Hat ugy azert eleg nehez ha allandoan valtoznak a torvenyek, gyorsabban mint ahogy kovetni lehet oket. Egy elonye van az uj megoldasnak, hogy berletek meg jegyek helyett lehet majd szemelyivel is utazni. Elvileg majd a szemelyi alapjan tudja a rendszer hogy az illetonek van-e berlete. Aki akar persze vehet rendes berletet is, ami egy a szemelyihez hasonlo kartya lesz. Akinek ez se tetszik annak meg marad a regi vezetekes telefonkartyakhoz hasonlo feltoltos jegy kartya. Ez utobbi van sok sok eve Londonban is.
Elvileg azert kenyelmesebb, mert nem az ellenorok ellenoriznek hanem a kapuk/jegykezelo automatak es ezekbol egy buszon akar minden ajton lehet egy, tehat nem kell elsoajtozni a kevesbe forgalmas idopontokban sem. Cserebe viszont logni is nehezebb lesz...
A kapuk lesznek problemasak. Vannak olyan allomasok ahol mar most is kozel 100% a forgalom, tehat a kapus rendszerhez nincs eleg hely. Bar ha a kinyilo kapukat forgotarcsasokra cserelik, akkor meg akar tarthato is marad az ateresztokepesseg.
Remelem sosem fog mukodni. Mit kepzelnek ezek ?
2007-ben is írtak róla, hogy egy év és átállnak erre a rendszerre. Nehéz így őket komolyan venni....