Nem azt mondom, hogy nem fordulhat ilyen elő... ha rendszer van ebből az a gáz. Én nem vagyok jó játékos, de néha olyanokat látok amik egyáltalán nem idevalók, (szerintem!)
- saját tüzérségi tűz jelölve van a térképen, ennek ellenére belefutnak
- ellenséges tüzérségi tűz alatt a fedezék keresés helyett rohangálnak
- tüzérségi tűz, napalm, stb után nem indulnak el az adott zónába
- elfut mellette a saját társa, de azért a gránátot előre vágja
- a szektor továbbtolása után ellenség marad az adott területen, ahova aztán a respawn is kerül... hallani, észrevenni, hogy darálja a "tömeget" az ott maradt ellen, de basznak rá, rohannak tovább ahelyett, hogy segítenének megtisztítani
- SL a zónában vagy annak közelében van, basznak "ráspawnolni", rohangálnak a világ végéről.
- sárga SL nem készít "alagutat", ha bedől nem építi újra
Tudnám még sorolni... a lényeg, hogy elvileg a többihez képest ez egy realisztikusabb, több észt kívánó játék kéne, hogy legyen (az elődök nyomában) nem csak a készítők, de a júzerek részéről is.
Nem azért van sok TK mert kicsi a pálya és nagy a káosz, hanem azért mert sokan az alap dolgokat sem teszik meg annak érdekében, hogy elkerüljék a TK. Ez igaz a gránát dobálóra, igaz az ész nélkül szemberohangálóra, és arra is aki belerohan a tüzérségi tűzbe...
Persze ez csak szigorúan magánvélemény, lehet az én elvárásaim túl nagyok.