Berndt papa szeret nagyokat mondani...Rebirth-nél is előadta, hogy minden hajó bejárható...Csak elfelejtette hozzátenni, hogy mindegyiken ugyanaz a tökegyforma 4x4-es platform lesz...:-)
Kisiku
Lehet azt elfelejteni? Nekem egy életre beleégett a retinámba:-D Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2018.09.22. 20:56:30
Sok kérdésre is fény derült: Pöllő, hogy az npc-k nem lesznek statikusak...
Az tuti, kíváncsi leszek melyik nagy-muter(#321) fogja gyorsabban vonszolni maga mögött az oxigénpalackját, vagy "sérült karakter" a plasztikai műtőasztalt.
Kicsit csalóka a nézet, de ha jól látom visszatértek az aszimmetrikus hajó(k) is.
Ne is mondd...úristen! Azok az undorító karakterek. De akkor sem értettem már, hogy elképesztő modelleket tudtak készíteni, de egy embert nem tudtak lemodellezni? És nem is az engine volt rossz. Nem volt olyan modellezőjük? Vagy idő nem volt rá?
Nem gondolnám, hogy megterhelőbb lenne ez, mint a Ribörsz, vagy akár egy terrán rendszer az X3-ban. A Vulkán api nagyon barátságos közeg. Amikor kipróbáltam a Doom-ot a 7970-es kártyámmal is álomszépen futott. Én számítok rá! Most egy kicsit haza beszélek, de remélem, hogy sokkal több feladatot írnak a VGA-ra, mint legutóbb és akkor szaladni fog.
(Nem. Nem azért, mert tavasszal vettem egy 1080 ti-t. Dehooooogy! )
Kicsit OFF, de van egy új versenyző is. Mondjuk fene tudja, milyen lehet...
Nem rossz.Kicsit inkább a Freelancer-re hasonlít. Az X sorozatot semmi nem tudja megszorongatni. Ez egy sikerszéria. Hasonló nincs, hiába jönnek a soha el nem készülő, "nem lehet tudni mi van vele" Star Citizen-nel.
Az elmúlt években én is sokat böngésztem eme témát és nem találtam, csak kicsit hasonlókat, de egyik sem ugyanaz.
Egyetértek! MIvel az X egy erősen továbbfejlesztett, de ezzel együtt is nyilvánvalóan csak egy Elite klón volt eredetileg, legjobb esélye egy hasonló komplexitású játéknak az új Elite:Dangerous lehetett volna...Sajnos azonban, az egy gigantikus átveréssé alakult át az évek során, ahol gyakoprlatilag megszűnt az érdemi fejlesztés. A félévente kiadott apróságok bár a folyamatos fejlesztés látszatát keltik, de érdemi változást, fejlődést és tartalmat nem hoznak a játékba. Az SC más tészta, az eleve inkább egy MMO szerű valaminek készül.
Igazából sosem a grafikával volt gond.Sőt, semmivel nem volt gond, mert mindent kijavítottak. Megdobtak ingyen DLC-vel is, ne feledjük, fájdalomdíjként. Igazából az volt a "gond", hogy közel 3000 óra után untam meg...illetve nem untam meg, csak időközben lett életem is Klasszikus idézet a South Park "Make love not warcraft" című epizódból: He must be someone who has absolutely no life.
Mutasson valaki olyan játékot, amivel ennyi időt el lehet tölteni. Na jó, talán a régi klasszikusok. Úgyhogy én csak azon aggódom, hogyan fogom összeegyeztetni az életemet az új résszel.
jó ronda hajó még nem is nagyon láttam az eddigi videókban olyan hajót amire azt mondanám hogy szép ... :D De ez az én bajom :D Utoljára szerkesztette: Caliph, 2018.09.26. 11:07:38
Az eddigi bányászhajók többsége is csúnya (pl) volt egy-két kivétellel (pl), mert a játékosok ritkán használják, hozzárendelik a gyárakhoz vagy elküldik auto módban.
Hát ja, nekem az XR azért eleinte korántsem hozta azt a szintet, amit az X3. Nem is ment bele 3000+ órám, mint ez utóbbiba, bár az is igaz, hogy ebben sok szerepe volt olyan apróságoknak, mint az olvashatatlanul apró betűs dialógusok, az ikonos landolási procedúra, vagy a highway rendszer, amit sose tudtam megszokni, megszeretni...Konkrétan utáltam.
Rohadt jól néz ki, az első trailer eleje tiszta ribörsz, de utána jönnek a különbségek...
Amitől viszont megrémültem, az a második trailer, mert a GUI betűméretek megint olyan aprók, hogy azt én nem fogom tudni elolvasni...Nagyon remélem, lehet majd skálázni, különben nekem, az én szememmel sajnos játszhatatlan lesz a gém...:-( Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2018.10.01. 17:38:25
Én már kinéztem magamnak egy Ilyet Ha gondolod összedobunk neked is egyre! Természetesen nem natív 4K-ban, hanem szigorúan FHD-ban üzemeltetve!!!
Ezt meg értelmezze már nekem valaki: "(Requires an Egosoft community account connected with your Steam account.)" Mert nekem ugyan van mindkettő, de elképzelésem sincs hogyan fognak találkozni. Írjam fel egy cetlire és dobjam be az Ego postaládájába?
Utoljára szerkesztette: Jóózsf István, 2018.10.01. 17:46:20
Jelenleg is egy viszonylag nagy monitort használok FHD-ben (bár nem akkorát, amit linkeltél), de ez natív FHD. A 4k-val az a baj, hogy ha FHD-ben használom, akkor homályosabb, életlenebb lesz a kép, mert nem az a natív felbontása. Mindegy, majd megoldom...Csináltatok valami spéci szemüveget...vagy mittudomén, de azért kicsit zavaró lenne, hogy 2018-ban még fix GUI méretekkel operálnának és nem lehetne skálázni. Ezndless Space, Elite:Dabgerous ezen a téren kiemelkedő. Mindent jól lehet olvasni, nagyok a betűk, kézre áll az egész felület. Rákérdezek Ego fórumon, hátha lehet majd skálázni.
Egyébként szép a játék így a trailer alapján, hajók is, állomások is tetszetősek. Legjobban erre a modulos építésre leszek kíváncsi. Az is nagyon tetszik.
Most, hogy az első mámorhullámon túlvagyok. Olyan fura érzésem támadt. Nem tudom eldönteni, hogy ennyire magabiztosak vagy anyagiasak lettek?! Mert ugye jövő hó 30.-án kapunk "VALAMIT" (A/50 ajró) Hogy az mi lesz, majd kiderül. De már be van ígérve (1 éven belül) az első kiegészítés. Sőt, a második is!!! ( Gyűjtői kiadás: 75 ajró (24xxx pengő!!!)) Jó ebben benne van kb két rongy forint értékvesztés, de akkor is soknak tűnik így hirtelenjében. Próbálok nem szarrágónak tűnni. Nyilván én is azt a megoldást fogom választani, hogy megveszem a gyűjtőit és le van tudva az egész. De valahogy nem tölt el az elégedettség érzése!
Sok nekem az egész. Előrendelésbe 16.000 Ft? Mi van? Amúgy nagyon királynak tűnik, de inkább várok fél évet a félárra. Addig felpeccselik legalább.
Rebirth után megfogadtam, hogy soha többet semmit nem rendelek elő! Nem csak Ego-tól, hanem senkitől. Az elmúlt években beigazolódott több alkalommal is, hogy ezt kell csinálni, mert több olyan cím is volt, ahol nagyon rezgett a léc nálam, de szerencsére meg tudtam állni a vásárlást, mert utólag kiderült, hogy csalódás a játék.
Most egyetlen kivételt teszek, ez a Cyberpunk 2077, de azt is csak azért, mert évtizedek óta várok egy ilyen játékot, és mert a CDP neve számomra már garancia a minőségre. Egonak ezt a bizalmat még vissza kell szereznie. Szépen megvárom az X4-et és csak akkor veszem meg, ha jók a visszajelzések. Akkor viszont bármennyit megadok majd érte! Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2018.10.01. 23:55:02
A válasz erre: "(Requires an Egosoft community account connected with your Steam account.)" Ego oldalon a nevünk alatt VEZÉRLŐPULT - EGOSOFT BEÁLLÍTÁSOK - JÁTÉKREGISZTRÁCIÓ Innen már egyértelmű
Ami viszont nem egyértelmű a Gőz gyűjtői kiadásnál: "Letölthető tartalom E tartalomhoz szükség van a(z) X4: Foundations alapjáték Steames változatára."
És ha tovább görgetünk, valóban szó sincs róla, hogy az "Alap játék"-ot tartalmazná:
"A TARTALOMRÓL The X Universe Digital Artbook 2018: Enjoy the concept art behind the X universe. X Novel: Nopileos by Helge Kautz as English and German eBook. Digital Soundtrack: Download the music, including exclusive versions of the trailer and teaser music in highest possible quality. Access to the first two expansions for X4: Foundations. First expansion planned to be released in 2019 Second expansion planned to be released later"
Most akkor ennyire öreg, megkeseredett, kekec lettem, vagy...? Utoljára szerkesztette: Jóózsf István, 2018.10.02. 07:00:12
Vajon, ki lehet ez???: " Post by teknosvk » Mon, 1. Oct 18, 17:50 who made the music for X4? Again Alexei?"
Biztos olyan, aki nem tud angolul, csak úgy körülbelülire...
Szóval November 30. a megjelenés és 50 euró lesz a Gőzön. Kiváló. Na, ezért kell hazajönnöm Kenyából, mert ott nem tudok majd vele játszani ...ott valami mással kell Megnézem hol terem a kávé és a tea, akarom mondani a Spices és a Bofu. Utazni a világban egyébként olyan, mint itt a játékban, csak közben érzed is és utána örömmel és könnyekkel meséled el. Mert a boldogság akkor az igazi, ha meg tudod osztani másokkal. Utoljára szerkesztette: kisiku, 2018.10.02. 14:50:02
Hű de jó, november közepén jön a fizu, van bőven időm eldönteni, hogy előre veszem e és akkor nem lesz gondom 2 kiegészítővel vagy én is várok és lehet, hogy 10 euróért be tudom szerezni frissen, mint a Rebirth-et. De talán nem követik el kétszer ugyanazt a hibát.
gameplay 55 sec...az a rettenet ronda valami egy HUGE carrier..látunk rajta két nagy ágyút,meg a felső részén 4 valamit ami akár ágyúnak hívható,az alján tudjuk korábbi videókból hogy van egy torony gyorslöveg...
Lehet, hogy csak nem olvastam vissza eléggé, de ha jól értelmezem a leírást akkor ez egy nem egész játék lessz? és majd a kiegészítésekkel hozzák be a többit elemeket amit most nem volt idejük belerakni? Meg a másik, hogy 3 frakciót említetek és azok kisebb csoportjait és ezen kívül lessz más faj is vagy majd a kieggel jön az is ?
Az az Argon Behemoth, a Colossus kisebb testvére. Benne van a listámban.
Erre nagyon kíváncsi leszek, a kapukon történő áthaladás után nem lesz töltés, és ha jumpolunk, vagyis egyben van az egész univerzum betöltve ? Persze csak ahol vagyunk azt látjuk, de háttérben meg az egész rendelkezésre áll, ez rohadt sok adat egyszerre. Kicsit belenéztem a fórum kérdések-válaszokba, a méretről, mekkora, milyen nagy kérdésekre, kitérő "spoiler" válaszok vannak. Elbizonytalanít ez a dolog, tudom van egy rendszerkövetelmény, de félek, mert egy erőmű kell majd a lagmentes, FPS drop nélküli futtatásához.
Gondolom a grafikai részt úgy fogja tölteni és üríteni a VGA-ból, ahogy haladunk a "pályán". Kisebb memóriával ellátott kártyáknál lehet, hogy kisebb látótáv lesz elérhető. Vagy használja a fő modulokat is. Az egyéb dolgok számítása már a Reunion-ban is benne volt. Kimentél egy rendszerből, attól a benne lévő hajók még nem tűntek el és nem vándoroltak odébb fénysebességgel sem. Csak te nem láttad, hogy mit csinálnak. GTAO-ban is hasonlóan van megcsinálva, csak ott rövid távon eltűnnek a mozgó dolgok, a távoli fix dolgok csak a közeledéssel lesznek részletesen kidolgozottak.
megoldható az is hogy a jump gate rendszereket nem a legforgalmasabb legtöbb állomást tömörítő részre rakják,az is sokat segíthet a töltés nélküli átmenetben.
De ismerve az eddigi munkájukat,szinte biztos hogy laggos bugos lesz a játék megjelenésnél,de abban is biztosak lehetünk hogy lelkiismeretesen ki fognak javítani mindent ,csak még rá kell szánni fél évet
Ezt eddig nem értettem igazából - X Rebirthnek is ez volt a megoldása, nem? Áthaladtunk a kapun, egy világos képernyő 2-3 másodpercig, és máris minden előttünk volt.
Anyámmal élek. Babettám sincs! Ne legyek kemény????
Remélem tele lesz a játék ilyen "rettenet ronda valamikkel", amikről még el is tudom képzelni, hogy egyszer valaki megépítene csatahajónak, ellenben például az X3 Argon M3-nál kisebb vadászainál, amik úgy néznek ki, mintha valaki olyan tervezte volna őket, aki összekeverte a játék műfaját a fantasyval...
Nem értem mi bajotok van a mostani Argon dizájnal, szerintem eddig most sikerült a legjobban eltalálniuk a Nova kivételével.
Milyen gyarló is tud lenni az ember. Eddig teljesen higgadtan tudtam kezelni, hogy év végén jön(nek) az Alapok. De így, hogy tudjuk pontosan mikor... "Basszus! Be soká lesz!"
Ja, csak Ego-t ismerve, remélem nem XML szerkesztéssel fogunk játszani fél évig.
A november végi megjelenés nálam különösen aggályos, mert decemberben van nálunk a legnagyobb hajtás. Éljen a kereskedelem! Már az is megfogalmazódott bennem, hogy akár bétatesztelő is lennék! :-)
Vágj pár dolgot a falhoz, majd menny el a dokihoz és meséld el neki, hogy stresszes a munkahelyed. Az ezt követő pszichiáter simán ki tud írni újévig. Lesz bőven időd játszani
Az idő baromi gyorsan megy. Megint eltelt egy év.Október van. De hogy még jobban utáljatok, nem sokkal a megjelenés előtt fogok visszajönni az "újvilágból", úgyhogy nekem meg lesz az, ami majd kompenzálja a fájdalmat. Ugyanezt éreztem tavaly is. Elindulni nehéz, de hazajönni úgyszintén. Elsírtam magam, mikor letérdeltem az Indiai-Óceán partján, és könnyeket hullajtottam, mikor a gép leszállt Budapesten.Most kétszer olyan hosszú időre megyek, de az idő borzasztó gyorsan repül.
És tudjátok az a durva, hogy ez a játék sorozat részben vissza tud adni ilyen érzéseket.Remélem az új rész is hatással lesz az érzelmeimre, mert akkor igazi egy játék, ha libabőrös leszel tőle!
Erre gondoltak, amikor azt mondják, hogy a gyűjtői kiadás előrendelői kapnak "Exclusive pre-order paint mod"-ot? Ezért Gondolom! Már látom is a hajóimat csillámpóni színekben!
Utoljára szerkesztette: Jóózsf István, 2018.10.19. 07:08:24
Nem tudom, de ez a ződ, nem szép... Pontosabban, számomra "tájidegen", ebben a játékban nem a dzsungelbe küldünk terepszínű Tigris tankot, fácánra vadászni. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2018.10.20. 04:02:09
Értem én, hogy szeretnének bónuszokat adni az előrendelő vásárlóknak, csak furcsállom, hogy pont egy festést adnak majd, ami talán a legkönnyebben moddolható be a játékba.
Kicsit idegen ez a fajta beilleszkedés a mai vásárlókultúrába az Egosoft-tól.
Valami biztos történt velük. Ezt próbáltam jelezni, amikor az árazást és a megjelenés menetrendjét firtattam. Kicsit olyan katonásan kezelik ezt a menetet. Vagy, szeretnének már pénzt keresni, ha mondjuk a Ribörszöt bukásnak tekintjük... No meg azt se felejtsük el, hogy ez kell a népnek. Mint néhány játék elején a karakterünk farigcsálása. (AKÁR ÓRÁKON KERESZTÜL!!!) (A Fallout 4-ben két kattintással intéztem el: Férfi, Mehet.) Az X3-ban is lehetett festegetni a hajókat. Még csak nem is újdonság!
Addig újra elő kell venni az X3: AP-t :DD Volt márciusban egy 2 órás stream ahol az Egosoftos srácok X3-t játszottak 2 órán át, abban volt pár mondat az X4-ről is: https://youtu.be/Qmp-nU2cLdo
"About the processsor (CPU): The game has a similar threading model to XR. It will use two cores pretty heavily, for its core activities, and a few others more variably for other tasks. There is no fixed limit to how many it will use for those other tasks, but at the same time just increasing the number of cores won't necessarily improve performance beyond a certain point. With current-generation CPUs, which can usually run at least 8 threads on 4 cores, you will probably gain more from a higher core speed than from adding more cores."
Bár nálam a Ribörsz vidáman szaladgál, de azért némi aggodalommal tölt el ez a bekezdés. Főleg az a rész, hogy: Hát, tulajdonképp két magon/szálon fut a játék, meg még néhányat használ apró-cseprő feladatokhoz. Így laikusként és nem célzottan, csak úgy vaktában a világba: Felfigyeltek már a "PROGRAMOZÓK", hogy egyre több magot tartalmaznak a processzorok és ez divattá is vált. Valószínűleg ez lesz az irány. Tehát: Nem kellene elkezdeni alkalmazkodni ehhez a helyzethez?
Nyugodtan megfeszíthetnek a szakavatottak, csak közben tegyék szívükre a kezüket!
Ez eléggé elszomoríó...Bár alapvetően érthető, valószínűleg nem volt pénzük új engine-t írni, vagyis az XR-ét használják, ami eleve a konzolok akkori képességeire lett tervezve, ami ugye mindössze 3 mag volt az Xbox 360 esetében, melyre az XR-t eredetileg fejlesztették.
Viszont jó ideje az a trend, hogy a magok számát növelik a hardvergyártók, és nem az órajelet, tehát elsősorban abból profitálhat(na) egy szoftver, ha képes lenne a magok számával arányosan skálázódni. Mert ha az általad idézett szöveg igaz -márpedig miért ne lenne az-, akkor még az is előfordulhat, hogy egy régebbi 2 vagy 4 magos, de magasabb órajelű CPU-n jobban fog futni a játék, mint egy újabb generációs i7 vagy i9 esetén. Számomra pedig különösen rossz hír ez, mert nekem 12mag/24szálas Xeon rendszerem van, mindössze 3,1GHz alap órajellel. Akkor ezzel nem sokra fogok menni. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2018.10.25. 17:39:55
Bár fogalmam sincs, hogy hogyan van összerakva a játék, de szerintem körülményes lehet szétszedni a szorosan összefüggő folyamatokat kettőnél több szálra, vagy eleve nem járna akkora teljesítménynövekedéssel, hogy ezért megérje széttúrni a kódot. Egyébként is az órajel mindig is előnyt élvezett a magok számával szemben, ez ma is így van, és szerintem egy darabig még így is lesz. Nincs ezen semmi meglepő. A 8+ magos gaming kora még nem jött el...
Ahogy látom, halad szépen a játék . Én még élvezem a kenyai levegőt, az indiai óceán kb. 30 °-os, a mangó mézédes, a kenyaiak aranyosak a sörük hideg és nagyon jól érzem magam. Már egy hete vagyok itt és egyáltalán nem hiányoznak a videójátékok :) Na de mire hazaérek, addigra megjelenik ez is és nem leszek egyáltalán boldogtalan ahogy elnézem. A Rebirth engine jó volt, legalább nem kell minden egyes alkalommal új gépet vásárolni hogy elfusson.
Inkább az a kérdés, hogy a Vulcan Api használata mennyire javít a dolgon, mert végeredményben az X3-al pl. az volt a baj, hogy szinte alig használta ki a VGA-t, CPU intenzív volt a program. Most ez változhat a Vulcan miatt, és akkor végeredményben sokkal kevésbé fog számítani a CPU, fontosabb lesz a VGA képessége.
Ebben bízom én is! Eddigi találkozásaink során a vulkán igen szépen teljesített. Már-már csodaszámba ment. Ha ezen fog múlni, senkinek sincs félnivalója!
Hát ha azt nézzük, hogy fizikailag miből áll az X univerzum: gyakorlatilag hatalmas üres terek, ahol néhány tárgyon kívül, mint az űrállomások, űrhajók és űrkőzetek, nincs semmi. Ezek kirajzolása pedig mai mércével alig erőlteti meg a grafikus kártyákat. Ami sok erőforrást igényel, az az, ami a háttérben megy. Több száz űrhajó útvonalának és röppályájának valós idejű tervezése, a gazdaság szimulálása, stb. Az X játékok gyakorlatilag FPS nézetből játszható RTS-ek. Ha igazak a hírek, hogy most még kevésbé lesz scriptelt a gazdaság, és sokkal önállóbban fog működni az egész, akkor az rátesz még egy lapáttal.
Azért amikor a Leviathan-nal összecsaptam egy K-val, akkor érezhető volt, hogy nem a procinak kellene dolgoznia, mert egyszerűen elvesztek a lövedékek az űrben. És ami vizuálisan eltűnt, azt már a találatoknál sem számolta bele. Ilyen szempontból előnyt élvezhettem, ha én irányítottam a lövegeket és tüzeltem folyamatosan, mert a szűk kereszt metszett miatt a K-nak több lövedéke tűnt el.
Hoppá: "Draw distance is much, much, much higher than in XR. " (by Egosoft) Ez egyrészt jó, mert a Ribörszé nem volt túl acélos. Én használtam is erre módosítást ("More view range") Csak ehhez már combos vga IS kellett!
Egyre kíváncsibb vagyok! (négy hét, négy nap!)
Eljátszogattam ezzel a teleportálás dologgal. Mindenképp furcsa lesz a Ribörsz-féle: "Ott a hajód, azt' vagy azzal mész, vagy gyalog!" - után. Ha jól értelmezem, akkor a teleportálás nem csak úgy lesz, hanem ki kell fejleszteni. Ez jó, mert feladat.... Viszont amíg nincs, addig "gyalog" Aztán meg: Oké, hogy átugrom a mindenség másik felébe egy másik hajómba, de ahhoz ott kell lennie egy hajónak, tehát vagy én elviszem oda, vagy rábízom egy alkalmazottamra. Nagyjából azt is értem, hogy ezzel lassítani akartak minket, hogy ezzel is érdekesebb legyen a játék. Hisz előre (IS) kell gondolkodni. Etc.
Hiányozni fog a Borz, vagy a Borz utódja, bármi is legyen az. Ha mondjuk találok az X4-ben egy olyan hajót, mint az X3 Tavaszvirága (szinte ki sem szálltam belőle), akkor abból hármat-négyet... kell tartanom a világ sarkaiban, (Természetesen ugyanúgy konfigurálva mindet. Hiszen a fegyverek és bármik, amiket rá lehet aggatni, variálhatósága elég tág lesz) hogy ne jöjjek zavarba, ha az egyik úgy volt összerakva, hogy cirmoscicákat használt lövedéknek, míg a másik pirosgőzmozdonyokat.
Na mindegy is. Csak úgy mélázgattam!
A Transporter Device nem új keletű dolog a szériában, szóval elvileg nem kellesz sokat kutatgatni érte, hacsak nem azt is átírják, mint a Jumpdrive mivoltát (mely megszűnik létezni ugyebár).
Annyi a biztos eddig, hogy a Transporter Device fejlesztése össze lesz kötve a Player Headquarters állomással, vagy annak küldetéseivel, mely igazából az egyetlen globális küldetés lesz a játékban megjelenéskor.
Továbbá a Transporter Device most már nem csak pár gombnyomást jelent, hanem minden hajóban lesz egy kisebb fülke. Kicsit összevonták ezt a fülkét több funkcióval, ugyanis a fülkéből elteleportálhatsz: -másik hajóra/állomásra (mely akár NPC állomás is lehet) -a hajód egyes részeibe (nem lesz konzisztensen összekötve egy nagyobb hajó folyosókkal, helyette a Transporter fülke úgymond fapados turbóliftként funkcionál majd) -illetve véleményem szerint efféle fülkével lehet majd egy nagyobb (L-XL) méretű dokkolt hajóba jutni (nem nyugtázott).
Sajnos már most kritika éri a játékot, ugyanis az első bejelentő videóban az Egosoft "Folytonos játékélményt" ígért, melyet sajnos bizonyos szemszögből nézve a nagyobb hajók belső kiépítettségének hiánya megszakít. Azt a részt egy picit máshogy fogalmazhatták volna meg.
A tipikus Overpowered hajókkal viszont sajnos nem értek egyet. Amíg a Rebirth-ben még elfogadható indok volt, hogy nem tudtál hajót váltani, így a Skunk-nak egy picivel több kakaót kellett nyomatnia, addig ha tényleges balanszot és fair játékélményt szeretne visszaadni az Egosoft, akkor a Springblossom-féle indokolatlanul hátrány nélküli hajókat hanyagolhatnák.
Folytonos játékélmény alatt az értendő, hogy nem lesznek töltőképernyők? Mert eddig engem egyik X játékban sem zavart. Sőt! Mondhatni egyik játékban sem zavart, ha egyik területről a másikra jutás közben a gépnek némi háttérmunkát kell végeznie. Ez felnőtt fejjel könnyen belátható. Kivétel persze mindig van: A fallout 4-ben ha beltérből kültérbe akar jutni az ember, akkor igencsak megváratja a játék. Amire már én is kapartam a falat.
Túltápolt hajók.: Jogos, de van létjogosultságuk. Egyszer eljön az a pillanat még a kemény mag életében is, amikor már nem akar harcolni, vagy a harccal bíbelődni, tötymörögni, sunnyogni, olyankor csak simán lelövi az ellent, vagy csak faképnél hagyja.
<26. Van még valaki rajtam kívül, aki vágja a centit? Vagy a Ribörsz után inkább óvatosak vagytok?
"Van még valaki rajtam kívül, aki vágja a centit? Vagy a Ribörsz után inkább óvatosak vagytok? "
Nálam az utóbbi. Annyira vártam az XR-t és akkorát koppantam, hogy most nem tud úgy hatalmába keríteni az érzés. Persze így is nagyon kíváncsi vagyok a végeredményre és reménykedem, hogy végre olyat tesznek le az asztalra, mi méltó az X3 folytatásaként. (tudom, az XR-t nem ennek szánták, de akkor is)
Különösebben én sem várom, mert szerintem nincs másról szó, mint egy túlárazott X Rebirth DLC-ről, vagy ha úgy tetszik akkor X Rebirth 5.0-ról. Engem nem érdekel az, hogy lehet vezetni benne más hajókat, mert semmi kedvem böszme nagy vasakkal vergődni. Mivel megmaradnak a sztrádák különösebben nem izgulok rá, hogy most már majd nem kacskaringósak hanem egyenesek lesznek. A moduláris építkezés hírétől sem akart kiugrani a bankkártyám a tárcámból, hiszen most is moduláris az építkezés csak talán kicsit nagyobb léptékben, mint majd lesz. Értelme úgysem sok van, mivel úgy is törekszik az ember a teljes kiépítettségre. A kereskedelmi részen sokat nem lehet javítani a harc valószínűleg ugyan az lesz, szóval sok okosság nem lesz. Ami értelmes dolgot ki lehetett találni azt már belerakták az X R-be. Attól tartok, hogy most majd az jön, hogy ami eddig a jobb oldalon volt az a bal oldalon lesz és fordítva. Ami kék volt és alul találtad a képernyőn, most majd szürkén lesz felül megtalálható, stb. Szóval majd négy-öt hónappal a megjelenés után egy -75%-os akcióban... esetleg! (Addigra túl lesz legalább 5 nagy patch-en meg 3 hotfix-en) Addig meg továbbra is X Rebirth, mert még "csak" 1200 órám van benne és hol vagyok én még a kisiku-tól :)
Nos én meló és az egyetemi tanulmányaim miatt kizárt, hogy rögtön az indulásnál beszerezzem. Jó lesz az majd nekem is valamikor tavasszal, addigra még lesz pár hotfix meg patch is.
Én már nagyon várom... hiába van és lesz rengeteg melóm, esténként azért szorítok rá időt biztosan. Már nagyon régen játszottam az X3-al utoljára, elvonási tüneteim vannak, és az X4 úgy néz ki, hogy próbálták az X3-at és az XR-t egybegyúrni, néhány régóta várt újítással, mint pl. az új kezelőfelület és térkép. A közlekedési lehetőségekre is kíváncsi vagyok, nekem nagyon bejött az XR közlekedési rendszere, tudom, sokan rühellik a highway-ket (amik most azért sokkal jobban néznek ki a képeken), de nekem nagyon tetszett, ahogy láthattuk, hogy a rendszeren belül a bolygók körül utazunk. Lehet, hogy a töltőképernyők hiánya is közrejátszott, de sokkal nagyobbnak és szabadabbnak tűnt a játszótér, remélem ez megmarad.
Egy kép többet mond ezer szónál! Erre a képre hatványozottan igaz! Kezdjük mindjárt a jobb alsó sarokban: Ribörszben, ha Devríben hajót akart venni valaki, akkor nem az volt a kérdés, hogy van-e elegendő zsé a bankkártyáján, hanem, hogy van-e a zsebében scanning array! Úgylátszik ettől nem szabadulunk! :-)
A-ból B-be jutásnál elfeledkeztünk(tem) róla, hogy (ugyan említették valamelyik videóban) lesz "hiperhajtóművünk" is: sebesség: 119 (Kicsivel gyorsabb, mint egy Veyron! (Azért az űrben ez már inkább méltóságteljes, mint gyors!!!)) utánégetővel: 238 utazási sebesség: 2742
Valamint, ha megrendelés listát nézzük, ÉS AZON MINDEN MÓDOSÍTHATÓ (???!?!??!??!?) akkor lehet bíbelődni egy hajó testreszabásával. Amit én ugyan nem kedvelek, de biztos lesz aki igen.
A fogyóeszközökkel kapcsolatban is vannak aggályaim: A rakétát és a hőcsapdát értem, a hegesztő és targonca drónokkal volt bajom az XR-ben is. De a többi? (Mire idáig elértem, meglett saját kútfőből is) Bólya és műhold volt az X3-ban is. A szonda meg kavics-szkenner helyett lesz.
Valamint, hogy ne legyen olyan olcsó: Legénység 204 fő tíz gurigáért!