nem veszem észre, de nincs köhögés és orrfújás, jól alszom, és nem vagyok ideges. ON: X-ezés közben meg csak akkor gyújtottam rá, ha unalmas volt vagy várnom kellett. Akció közben nem volt időm...gyorsan kellett hajót foglalni.
Nem gondoltam, hogy ennyi embert mozgat meg ez a dohányzás téma. Részemről semmi aggodalom. Szeptember 27.-én "temettem el a dohányzást" (Újraéleszteni képtelenség!) A beidegződések - bevésődések is lassan - l a s s s s s s s s s s a a a a n kikopnak. Nem érzem magam veszélyben.
Alkohol környezetében esetenként jól tud esni az a passzív füst azért :D
A sóvárgás annak függvényében csillapszik, hogy hány évig dohányoztál. Én szerencsés vagyok, mert 3 év után döntöttem el barátommal, hogy lerakjuk, s így egész könnyen ment.
Barátomnak nehezebben ment, mert már 15 éves kora óta tolja, de neki is sikerült.
Ha egy jó dolog van az egészben, az az, hogy lehet érezni akár háromszoros intenzitással az illatokat. Persze ahhoz értékelni is tudni kell azt. Én imádom a nyár esti zöld illatát, az ősz harapós elhulló feromonját, vagy a tél füstös, havas, csendes áradatát.
OFF: István, én több,mint másfél éve nem cigizek. Én a párom miatt hagytam abba (!), gyakorlatilag egyik napról a másikra. Fejben kell eldőlnie és utána kibírni. Én 20 évet cigiztem, nekem a kritikus idő 1 hét volt. De utána elképesztő önbizalmat és akaraterőt nyersz. Aztán egy darabig rágózni kellett, meg a sz*rás is kicsit nehezen ment vagy fél évig, de aztán minden visszaállt. Egyáltalán nem kívánom,de nem is utáltam meg azokat, akik még mindig cigiznek. Néha volt gondolatom, hogy de jó lenne rágyújtani (főleg pálesz és kávé mellé), de ki lehet bírni.
két héten belül vagyunk,jöhetne valami kedvcsináló gameplay még .. :D
Én 3 hónapja raktam le, bár azt hozzá kell tennem, hogy az X játékok az tipikusan nem az a széria, amely annyira fel tudna húzni, hogy dohányzást késztessen.
Egyik single player játék sem tudja azt reprodukálni.
Most vagyok leszokóban a dohányzásról.
Pont nem sokkal a megjelenés előtt? :) Egyébként pedig részvétem és kitartás! (Tudom mit élsz át!)
Most vagyok leszokóban a dohányzásról. Mondjak le a szerkesztésről is? A kettő együtt nem megy!
Rendesen alszol ? Alig várod már, hogy a milliónyi sor közül valamelyiket átszerkeszthesd. Mondjuk ezt csak irigységből írtam, nekem sajnos december közepéig nem lesz időm szerkeszteni a játékot. Utoljára szerkesztette: dimre, 2018.11.18. 20:46:50
Egy kérdés, lőni fognak még az űrállomások? Magyarán, lesz rajtuk fegyver?
"Évfordulója alkalmából a Star Citizen mindenkinek ingyenesen lesz elérhető november 23. és 30. között."
Nem jól emlékszel. A cockpit-et kivették valóban, egyszerűen azon okból kifolyólag,hogy tonnányi hajót lehetett irányítani, és mindegyikhez egyedi cockpit-et gyártani brutális meló lett volna. Az pedig még rosszabb, ha 80 féle repülhető hajóra van 4 féle cockpit. Viszont belső nézet továbbra is volt, sőt, az volt az alap! Csak nem volt "pilótafülke" -ami kitakarja a fél képernyőt-, de ott volt a HUD! Ha csak külső nézet lett volna, én sem bírtam volna 5 percnél tovább.
X3-ban nem hagytad bekapcsolva az Auto Aim-et? :-D
"Továbbá űrállomások - az X2-ben szintén megvolt az a személyes szféra, hogy megközelítettél egy űrállomást, és az hirtelen hatalmasnak tűnt. Átmentél a kapuján és bekerültél az állomás terébe
Na ez az, amit én is nagyon hiányolok. A mai játékokban egyáltalán nincs meg az érzés, hogy "reálisan" megérkezek és dokkolok. Csak repülj oda akárhogy, tolatgass össze-vissza és kész. Nincs monumantális jellege az egésznek. Teljesen irreal. Most bízom abban a videók alapján, hogy rendesen lehet majd dokkolni, szerencsére úgy tűnik, ezt az ikonos hülyeséget kivették az XR-ből. A dokkolást az Rebirth pont nem orvosolta, csak rontott még rajta egy sort. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2018.11.17. 01:00:17
Köszi! Ezt furcsállom én is. Általában elővásárlásnál a normál verziós játékokhoz is szoktak adni valami pluszt. Az extra verziókhoz meg mondjuk ingyenes dlc frissítéseket. De itt semmi ilyet nem látok. Csak a festést.