Az atlag sofor nem az auto hatarain autozuk, hanem a sajatjan. Pont errol szol a cikk, hogy sok ember kepes addig vezetni amig az auto hagyja es ha nem lenne automatika, akkor siman elaludna a volannal. Sajnos az is gond, hogy ha az auto okos, akkor az emberek hajlamosabbak rabizni az unalmas feladatokat, viszont neha meg azt is amit egyelore az auto nem kepes megoldani.
Ha az átlag sofőr a kocsi határain autózik, az már régen rossz. Az ABS meg már tizen éve alapfelszereltség része.
Meglepően visszafogott cikk a hurráoptimista, a köv frissítéstől már a Teszlád is magától hazatalál jellegű tengerben.
A cikkben felvetettekre meg az a véleményem, hogy a sok segéd egyre inkább eltávolítja a vezetőt az autó jelentette technika hatékony irányításától. Nem a kocsit irányítod lassan, hanem egy interfésszel kommunikálsz (ami más technikát igényel), az meg eldönti, hogy te mit is akartál, meg ő mit hoz ki az egészből.
A jelenlegi technika kezelését jelentősen javítaná, ha a kresz, meg a normál vezetői tanfolyam/vizsga mellé beraknának egy pár órás vezetéstechnikai tanfolyamot is, hogy megtanulja az ember, hogy mik is a kocsi határai, hogy kell egyáltalán fékezni.