7 évig voltam egy távközlési cégnél fejlesztési vezetÅ‘. Úgy gondolom a Telekom pontosan a liberalizációnál rontott el mindent. A vezetÅ‘k elkényelmesedtek, felültek a sikerekre, az innováció elmaradt. Emlékszem a UPC már régen komoly hálózatot épÃtett ki a fÅ‘városban, amikor az akkori Telekom még mindig az ISDN-t erÅ‘ltette, mindig lépéshátrányban volt, most is ott van. Amikor meg már olyan jelentÅ‘s lett a lemaradás, akkor sem arra fókuszált amihez ért: a távközlésre, hanem ilyen közvetÃtett szolgáltatásokkal akarta kiszúrni az emberek szemét, mint pl. bérelj mikroszervert tÅ‘lük, meg az IPTV, na az volt a csúcsok csúcsa. Ami az ügyfélorientáltságot illeti, na abban nagyon-nagyon sokat lenne mit tanulniuk. Szerintem egyértelműen a vezetés okolható a sok-sok kudarcért. Az éhségük is fenonenális. Az elégedett ügyfél fogalmát szerintem azóta sem ismerik.