Igen, igazad van , csak a kedves társam rakott le 2. tüzet is a szabadban mikor kinlódtunk a hússal és az nem volt sehogyan sem takarva, míg az első nagyon is. Féltem, hogy valaki felfigyel ránk messziről. Amúgy az eső eloltotta, a farakásost hamar, a kőrakásost később. Utoljára szerkesztette: Rocco27, 2018.08.30. 13:48:33
Én eldugtam egy helyre a dobozt ahol feltehetőleg senki nem találja meg és abba pakoltam pár cuccot ami egy kezdő karinak jól jön pl, kés egy MP5 2 tárral meg lőszerrel, toolbox, lead ilyesmi, azok pont feleslegesként voltak akkor nálam. De egyre jobban vagyok a lootolással, ma kb megint nulláról indultam és 2 óra alatt oda jutottam hogy : Sisak, Military Bulletproof Vest, az ultra nagy camo Backpack, AK47 rail el és acoggal 4 tárral, MP5 2 tárral, pisztoly 2 tárral, meg egy rakás lőszer, jópár fegyvert még ott is hagytam mert nem tudtam hova rakni. El akartam kezdeni embert vadászni pont senki nem volt a közelembe, szal azzal szórakoztam, hogy bementem egy városba lőttem a levegőbe és utána gyalultam a zombikat :D
A játék ezen elvérezhet. Már ha nem vezetnek be valamiféle bázis építési, minimális cucc tárolási rendszert. Micreatedben úgy oldották meg ha jól emlékszem, hogy 2 féle ládád lehetett, egy nagyobb és egy kisebb. Korlátozott slottal tudtál tárolni dolgokat, elkerülendő hogy a játékosok értelmetlenül tároljanak tonnányi dolgot. Volt hely a ládákban valamennyi, pár slot ha találtál sátrat, illetve a járművekben traktorban, autókban, golfkocsiban is volt kis tároló a csomagtartóban. Tákolmány falakkal erődöt tudtál építeni amivel védted a kis motyód. Jó lenne itt is valami hasonló. Korlátozott tároló kapacitás, pár dolognak, de legyen. Nem lenne jó az sem ha tonnaszám tárolnánk a felesleges holmit, mert egy idő után megszűnne a mozgás a térképen, mindenki ülne a bázison és várna távcsövessel ki téved arra.
H1Z1 kezdetén szintén modulokból építhető bázist építhettél, jó kis játék volt az is, de lassan teljesn tönkretették, hónapról hónapra egyre jobban elrontották, hihetetlen volt amúgy az a hozzá nem értés, és balszerencsés fejlesztési irány amit követtek. Egyébként ez a gama totál Miscreated hugyozás, szarás nélkül. vagy H1Z1 Survivor változata, amikkel alig játszottak, játszanak, pedig pl. a Miscreatedben van pár dolog ami sokkal, de sokkal jobban meg van oldva mint a Scumban. Nem értem az embereket, ha ennyi érdeklődő van a stílus iránt miért döglenek meg más hasonló játékok, itt meg 50 000 + online van az első napon. Mindegyiknek meg van a maga baja, hibája de játszható, és pl. a Miscreted (kb. 2013 óta megy) jelenleg sokkal játszhatóbb (base építés, sátrak, falak, tárolók, járművek, barlangok, épületek belső berendezése, normálisan megvalósított távoli látótávolság, a mutánsok is érdekesebbek mint itt a zombik, változatosabb fegyverek) mint a Scum. Hype.. ok. az is közrejátszik.. persze a Scum egy remek játék lesz idővel, irtó sok tartalom hiányzik még belőle. Van azért 1-2 játék ami totál hasonló, teljesen el van felejtve.. szal nem értem tényleg a játékosokat.. Ha tényleg ekkora az érdeklődés hasonló gamára.. akkor eddig hol voltak ezek a gémerek ? :) Utoljára szerkesztette: Normen76, 2018.08.31. 06:59:40
az energia a,i ahogy nezem nem csak kimondottan a kaja, sok kocogas nem futas is siman zerozhatja, teli has tul evett feszito gyomor stb mind mind vesz el. ules fekves pihenes keves kaloria fogyasztas sok bevitel helyre hozza egy darabig
A fejlesztők azt mondták, hogy tudsz meglévő épületeket Fortify-olni, még nem jutottam el odáig, hogy ez majd hogyan működne, de tudsz deszkát gyártani, sejtem majd azzal indul. A ládás dolgot szombat este megmondom, hogy megmarad-e akkor tudok legközelebb játszani.
Tegnap sikerült már egy eventet is tolni, Deathmatch. A spawnolás még nem volt az igazi, de a fegyverek elég reálisan működnek és egy sima event alatt nem nagyon láttam laggot a harcok közben, szóval talán nem lesz olyan rossz a netkód a játékban. Ami furcsa, hogy majdnem folyamatosan 32 en voltunk a szerveren és alig jelentkeztek emberek eventre, bár sejtem jeneleg mindenki inkább próbálgatja a játékot.
A látótáv nekem kifejezetten tetszik a játékban, hogy van camo rendszer és awareness skill. Szerintem az jó megoldás, hogy ha az erőre és a kitartásra fokuszáló karaktert csinálsz ami buta mint a föld, akkor kevésbe vagy jó megfigyelésben és egy camo ruhában lévő embert később veszel észre. Hétvégén majd talán le is tudom tesztelni, mert az egyik nézőm mondta hogy jönne velem játszani. Letesztelünk majd pár dolgot a partyval kapcsolatban is.
Loot szempontjából. Katonai telepek > bármi más. Amit leírtam lootot (pár posttal leljebb) 1 db bunkerből szedtem össze és elég könnyen kijátszhatóak a robotok ha rászánsz egy 2 percet hogy végignézd 1 kört a járőrjükből. Kajálás érdekes még, ott is az MRE packok kb minden más kaját levernek, de sajnos főzni még nem tudtam rendesen. Azt is megpróbálom majd valamikor a hétvégén, talán ha ketten vagyunk majd tudok elég felesleges cuccot mind lábas és társai magunkon hordani.
Amit furcsálok még az a Dexterity stat, azt konkrétan lekellett butítanom a kreálásnál, magasabbra akartam rakni, de talán 3.0 felé nem volt értelme rakni, mert nem tudtam a pontjait elosztani mert csak 1 opció van, ez kicsit furcsa. Persze láttam a rakás kiszürkített opciót, ami sejtem majd patchekkel jön be.
Illetve megvan a megoldás arra is, hogy ne tudj folyamatosan bázison ülni, csak szintén ki van szürkítve jelenleg. Kell majd választani mindenkinek egy függőséget és az ahhoz való gyógyszert/alkoholt kell majd folyamatosan vadászni hogy ne legyél hátrányba a többiekhez képest. Legalábbis én ezt sejtem.
And as promised, here are the patch notes! If your bug/problem is not listed as fixed below, remember that some of them need more testing and will be fixed in one of the upcoming patches. We have seen all of your problems and have to ask for a bit more patience from your side until we can respond to everything. In the meantime:
- Server optimizations.
- Improved server browser sorting.
- Fixed server list overflow glitch - Added throbber icon for servers that havent been pinged yet.
- When server is full or server password is incorrect, client should display meaningful error message now.
- Disabled spectator mode in shipping builds (F10).
- Bird ambient sounds improved in realism and placed in space around player.
- Fixed issue when metal footstep sound was played if player equipe metal scrap.
- Fixing landscape bugs.
- Enabled commit suicide from ESC menu.
- Editing Player start locations, they are not too close to the wall anymore so your head gets insta blown up.
- Fixed Problem with Crafting: you can now craft Metal spear.
- Egg can't be eaten infinite amount of times anymore.
- Tweaked nutrition gains from crafting / cooking proportionally to ingredient weight.
- Fixed an issue where Oculus was selected as the primary audio output.
And more to come! And again, if you don't see any update, restart your Steam!
Hát nemtom skacok, tényleg ennyire futotta ? Így kellene kinéznie egy karakternek 2018 végén ? Kb. minden karakter tök egyforma (mindegy hogy dagadt, sovány, izmos) és úgy néz ki mint egy hajléktalan idegbeteg csöves :) Conan Exilesből vehetnének jó példát.
hát tulajdon keppen semmi eredeti fogtak a dazy-t a miscreated-et a long darkot es probaltak egybe gyurni big hype early access :) a multi mar most airbase torony sniper bol all single meg egy ido utan semmi nem tortenik es tuilajdon keppen a zombik diszletek te vadaszol rajuk nem ok rad ..:) majd meglassuk ennyit a MIST is Hoz :)
grafika,fizika, apró feature-ok /nem az ürítés :D/ azért ez nagyon ott van! jó lesz
basszus, végre vadászok, szerzek sót,fűszert, csinálok fasza nyársat erre nem lehet megsütni :S
hiába rakok tüzet, tűzöm fel botra a húst, nincs COOK opcio.....és a húst se tudom leenni a nyársról hiába szúrom a tűz mellé a zöld helyre ahogy mutatja az opciót......kilogoltam csináltam egy új pálcát, ezt se COOK-olja meg ,de letudtam enni a húst /nyers?/ nem adott semmi energiát..........hiába ment át rajtam
opció sincs megenni
valami nagyon bugos....most nézem,hogy 13000-es kalóriabevitelem van 2900-as fogyasztás és nulla energiám van és phase 4 éhezésben vagyok :)
Vannak apróságok amelyek számítanak az adott cselekvésnél. Én tegnap elakadtam a konzervkaja evésnél, pedig előtte simán ment, csak nem figyeltem eléggé miért működött, csak csináltam. Ha esetleg más is ebbe esne bele, leírom, hogy a konzervnyitót ki kell jelölni és akkor van Open parancs a kézbe vett kaján, ha nincs kijelölve, akkor nem jelenik meg az Open. Szóval biztos ott is meg van a pontos menete a dolognak, mit hogyan és milyen sorrendben kell csinálni, hogy működjön. Utoljára szerkesztette: Rocco27, 2018.09.01. 11:34:07
a nyomod a SHIFT et és úgy nyomsz bal 1-et az egérrel üt a fegyóval! ha scoppal nézzel egy célra és közben nyomod a légzés visszatartást beméri a távolságot,szélerősséget! lehet ZERO-t állítani ha nyomod a shiftet és egérgörgőzöl ( lehet a ctrl-t kell nyomni)
a cél beméréshez 1x kell a légzésvisszatartást benyomni és 5-6 sec alatt kiszámolja a célt csak rajta kell hagyni a szálkeresztet
Nézegettem streameket. Tetszik a map, a graf meg az animok. Viszont a netkód és a szerver gyalázat. Amíg nem javítják a teleportáló embereket, kb 5 tickrates szervereket meg a memory leaket, ami miatt fél óra után feleződik az fps, addig biztos nem veszem meg. Ja és anti cheat sincs jelenleg, nem is értem PCre hogy hozhatnak ki játékot anélkül.
netkód valóban katasztrofa, PVP az eléggé halott emiatt
lol nézem én is liriket pont most láttam. Szánalom. Őszintén nem értem, hogy lehet kiadni PCre játékot anti cheat nélkül. Azok se érnek sokat, de a semminél jobb Utoljára szerkesztette: TDC Geronimo, 2018.09.01. 21:03:26
Ugyanezt látom én is. HA partyzunk a társam össze vissza rángatózik, teleportálgat. Eventen szalad feléd az ember és eltűnik, megjelenik, eltűnik kb. minden alkalommal ha valaki kicsit nagyobb sebességgel fut. Persze ez lehet szerver függő is, ki hova loggolt, mennyire szerencsés, de abból amit eddig láttam, valameik officialon tolom, már nem tudom meiken, multira egyenlőre alkalmatlan a játék, legalábbis ha a PVP nézzük. Egyébiránt el lehet azért lenni vele, az erdő elég szép, ha nincsenek nagy terek ahol messzire el lehet látni, nagyon szép tud lenni a játék. A vízfelület az nagyon gyenge, de a talaj textúra, a fák, bokrok, szépen vannak megcsinálva. Mindent maxra állítva játszom grafikailag, de azért szebbre számítottam a megelőző, bemutató videók alapján. Bár az erdő belseje, tényleg talán a legszebb amit láttam multis játékban. A sokat szidott PUBG az első Early Acess napján azért mérföldekkel előrébb volt ennél a játéknál, különböző stílus ide vagy oda. Ettől függetlenül látok a játékban potenciált, ha lesz valami bázis építési rendszer, esetleg 1-2 jármű amiket úgy kell összeszerelni, az eventek sürűbben indulnak nagyobb létszámmal stb. Egyenlőre amolyan egyél, igyál játék.. no de akkor minek a sok eszköz, fegyver, no meg a zombik :) ? A zombikat kihagyhatták volna, kár volt betenni. HA már a realisztikusságra törekedtek, kaja, pia, vitaminok, vizelés, székelés, hányás.... a zombikkal lerontják az egész realisztikus hozzáállást. Utoljára szerkesztette: Normen76, 2018.09.01. 22:01:48
Azért is vettem meg, hátha itt tudok csalók nélkül játszani. Pff - Fúúú ilyenkor nagyon rossz véleményem van az emberiségről. Nem tudnak veszíteni, de még külön élvezik, hogy szívathatnak másokat.
Beérem egyelőre azzal ami van. Talán a craft-ot keveslem,ez az ami bosszant de minden mást nagyon birok:)
Bázisnak most gondolkodom,hogy befoglalok egy tanyát/kis farmot valahol és oda teszem Shelter-t. Ahol van vadászles stb.. Mondjuk ezt őrizni kell biztos keményen de jobb lehet éjjel esőben bennt mint a sima kis tető alatt lapítani az erdőben.
Ha a Mech pirosan világít, nagyon durvák viselkedik. Elfordul és távolodik és ha kimész és próbálsz elfutni, rád se néz, de pillanat alatt képes elkapni és lelőni. Este lelőtt újra. Hogy visszaszerezzem a cuccom, a társam elkezdte lőni, hogy elcsalja mivel a legrosszabb helyen feküdt az előző testem vigyáz állásban a földön. Feleszedtem, majd kimentem és elkezdtük darálni. Sok FEMA pontot lehet ám kapni a találatokra, majd kifogytunk és arrébb álltunk.
Szerver: mi a hivatalos szerveren (#115 EU) vagyunk, itt sokszor még zombit ölni is nehéz, legalábbis anélkül, hogy ne üssenek meg, mert automata sörétessel telibe lövöm és alig kapja a hitet. Néha laggot is tapasztalni. Viszont Event alatt folyamatosnak/jobbnak tűnt a játék. Utoljára szerkesztette: Rocco27, 2018.09.02. 13:06:07
elvileg élesítették anti cheatet meg nerfelték sentryket most
Na ettől a Fatal Error-tól kivagyok. Párszor volt már, de az előbb az életembe is került. Nem mellesleg azért kellett a FEMA pontomat is pocsékolni. A bunker bejáratánál kempeltem és figyeltem a robotot mikor hajlandó beengedni. Kihajolok jobbra és bumm, Fatal Erroral kifagyott a játék. Visszalépve látom, hogy megölt a robot. Sejtettem, hogy ez lesz, mert kihajolás után valszeg oldalazott is, így a robot meglátta és lelőtte. Utoljára szerkesztette: Rocco27, 2018.09.02. 14:45:15
basszus véletlen itemet duplikáltam :S
volt 2 szabad helyem az esőkabátomban, belelootoltam egy box-ba ahol volt egy doboz /20db shoti lőszer meg egy kötszer/ elakartam rakni mind a kettőt,de nem engedte behúzni az üres slotba.....mind a kettőt próbáltam mind a két helyre ,de nem engedte.......két random cuccot a földre raktam, ezek helyére betettem a lőszert meg a kötszert az esőkabátot pedig a földre raktam.....mikor visszavettem az esőkabátot benne volt még egyszer a shoti lőszer és a kötszer is
Nem tud valaki véletlenül valami gyógyszert arra, hogy nálam van minden komponens, mégsem enged 9 mm-es lőszert gyártani. Az összes más fajtát engedi, kivéve ezt, persze mert ez kéne :D. Ehhez van fegyverem :) Minden alkatrész megvan, szerelődoboz, lőpor, ólom, fém ami kell. Mindegyik féle lőszert tudom kraftolni, csak ezt nem. szürke csíkozása van :(.
ááá tényleg :) Annyi karakterem van már, hogy nem tudom melyik mit tud és mit nem. TY.
rohadásig vannak a szerverek csíterekkel
ajánlom FORSEN streamjét :S elszomorító
a netkód pedig szarabb mint volt Utoljára szerkesztette: nordan, 2018.09.02. 19:41:45
Azt a pöcst biztos nem nézem, de olvastam róla. Hát ennyit ér az EAC. Megmarad a 17 eurom egy jó darabig, ahogy nézem, mert szerintem ez a netkód nem lesz jó egyik napról a másikra.
A hétvégén beletettem pár órát a játékba úgy 20-21 órát. Szal van viszonyítási alapom. El lehet vele lenni, de nagyon nehezen tudom elképzelni, hogy ezzel a felállással 5-600 órát beletoljon az ember. Nagyon sok Early Acess stádiumban kezdő játékot megvettem, kipróbáltam már az első napon, de ez a játék messze a legrosszabb minőségű (nem a grafikára, ötletekre értendő) játszhatóság szempontjából amit az utóbbi 10 évben láttam. Infestation (War-Z ként indult), Shattered Sky, Miscreated, Rust, PUBG összehasonlíthatatlanul jobb minőséget adott játszhatóság, multi szempontjából az első napon. Egyenlőre azt mondom, hamar ki fog menni a divatból. Streamerek felhúzták a népszerűséget, de hamar találnak majd maguknak mást. Multira teljesen alkalmatlan jelenleg a játék, jártam vagy 10-15 szerveren, de mindenütt ugyanaz volt, ha egy player kicsit nagyobb sebességgel szalad, az nagyrészt láthatatlan, az eventeken is a játékban is. Volt hogy onnan tudtam hol a játékos, hogy a zombik ütötték, kergették, de látni nem lehetett. Olyan is volt, hogy egy katonai bázison lapulok a robotok elől egy konténerben, látom bőszen soroz valamit a robot, aztán nyílik nem messze tőlem egy hangárajtó, hallom ahogy kopog a cipője valakinek, elszalad előttem pár méterre, végig hallani a hangját, aztán nyílik egy másik ajtó. Az emberből nem láttam semmit, pedig jó loot lett volna ha sörétessel kilövöm a cipőjéből. Nem tudom hogy játék hiba, vagy durva cheat.. de mindegy is. A tickrate olyan mintha 1-5 között lenne kb. Jelenleg a játék kb egy eszek, iszok séta szimulátor. Szurkolok a játéknak, de Early Aces ide vagy oda, ez botrányos kiadás, a fent felsoroltak mellé még írhatnék címeket, ti is tudnátok, egyikért sem bántam meg a kiadott pénzt.. de ez nem érte meg. Early A ide vagy oda, egy multiplayer játékot nem lehet még EA-ban sem kiadni úgy, hogy a netkód teljesen alkalmatlan a játékra. Szurítok még a csapatnak, van azért munka ebben aj átékban rendesen, a térkép nagyon jó lett szerintem, a grafikára nem lehet panaszunk, az animációktól nem estem hasra.. ott van lemaradás, de azért bízom benne összehozzák majd.
igen, ezek szerint neked is 15-20 óra körül durrant ki mint nekem
"Olyan is volt, hogy egy katonai bázison lapulok a robotok elől egy konténerben, látom bőszen soroz valamit a robot, aztán nyílik nem messze tőlem egy hangárajtó, hallom ahogy kopog a cipője valakinek, elszalad előttem pár méterre, végig hallani a hangját, aztán nyílik egy másik ajtó. Az emberből nem láttam semmit, pedig jó loot lett volna ha sörétessel kilövöm a cipőjéből."
Ne haragudj hogy beleszólok, a desync tényleg nagy probléma most a játékban, de ez a szituáció nem azért lehetett, mert a karaktered teljesen fedezék mögött volt? Ugyanis takarásban a karaktered semmilyen mértékben nem láthatja a fedezék túloldalán levő játékost.
igen én is igy vagyok vele fura mert emlekeim szerint Miscreated mar az elejen jo volt ebbol a szempontbol, Long Dark kicsit mas de az is eleg szepen muzsikalt bar ott nincs multi. Forestnel nem tudfom volt e az elejen nekem kesobb lett meg.
Hát nemtom, remélem akkor nektek van igazatok. De az biztos, ha egymás mellett szaladunk a haverral, elég durván rángat, teleportálgat a másik fél. Elvileg működni kéne valami féle álcázás mechanizmusnak is a játékban, szal ha eventezünk, mindenki fullos öltözetben van, terepruhában.... Bár a robotos esetben az ajtó pont velem szemben nyílt ki kb 30 méterre, és én is egy nyitott ajtón át bámészkodtam, a robot balról mászkált az épület, vagy konténer mögött amiben voltam.. szal nemtom. Amikor a zombik püfölték a playert de nem volt látható, akkor végül leugrottam szaladtam utánuk, a játékost továbbra sem láttam, bement egy rendőrségi épületbe becsukta az ajtót maga után. Én kinyitottam és az alap sárga ruhában már láttam a faszit, de duplán állt, egy helyben de duplikálva... shotival belelőttem egyik elfeküdt egyenesen, másik élve roskadt össze.. pár másodpercig duplán volt jelen aztán csak az maradt meg ami elfeküdt a padlón. Szal komoly gondok ezek.
HA megnézzük a karakter generáláskor még szürke képességeket, durva dolgok lesznek viszont, vezetés, motorozás, repülés, vitorlázás, mászás, zártörés, robbantás, programozás és egy csomó más képesség. :) Nem tudom képesek-e lesznek egyáltalán megcsinálni, de ha igen... és még a tickrate is lesz legalább 20 .. (nem, nem várom el hogy 60 vagy jobb legyen.. unreal motortól hiba lenne ilet várni 64 playerre) akkor már elégedett lennék. PUGB is elmuzsikál 20-22 tickkel. Szal ha ezeket összehozzák, egy igen érdekes játék lesz ez, de ekkora térképen simán lehetne 150-200 a limit.. ami viszont sajnos kivitelezhetetlen szintén ezzel a motorral, online multiban.
1-2 év múlva még nagyon jó is lehet, de félő, hogy addigra "kiszeretnek" a játékosok belőle, és bár most este van 60-70 000 online, mire kész lesz, és tényleg nagyon jó játék lesz, addigra elfelejtik a népek és 5-6000 online fog mozogni esténként. Sajna sok Early Acess státuszú játék jár így, mire kész, és tényleg jó is, addigra elnéptelenedik mert más gama lesz a divatos. Utoljára szerkesztette: Normen76, 2018.09.04. 06:57:16
Ez az EA problémája, hogy túl hamar lehet ítélkezni, az emberek meg kicsit sem megértőek, és nem érdekli őket egy-egy állapot, hiába van oda írva. Az egyik túl akarja élni a fejlesztési költségeket, a másik meg játszani akar. Nyilván ütközik a kettő, és mindkét oldal érthető, de ettől még megmarad a tény, hogy az EA az egy rohadtul nem végleges állapot, míg a user azt szeretné látni benne. Sztem ez egy szar konstrukció, de ez van, várni kell. Utoljára szerkesztette: nortsen, 2018.09.04. 20:03:11
Aki esetleg nem ismeri még a játékban megjelenő világ, környezet történetét annak ajánlom olvassák el ezt a leírást. Nagyon jó történetet vezetnek fel a játék hátterével kapcsolatban, egész jó kis sztorit írtak köré, illetve lehet következtetni belőle pár a jövőben megjelenő fejlesztésre. Kis útmutató is lehet akár. Amióta ezt átbogarásztam, sokkal jobban tetszik a játék, a koncepció, a világ, az atmoszféra. Jobban el tudja helyezni az ember a zombikat (akik nem is zombik), a szigetet, a rabokat, a játékmenetet. A szigetnek, a rendszernek, a raboknak is saját történetük van. Szal mindenképp megéri rászánni egy kis időt:
Semmi nincs a reptéren amit máshol ne lehetne megszerezni. Bunkerekben, kisebb katonai bázisokon, sőt az erdőben barangolva találtam már sima katonai sátrakat extra loottal. Nem lesz ezzel gond szerintem, főleg hogy meglehetősen véges az egyszerre játszhatók száma a térképen. Gondoljunk bele, PUBG-ben 8x8 km-es térképen 100 player alig találja egymást, ha nem szűkülne a kör, időtlen időkig keresnék a másikat. Ez a térkép területileg 2,2 szer nagyobb mint a PUBG térképe és max 64 player lehet rajta egyszerre. Nem hiszem hogy aggódni kell majd amiatt, hogy nem lehet jó lootot összeszedni :). Van élet a reptéren túl is. Messze van ez a játék még attól, hogy igazi PVP menjen teszem azt klánok közt a szervereken.. addig alszunk még párat. És sajnos az sem borítékolható még, hogy hosszú távon lesz elég játékosbázis. Ezt csak az idő fogja kideríteni. Utoljára szerkesztette: Normen76, 2018.09.04. 21:27:01
Valóban jó a térkép. Már én is ezt használom. Rengetegszer újra spawnoltam magam singlében a reptérre, bár nem néztem át az égeszet; az M1 rifle nem került hozzám sose, csak a tár meg a lőszere. Meghaltam és a reptér alatti zöld pöttyel jelölt táborban megkaptam tárral lőszerrel. Lehet, hogy helyspecifikus lesz egy egy fegyver lelőhelye? Vagy csak véletlenül adta így? Láttam streamben, hogy milyen állapotok vannak pvp-ben. Egyjátékos módban tök jól működik a harc a zombikkal. Éhségérzet mérő bugos, de nem hal éhen a karakter szóval mindegy. Factoryt kell majd felderíteni. Az a következő kihívás. Tetszik, hogy nem csak úgy besétálunk bárhova. A single mód alapján, ez egy nagyon jó játék lett és lesz, ha megoldják a multis problémákat.
A térképnek örülök, bár nem játszottam csak kb összesen 2 órát, de volt így is meglepetés, hogy egy-egy látszólag unalmas helyen pl bunker volt, sok loottal. Mondjuk ha lesz autó (bár nem tudni mennyi, és hogyan lesz szétosztva), akkor azért begyorsul egy kicsit a játék / felfedezés. Nekem a célok meghatározása, létrehozása döntő lehet, mert egyelőre számomra elég unalmas. Ettől függetlenül van benne potenciál.
Kb 25-30 szerveren játszottam az elmúlt időszakban, jelenleg az EU-s official # 6 szeron tolom, és messze a legstabilabb multira. Toltam egy lándzsaharcot két másik playerrel beloggolásom utáni pár percben, és egész jól lehetett mozogni. Először nekem jött az egyikük kőlándzsával, nekem fémhegyű volt :), elég szépen meggyapáltam, közben jött a társa és hárman keringőztünk, hajszálon levágtam őket, végül lenyomtak, de az eddigi tapasztalataimhoz mérten jól működött a PVP. Élveztem nagyon :) Már simán keresgélés, futás közben is érezhetően jobban futott a játék, mint a többin, remélem nem pillanatnyi volt a dolog és ha ma visszatérek, akkor is marad a kedvezőbb állapot. Persze ez sem volt tökéletes, de messze a legjobb amit láttam 30+ óra játék után. Szal elképzelhető hogy a sok száz szerver között akad 1-2 ami kicsit stabilabb mint a többi. A Térkép nagyon jó, kösz ezúton is. Bár használtam hasonlót a STEAM-en van pár változat, de ez tetszik a legjobban eddig. Utoljára szerkesztette: Normen76, 2018.09.06. 16:43:13
Remélem a járművekhez majd kell benzin is. Nem szeretném ha mindenki fejvesztve autókázna.
Ez is elég jó cucc, gondolom szépen fogják fejlesztgetni majd a jövőben.
Hihetetlen amúgy milyen dolgok tudnak megtörténni. Előző nap kiloggoltam egy bunkerben, kacskaringós járatok végén egy budiban, egy "box" ajtaja mögött, a csészén ácsorogva (Tudjátok.. :) "Az egész világ egy nagy vécécsésze". Szal másnap beloggolok, és amint betölt a képernyű már jön is egy muksó a sloziba és éppen az én ajtóm előtt áll meg AK val, az ajtóra célozva. Kilátszott a fejem búbja, nyilván tudta hogy itt vagyok. De mi esély van arra, hogy az egész hatalmas bunbkerban, pont a budiban van amikor beloggolok, ahol semmi loot nincs kb. Volt egy Shotim, azon vacilláltam én nyissam az ajtót vagy megvárjam míg ő. Végül nyitottam én, egyszerre kezdtünk el tüzelni, ő AK val tolta a sorozatot én Shotival lőttem és 50% HP val én maradtam talpon :). Riot mellény és sisak volt rajtam, rajta meg az a mellény amibe van 8 slot pakolni való hely. Jobban jártam a Riot-al :). Elég jó lootja volt. Aztán elindultam kifelé, hallom lövöldöz a robot valakire, a kijárat előtt bevártam az új tagot. Az a durva h lándzsával jött, de jól fejbevert vagy 3-4 szer mire kilőttem a cipőjéből, belelőttem vagy 4-5 shoti lőszert. Jól mozgott alig találtam el, közben a fejem püfölte a lándzsával. Ezúttal is jól látható volt eltűnés és teleportálás nélkül a palyer, szal ez a szerver egész jó tényleg. A sztorihoz hozzátartozik, hogy kifelé menet agyig pakolva lőszerrel, fegyverrel, cuccal, gyógyszerrel, kajával... Mondom, no a robot háttal van simán kiszaladok a kerítésen túl... hát nem :) Leradírozott és újra gatyában éledtem a térkép másik sarkában :D. Sajnos nem volt csak 45 pontom, így nem tudtam az adott zónában éledni :). Valahogy mintha jobban céloznának a robotok az elmúlt 2 napban. Utoljára szerkesztette: Normen76, 2018.09.07. 09:24:11
nektek is töröltek karikat? három karim volt 3 különböző offical szerveren,de tegnap néztem és csak egy maradt meg.......mikor ráklikkeltem a szerverre még mutatta a karim a keződképernyőn full cuccban majd mikor indítottam a szervert a karigenerálóra rakott egyből......
mi most saját szerveren vagyunk de nagyon jó együtt menni felfedezni a bázisokat meg zombikat ölni
Nálam úgy volt, hogy az istennek sem engedett be a kezdő képernyőn karimmal a szerverre, ledobált egyfolytában. Aztán rákerestem a listán a szerverre, és amikor csatlakoztam már csak új karakterrel engedett. Elvileg a single mentések miatt volt wipe ha jól olvastam, de mi uyga multiban toljuk, szal valamit elérthettem, de volt valóban.
Ja nekem is vége a karakteremnek.53 órát tettem a játékba.Majd ha végleges lesz a game folytatom:)
Sajnos nagyjából bekövetkezett amitől tartottam. A kezdeti népszerűség után volt hogy közel 70 000 online játékos volt. Most szédületes tempóban zuhan, csúcsidőben alig 20K :(. Abban bízok, hogy a nem várt pénzmag amivel a játékosok kitömték 2-3 nap alatt a fejlesztőket, ad némi löketet a dolognak, és oda teszik magukat.
Ez a játékok 60-70%-nál megtörténik. Nyugi, ha ügyesek a fejlesztők és faszántosan kikalapálják a játékot 2019-ben, nagy és népszerű játék lehet belőle. :)
Rainbow Six Siege se indult olyan jól és mára hogy kinőtte magát. (tudom, nem a legjobb példa, mert az tripla AAA-s termék)
De akkor ott van a Red Orchestra 2. Az se mai csirke már és még mindig van egy 500-1000 fős közössége akik folyamatosan játszanak vele. Az európai szerverek mindig teli szoktak lenni este tájékán. Nem muszáj hogy egy játék rohadt népszerű legyen, 1000-2000 fő teljesen egészséges tud még lenni. Utoljára szerkesztette: Rony94, 2018.09.08. 17:50:55