csak arra gondoltam ha ott minden olcsóbb mivel helyben van akkor nem lehet gáz magyar szemmel ... de különben fogalmam sincs, viszont afrikánál mindenképp sokkal jobb szerintem (írom a tévedés jogát fenntartva : )
másik oldalról nézve kína észak-korea szintjén volt a 80as években és onnan jött fel elvileg Utoljára szerkesztette: zola2000, 2017.11.19. 17:59:59
A kínai gyárakban ma már egyre normálisabb fizetések vannak (magyar szemmel : ) és "gyerek"munka derült ki nemrég kínában, de az inkább 15 év körüli korosztály volt tanszünetben.
ez a gyár által megvett nyersanyagról szól. a gyár a legolcsóbb beszállítót választja, annak nem néz utána a menő cég vezérkara hogy a gyárunk beszállítójának beszállítója mit csinál.
Ez hihetetlen, hogy mik vannak. En meg voltam gyozodve, hogy xyz azert lehet ilyen nagy es jol meno ceg mert a jol fizerett munkasok es a sok befizetett ado mellet ugy tud novekedni es hatalmas extraprofitot termelni, hogy a befektetok es az igazgato tanacs rendesek es lemondanak a jutalekukrol a ceg javara es a fizetesuket se veszik fel. Ez borzaszto...
És ez addig lesz így, amíg nem lesznek még náluk is olcsóbb robotok, aztán ... visszatér az a horroréhínség ami a 90es években volt kongóban
ja nem, szerencsére két kép elég egy éhezőről hogy meginduljanak a nemzetközi segélyszállítmányok.
félre ne értsetek, nem intézem el legyintéssel hogy "lehetne rosszabb is legalább nem éheznek" összességében a mai helyzet szerintem sem jó, nekik tanulniuk kéne.
Nyílt titok volt eddig is. Álszent világban élünk.
LMGTFY: demagógia (főnév) Népámítás. Nagyhangú, megalapozatlan ígérgetés és az érzelmek, szenvedélyek felelőtlen felszítása a tájékozatlan néptömegek megnyerésére.
nevetséges hogy 70es évek óta megy ugyanez a hercehurca. Sokat elárul róla mekkora kópék (lásd fentebb) a saját arcukkal plakátolós milliárdos jótevők valójában.
Ezért nem szabad automatikusan hanyattvágni magunkat a gyönyörtől, amikor a nagy cégek "zöldnek" hirdetik magukat. A valóságban kiderül, hogy a "zöld" valójában csak "zöldebbet" jelent és szó sincs "környezetbarát" működésről. Csak a profit létezik. Mivel divat lett zöldnek lenni, így a cégek ebből fognak pénzt csinálni.
A kirakatba ki van téve a hype-olt termék, körbeugrálja a média, megy a propaganda. A user meg elhiszi: "Megmenekült a bolygó!" és nyomogatja tovább az okostelefonját, beül az elektromos autójába, felteszi a napelemet a tetőre. A kongói gyerekek meg kézzel túrják ki neki a kobaltot.