ALB ugye csak 4 éve volt, azóta szerintem beleuntál az egészbe. Már csak azért is, mert ez tényleg kb egy WWII European Escalation reboot, ha bejön nekik, jövőre jön a Ardennes 44, meg a Rhine 45.
Megesik hogy a kígyó elesik, én is szemrebbenés nélkül fogadtam a Tank Warfare: Tunisia 1943 bejelentését. Legjobb stratégiákat adná ez a sorozat, ha nem egy tucat szláv barkácsolná egy elhagyott gépgyárban jobb esetben fagypont felett egy épp hogy működő generátor mellett, miközben egy társuk az ajtóban egy AK74-essel próbálja a farkasokat távol tartani tőlük, míg megérkezik a nyugati foteltábornokoktól a segélycsomag.
Nyugatról meg érkezik egy.. Dawn of War III. Aminek lehet az intrója nem jönne ki a Mius Front teljes fejlesztési költségéből. Utoljára szerkesztette: s1lkforrent, 2017.05.01. 18:28:39
Az ALB még fent van. Majdnem előbb indítottam el azt, mint ezt. Még mindig nem játszottam vele, de ma tényleg fogok, legalább egyet. Az alapvető mechanikai hibák, amik jelenleg benne vannak kicsit sem teszik vonzóvá... Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2017.05.01. 18:57:46
Nekem ez eddig nem jön be. Szerencsejáték és balanszolatlan vacak az egész. A parancsnokkal támogatott gyalogosaimat a pzgr. BG-nél simán legyakták. Tök jó, mert elvileg ez A fázisis izé lenne....
A harckocsimat az ő hk. egy másik első lövéssel szétkapja, kétszer. Ja, köszi...
Nekem meg a jumbo ellen mikor pánikor 50% CTH-vel beszik 3-ból egyszer találni. a 88 mm-es ágyú szart sem ér az arty miatt, insta szétkapta mind, az is baszott eltalálni a jumbot.
Vicc az egész így. Ennél a beta állapó RD is jobb volt, ami ordasan szar volt a cluster rain és egyebek miatt.
Két óráig ökörködtem vele, de alapvetően ugyanaz a baj vele mint a széria többi tagjával. Nincs igazán feedback se a történésekről, se arról hogy mikor és miért nyersz. Oké, van egy csík a jobb oldalon, ami ha elfogy akkor visszadob a menübe.
Nekem ez így felejtős, 2 vh témában maradok a COH-nál.
Ennél súlyosabb hibák vannak benne, de amit te leírsz, az nem az. Alapvető játékmechanikai kiegyensúlyozatlanságokkal van tele sajnos.
A tegnapi játék után pontosan azok a tünetek, mit eddig. Az elején szerzett előnyt nem lehet megfordítani, csak túl későn.
A véletlen szerepe túl nagy.
Mortart és art eső miatt a vontatott AT szart sem ér, én egyetlen célt sem tudtam velük kilőni, még szaros gyalogoskat sem.
A összes ágyú esetén ez eltűnő teherautó isten csapása, ekkora ökörséget hogyan tudtak kitalálni? Még, ha le is telepítem és túl is éli az ágyú az első összescsapást utána sehova nem ér oda, csigalassú.
A légierő totál szerencsejáték. Nekem 3 egységemet bombzáta szét isnta az ellen, nekem 5-ből egyszer sem sikerült 3 stukával sem.
Köszi, de ez így legfeljebb mosolygásra késztet balansz címszó alatt...
Még csak 1 balance patch volt. Ha minden igaz hamarosan (holnap?) jön még 2 divizió és egy új map és vele remélhetőleg egy balance patch is. Persze semmi se biztos de én egész jókat játszok vele, persze van hibája de nekem akkora gondot nem jelentenek az eltűnő teherautók. Arty meg az Air spam nagyobb probléma.
Ezek alapvető játéktechnikai hibák, amin balance database balance patch nem segít. Vissza kell adni a teherautókat, hogy mozoghassanak az egységek. A kirikus találatok hatásait javíthatóvá kell tenni, stb. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2017.05.02. 22:01:46
A játék léptéke pár napos csaták kis területen. Ne legyen javítójármű és ne javítsák ki a tankokat a harctéren aktív csata közben. Azon lehetne vitatkozni, hogy a lánctalpat felrakja-e a legénység de, hogy váltót nem javítanak vagy motort nem cserélnek az elég valószínű. Mint ahogy teherautók sem rohangáltak az aktív csata közben, hogy 1 Km-el arrébb rakják az AT ágyút. Nekem egyik probléma sem alapvető hiba. 1x sem volt gondom, hogy valamit a pálya egyik feléből a másikba akartam volna szállítani, hiszen az nem is az én harcterem, hanem a csapattársé. Ha segíteni akarok neki akkor veszek egy AT ágyút és lerakom nála. Én nem akarok látni jármű konvojos rush-t ahol 1 szem tank van összefogva 10 szállítójárművel. Meg azt, hogy magányos teherautót küldenek a bokor közelébe, hogy azzal nézzék meg mi van a bokorban, ha rálő valami mehet a tűz.
Azon már inkább lehetne vitatkozni, hogy a sérült repülőket miért javítják ki, ha mást nem. Bár azzal kb. kukázhatnád a 200+ ba kerülő gépet seprec alatt, ha nem javítanák de engem nem zavarna ha kicsit visszavennék a légierőt, meg a szuperpontos arty-t. Utoljára szerkesztette: ToxiMaxi, 2017.05.03. 09:15:10
én 1v1 et játszok csak és ott egyáltalán nem élnek ezek a dolgok. se air spam se arti spam és az eltűnő teherautók se gond.
nincs könnyű dolguk a fejlesztőknek... arti spam sok v sok ban mindig is jelen lesz.
A bibi az, hogy ettől hatalmas szerencsejáték az egész. Az első nem penetráló találat is tönkreteheti a lőfegyvert vagy leesik a lánc és semmit nem tudsz tenni. Egy 140-220 CP tank megy levesbe. Fordítva is lehet, hogy az 5. találatnál sem történik semmi. Ez így - már elnézést - balanszolhatatlan fos.
Kombinálva azza, hogy a CTH az első morál vesztés után is kb. megfelelőzdik az egész játék az RD-hez képest akkora hazadírozás, hogy arra szavak alig vannak.
Az én tankomat 800 m-ről szemből szétlőtte az ellen. Én amikor KÉT harckocsival flankeltem egyet, akkor egyik sem talált és visszakészből első lövéssel szétlőtte egy egyik hk-mat és az első játékok egyikében. Kösz, de ennek így kurvára semmi értelme. Széttaktikázom az ellen és én kapok ki kétszres erőforrás bevetésével. Vicc... Vakon pókerozva jobbak az esélyeim...
Ráadásul a javításos rész pont a repcsiknél dől meg, ahogy ezt te és a kinti fórumon is sokan észrevették. A repcsik tűzereje viszont olyan random és olyan drágák, hogy azok javítását meg nem lehet mellőzni.
Erre mondom azt már sokadszor, hogy annak ellenére, hogy az Eugen milyen jó alapokra képes helyenként egyszerűen üvöltene az ember, hogy mennyire nem gondolja át a dolgokat...
Meg, hogy mekkora ökörségeket képesek benne hagyni az adatbázisban, lásd RD AIR tab három év után is. nemhogy az ALB csak azért, mert unit tag name-et nem akartak használni... Aztán persze a gyalogság kapott és DLC-ben AIR tab is...
Összevissza vagdalkoznak, képtelenek egyeséges koncepcióban dolgozni és előre gondolkozni. ALB-ben folyamatosan mondták, hogy "hell no" a cluster arty-ra. Kb. 2 évbe tartott mire végre 1/card lett a Smerch... Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2017.05.03. 11:05:11
Az 1v1 játék itt még nagyobb szerencsejáték, mint az RD-ben, mert szénné kell mikrózni mindent. Refelxjáték az egész a szerencsével kombinálva.
Lehetne nagyon jó játék ez, de ehhez még évek és koncepció váltás is kéne-itt ott. Fogom még kicsit nyúzni, de egyszerűen a szerencsefaktor miatt nincs mit tenni meg az A phase rsuh és 1% margin = 1 pont nyerességgel sem. Hiába vagyok jó tankokkal és tüzérséggel, ha az A fázisban elvesztett és később visszanyert területekkel nincs idő pontot visszahozni és hiába van pozitív kill arányom, de durván.
2v2-ben már előjönnek. Mondjuk beállítás kérdése mert a low income eléggé gátat tud neki szabni. Bár az artyk ára nagyob vagy az utánpótlás mennyisége lehetne kisebb. 1v1-et én még csak AI ellen játszottam de az meg csal 1000-el. Mindig ott bukkan fel a páncélos, ahol nincs AT. Ha van kedved játszhatnánk 2v2-t. Kevés a játékos és haverok sem mindig érnek rá.
Nekem nincs ezzel problémám. Close Combatban is volt RNG ott se zavart. Mindenesetre 2 v. 3 csillagos tankom a hasolnó súlycsoportú 0 csillagos tankot 10-ből 9x megeszi. Flankolással sincs gondom 100%-os tűzpontosság se lehet azért, ha mellémegy mellémegy, visszavonulok és újra probálkozok. Panther-eket rendszeresen snipe-olom oldalról ha tehetem. Szövivel A-ban kell nyerni, ami azért nehéz mert az ellennél van Firefly A-ban, meg Pak-40. Persze némettel nehezebb de reméljük javítanak rajta.
Pozitiv kill semmire se jó, ha nem párosúl területnyeréssel. Csak Destruction-ban számít sokat, vagy low income-ban.
Tegnapi 4v4-ben 2 játékos ellen kellett tartani a frontvonalat, szép lassan vonulgattam vissza mert mindenhonnan kiszorítottak, viszont a mi oldalunkon, ahol az a játékos nyomta, akinek az eredeti frontvonalát én tartottam meg úgy benyomta az ellent, hogy szinte végig +1-ben voltunk. Érdekes csata volt, mert meg tudtam állítani őket nagy nehezen és elkezdtem támadni a védtelenebb részen erre átcsoportosította a tankjait, amiket oldalba lőttem a másik szárnyról. Eleje iszonyat volt de aztán nyertünk, úgyhogy a végeredményre nem lehet panasz. Ha rájöttek volna, hogy a bal szárnyamon semmi sem volt egészen a csata végéig simán átkarolhattak volna. 1 jeep meg felderítő volt ott. Felderítés még mindig fontos.
Amin lehetne még változtatni, hogy a tankok nagyon gyorsan forognak. Nem tudom anno mi volt az elsődleges, hogy viszonzom a tüzet vagy, hogy az ellenség irányába fordítom a tankot. Mindenesetre a tank test forgásán lehetne változtani.
Tegnap kipróbáltam a 2 új divíziót és a 2 új pályát.
Egyik pályán rengeteg erdő van és a domborzatban is van szintkülönbség, teljesen más lesz itt a játék képe a kis lőtávok miatt. Tartok tőle, hogy tüzérségi és légi csata lesz itt főleg. Mivel sok a bokor, az AT ágyúkat könnyű eldugni és a kisebb tankoknak is több esélye van a kis lőtáv miatt. Megkerülős hadműveleteknek viszont kedvezhet a pálya, mert teljes frontszakaszt nehéz tartani.
A másik pályán több nagy városi rész van de síkabb területek is vannak. Ez jobban kedvez majd a páncélos hadviselésnek de a városban biztos pokoli csaták lesznek majd. Nekem inkább ez a pálya tetszik jobban.
A francia divízió tetszik, talán ez az első, amit igazán kiegyensúlyozottnak érzek. Mikor összeraktam a paklit azt éreztem, hogy lenne még mit berakni viszont nem volt hely. Ami szerintem azt mutatja, hogy elég jól eltalálták és több különböző paklit is létre lehet hozni nekik. Vadászból ők tudnak a legtöbbet behozni. Rengeteg Spit-et lehet vele hozni. Bár még játékos ellen nem próbáltam de eléggé légi fölény divíziónak tűnik. Ami miatt szeretni fogom mert ez az egyetlen módja az arty spam megállításának, persze ahhoz a csapattársam is kell majd mert igaz, hogy tudok egy halom vadászt hozni de annyi hely nincs a pakliban, hogy még bombázót is hozzak mellé. Ami még az érdekesség, hogy töménytelen mennyiségű M10-et lehet hozni és a gyalogságnál is van 1-2 nagyon erős de drága egység.
Német divízió tényleg olyan mint egy cirkusz, van ott minden Pak43, 88-as flak, még Királytigris is. Ami egyébként baromi lassú, C-ben jön, talán 2 v. 3 van és 350-be kerül, tehát messze a legdrágább jármű az egész játékban. 19-es frontpáncélja van, szemből ugyan ki lehet majd lőni de ahhoz nagyon közel kell menni hozzá. Pontos, erős de lassú. Összességében annyira nem tetszik ez a divízió. Azt lehet mondani rá, hogy ha viszonylag kis frontszakaszt kell tartani, akkor nagyon erős lehet de nehéz vele költséghatékonynak lenni.
Amit, a tegnapi patch-ben orvosoltak is, ha minden igaz. LINK
CONTENT: 2 new divisions: 2e Division Blindée and 21. Panzerdivision 2 new maps: Colleville & Mont Ormel
MATCHMAKING: 'Quick play', a new system that will help you find teammates and available games in multiplayer.
FIX: Sherman 105's ammunition loadout fixed 666 to 66 rounds SPW 221 PzB41's ability to fire on the move removed Airplanes can now use their defensive MG during evacuation Artillery accuracy's penalty now scales better with stress Panzergrenadier's double Leichtes MG42's firepower increased to match the firepower of two individual l.MG42 Planes 13mm MG's power reduced to match the .50cal Spitfire's 12,7mm accuracy reduced from 4 to 3 to match other wing weapons Vehicle-mounted Bren gun's power reduced Bren gun is now correctly feedbacked with a 7.7mm caliber
GENERIC: Short range AA (.50 cal, 20mm)'s suppression against planes increased Planes with good and very good agility now turn a bit sharper to give them the edge over 'Boom and Zoom' fighters in a turnfight. Multirole aircrafts now lose agility and a bit of speed instead of just speed compared to their fighter version. AT Guns resilience to bomb and rocket planes increased American-made 76.2mm gun accuracy increased from 5 to 6 (Wolverine, Sherman 76, M1 76mm AT gun) Single .50 Cal MG suppression reduced against planes. Tanks' hull & turret rotation's speeds tweaked to model them better. (Panzer IV J, Panther D and Wolverine had very slow turret rotation speed)
US: Sherman tanks' aim time reduced to represent their gyrostabilizer (same change will be added to Stuart in a next patch) P-51 Mustang's speed increased from 600 to 700, agility lowered from Very good to Good, Price increased from 130 to 150 P-38 J Lightning's agility lowered from Good to Medium Rangers Cal.30 MG's price increased from 25 to 30, availability per pack reduced from 4 to 3 Ranger Leader's price increased from 15 to 20 Assault Rangers' price increased from 25 to 30 107mm mortar's crew strength reduced from 12 to 6
2nd Infantry P-47 (fighter version)'s veterancy reduced from veteran to rookie P-38 with double 1000lb bomb moved from phase B to phase C Rangers Cal.30 MG's availability per pack reduced from 4 to 3
UK: 17-pdr towed gun's HE rounds removed Typhoon AT's speed increased from 500 to 600, agility lowered from medium to bad AVRE's frontal armor reduced to 15, price reduced to 150$ Universal Carrier's frontal armor reduced from 2 to 1 2-inch mortar's range reduced from 900 to 700m Humber Mk.3's BESA 15mm MG AP removed, suppression increased to be slightly higher than .50 cal
15th Scottish Auster is now available 2 per pack 2-inch Carrier's veterancy reduced from veteran to rookie
GERMANY: FW-190's speed reduced from 700 to 600, agility increased from Medium to Good, price reduced from 160 to 150 Ju-88 with 14x70kg bombs' price reduced from 220 to 200 Ju-87 D requires more stress to fall back Ju-87 D's price reduced from 150 to 120 50mm Mortar's crew resilience increased from 3 to 4 80mm Mortar's crew resilience increased from 3 to 6 120mm Mortar's crew resilience increased from 6 to 8 FK18's price reduced from 100 to 80 SK18's price increased from 130 to 150 Nebelwerfer 41 & 42's supply cost increased and damage slightly reduced Hummel's SMOKE rounds removed to the benefit of more HE rounds FK39's AP value increased from 9 to 11 s.fh396's AP value changed from Kinetic 11 to HEAT 14 Panzer IV H's price reduced from 150 to 140 Panzer IV J's accuracy increased from 4 to 5 (turret rotation is very low which increases aim time) Panther D's accuracy increased from 5 to 6 (turret rotation is very low which increases aim time) Panther D's price increased from 240 to 250 Panther D's frontal armor increased from 12 to 13 Panther G's frontal armor increased from 13 to 14 Panther A's and Bef.Panther accuracy lowered from 7 to 6 BMW R.75's price reduced from 40 to 35
17.SS 2 Packs of 1X Grille are now available in phase A BMW R.75 availability per card increased from 3 to 4 Storch is now available in 2 packs of 4 Sdkfz 10/4 (flak 38) availability per pack increased from 4 to 5 Stug IV without veterancy's availability per pack increased from 3 to 4 in phase B Stug III G in phase B changed from 4 rookies to 2 elite Sdkfz 7/1 (Flakvierling) availability per pack increased from 1 to 2 in B and from 2 to 3 in C
12.SS Storch's availability per pack increased from 2 to 3 Bf-109G6/R6's veterancy increased from veteran to elite, number of packs reduced from 3 to 2 Panzer IV H is now available in packs of 3 veteran in phase B, 5 veterans or 3 elite in phase C Wirbelwinds are now available in phase A and B Flak 38 are now available in packs of 3 in phase A and packs of 5 in phase B Sdkfz 251/17 are now available in packs of 3 in phase A and packs of 5 in phase B
Tri-polsten damage discrepancy with other 20mm fixed
Meg jó lenne valami manual féle, ami elmagyarázza a mechanikát és nem tippre megy az, hogy akkor a CTH, morál, penetraiton és egyebek hogyan alakulna főleg, hogy ez még kritikuabb, mint az ALB/RD-ben volt.
Az, hogy az egyszámjegyes base ACC-ból, hogy lesz számolt chance to hit. Tehát a morális csík mikor mennyit módosít, mennyit ad hozzá az egység saját XP-je (csillag), a parancsnok XP-je, stb.
Viszont érdemes lenne a hivatalos fórumon feltenni ezeket a kérdéseket. Hátha van olyan, aki már megfejtette ezeket vagy esetleg válaszol egy fejlesztő.
Mai patch, amit tegnap nem sikerült berakni azt pótolták: UK:
* Humber Mk.3's BESA 15mm MG AP removed
------------------------------------------------
GERMANY:
17.SS: * Sdkfz 7/1 (Flakvierling) availability per pack increased from 1 to 2 in B and from 2 to 3 in C
12.SS: * Wirbelwinds are now available in phase A and B * Flak 38 are now available in packs of 3 in phase A and packs of 5 in phase B * Sdkfz 251/17 are now available in packs of 3 in phase A and packs of 5 in phase B
------------------------------------------------
And a few more:
GENERIC: * Minor loadout corrections on Shermans, Stuart, Scott, Wolverine, Königstiger * Artillery resupply cost increased
A tüzérség supply ára növekedett, ez mindenképpen jó.
Nekem két nagy lövegem dolgozott és egy teherautó végtelen lőszerrel látta el őket...
Repülők kevésbé tudják kiszedni a földi célpontokat, legalábbis a vadászok biztosan.
A tankoknak nincs igazi hitbox-a, ehelyett szöget számol a program. Tehát ha a becsapódási szög nagyobb mint 60 fok az már a jármű oldalát találja el. LINK
Ez alap dolog, ebben semmi új nincs... A baj az, hogy a jelek szerint ez is bugos vagy röhejesen szarul van beállítva az érték... Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2017.05.05. 09:10:35
Ez a 60+ fok annyira nem jó szerintem, hiszen az éles szögben álló páncélzatról ugyanúgy lepattanhatnak a lövedékek, nyilván ez nincs szimulálva de lehetne ez a szög nagyobb is.
Ezt nem tudják modellezni, ehhez korrekciós faktor kéne. Tehát ne pusztán AP vs AV legyen, hanem a pen %-on túl adott szögnél lepattanási valószínűség is. NEm világos, hogy akkor +/- 30 fok vagy +/- 60 fokról van szó...
A sherman 75 with no veterancy fires at something for the first time at 999 meters. It has 5 accuracy, which is modified -1 due to no veterancy. a 2d6 is rolled, if it at or under 4 (a 1 1, 1 2, 2 1, 2 2, 3 1, 1 3) it hits. As there are 6 possible successful rolls out of 36 total combinations the chance to hit is 6/36 or approximately 16%. Each veterancy level accuracy is increased by 1, so a single veterancy unit behaves as you would expect its accuracy value to intuitively. Each shot fired without moving at the same target increases the accuracy by 1, up to +2 I think, so the third shot and onwards is the maximum accuracy.
Jó, most már szinte biztos. Ez a játék egy fos. Kár érte. Egyszerűen nevetséges, hogy mekkora faszságok vannak benne.
A valóságban nem létező LW lemossa az égről a AAA támogatott USAAF vadászerőt. Kemény...
Szépen taktikusan letolom az ellent A fázisban, aztán behoz 2 db német tankot B fázisban - esélye nem volt még a Jumbonak sem odaérni, és a USA tank deck kétvállra fekszik... Köszi...
Nekem ebből egyszűren elegem van. Cirka 10 játék után semmiféle sikerélményt nem tudok vele elérni, mert amikor végre menne, akkor vagy CTD vagy a csapattársak gyökerek. Csak felbassza az agyam a mérhetetlen szerencsejátéka és mesterségesen gerjesztett hülyeségei...
A lehetséges lenne eladni Steames játékot eladnám ezt a vackot. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2017.05.08. 00:02:56
Early Access-t lehet refundolni.
"Visszatérítés elővétel esetén Mikor elővételben vásárolsz terméket a Steamen (és előre fizettél a termékért), a termék megjelenése előtt bármikor kérhetsz visszatérítést. A szokásos 14 nap / 2 óra visszatérítési periódus szintén érvényes, a játék megjelenési időpontjától kezdődően." Refund feltételek
Addig még próbálkozok vele, de ha addig sem lesz javulás, akkor én ezt részemről dobni fogom. Felrakhatom a replay-t hogy látszódjon mi a gond...
Az is vegytiszta jele a balansznak, hogy minden lobby-ban mindig a német oldal telik be. Navajon miért... Hát azétr, mert OP-k. Az A fázis után a német hk-k és AAA + vadászok sokkal erősebbek.
Feltehetem a replay-t a tegnap játékról, és akkor kielemehetitek, hogy mi és hol lett elrontva. Mert addig NULLA veszteséggel toltam le az ellent a térkép széléig, amikor jött a B fázis és kb. egy komolyabb, néhány kisebb egység és egy gép le is tartolta az összes egységem. Úgy, hogy körbe volt véve az ellen. Nevetséges...
Hogy a németek OP-ok ezt tőled hallom először. Nézz fel hivatalos fórumra, ott mindenki, köztük én is azt gondoljuk, hogy a szövik OP ok de nagyon. Rakd fel a visszajátszást és megnézem. Mostanában csak szövikkel azon belül is a csigazabálókkal játszok. Most közel 50%-os a W/L arányom de mióta kevesebbet játszok a németekkel hoztam majdnem 10%-ot az arányon pozitív irányban. Elképesztő táposak a szövik és olyan rusht lehet tolni a franciákkal, hogy az ellenfél köpni nyelni sem tud. Épp ezen megy a vita mert szerintem is nerfelni kellene ezt a rusht, mert nevetségesen egyszerű megcsinálni.
Próbáld ki a németeket rendes conquestben vagy 5-10 kör erejéig és akkor látni fogod, hogy mi az alap taktika a szöviknél.
Konkrétan a Franciákkal szemben egy német légierőnek sincs esélye. 125-be kerül a spit és egy tonnányit lehet belőle hozni. Utoljára szerkesztette: ToxiMaxi, 2017.05.08. 11:33:09
Nekem eddig egy szövi deckem van, az armored. Én nem rust csináltam, de A fázisban letoltam az ellent. A másik probléma a játékkal pont a fázis. A B fázis eljöveteléig a térkép szélére toltam az ellent. Szuper. Csak itt nincs behozó zóna capture. Behozom a Jumbot, ami mire odaért szétszedték az egész csoportomat.... Vastaps... Tehát kurvára nem éri meg áttörni és egy irányan előremenni emiatt a picit idióta rendszer miatt. Elvonulni sem lehet, mert akkor meg feladod a területet.
Az alap dinamika nincs rendesen balanszolva...
Este 9 felé leszek otthon, felrakom akkor. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2017.05.08. 11:34:53
Olvastam egy jó taktikát légi fölényre. Franciákkal Spitek A-ban okosan játszva leszednek mindent. B ben még több Spit vadász (semmi bombázó csak vadász) egészen addig, amíg az ellen nem hoz annyi légvédelemet, ami már veszélyes lehet (német légvédelem elég gyenge a 88-as flak kivételével, ami C-ben jön csak), ezután szigorúan saját frontvonal felett járőröztetni a saját vadászokat. Ennek az előnye a gyors reagálás. Ami átjön lelövöd. Csapásmérő egységei labdába se tudnak majd rúgni. Természetesen minimális légvédelem 3-4 üteg, viszonylag egy csomóban kell majd. Meg arty, hogy zaklatni tudd a légvédelmét. 10 v 10 persze más tészta de az ennél kisebb meccsekben nagyon jól működik.
Amcsikkal még nem teszteltem de nemrég nerfelték kicsit a német vadászokat (FW lassabb lett). Ott is működik az, hogy saját frontszakaszon járőrözni csak kicsit hátrébb és nagyobb mennyiségű légvédelem kell és akkor lecsapni, amikor már látszik, hogy nem sok kell nekik a visszaforduláshoz. Mustangok gyorsak elkapják a visszavonulót csak időbe kell visszahívni őket nehogy az ellen csapdába csaljon. Ha már egy gépet leszedsz támadásonként veszteség nélkül az ellen nagyon hamar vissza fog venni.
Korábban tudtad blokkolni a behozó zónát, ha odaparkoltál valamivel. Most nem tudom, hogy működik-e ez még. Tesztelni kellene. Ha nem akkor érdemesebb visszavonulni vagy úgy körbevenni, hogyha a nagymacskák jönnek, akkor legyen lehetőség oldalba lőni őket. Franciáknál egy halom M10-el ez nekem szokott működni, pláne ha a Spitek visszavonulásra késztetik a tankot, akkor szabad préda. Arra kell figyelni, hogy állandó nyomás alatt legyen és ne tudjon kigazdálkodni egy hatalmas blob-ot mert, akkor tuti letol. Meccs végére engem is mindig visszább szorítanak. Nincs ezzel gond ha az "A"-t rendesen megnyerjük +2-vel vagy legalább "B"-ben majdnem végig +1-ben vagyunk. Visszavonulás része mókának. Pláne ha nagyon ráharap az ellen a támadásra, akkor tud neki nagyon fájni, hogy oldalba lövöm és máris nincs Panther.
(Ez a M8 Greyhound Scout Rush needs to be nerfed topicban volt)
"The dodge bonus with XP is a bug. Accuracy should be buffed instead."
"It will make combat recon less effective as infantry rockets and AT guns will destroy them more often. The .50cal will be more efficient but that won't change much. When you face a vehicle push your objective is to deal as many damage as possible before being overrun."
Reméljük ez nem csak az AT gunok bazookák vs páncélozott járműveket érinti, hanem mindent
Hova teszi a replay-t ez a cucc?
Játékon belül a profile->replays és vedd ki a pipát azok mellől, amit fel akarsz majd tölteni mert alapból cloud-ban van
A csapattársak kretének voltak, már a legelején kilépett 1 tőletek és a bal szárny emiatt tök üres volt, a maradék két csapattársad meg valami miatt nagyon szorosan volt egymás mellett. Amikor visszaszorítottak téged azt 3 játékos egységei csinálták. Egyszerre bevásároltak egy 75-ös, 88-as AT ágyút meg egy stug-ot, amik mindent kilőttek de nem is csoda + jött a német légierő. Nagy része azért volt mert tőletek kilépett 1 és a németek szabadon mászkáltak. Annyiban csinálnám másképp, hogy több AT ágyút kell venni és a bokrokba gyalogságot, mégpedig AT gyalogokat. Supply truck sem ártott volna mert az egységeid közül sokan kifogytak a lőszerből.
Nehéz értékelni mivel ez nem volt egy tiszta csata de arra számíts, hogy ha visszaszorítod az ellent, akkor a spawn pont mellett nagyon könnyen tud rád csapást mérni mivel az utánpótlása ott van helyben. Szinte lehetetlen a map szélén leszedni a csapásmérő repcsiket is. Csak úgy megy ha járőrözöl a közelben néhány géppel. De itt az se működött mivel hirtelen több játékos hozta az egységeit veled szemben. Itt a csapattársakon ment el a meccs. Ha egy kicsit kevésbé vagy agresszív és van mélysége is a frontodnak, akkor ez kevésbé okozott volna gondot. Illetve arty kell még és több légvédelem. Ha ilyenek a csapattársak, akkor csodát ne várj. Utoljára szerkesztette: ToxiMaxi, 2017.05.09. 15:55:45
Elfogyott a lőszer? Nekem nem tűnt fel. Az sem, hogy az elején kilépett valaki. Én mentem előre szépen, ezt most már te is látod. Lényegében 0 vesztességgel kiirtottam egy játékos teljes állományát. Azt sejtettem, hogy nem egy ember hívott be egyésget - nem néztem vissza - de hogy 3... Naná, hogy esélyem sem volt
Csak valahogy mindig kreténekkel kerülök egy csapataba... Eddig 9 játékból NULLA győzelmem van. Egyszer győztem volna, akkor meg összecrashelt a játék...
Ezek alapján én azt mondom, hogy azért elég jól sikerült megérteni a mechanikát, csak nincs szerencsém...
Az AT ágyúkat próbáltam németekkel előző játékban. Insta megölte őket minden szar... A AAA löveget szeretem, mert iszonyatosan tűzgyorsasággal képesek mindent szarrá stunolni. Viszont mindegyik szart sem ér az első csata után, mert csigalassúak a deploy után... Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2017.05.09. 16:21:53
Légvédelem csak nagyobb csomagban hatásos 1 el kb semmit sem érsz 2-3 már jobb de akkor se killt csinál hanem visszafordítja az ellent és ekkor kell a saját vadász, ami leszedi.
Láttad mennyit ér a vadászom. AAA + vadász nem lőtt le semmit. Az én vadászomat meg cirka 4 sec alatt lőtték le. Pont olyan szerencsejáték, mint az RD 1v1 légiharca...
Neked 1 légvédelmed volt az is kifogyott ha jól emlékszem a lőszerből. Nagyon rizikós úgy támadni, hogy az spawn pontján vagy mert nem tudsz elmenekülni. Én mindig 2:1-hez arányt tartom az én javamra vadászból vagy 3:2, 4:3 azokból jól jövök ki vagy becsalom a saját légvédelmi zónám felé az visszafordítja és akkor támadok.
1vs1 az persze szerencsejáték de mégis mi alapján kellene eldöntenie a gépnek? Utoljára szerkesztette: ToxiMaxi, 2017.05.09. 20:58:03
Azzal nincs gond. Csak ez alapján a meccs alapján nagyon elhamarkodottan ítéltél. Járműveid azért vesztek el mert 3 játékos hirtelen behozott top egységeket. Stuart vs 88-as AT elég egyoldalú csata. Repülődet azért lőtték le mert az enemy spawn mellett voltál az 1 szem lévédelmed pedig kifogyott a lőszerből.
Egyébként erre a játékstílusra kell számítani, hogy szövivel A-ban erős leszel, C-ben pedig visszavernek a németek tehát védekezned kell. Tehát A-ban elég előnyt kell összerakni, hogy a C-ben meginduló németek ellen elég legyen a győzelemhez.
Németek miatt annyira sírnak a fórumokon (mert gyengék), hogy a Luftlande biztosan lesz erősítve. Amcsik szerintem egész kiegyensúlyozottak. A franciák a rush taktika miatt baromi erősek. Az angolok (skótok) meg alapból táposak. Utoljára szerkesztette: ToxiMaxi, 2017.05.10. 07:42:52
Egyébként minden, amit mond egyetértek vele. Bug-ot már ismerik a fejlesztők, ezért biztosan javítani fogják. Viszont a franciákkal tényleg kell valamit kezdeni. Utoljára szerkesztette: ToxiMaxi, 2017.05.10. 09:05:03
Az A fázis elején gyorsan kilőttünk mindent és az ellen ragequittelt. Viszont megitn olyan volt, hogy én kemény munkával gyakram le egy Friefly-t ami egy kb 900 méterről egy lövéssel insta megölte egy harckocsimat... Flankelve nekem persze az első négy lövésből egy sem talált...
Egy AT ágyúja is kb. második lövésre lőtte ki egy hk-mat. A saját AT ágyúm, mikro már nem számított 5. lövésre sem talált be...
Azért így picit nehéz lenne egyes esetekben.
Aztán jött egy teljes kifagyásos játék. Remélem kiadáskor resetelik a statokat majd...
A jenki armored decken kívül a többit egyszerűen kipróbálni sem merem olyan szinten nincsenek járművei... Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2017.05.11. 10:44:50
Azért a jenki páncélos a kedvencem, mert az A fázisban két csillagos és parancsnoki tank és jármű is van és a 100 CP-s reconon is van autocannon. Emelleé van már M4 is. Olyan tűzerő, amivel szemben a németeknél kb. a Friefly van az A fázisban, de ekkora tűzerővel lehet pánikoltaltni, aztán kilövöd. Ezt meg is csináltam tegnap. Aztán persze a B fázisban a Jumbon kívül a többi hk. szinte szart sem ér...
Ez egész egyszerűen abszurd, semmit sem lehet tenni a LW ellen... Vicc... A HS 129 kétszer jön, kétszer instakillt tol. A jenki légierő egy supresst nem tud összehozni....
FIX - Recon vehicles' veterancy doesn't increase their speed anymore. - Fixing a bug making recon units harder to hit the more experience they have. Recon vehicles now get accuracy bonuses with each veterancy rank instead. - French AM-M8 RBFM ability to fire on the move with its 37mm removed - KwK42, 17-pdr and Flak 36 guns' AP value reduced by one to match other guns' correction. - Aim time fixed on allied AAA and vehicle-mounted Cal.50 as it was shorter than the other weapons.
-------------------------------------------------
GLOBAL - Default conquest points to reach in multiplayer lobbies increased from 2000 to 2500 - More time limit options added to the lobbies : 35min and 45min - Infantry protection when taking cover takes less time to be effective, resulting in a global decrease of lethality. - Planes MG damage vs ground targets reduced (suppression remains the same) - Tank guns' HE power set according to real-life converted TNT weight + shell speed (the faster the shell the less effective the explosion) - 37mm guns' suppression & HE power decreased - Allied 75mm guns' suppression & HE power increased - Allied 76.2mm guns' suppression & HE power slightly decreased - 17-pdr guns' suppression & HE power decreased - KwK39L/42 and L/60 (50mm) suppression & HE power slightly decreased - KwK40L/48 and L/43 (75mm) suppression & HE power slightly increased - KwK42L/70 (Panther) suppression & HE power slightly decreased - French Beutepanzer's 37mm and 47mm guns' suppression & HE power slightly decreased - MULTIPLAYER GAME (in the second multi screen) renamed CUSTOM GAME to avoid confusion, since all options in this menu were multiplayer games.
-------------------------------------------------
ALLIES - Vehicle-mounted .50 cal HMG accuracy reduced by 1pt - Stuarts now aim faster (same change as with the Shermans in a previous patch, for same reasons)
3rd Armored - Jumbo frontal armor reduced from 21 to 20
15th Scottish - Churchill Mk.VII price increased from 165 to 180 (like the crocodile)
2e DB - Phase A economy reduced from 105 to 100 - M8 Spahis price increased from 85 to 90
-------------------------------------------------
AXIS - KwK40 & Stuk40 guns' accuracy increased from 5 to 6 - s.MG34 & s.MG42 range increased fom 600 to 800 - Pak 40 range increased to 1200m (AP value adjusted to 13 to match the increased range) - Pak 40 price increased from 90 to 105 - Pak 43 price decreased from 130 to 125 - 50mm mortar range reduced from 900 to 700m, crew reduced from 4 to 3, speed increased to match infantry
17.SS PzGr - IG.33 price reduced from 80 to 70 - Grille price reduced from 110 to 90
91.LLD - Panzer 35H(f) price reduced from 55$ to 45$ - Panzer 39H(f) price reduced from 70$ to 60$ - Befehl Pz.III H are available in phase A - StuH 42 are available in phase A - FK 39(r) price reduced from 120 to 110 - FK 39(r) direct fire accuracy increased from 4 to 5 - s.Fh396(r) direct fire accuracy increased from 3 to 4
21.Panzer - Panzer 35S(f) price reduced from 80$ to 75$ - S304(f) half track price reduced from 15$ to 10$
Hello, Létrehoztam egy facebook csoportot a Steel Divison: Normandy 44-hez, ha valaki szeretne csatlakozhat. :) https://www.facebook.com/groups/902128496594158/