Van kisebb társaság, akik érett(ebb) kategóriát képviselik és néha(értsd. főleg hétvége pár órát) tolják? Közös squadolás jó lehet. Értelemszerűen valami VOIP-al.
Én egyedül játszom, szívesen csatlakoznék , szintén hétvége a jó esti órákban.
Üdv!
Nemrég volt free a steam-en a Rising Storm/Red Orchestra 2 multi kombó... Letöltöttem, de az istenért nem indul. Rákattintok, egy darabig homokórázik (5-10 mp), a steam kiírja, hogy a játék indítása, de aztán elmúlik... :-) Win10 Pro x64-en próbálom.
Tegnap szentségeltem rendesen! Egyre több az anomália! Volt vicces rész is amikor már csak az F pont lett volna vissza: Az utolsó nagy rush-t akartuk megkezdeni amikor egy szakaszon mindenkinek kiírta a játék hogy hagyjuk el a területet!!! Majd instant halál 20 mp bünti és megnyertük a meccset!? :O
Ja-ja... ma vagy kétszer kivágott asztalra, egy alkalommal valami bug riport ablak is megjelent... remélem nem valami adathalász szarra nyomtam okét! :D
Megvolt az első 300 méter feletti találatom, kapásból egy 344 méteres... mára elégedett vagyok! :)
A claymornak van valami haszna? C4et még el-el dobálgatom, de Calymore? Mire valaki odajön, hogy felrobbantsam már 3at lelőttem volna helyette.
A játékban még nem használtam a Claymore-t, de az elméletileg önműködő akna, tehát érzékeli, ha valaki előtte van, és automatikusan robban.
Igen magától tud robbanni! Sűrű helyekre érdemes rakni, de ha nem jönnek felszedem és teszem máshova. Bug report nálam sokszor volt már, remélem én is hogy nem csak valami kattintgatós marhaság!
Na nem csak a játék bugos, az sg.hu is elfelejti elküldeni a hozzászólást! :)
Valóban! Értelmetlen lenne a távirányító, ha magától robbanna! Lehet valaki rálőtt és azért gondolhattam hogy automata!
Amúgy próbálta már valaki a helikopterből a parancsnokkal való ügyködést? Úgy már egész értelmesen lehet utasítást kiadni, hogy kb belátás az egész területet!
LOL
Minél többet javítanak rajta annál rosszabb! :D
A fagyásokat valószínűleg a qtorrent kliens okozza...
ma en is belefutottam abba bugba, hogy 23 vs 40 volt a jatekosok szama. 1. kor lement hiba nelkul, majd a 2. kozepe fele lattam, hogy teljesen felborult az arany.
Ez lehet amiatt is, hogy a sok sértődött idegileg labilis kilép menet közben nem?
Én ezért járok csak olyan szerverre amit ismerek. :D Ro2ben is csak "40-1"-es klán szerverére járok, itt is csak az övékre. Van egy custom szerverük, ahol a killfeed is ki van kapcsolva. Mondjuk itt nem annyira zavaró mint Ro2ben volt. Egy idő után már azért meg is ismerek egy két állandó embert, commander is általában olyan, aki mikrofonnal játszik. És mindig televan, ami bejutás szempontjából annyira nem jó. :D
ha tudok en is a 40-1 szervereire jarok, de nehez bejutni. ismerem a custom szerveruket is. sajnos nem emlekszem mar melyik szerveren volt ez az aranytalansag, de sehol nem volt emlitve, hogy custom lenne, es 1,5 kor tok normalisan lement
Csak feltételezés: Lehetséges hogy az éledési idővel balanszolja az aránytalanságot? Értsd.: Sokszor észrevettem hogy később indulok míg valaki már bőven foglalja a pontot! Nos ebben az esetben is igy lehet és akkor kb hasonló arányban vannak facetoface! Vagy sületlenség amit irtam.
Lol vagy nem lol, elég szomorú, hogy "triplák mennek"... ilyen minden mindegy csak hangos legyen és sokan haljanak meg stílusra ott a BF1 és társai! Aki ilyen slotot választ az kommunikáljon, vagy legalább nézzen rá a térképre egy RPG eleresztése előtt. Az, hogy 1-1 reflex lövésnél becsúszik egy TK az még benne van, de az a halálom amikor ész nélkül dobálják mindenhova a gránátot, lövik az RPG-t stb.
Mivel én nem kommunikálok, eszembe sem jut ilyen slot-t választani...
Az a baj hogy kicsik a pályák. Meg hogy mindenki rohangál össze vissza. Volt már olyan hogy láttam egy nagy halom amcsit rpgvel rá akartam lőni. Erre befut közvetlen elém egy csapattárs és olyat robbantunk hogy jött velünk még kettő másik is.
Szerk: Másik meg az, hogy én csak 64 fős szervereken játszok, viszont a játékmenet ilyen kicsi pályákon nagyon kaotikus lett. Nagyon sok TK van úgy általában. Utoljára szerkesztette: Madi92, 2017.06.27. 15:02:44
Nem azt mondom, hogy nem fordulhat ilyen elő... ha rendszer van ebből az a gáz. Én nem vagyok jó játékos, de néha olyanokat látok amik egyáltalán nem idevalók, (szerintem!)
- saját tüzérségi tűz jelölve van a térképen, ennek ellenére belefutnak - ellenséges tüzérségi tűz alatt a fedezék keresés helyett rohangálnak - tüzérségi tűz, napalm, stb után nem indulnak el az adott zónába - elfut mellette a saját társa, de azért a gránátot előre vágja - a szektor továbbtolása után ellenség marad az adott területen, ahova aztán a respawn is kerül... hallani, észrevenni, hogy darálja a "tömeget" az ott maradt ellen, de basznak rá, rohannak tovább ahelyett, hogy segítenének megtisztítani - SL a zónában vagy annak közelében van, basznak "ráspawnolni", rohangálnak a világ végéről. - sárga SL nem készít "alagutat", ha bedől nem építi újra
Tudnám még sorolni... a lényeg, hogy elvileg a többihez képest ez egy realisztikusabb, több észt kívánó játék kéne, hogy legyen (az elődök nyomában) nem csak a készítők, de a júzerek részéről is.
Nem azért van sok TK mert kicsi a pálya és nagy a káosz, hanem azért mert sokan az alap dolgokat sem teszik meg annak érdekében, hogy elkerüljék a TK. Ez igaz a gránát dobálóra, igaz az ész nélkül szemberohangálóra, és arra is aki belerohan a tüzérségi tűzbe...
Persze ez csak szigorúan magánvélemény, lehet az én elvárásaim túl nagyok. Utoljára szerkesztette: Solt, 2017.06.27. 15:16:50
Nem a penalityre gondoltam, egyébként sem szoktam sűrűn TK-zni ! DE ha már tk, azt nem tudom hova tenni mikor tétován néz mert nem tudja eldönteni hova tartozom, majd minden mindegy alapon leszed! Mi a francot gondol? Ha ellenség lennék nem lenne ideje ennyit bámulni!
Egyébként egyetértek veled jobb is lehetne a hozzáállás, de még így is bőven élvezhető...úgy 1 -2 hónapig, ha nem lesznek új pályák és egyéb kedvcsináló!
"DE ha már tk, azt nem tudom hova tenni mikor tétován néz mert nem tudja eldönteni hova tartozom, majd minden mindegy alapon leszed! Mi a francot gondol?"
Megint voltam pár új pályán! Van éjszakai is, nagyon nehezek!
Sziasztok!
Másnak nincs ilyen problémája a játékkal, hogy nem látsz sz**rt se? :D Konkrétan semmit nem látok a körülöttem történtekből. A grafika homályos, a textúrák recések még a legmagasabb FXAAA beállítások mellett is, illetve ami világos az nagyon világos, ami sötét az nagyon sötét. Még az is probléma nekem, hogy minden nagyon messze van, ezért a legalacsonyabb FOV-on kell játszanom, ami nem tudom mekkora hátrány ebben a játékban. 22-es FullHD-s monitort használok amúgy, natív felbontással. Más játékban soha nem tapasztaltam ilyen problémát. Kb. 30 percet ha játszhattam eddig, minden egyes másodperc azzal telt el, hogy nem tudom hol vagyok, mert nem látok semmit. Futkostam, és minden homályos, recés, ronda (nem feltétlenül a grafikára gondolok, hanem a látványra, az a ronda, hogy mennyit és mit látok).
Na ez a durva, semelyik másik játék nem csinál ilyet. Minden gyönyörűen néz ki, gyönyörűen fut, csak ez nem. Csináltam még pár képet: http://imgur.com/a/nsA3C Most frissítettem drivert, nem csinált a dologgal semmit.
Egyébként GTX 1060-as videókártyám van, i5 4460-as procim, és 16 GB Ramom.
az gáz, amd-vel reálisabbak lennének ezek a random grafikai anomáliák. ezt a vakító fehérséget kivéve amúgy nem látok más gondot, ennyit tud a játék, így néz ki. próbáld meg kikapcsolni a bloomot, blurt, light shaftst, ha az sem, akkor driverben triple buffering vagy bármi, ami esetleg bekavarhat.
Nagyjából sikerült megoldanom a problémát. Valamiért a játéknak nagyon furcsa a fényerő kezelése. A monitorom tökéletesen van beállítva, nem elég fényes hogy fájjon a szemem, de eléggé látszik minden ahhoz, hogy ne kelljen nagyítóval keresnem a dolgokat, mert minden sötét. Nah, a játék valamiért az alap beállításaimon nagyon sötét volt, ezért felhúztam rendesen a brightnesst. Ez okozta ezt a ronda látványt. Kivettem minden fancy látványelemet, post process lowra, bloom meg egyebeket kikapcsoltam, lentebb vettem a brightnesst, és nagyjából eltűnt ez a villodzó fényesség, de a sötét részek meg nagyon sötétek maradtak. Emiatt állítanom kellett egy kicsit az Nvidia control panelben a fényerősségeken, és nagyjából kaptam egy korrekt eredményt, ami se nem túl világos, se nem túl sötét.
Már csak a folyamatos szaggatást kellene megoldani valahogy, meg a brutálisan recézett textúrákat natív felbontáson, legmagasabb FXAA beállítások mellett.
Gondolkodok a játék megvásárlásán, de többször látom különböző fórumokon, hogy alig van már player, haldoklik a game stb... Mi a véleményetek erről? Azt láttam, hogy átlagosan 1-2k online player van, viszont ez elég ahhoz, hogy a nap bármely szakában játszhassak egy jót? Vagy idegeskednék, hogy nem férek be a szerverekre?
Köszi a válaszotokat előre is!
hello!
nem olyan jo a jatek mint amire a tobbseg szamitott, sok a bosszanto hiba. ugy ahogy mondod, a normalis pingu szerverek vagy tele vannak, vagy uresek, nehez jo helyre beferni. csak nehany palyan lehet territoryt jatszani, a tobbi agyament futkosas (bar most keszulnek az atalakitott palyak, hogy mindegyiken lehessen jatszani masik modban is)
én pont fordítva érzem, folyton csak territory megy mindenhol (hue hue hue hue), fix supremacy servert csak ritkán találok. elég bosszantó pont mostanában, mikor végre kezdek belejönni a helikopterek leszedésébe rpgvel. egy fullos huey, hmm nyami! :D egyébként félig-meddig igaz, hogy haldoklik a játék. sajnos nem tanultak a korábbiakból, ezt is olyan fos állapotban adták ki, mint pl a ro2-t anno, csak azt már elfelejtettük. még pár hónap béta simán ráfért volna. nagyon kevés alap mappal jött ki, technikailag egy fos az egész, viszont a vietnam-feelinget nagyod adja, ez az egy mentsége. özönlenek a custom mapok, és sok serveren futnak is, szóval ez részben már most megoldódott. szóval részben haldoklik, mert a kezdeti játékosszám drasztikusan visszaesett, nem is csoda, viszont a ro2-rs1 is kb 2 ezer játékossal volt el évekig, ez nem egy olyan műfaj, amivel tömegek játszanak. én az augusztusi nagy patchben bízom, de ha azt is elbasszák, már az én türelmemnek is kb vége lesz...
hát én főleg az új rendering enginet várom, ami elméletileg megszüntetné a cpu bottlenecket, és a vga-t jobban terhelné... ha megint el nem halasztják. a korábbi steames linken ott van még egy apróbb részlet, de 9 oldalnyi patch notest ígérnek.
Köszi a válaszokat! Akkor inkább azt javasoljátok, hogy várjak a vásárlással még?
Játszanék valami háborús játékkal, de a BF1 egyáltalán nem vonz, az RO2-vel elég sokáig elvoltam, de bíztam ebben is , hogy jó lesz.
Tegyem el másra ezt a 22 eurót?
en a mostani tapasztalatommal azt mondom, hogy varjal. ha lett volna belole demo biztos nem veszem meg. :) hasalsz 1 arokban, forogsz, aztan kidob a jatek a fedezek fole a semmibe es jol lelonek. pisztolyal 100m-rol elso lovesre leszedtem az embert . hitbox 1 szar, rengetegen szidjak...
Igazából ami még aggaszt, hogy nincs nagyon teamwork(ha idegenekkel játszol)
Van valami magyar közösség aki sürübben játszik? Sajnos egyik haver sincs nagyon benne a vásárlásban, így egyedül nem tudom mennyire lenne "buli" a játék.
Pedig ha valahol can teamwork akkor az ez a játék. 40-1 szerverre kell menni. Ott általában mindig irányit valaki.
Basszus a rengeteg negatív komment ellenére tényleg meg akarom venni, mert nagyon hozza ezt a vietnami hangulatot. Ráadásul tegnap megnéztem a szakaszt, így most mégjobban rákattantam :P
Viszont maximum csak este vannak akkor olyan szerverek amik "élnek" is? Néztem a napközbeni játékos számot és ilyen 4-500 között van :/
2db 40-1 UK szerver van, azokat én mindig teli látom, ott jó a társaság. Oda érdemes menni. Más szerveren nem is voltam.
megjott a frissites! jol sikerult. minden beallitast visszaallita alapra, es par perc utan kidobnak a szerverek...holnap ujra megprobalom... :)
De, igazad van... Ma este megveszem :) Nagyot nem bukhatok vele. RO2-t szerettem, ezzel még open betaval játszottam, ott jó volt. Pár havert még megpróbálok rászedni, mégis csak csapatban az igazi...
Annak nagyon örültem, hogy látom merre mozognak a csapattársak! Igy minimálisra vagy nullára tudtam csökkenteni a teamkill-t illetve nem kell azért forgolodnom, hogy az ellenfel vagy egy "haver" sunnyog körülöttem! Az viszont továbbra is zavar hogy a heliket képtelenség gépágyuval leszedni! Pozitivum hogy már áttették a heliben a tuzelést az egérre viszont mindig ámulok hogy mennyien és milyen profin irányitják őket ráadásul még a fedezékből is kiszednek...
Nekem tegnap megint az idegeimen táncolt a játék... :) Angol tudás híján én egyedül megyek, viszont így egy komolyabb szerveren esélyem sincs, mert szinte mindenki 3-5 fős csapatokban mászkál. Maszat szerveren meg az agyamra megy, hogy gyakorlatilag senki nem rendeltetés szerűen használja az adott slot-t.
Jól hangzik, hogy átkerül a GPU-ra a terhelés, illetve, hogy a nem lesz LOD, vagyis nem az "orrunk" előtt váltanak a textúrák. A hangtompítós XM21-ért ölni fogják egymást! :D
Arról van infó, hogy ezek az újítások kb mikor érkezhetnek?
Kipróbáltam egy kicsit... tényleg jobban terheli a GPU-t, viszont a LOD-l még vannak gondok rendesen... az orrom előtt lett lombja a fáknak. A másik, hogy most a rendes verzió állandóan kifagy... 10 percet nem tudok játszani! :(
Nekem kezd a játszhatatlan szintre süllyedni a játék! Ezen a tárgymegjelenésen (hirtelen kinovo bokrok) már ki sem akadok, de a hitreg nálam elment a picsbe.
Nem vagyok szakértője a dolgoknak szóval lehet nem is igy hivják! Az én értelmezésem szerint azt jelenti amikor a játékban lősz a találatot regisztrálja! Most ha teljesen lecsupaszitjuk a játékot akkor egy karakter több kockából tevődik össze és találat esetén azt feléd jelzi hogy kar láb fej torzó stb. Pl.: Te látod hogy fejre célzol, oda megy a lövedék is, de a játék nem regisztárja, mert a kockán kívülre esik a találatod, hiába vitte le a fél arcát... Ez ebben a játékban annyira tré hogy sokszor hiába lövöm a hasát mintha nem is találtam volna el. Remélem átment, mit akarok mondani! Ilyen hitreges videókat CS:GO-ban láttam ahol kifejtették miért nem találat a találat!