A bibi az, hogy ettől hatalmas szerencsejáték az egész. Az első nem penetráló találat is tönkreteheti a lőfegyvert vagy leesik a lánc és semmit nem tudsz tenni. Egy 140-220 CP tank megy levesbe. Fordítva is lehet, hogy az 5. találatnál sem történik semmi. Ez így - már elnézést - balanszolhatatlan fos.
Kombinálva azza, hogy a CTH az első morál vesztés után is kb. megfelelőzdik az egész játék az RD-hez képest akkora hazadírozás, hogy arra szavak alig vannak.
Az én tankomat 800 m-ről szemből szétlőtte az ellen. Én amikor KÉT harckocsival flankeltem egyet, akkor egyik sem talált és visszakészből első lövéssel szétlőtte egy egyik hk-mat és az első játékok egyikében. Kösz, de ennek így kurvára semmi értelme. Széttaktikázom az ellen és én kapok ki kétszres erőforrás bevetésével. Vicc...
Vakon pókerozva jobbak az esélyeim...
Ráadásul a javításos rész pont a repcsiknél dől meg, ahogy ezt te és a kinti fórumon is sokan észrevették. A repcsik tűzereje viszont olyan random és olyan drágák, hogy azok javítását meg nem lehet mellőzni.
Erre mondom azt már sokadszor, hogy annak ellenére, hogy az Eugen milyen jó alapokra képes helyenként egyszerűen üvöltene az ember, hogy mennyire nem gondolja át a dolgokat...
Meg, hogy mekkora ökörségeket képesek benne hagyni az adatbázisban, lásd RD AIR tab három év után is. nemhogy az ALB csak azért, mert unit tag name-et nem akartak használni... Aztán persze a gyalogság kapott és DLC-ben AIR tab is...
Összevissza vagdalkoznak, képtelenek egyeséges koncepcióban dolgozni és előre gondolkozni. ALB-ben folyamatosan mondták, hogy "hell no" a cluster arty-ra. Kb. 2 évbe tartott mire végre 1/card lett a Smerch...