Nekem magával a nagyon nem átgondolt "játékkal" van bajom!
Eleve: polgárháború és amennyi hulla, meg élő szektás van benne, akkor itt az összecsapások előtt egymást kellett volna taposniuk az itt lakóknak, de nem látom az őket befogadni tudó toronyházak dzsungelét...
Aszondja, hogy egy völgy és a két vége lezárva..., tehát: se villany, se gáz, se benzin..., azaz: lassan mindenki gyalog jár és nyíllal, baseballütővel hadakozik, mer' a lőszer is fogyóban..., ehhez képest a játékban: mindenki, ahogy azt békeidőben megszokta, kocsival jár még a klozetra is. Apropó: majd minden bozótban egy repülőeszközt találni, vagy az talál ránk és még senki sem tudta elhagyni az övezetet, meg, mintha a hegymászásról sem hallottak volna még az itt élők, ugyan már!
Atombiztos bunkerek és a felében víz áll..., a maci meg az "első" elé vetődő "jóságos idegen" füttyeire "táncol", aha!
Falkában járó kóbor kutyák, kifosztott boltok, a gyengébbekre, náluk kisebb csoportokra vadászók, ahogy az ilyenkor "szokásos", meg sehol...
A legnagyobb hiba meg még mindig, hogy csak egy mesterségesen egótúltengésben szenvedtetett főszereplő van, aki nélkül még a nap sem tud felkelni, de az osztódással szaporodó ellenség bármelyike kiszúrja őt a map túlvégéről is és ahogy az az embereknél megszokott: kaptártudattal mindegyikük csak rá támad!
Szumma: az egyre tágasabb és valósághűbb környezet fejlesztési lécsőit mutatják be épp az ubi játékai, de már nagyon penetráns a rókabőrszag -> most már a játékmechanikán is ideje volna csiszolni! Utoljára szerkesztette: Kotomicuki, 2018.04.03. 15:52:19
Rohadtul idegesítő, hogy 1 métert nem lehet anélkül haladni ,hogy ne jönne egy retkes repülő aki aztán vagy addig követ amíg ő vagy a földi társai le nem szednek ,vagy pedig nagy nehezen le nem lövöd. Később biztos poén lesz ezeket lelövöldözni de így a játék elején inkább csak idegtépő. Na meg minek kipucolni egy helyet ha tőle 5 méterre mindig ugyanúgy ott fog állni az oda rendelt 2 katona, mindegy hányszor ölöd meg őket. Az 5 méterenként ellenség jön szembe dolgot meg már leírták előttem is páran.
Ebben a részben már nem próbálják meg visszafoglalni a területeket, mint a 4-ben tették Ping-Pong emberei?
Nincs visszafoglalás.
Nekem nagyon tetszett, hogy egy terület felszabadítása után a turisták leptek el mindent. Számomra a történet nem számít. Hiszen az alaphelyzet úgyis az, hogy én vagyok a jófiú és megmentem a világot a rosszaktól. A köntös változhat, de a lényeg mindig ez lesz. Eddig mindig unalomba fulladtak a játékok miután minden számomra lényeges dolgot kifejlesztettem. Ez az első harmad felénél összejött most és még mindig élvezem. Változatos, főleg a rejtekhelyek. Lassan a játék kétharmadához érek, de még mindig el tudok bambulni a fákon, a tájon, olyan szép. Törés, zúzás. Észrevettétek hogy a maci békeidőben milyen kecsesen mászik át a kerítéseken, de akcióban semmi nem állja útját? :) Ki simogatta már meg a macit? ;-) Nálam ez az év játéka lesz, de akár még a valaha készített legjobb játék díját is elviheti. Utoljára szerkesztette: lalakov, 2018.04.03. 22:20:24
Még egy észrevétel: valami kis randomizációt tehetnének az ellenfelek skinjeibe, mert elég kiábrándító, hogy a 5 percen belül 20-szor ölöm le a piros felsős, taktikai mellényes raszta hajú szakállas hippit. Mondjuk ez a Divisionban is így volt. Mindenhol kapucnis néger.... pff...
vótmá? ennyire leadják a cégek,és sajnos mi playerek is...
Az efféle apró részletek ma már nem pálya sajnos....akkor még probáltak arra menni ,hogy valami szép és "sok" legyen. Ma már csak a tucattermelés a lényeg meg a dlc-k aprólékos munkára nem adnak pénzt.Annak az érának vége van kb örökre.
Hmm, ezeket észre sem vettem. Most megnéztem 3-ban még volt minimális rombolhatóság(kisebb növények leveleinek lelövöldözése), de az épületek már statikusak voltak. Azért az nevetséges, hogy 2008-as graf motor az akkori hardveren normálisan le tudta kezelni a dolgokat. Mondjuk a 2-ben a tüzet időnként erős túlzásnak tartottam. Viszont az ellenségek viselkedési különbsége az döbbenet. Azért kapják be, hogy lebutítottak az ellent.
Ez igaz, de azért volt fejlődés is. A kettőben halálra idegesített, hogy ott vagyunk az afrikai szavannán és semmi ragadozó nincs, csak pár növényevő, az is csak díszletnek. Konkrétan minden alkalommal, amikor úsztam, azt vártam, hogy mikor jön egy krokodil, de persze nem volt semmi. Ezen a téren a FC3 óriási előrelépés volt. A világ emiatt előnek tűnt a folytatásokban.
Meg a kettőben hihetetlen volt, még az 5-höz képest is a respawn. Konkrétan küldtéshez odafelé kiírtottam egy kereszteződésnél egy checkpointot, aztán visszafelé megint tele volt. A hülye buszozás, mint fast travel sem működött, ezért a legtöbb idő azzal ment, hogy ide-oda kocsikáztunk a térképen, közben ha elkavarodtunk többször is ugyanazt az outpostot kellett kiírtanunk. Egy idő után idegesítő volt. Amúgy jó játék volt a kettő is, persze. Ilyen videót meg bármelyik nap lehetne csinálni a Crysis és pl akármelyik új COD között is.
Nekem a FC2-ról csak az maradt meg, hogy lélekölően dögunalmas volt. Persze ha valaki arra izgul fel, hogy ég a fü, meg meg potyognak az ágak akkor neki masterpiece volt.
A maga idejében az egész játék, főleg a grafikája, meg az afrikai setting egy nagyonújszerű és üde színfolt volt. Az meg ugye csak később derült ki menet közben, hogy repetitív, és gagyi az AI. Ettől még én is szívesen gondolok vissza rá.
Akkoriban ezek a dolgok jelentették azt ami miatt lehetett kísérletezni és technikai oldaláról is élvezni egy ilyen játékot. Már az első Far Cry is teret adott ennek, itt magasabb szintre emelték. Maga a játék menete egy idő után nagyon önismétlő volt és bele lehetett unni. Az első térképet megcsináltam, de a másodikhoz már nem fogtam neki, pont emiatt. Az viszont megmaradt bennem, mennyire is jó volt a fizika, a tűz terjedése, a szél szimulálása, ami hatott a fűre és a fákra is egyaránt. Hangulata is megvolt, de a helyszínek tekintetében csak ritkán volt olyan ami nagyon eltérő lett volna. Nekem inkább tűnt egy technológiai demónak, lásd mennyit fejlődött a Dunia engine, de mint játék elbukott.
FC5 lehet nem tartalmazza ezeket, de őszintén nem is hiányzik. Sőt, ha ezt a videót nem látom, fel sem tűnt volna. Illetve egy dolgot azért hiányoltam az FC5-ben. A fémlemezek, fából készült dolgokat, ha meglövöm, ott elvártam volna, hogy a golyó a mögötte lévő ellenfelet megölje. De itt sem a FC2 ugrott be, hanem a többi akciójáték, ahol ezt általában meg szokták csinálni normálisan.
Egyébként a videó tetszett, mert ez mutatja, már akkoriban is mennyi mindent meg tudtak oldani. Én emlékszem, hogy ezekből a dolgokkal kísérleteztem is, ahogy az első részben is a hordók legurításával, ami agyonnyomta az ellenfelet. Meg mikor lelőttem valakit belöktem a vízbe, majd néztem ahogy a vére kezd terjedni a víz felszínén. FC5-ben pedig azt figyeltem meg, a hullák egy rövid ideig fent maradnak a víz felszínén, majd egyszer csak lemerülnek a fenékre.
Most nem magára a játékra akartam utalni,hanem inkább arra hogy ezt megcsinálták igy,évekkel ezelőtt,és a mai fejlesztőkben már nincs meg az igény erre,ahogy a playereknek sincs. De most akkor hagyjuk az ágakat meg a tüzet , ott az AI: segitenek egymásnak,konkrétan le van animálva,többféleképpen: felveszi elviszi fedezékbe,vagy ott helyben próbálja gyógyítani. itt meg hozzáér mint pistike az óvodába fogócska közben és kész is . Nem mondom azt hogy jó a játék ,azt sem hogy rossz. De ezek nélkül az apróságok nélkül mindenképp kevesebb ,mint ami lehetne,és nekünk playereknek kellene kiharcolni ezt valamiféleképpen,hogy ne csak x edik rész jöjjön kétévente,hanem hogy igényesebb játékokat kapjunk ,ahol a minimum az lenne amit már egyszer mutattak.
Téma részemről lezárva,kicsit gondolkodjatok rajta :D
Live event valakinél működik? Nekem visszaszámol 2:00-ről és ha letelik újra visszaszámlálás.
Hát rohadtul idegesítő, hogy mennék küldetést felvenni, de nem lehet mert jön a repülő emberünk akcióba lendül és amíg a retek ott köröz addig semmit nem lehet vele kezdeni. Természetesen célszerszámom még nincsen a repülők ellen, házba meg hiába megyek be nem segít nem megy el a hülye repülő. Ez nem tudom miért hiányzott ebbe a játékba.
géppuska is leszedi
Érdemes felvenni a perket, hogy 2 fő fegyvered legyen, és akkor simán tudsz szerezni egy útlezárásnál RPG-t, vagy géppuskát. Az utóbbira szavazok ebben az esetben, mert RPG-vel az életben nem találod el. Amúgy meg elég sokfelé vannak elszórva géppuska fészkek.
Ha repcsi zaklat/köröz lőjj rá, akkor elkezd téged támadni. Az a lényeg, hogy nem mozogj állj vele szembe, ha eltalál állj a 2 géppuska szórása közé, látni lehet hova kell mozdulnod. Ha kellemes távolságba ért támadás közben, sorozd meg a pilóta fülkét bármilyen fegyverrel, és kész.Ja és ugorj el a lezuhanó gép elől. Uszkve kb íjjal és csúzlival nem szedtem le még repcsit :)
Ja ha bombát dob futás 10 métert és vár be amíg megint támad.
Nyilván senki sem fogja stopperrel mérni az időt, de mint a legjövedelmezőbb elfoglaltság van bemutatva: 10 perc alatt keresel 30k-t, ha annyi kell épp vmihez... Utoljára szerkesztette: Kotomicuki, 2018.04.07. 16:44:15
38 óra után meglett a befejezés. Bár magának a játéknak részemről még nincs vége. Folytattam, csinálom a kimaradt mellékeseket és az arcade-ot. Ez utóbbi egész korrekt kis lövölde, többféle szituációval és viszonylag jó térképekkel. Nyilván az alap játékhoz nem ér fel, de egy kis lövöldözéshez pont megteszi. Többjátékos része is hasonló. Season Pass is esélyes. Az nem volt betervezve, de ha ilyen jó volt az alapjáték, akkor nem nyúlhatok nagyon mellé. Utoljára szerkesztette: Árnyvadász, 2018.04.09. 09:33:13
Sziasztok! Tudna valaki segíteni nekem abban, hogy miért laggol a játék? A gépemnek bírnia kellene. (win 7 64bit, GTX980/391.35 driver, i7 4770K 4,6ghz, 16gr ram) 60-70FPS megy majd hirtelen beakad néhány mp-enként és leesik 10-15FPS-re. Köszönöm a segítséget!
Szia!
Csak tippelni tudok, hogy hogyan lehetne megoldani a problémát: - minden alkalmazást zárj be a háttérben; - töredezettségmentesítsd a partíciót, amin a játék van; - válts teljesítménycentrikus energiagazdálkodásra a Vezérlőpultban; - telepítsd SSD-re a játékot; - próbálj ki egy-két régebbi videodrájvert; - próbáld ki a Windows 10-et - előbb-utóbb úgyis kénytelen leszel azt használni; - ha túl van hajtva a gép, állíts vissza mindent alap órajelre.
Hirtelen ennyi jutott eszembe, remélem, valamelyik javaslat megoldja a gondod!
Bocs a tudatlanságomért, de a játék mappájában található easyanticheat az micsoda? Köze van ahhoz ha valaki csalni akar a játékban? Utoljára szerkesztette: Howkeddlee, 2018.04.16. 17:39:17
Az most komoly hogy az 5-ben a főhős egyáltalán nem beszél?! A FC4-ben még Ajay is beszélt... Nincsenek az olyan apróbb animációk mint az állat megnyúzása és növény leszedése??? EZ IS KOMOLY?! Ezek voltak a legjobbak... :DD Nincs minimap.. Mondjuk, értem már hogy miért, azért opcionális lehetőségnek jó lett volna, de mégis fejlesztőknek van igaza sztem. (Azért vannak helyzetek amikor hiányolom azt.
Tök jó ez a Gun Hire dolog. Sokkal jobb mint a 4-ben. Kérdés: ha már nincs rá szükségem hogyan lehet őt elküldeni? (Ezt nem találtam meg a tutorial menüben.) 2. kérdés: Arcade-ben a pénzszerzés a főjátékhoz valóban igaz? Elég a főmenüből is indítani a Arcade-t, vagy oda kell menni az ilyen automatákhoz az igazi játékban és onnan indítani? Köszi előre is a válaszokat. Utoljára szerkesztette: wollnerd, 2018.04.17. 11:42:04
Sziasztok!
Csak azért írok, mert meglepett a játék: 1280x720-ban indult el úgy, hogy minden alacsony beállításon volt, de gyanús volt nekem, hogy nagyon magas a framerate, ezért kíváncsiságból felraktam először Full HD-ra, majd Ultra minőségre. Döbbenet, de akkor is legalább 30 FPS-em volt a legelborultabb akciójelenetek közben is, ami akár szomorú is lehetne, ha nem egy R7 370-es (2GB) videokártyám lenne, ami még 30.000 Ft-ot se nagyon ér.
A processzort sem nagyon zabálja, bár a kemény lövöldözések közepette nem volt időm nézni a terhelési adatokat, de 50% fölé nem nagyon ment az érték. A processzorom típusa: FX-8350, ez sem egy mai darab, az értéke épphogy meghaladja a 20.000 Ft-ot.
Szóval, akit esetleg a játék hivatalos gépigénye tántorított volna el, hogy megvegye azt, annak üzenem, hogy nyugodtan nekiállhat egy elavultnak tűnő géppel is, valószínűleg menni fog!
Ha jól emlékszem, RAM-ból 5 GB-ot eszik a Far Cry 5, szóval ha más nem fut a gépen, akkor 8 GB is elég neki, nekem 16 van, és egy röccenés sem volt soha akkor sem, ha helikopterrel, vagy repülővel mentem...
Maga a játék eddig nagyon tetszik, változatos, hangulatos, kiváló kikapcsolódás!
Valóban nem túl nagy a gépigénye, ellenben a látvány gyönyörű amit ad. Igaz ha szőrös szívűek akarnánk lenni, azért volna mibe belekötni grafikai részletesség terén 1-2 objektumnál, de ezeket leszámítva tényleg nagyon szép a természet/környezet kidolgozottsága. Én UHD-ben csutkamax-ra húzva kapok min.37fps-t. Utoljára szerkesztette: Rita79, 2018.04.23. 10:12:42
Nem igaz, hogy ebben a szar játékban nem lehet anélkül 10m-t haladni ,hogy ne kezdjenek el szarrá lőni. Annyira idegesítő, hogy a végtelen lélekszámú kultisták minden négyzetméteren ott állnak, a repülő járművek meg már csak a ráadás. A küldetések is annyira ötlettelenek ,hogy az valami eszméletlen és nem csak a mellékküldetések az öld meg az ilyen olyan gyilkos szarvast, medvét, meg nem tudom mit, vagy hozz vissza ilyen olyan lomokat, hanem a story küldetésnek csúfolt valamik is, azért szomorú ez, mert még a 4-ben is egész jó missziók voltak.
Szerintem meg pont az előnyére válik a mozgalmasabb életkörülmény. Legalább jobban rá van utalva az ember, hogy megtervezze az útjait A-ból B-be, meg egyébként is, hogy mikor milyen segítséget és járműveket használjon. Sok, taktikázásra lehetőséget adó lehetőség van, ami mindenképp jó. Magyarán nem csak bolyongunk céltalanul 10 percekig, hanem váratlan események is közbe rondíthatnak, illetve váratlan feladatok is adódhatnak.
Nekem is mindent alacsonyra tett induláskor,mondom kizárt dolog,felnyomtam mindent maxra,és láss csodát,60 fps a benchmark szerint,meg se kottyanik a gépnek. Egyébként nagyon túltolták az egészet.Tiszta Just Cause 2-3 lett belőle.A piros tartályokkal meg egyenesen utalnak is a másik játékra.A jármüvásárlás,és spawnoltatás is onnan van lopva egyenesen.Jó móka az npc-k felfogadása,csak egy idő után idegesitőek,akadályoznak az akcióban,főleg mikor rossz oldalon szálltam be a kocsiba,és az npc csaj kezdett el vezetni.Egy úttorlasz előtt fogta magát és leállt,majd kiszállt a marhája,nem hogy keresztültörte volna. Igen fura látvány az úton fekvő hullák,és állattetemek,meg a hullákból zabáló állatok is.D De azt végképp nem értem miért nem lehetett változatos ellenfeleket kreálni.Már a tököm kivan hogy ezredszerre is ugyanazt az ürgét ölöm le.(hasonlít Jézusra.D).Na és az útkeresés,meg a mesterséges intelligencia,nagyon gyatra lett.Felborulnak az ellenfelek ha akadályba ütköznek,fekve mászik fel a tetőre,meg vannak még furaságok.A robbantás lett egyedül látványos,meg a fegyverek hangja,ebben is a Just Cause volt a legjobb ugye.Talán egy nagy javításban orvosolják ezeket a hibákat.Még az elején járok,börtön megszabaditva,kis falu megszabaditva,most megyek északra a harmadik helyszinre,igy a többiről nem tudok nyilatkozni.
már 2012-től a Far Cry 3-mal és később a 4-gyel is tapasztaltam ezt a hibát, de mint mindig kizárom, hogy a játékkal van baj.
Mikor nagy aktivitás van, hirtelen előkerülő jármű és esetleg túsz szituáció meg mondjuk pár állat, akkor másnál is lemegy az FPS 35-40 %-ot is? Az egy dolog, hogy majdnem előttem dobja be az eseményeket, ezt már tudom. Ez nem is nagyon fog változni, max SSD-vel.
Szóval másnál is lemegy az FPS harmadértékre vagy ezt vegyem úgy, hogy a játékgyártónak az SSD már alap, függetlenül attól, hogy a gépigénybe beleírta vagy nem...vagy lehet kifogás a részükről, hogy védjék magukat (de ez most mindegy is főleg az én esetemben).
Vagy még azt tudom elképzelni, hogy még az ajánlott processzor sem elég...ezért ugrik le 40%-ot a fenti hármas ha összejön.
UI: Ja és a benchmarkban nincs ez az aktivitás vagy nevezzük megterhelésnek, szóval, aki elhiszi, hogy a benchmark teszttel majd konstant értékkel fog játszani azt elbizonytalanítom, mert nem fog (hacsak nem 120 FPS a legalacsonyabb érték a teljesítménytesztben...)
A legjobb, hogy youtube-on alig van FPS értékkel felvéve legalább 1-2 órás felvétel, így onnan nemigen tudom meg. Mert nálam ez a dolog rontotta el a játékélményt az előző résznél. Aztán én hülye felraktam mégegyszer később és a sok eszemmel újból elejétől kezdtem és most jöttem rá miért haltam annyiszor meg (kb. 25x ha azt az egy bizonyos feladatot akartam mindenképp megoldani) -látszólag értelmetlenül, ami a játékélményt erősen lehúzta nálam-
Szóval aki nem érti de viszont érdekli amit írtam leírom: kb. a játék 3. órájában az arcodba tolja az összes variációt amivel a hardver nehezen bánik el, ezért ugrik le az FPS rosszabb esetre a felére (lehet nem sokáig, de leesik) és a játékos értelmetlenül néz, hogy közepes difficulty-n miért ilyen nehéz a játék. Sose sikerül A pontból B pontba eljutni. Aztán rájön, hogy az elején nem volt ennyi ellenség az utakon, se állat még és eközben még túsz szituáció sem egyszerre (csak ennek a hármas erőforrásnak a fele)...fogom is a fejem most, mert eddig én sem értettem ezt teljesen...huhh, nem egyszerű :-)
Na mind1. Azért kiváncsi lennék, hogy a régi Far Cry 3 egy mostani masszív középkategóriás géppel produkál-e még most is ilyen hibát, egy ilyen hármas egyvelegnél, vagy az a limit az erősebb hardverrel feloldódott azóta?!
Amúgy azért remélem másnál nincs ilyen probléma a játékkal (mármint az 5-tel), de van egy sejtésem, hogy ez ennyire azért nem ilyen egyszerű. Utoljára szerkesztette: mester1987, 2018.05.08. 03:47:43
Közben rájöttem, hogy kicsit túloztam a második üzenetemmel. Mondjuk úgy, hogy ami zavaró az a sok kis apró mikrolag/lassulás (amit a szem észrevesz, de a Fraps nem) és a másik hiba az viszont velem van :)
Üdv. mindenkinek aki ide benéz.
Ha valaki hasonló problémáva lküzd mint én, de viszont van valami működő elképzelése, hogy megszüntessük kis/nagy mértékben ezeket a mikrolagokat ne legyen rest megírni. Jó játékot!
Betojok ettől a játéktól.
Az elején mindent levettem minimumra, voltak kisebb laggok, de vállalhatóan futott a játék. Amióta nekiestem az első bossos küldetésnek, azóta folyamatosan laggol. Gondoltam, hogy biztos csak a fú küldi miatt, nagyon lefekteti a gépem. Megöltem nagy nehezen, de azóta folyamatosak a laggok, kb 5 fps-em van. Vártam egy hónapot, jött egy patch, semmit nem változott. Az oké, hogy a gépem nem egy erőgép, de ez akkor is túlzás. (I5-2300, 16 ram, 960GTX). Konkrétan jelenleg a legkisebb felbontásban, legkisebb grafikára állítva sem játszható a játék.
Tudok ezzel valamit kezdeni vagy vegyem elő akkor, amikor fejlesztettem a gépem?
Közben megnéztem, a benchmark is 9 fpst ad, pár hete még 60 volt az átlag. SSD-n van, a gépben nem cseréltem semmit, semmilyen beállításhoz nem nyúltam. Jelenleg még a menü képernyő is laggol. Most leszedem a játék és újratelepítem, hátha.
Ha nem jött közben patch, amiről ilyen hírek terjednének (VGA, gém, stb.), akkor nem ezzel a játékkal van a baj... Vírusirtás, háttérben futó dolgok levadászása, hűtők portalanítása, ki-be kapcsolás - egy PC-n, lényergében bármi... -, ilyesmik az elkövetendők, ha az újrahúzás (win' too) nem jön be.
Felraktam a legújabb drivert, újratelepítettem a játékot, semmi.
Több játékkal is játszom, azoknak semmi baja, mindegyik fút szépen. Játékaim. programjaim eredetiek, szóval nincs vírus vagy ilyesmi, nem is telepítettem a gépre semmit, mert közben nyaralni voltam 3 hétig...
Akkor ez egy X akta, egyelőre abbahagyom a játékot. :(
Eredeti, vagy sem: semmi köze hozzá, hogy mit kap be a géped egy nem biztonságos, rosszindulatú oldalról... De, ha 3 hét után "hirtelen" nem megy, akkor érdemes kérdezősködni, hogy ki és mit csinált rajta...
Azért fura, mert játék közben halt meg. Szóval játszottam már jó pár órája, elérkeztem ehhez a küldetéshez és elkezdett laggolni. Előtte megcsináltam egy csomót. Azt hittem, hogy a sok scriptelt vagy az AI miatt. De azóta nem hagyja abba, csak ez a játék.
Futtatam mindent, se vírust, se malware-t, se semmi szart nem találtam a gépemen.
Nem tudom mi okozhatja a laggot, de nem hiszem hogy a géped lenne a probléma. Nekem jóval gyengébb van (i3-4150, 8g ram, gtx750Ti), mégsem megy soha 40 fps alá. 1440x1080 felbontásban játszom, 4:3 képarány mellett.
Ez max az elején van így, aztán 20% körül meg már senki és semmi nem jelent kihívást... úgy kell végigcsinálni, hogy direkt szivatod magad, hogy valami izgalom legyen benne...
Venni kell rendes fegyverzetet, azzal aprítasz mindenkit aki az utadba áll. Hosszabb távokra gépfegyveres autóval kell menni, ha jön repülő vagy helikopter, leszeded 2mp alatt őket. Ha konvoj jön, detto. Nem tudom milyen figyelmetlenül kell játszani ahhoz, hogy valakit 7x, vagy 10mp-ként megöljenek?
Megérkezett a season pass tulajoknak a Far Cry 3
Túl gyorsak és mindig olyan helyről lőnek mikor észreveszed őket halott vagy.
Nem vagyok elégedett a játék végével. Megnéztem a másikat, azzal sem.
De végig idegesítő marad, ami még rosszabb, mintha "kihívást" jelentene - ami pl. a Wildlands-ban azt jelenti, hogy 0 reakcióidejű, sebészlézer pontosságával lövő, kaptártudatú (a pálya másik végéből is tudja mindegyik, hogy te hol vagy és még véletlenül sem másik irányba indul el keresni) terminátorok lesznek az ellenfelek: ők max. 2 lövésből leszednek, miközben neked 4-5 is kellhet és a társaid, akiknek fedezniük kéne téged, hatékonysága is egy jóllakott óvodás szintjét képviseli (a hegyen keresztül lőnek (SS), de egy ablaküveg, tiszta rálátással, már megállítja őket; miközben nálad kicsit jobban bírják a gyűrődést, de csak imitálják, hogy lövöldöznek, ha harcra kerül a sor - a képzetlen felkelők gyilkológépek mellettük és bármelyik kartelltaggal lecserélnéd őket...)!
Sz'al, az ubi-nál is nagyon rájuk férne egy "frissítés", hogy végre egy "normális", élvezhető játékot adjanak ki, mert, ha ilyen ütemben fejlődnek vissza, akkor a következő játékukban már csak a tájat bámuljuk, ha valami "értékelhetőt" is akarunk!
ezek szerint veled van a gond, nekem az első pár óra után túl könnyű volt. Magam szabályoztam pl azzal, hogy csak pisztollyal vagy íjjal játszottam. Ez nem cod, itt nem szabad ész nélkül rohangálni az ellenség közt. Fedezék, gyógyítás vagy a segítőd (kutya, párduc stb.) életet menthet, ha használod.