Ez eléggé elszomoríó...Bár alapvetően érthető, valószínűleg nem volt pénzük új engine-t írni, vagyis az XR-ét használják, ami eleve a konzolok akkori képességeire lett tervezve, ami ugye mindössze 3 mag volt az Xbox 360 esetében, melyre az XR-t eredetileg fejlesztették.
Viszont jó ideje az a trend, hogy a magok számát növelik a hardvergyártók, és nem az órajelet, tehát elsősorban abból profitálhat(na) egy szoftver, ha képes lenne a magok számával arányosan skálázódni. Mert ha az általad idézett szöveg igaz -márpedig miért ne lenne az-, akkor még az is előfordulhat, hogy egy régebbi 2 vagy 4 magos, de magasabb órajelű CPU-n jobban fog futni a játék, mint egy újabb generációs i7 vagy i9 esetén. Számomra pedig különösen rossz hír ez, mert nekem 12mag/24szálas Xeon rendszerem van, mindössze 3,1GHz alap órajellel. Akkor ezzel nem sokra fogok menni.