Pont az a lényeg amit Molni ír. Mást vártunk neked jó lehet nekünk nem, ha egy komor történetet csinálunk mint egy okos cikkíró írta. Nekem kellene valami változás az arcon is aki sokat látott az nem ilyen babaarcú :)
Szóval ez féláras vétel lesz, remélem a fejtörős részek miatt meg fogja érni és ez a nem rossz cég nem ment el teljesen a kommersz irányba.
Jo, de akkor milyen felnotte valasrol beszelsz, amikor a "molni" is leirta, hogy mar a masodik reszben egy tomeggyilkos lett belole. Vagy az meg nem eleg? :)
Elsőre tutti nekem ez egy virágbolti nagybevásárlásnál megy a "polcra", mert úgy is tudom mi lesz a vége. 1-2 óra kísérletezgetés után megy a levesbe, aztán ilyen 5-10 eurós áron majd sok év múlva megy a steam fiókba, mégis meglegyen címszóval. 1-2 videó alapján a grafika ultragáz, mintha gumi maszkok lennének az emberek arcán, ez a Lara felnő téma kb az első rész harmadára le kellett volna záruljon. A történet gyakorlatilag megint ugyan az, még a környezet is szinte. Istenem, milyen boldog is lennék, ha a nem hivatalos demó kipróbálása után ellenállhatatlan késztetést éreznék a vételre...
Megveszed Steamen, ha nem tetszik, akkor refund. Ha tetszik, akkor meg örülsz, h megvetted. Virágboltnak manapság már semmi ismérve nincs.
Nekem eddig nagyon bejön, sokkal több a puzzle, mint az elözöben, a perui dzsungel gyönyörü, abban viszont egyet kell értsek, hogy Lara figurája nagyon müanyag. És ahogy az elején rambózik a katonák ellen, igaz, hogy csak kis ideig, de akkor is. Jobban illik hozzá az a lopakodós "üzemmód". Még nagyon az elején vagyok, most vagyok a hídnál a jaguárok után, szóval még nem tudok a teljes játékról véleményt mondani, de eddig bejön, mint fentebb említettem, nekem hozza a Tomb Raider élményt, amit az elözö kettö rész is szolgáltatott.
PC-re ritkán kapunk ilyen minőségű játékot, becsüljük meg és ne a hibáit keressük. Minden tekintetben méltó folytatása az előzőeknek, izgalmas, látványos, akciódús. Külön tetszik hogy a játékélmény teljesen személyre szabható, ruhákból és fegyverekből is nagy a választék és olyan nehézséget állítasz be amilyet akarsz, így többször, sokféleképpen újrajátszható. Lehet lopakodni, lehet rambozni, kinek kedve szerint.
teljesen egyetértek, valami hasonlót akartam írni. Sajna sokat nem volt időm játszani, de 2 órából kb azt szűrtem le hogy semmivel nem rosszabb mint az elődök. Az meg hogy ugyanolyan? Mit szeretnétek még csinálni egy TR játékban, ismerve a reboot szériát? Nepperkedni, óvszer automatákat fosztogatni, állatokat simogatni stb? :) De hát ugye az sem lenne jó ha túl sok dologban különbözne az elődöktől, mert akkor meg amiatt menne a sírás.. :)
Ami viszont teljesen jogos kérdés hogy 18k-t megér e. Ezt mindenki maga döntse el. Amúgy meg... ezt ma találtam katt :) Utoljára szerkesztette: Maxtreme, 2018.09.18. 10:24:06
Lehetne városi környezet, ahol egészen más dolgokat is lehetne csinálni, nyomozni, betörni vagy intrikázni tehát sokkal több RPG elemet tenni bele és nem 100%-ban lineáris játékement. Uranbocsá, akkor több eltérő befejezés is lehetne.
(Uncharted 4-ből láttam videókat, mert az Otherworld-ös széria összefoglaló videóban is volt ilyen. Ott nem csak világ végi indiai joneskodás volt.)
3-adjára zsír ugyanazt a felállást eladni - semmi közepén, sírok és egyebek - meg gyenge sztori. Ok, átlag játék. Csak akkor ne AAA ára legyen... A mérete és kinézete azzá teheti, de összeségében azért mégsem. Brutális sale-n minden DLC-vel megveszem egyszer. 18k-ért nincs az az isten. Majd úgy adok érte fullosan 5-6-ot valamikor.
A Witcher 3 GOG-on anno 40 USD volt egy rakás ingyenes DLC és artbook + OST-vel. Az kb. 10k HUF volt. Nem megjelenés után 1 évvel, hanem 1 hónnapal. És nem summer sale volt.. És nem lehet azt mondani, hogy kevés a tartalom benne. 100-200 óra erőlködés nélkül beletolható egy végigjátszásra. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2018.09.18. 10:34:12
En gmg-n vettem 13k-ert az alapot (preorder bonusszal), annyit siman megert. A season passt meg majd egyszer, joarasitva beszerzem az extra kuldetesek miatt (a sirok meg az extra skinek/fegyverek nem nagyon mozgatnak meg). :) Mar csak azt kellene elintezni, hogy 36 ora legyen egy nap, mert akkor lenne ido is minderre.
jajj ne kezdjük már megint a witcherezést :D Valóban baromi jó játék, korrekt árazással sok tartalommal.. de az csak 1 a millio játék közül. kb minden 1000 évbe születik 1 ilyen mű. Ha minden fejlesztő így gondolkozna mint a cdp megérteném a hasonlítgatást. (ami valóban jó lenne, de hát nem azokat az időket éljük..)
Lehet, hogy én nem emlékszem már a régi TR-játékokra, de mikor volt bármelyikben is városi nyomozgatás, betörés, intrika? Ott is löttük a tigriseket, krokodilokat, denevéreket, cápákat meg a ránk támadó katonákat halomra, meg idegeskedtünk, ha nem sikerült a legutolsó pixel legszéléröl elugrani, mert akkor nem sikerült az ugrás és leestünk a fenébe, azt kezdhettük az egészet újra. A TR mindig is a sírokról, a különbözö fejtörökröl és a különbözö ösrégi tárgyakról és misztikumról szólt. Egyébként minden játék lineáris valamilyen szinten, még a sandbox is. Van a föküldetés, ami lineáris, az, hogy a mellékküldetésekkel ide-oda szállingózol és mikor melyiket oldod meg, az nem teszi nem lineárissá a játékot, csak kicsit szabadabbá tesz. Az esetleges többféle befejezéssel egyetértek, bár igencsak kérdéses, hogy mi lenne az alternatív befejezés. Croft beállna a Trinity-be és ö is világuralomra törne? :D 3x eladni ugyanazt, van rá igen, miért ne. Az Assassin's Creed sorozat se változik az alapjait tekintve, csak a körítés más, mégis, amikor megjelenik az új rész, veszik, mint a cukrot. Nekem is ott figyel az AC Odyssey Ultimate Edition a Uplay-emben. :) Minden részt megvettem eredetiben, végig is játszottam mindet, igaz, nem 100%-ra, de azért 85-90%-ra kijött mindegyik a végére, mégse untam bele. A TR-sorozattal is ez a helyzet nálam, idötöltésre tökéletes, hozza a TR-hangulatot számomra, szerintem megérte a pénzét (SP-vel vettem).
És ki mondta, hogy mindig erről kell szólnia? Én a legeslegelső ős résszel anno játszottam, de pár óra után halálra untam magam.
Az AC emlegetése is érdekes, mert az egész "ilyen olyan szervezet" erősen AC nyúlás volt a 2. részben is.
Szóval lehetne radikálisat lépni és kockáztatni, hogy pl. nem arról szól ezek szervezetek tevékenysége, hogy több száz ember és hent, hanem pl. intirkával kap mondjuk ásatási jogot és belépést Lara, míg más nem.
Annyi ötlet lehetne, csak ahhoz agy is kéne. Egy jó "forgatókönyvhöz és történet" költsége papír és ceruza. Meg agy, képzelőerő és tehetség.
akkor fogadd el ez nem neked valo, sosem volt az. nyomozgatas meg anyamtyukja, akkor jatszal pl a sherlock holmes jatekokkal, mi nem akarunk nyomozni, csak esznelkul ugralni es allatokra, emberekre vadaszni, mindezt meg veletlenul sem varosokban. Ja de varos is jo, ha 1000 eve elhagyatott es mar benotte a dzsungel. Ez igy jo ahogy van. Utoljára szerkesztette: alma2, 2018.09.18. 11:45:54
Megint félreérted. Kurvára élveztem a 2013 TR-t. Annyira, hogy mikor megvettem, akkor egy ültő helyemben majdnem végigtoltam, vagy kb. 2 nap volt. Fél ötkor feküdtem le egyik hétvégén 4 éve.
A kommentem arról szól, hogy a 3-adszorra is ugyanazt helyett lehetett volna kísérletezni is...
Egyébiránt ebben a részben van városi nyomozásos küldetés is, ha már ez szóba került. Nem igazán értem a negatív kritikákat ezzel a játékkal szemben. Mindent hoz amit kell és szebb, jobb, több, mint az előző részek. Én ugyanúgy vagy még jobban is élvezem az előző részekhez hasonlóan. Mondom ezt úgy, hogy: 51%-os az előrehaladásom, ami eddig 21 óra játékidőt vett igénybe.
A kiserletezes kockazat, azt nem szeretik a befektetok. Megeszem 3x is, sot tobbszor is ugyanazt az etelt, ha nem egymas utani napokon kell. Egy ido utan meg mar hianyzik az ize. es nem mast, hanem pont azt szeretnem erezni ujra, meg ujra :) na de nem vagyunk egyformak.
Én sem értem, miért akarják - többnyire ideahaza - utálni ezt a játékot. Semmiben sem rosszabb, mint elődei. Lara kidolgozottsága, arcmimikái, az átvezetők és a hangzás szempontjából még előrelépés is történt. Lara karaktere is személyesebb lett, illetve jellemfejlődést is kapott, amit a korábbi írónő - Rhianna Pratchett nem igazán vállalt be. Több a sír, a kripta és a küldetés is. Nehézségi fokozat több fronton módosítható és igen, nehéz fokozaton van 1-2 fejtörő, ami tényleg keményebb dió (és ott tényleg nem ad támpontot a játék, hogy hogyan tovább). Szóval a Rise-hoz képest is számos előrelépés történt. De láttam valakit, aki pont a szpojlerben leírt dolgot kritizálta, hogy az nem illik Tomb Raider játékba és minek azzal foglalkozni. Szerintem inkább csak egy kedvesebb gesztus a rajongóknak, akik valóban játszottak a klasszikus részekkel és nem csak a pofájuk jár, mint idehaza néhány "kritikusnak", akiknek ezek szerint kimaradtak a klasszikus részek. Az már más kérdés, hogy ezen kritikusok java része végig sem játssza az adott játékot, 90%-k 6-7 óra játékélmény után áll neki kritizálni. Számomra ez hiteltelenség, nem is kicsit és teljesen mindegy, hogy az illető oldala/YT csatornája mennyire látogatott vagy sem. A befejezés pedig egyenesen zseniális lett. Sajnálom, hogy vége lett ennek a trilógiának. Remélem, hogy lesz még folytatás és hogy sikerül meggyőzni Camilla Luddingtont a visszatérésre.
Oké, hogy nincs warez és oké, hogy "drágák" a 0day játékok, de akkor sem kellene ledegradálni egy játékot, főleg úgy, hogy az illető még nem is játszott vele.
Lehet kövezni! Utoljára szerkesztette: TBTPumpa, 2018.09.18. 12:46:37
Te is félreérted. Ha valaki kifogásokat emel néhány helyen, akkor az nem utálat. A Witcher 3 is isteni játék, de ettől, ha valaki kérdezi a hibáit, akkor bizony sorolom, mert annak is van.
igen, ami jó az akár 3x is működhet. De nézzük csak. a tripla A-s játékokat.. Cod, bf, stb sok sok éve full ugyanazt csinálják, kicsit sem törekedve arra hogy valami újdonságot próbáljanak belecsempészni az adott új részbe (főleg az elsőre igaz) Ellenpéldának ott a facry esete. Próbáltak a primal-el valami újat mutatni (az ubitól nem megszokott módon :D) aztán a játékosok nagy része köpködött, mert hogy a farcryba mit keres mamut! :D
Tényleg az van hogy sok embernek semmi sem jó.
szerk: A történetről meg annyit hogy melyik tr-nek volt óriási világot megrengető története? :D A filmnek sem volt, mégis működött szerintem. (legalábbis az uj) Utoljára szerkesztette: Maxtreme, 2018.09.18. 13:11:12
Többet magyaráztok bele mint ami. Legalábbis szerintem. Trilógia 3 része a kiadó elmondása szerint az igazi Lara megszületése. Nem az érdekel már az elsőben is rambozni kellett oké, de se arcjátékba se rendszerbe nem érezni a fejlődést gondolom a 3x is ugyanaz a grindelős rendszer van, stb. Szóval ez a videók alapján nem több mint az első részek. Lezárásnak esetleg többet vártunk. Egy elvileg nem rossz cégtől. Egynek jó lesz az is valami de nekem ez kb 5-8e forintot ér. És annyiért is fogom megvenni. Ki fogom bírni, mert nem maradok le semmiről. Cyberpunk például necces, hogy meg kell venni, mert annyira ütősen rakják össze a világot ahogy elnézem, hogy kíváncsi vagyok rá. Hogy él. Ezt már ismerem és tudom semmi új nem vár rám 15-18e forintért. Mindenki maga dönti el mennyit ér neki az infok alapján egy játék, nekem és Molinnak ennyit, nektek többet.
szó sincs ilyesmiről. (mellesleg hol mondtam hogy imádom? Még csak azt sem írtam hogy a végére értem és tetszett.) Csak kicsin uncsi az a sok sírás amit forum/topikszerte le tudnak sok esetben vágni az emberek. (és most NEM feltétlen erre a topikra gondolok, hanem úgy általánosságba. )
- Küldetéseket raktak bele, amik olyanok, mint az rpg-k melléküldetései. (Simán vannak annyira jók vagy érdekesek.) - Fejlesztettek a lopakodós harcon. Késsel és íjjal teljesen észrevétlenül lehet gyilkolni. Most már sárral bekenve, Lara tud lesből is támadni. - Még a vízbe is be lehet húzni az áldozatot és animálva van, ahogy a víz alatt Lara végez vele. - Sokkal szebb, jobb és érdekesebb helyszínek vannak a játékban, mint amiket az eddigi részekben láttam. Igaz ott is kitettek magukért a készítők, de a dzsungeles maja kombináció majdhogynem verhetetlen. :) - A sírok és kripták tele vannak csapdákkal, amiket hatástalanítani is lehet persze.
Most pedig jöjjenek amik a hangulathoz adnak hozzá:
- A dzsungel és a helyszínek grafikája álomszép, különösen tetszettek a fény effektek és fény-árnyék hatások, amikre a fejlesztők is felhívták a figyelmet. RTX kártyákon ez még látványosabb lesz. Láthattuk mennyire a bemutatókon. Engem meggyőzött. - Nagyon jó hangulata van az egész játéknak, sokat dob rajta, hogy egy ténylegesen létező kultúrát a Majákat és azok hiedelemvilágát, kultúráját használták fel. Sokkal életszerűbb és "hihetőbb" a sztori még ha csak egy mitológiai mese is az egész, de a valós, megtörtént múlt alapján mégis életszerűbb. De ha valaki nagyon gyakorlatias, nem hisz a mesékben akkor, mondjuk a romok, helyszínek és maga a dzsungel ahol az egész játszódik eléggé reális képet festenek. Ezáltal nálam nagyobb lett a beleélési és tetszési faktor.
Technikai jellegű dolgok: - Bár a játéknak van ez a sokak által említett 1 másodperces beakadási problémája, amit valamennyire orvosol a feladatkezelőben a stb.exe magas prioritásra emelése. De ennek ellenére sokkal jobban fut, mint annak idején a Rise és nyugodtan mehet a maximális grafikai beállítás is neki, bírja. Ezt sem a Rise, sem az első 2013 nem tudta ennyire jól. Emlékeim szerint még a sokadik patch után sem. Nyilván a dx12 is közrejátszik ebben.
A Rise-ban bár tudott Lara úszni, de nem merülhetett alá és fedezhetett fel a víz alatt. Remélem jól emlékszem. Na most ebben a részben a víz alatti világ, az valami páratlanul szép lett és temérdek felfedezni valót rejtettek el ide a készítők. Nagyon sokat dob az összképen, sőt valamelyest így és a sokkal több sírral, kriptával és küldetésekkel egyre inkább emlékeztet a régebbi TR vonalra, ami a reboot előtt volt.
Mondom ezt úgy, hogy a harc is alig képezi szerves részét a játéknak. A felfedezésé és a fejtörőké, meg az ügyességi részeké az igazi főszerep. Meg a gyűjtögetésé, vadászaté, és csak utána a harcé. A sorrend így alakul. (Elvileg a játék vége felé majd több harci jelenet lesz, de ez emlékeim szerint az előző részekben és általánosságban a többi játékban is így szokott lenni.) Én még nem tartok ott.
Igen, harmadszorra is ugyan azt a játékot, tekintve, hogy egy trilógiáról beszélünk. Nem különbözhet teljesen az egyik rész a többitől. Nem is értem, miért vártál ettől többet. Majd ha jön egy új Tomb Raider-játék, ami nem ennek a trilógiának a része, akkor számíthatsz újdonságokra (bár szerintem akkor se túl sokra, hiszen még mindig egy TR-játékról beszélünk).
Jól emlékszel, mert bár megvan az új, és elkezdtem játszani vele, úgy döntöttem, hogy a Rise-t végigviszem előbb még egyszer, mert annak idején nem fejeztem be. Szóval Picit már toltam az újat, de most a Rise pörög. Igen, ott nem lehetett víz alá bukni. Az újban lehet, és elég jól meg is van valósítva.
Végre 2018-ban felfedezték a játékokban a víz alatt úszást. Alig várom, h más fejlesztők is implementálják a játékaikba. Utoljára szerkesztette: Evoluti0N, 2018.09.18. 15:46:47
Tök mindegy, a lényeg, hogy nem ugyanolyan teljesen, mint a Rise. Ennyi :)
Oké egy kalandjátéknál elég gáz ha ilyet olvasok. Mert elvárás a jól megírt történet, ami nem olyan nehéz hisz jellegénél fogva lineáris történetmesélés van. Akik dicsérik azok nem kalandjátékként dicsérik itt sem, hanem látványos akciójátékként és itt már az pozitívum tényleg ha a tombok fejlődtek. "Dominguez még Laránál is rosszabbul lett összerakva. Róla a reklámhadjárat és a játék első pályája is azt akarja elhitetni, hogy összetett karakter lesz, aki hiába egy tömeggyilkos, fanatikus katonai szervezet vezetője, igazából jót akar, csak rosszak az eszközei. Hát nem lett belőle Thanos, hiába sulykolják az első jelenetben, hogy amúgy törődik a pórnéppel, nem sokkal később bekövetkezik egy totálisan nonszensz fordulat, emberünk pedig átmegy tipikus, elmeháborodott gonosztevőbe. A Trinity pedig megmarad a játéktörténelem leggyengébb Illuminátus-utánzatának, amelyet ugyanolyan felületesen végeztek ki, mint ahogy felvezették. " Ez gáz még olvasni is.
Azért gáz, mert szerinted nem igaz vagy azért gáz, mert sajnos ez az igazság?
Az a gáz ha igaz, amit leír nem ? Pont a sztori a szíve lelke egy kalandjátéknak. Akkor még féláron se vesszük meg ha ennyire nem öltek pénzt a történet gyártásba. Az a helyzet nem sok cikket olvastam ami dicsérte volna a sztorit. Sőt ez az amit leginkább lehúztak.
Félreérted. Én azt nem értettem, hogy a véleményt ekézed, mert nem igaz vagy azt, hogy "bakker, ez RPG/TPS akció és a törénetes szar". Ami ilyen játéknál kb. a játék 50%-a kéne, hogy legyen, mert anélkül erős túlzással csak egy szebb 3D-s Mario game lenne.
Engem azt sem érdekelt volna, a 3. rész grafikailag 1:1-ben a RoTTR, a történet vége érdekelt volna. Így már azon is gondolkozom, hogy megéri -e foglalkozni vele... Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2018.09.19. 15:29:41
Pont ez az én bajom is, ezzel a ribúttal... TR mindig is egy kalandjáték volt, útkereséssel, fejtörőkkel, ugrálással, némi lövöldével. Már a 2013-as TR is inkább lövölde volt, mint kalandjáték. És ha ez még tovább mozdult ebbe az irányba, az egy valódi játékos számára, aki játszott az összes eddigi résszel, (Tegyük hozzá, meg is vette) nem jó hír. Értem én, a kiadók szerint ebben van a pénz, (Amúgy nem, ha kíváncsi rá valaki szívesen kifejtem miért) de akkor miért TR? Miért nem "a jó csaj lemészárol mindenkit, miközben sírokat fosztogat" a címe?
Épp a napokban néztem meg a 3 új ST filmet. Nagyon jó kis akció-sci-fik. Nagy kár, hogy a Star Trek sosem volt az.... A sorozatok egyáltalán nem, a filmek igaz tettek az akció irányába egy bátortalan fél-lépést. Az új ST filmek meg 3x2 óra akció.
Minden reboottal ez a gond. Vesznek egy épp népszerű kategóriát, tisztes iparos munkával csinálnak egy közepesnek mondható filmet / játékot, aztán a főhősre ráadnak egy ismert karaktertől származó ruhát, oszt kész is reboot, nesztek.
És itt a baj. A rajongóknak nem kell, mert nem az, amit megszoktak. Az újaknak meg azért nem kell, mert JÓ ESETBEN egy tisztes iparos munka.
SW a másik kedvenc filmes élményem. Az eredeti 3 isteni. Aztán jött a második / első három rész, és így visszagondolva, ha kivesszük Jar-Jart, és eltekintünk attól, hogy aki az első rész közepére nem tudta, hogy Palpatine a sötét nagyúr, az retardált, valamint a végén a gyerekeket gyilkolós, égjáró szenvedését az átalakulással, még emészthető is a dolog. Aztán jöttek a Disney féle filmek. Az első ugye nem mert kockáztatni, ezt tudta mindenki. Semmilyen is lett. Aztán jött az első "Egy ST történet" egész nézhető volt. Aztán nem olyan rég az utolsó Jedi, Na, hogy én moziba több SW-t nem nézek meg, az is biztos. Solo-t is max ilyen másfél gigás formátumban fogom leszedni, majd megnézem napi 20 percenként, míg villamosozok...
Nem az a baj, hogy akció, ha van mellé jó történet is. Ha nincs, akkor viszont húzza az ember a száját. Az Unchartedben is sok gyakás van, na de milyen karakterek és fejlődésív..? Izé...
Az új SW filmek hulladékok, az RO volt jó, csak sajnos ismert a történet vége. Azon a színvonalon kellene egy teljesen új történet. Na, az ütne. Nem fekete és fehér világ, olyan szaga volt az egésznek, hogy értelmes lények alkotják az univerzumot, célokkal, múlttal és jövővel.
A Solo nem nagyon érdekel. Fenn van torrentékán, még sem szedtem le. SW filmet én sem hiszem, hogy látok már valaha moziban...
Asszem belefutottam egy "enyhe" bugba. Annak a karnak kéne becsukni zsanérokat (gondolom).. hang van, csak épp nem történik semmi.
Oszt ilyenkor? :) Próbáltam játék restartot is, nem segít.
Ez nekem is előjött. Két gombot nyomtam amikor tekerni kellett a kart és megoldódott. Mintha gamepad irányítása lenne.
hmm köszi meglesem! a gamepad jó 5let, nekiesek azzal is ha nem jön össze. szerk: Valóban, a 2 irányt kell egyszerre nyomi! :) Utoljára szerkesztette: Maxtreme, 2018.09.20. 19:57:58
Itt látszik,hogy gamepad-re lett írva az irányítás. Jó lett billentyű+egér kombóval is az ilyen helyeken kibukik,hogy mire termett.
Skacok!
Mi a rézfánfütyülője az a STAM KONTROLLER opció a Shadow TR-ben? mire jó az?
Anno a Witcher 2-t láttam először az emberünktől, nem rossz szerintem. egy időben néztem is mit érdemes megvenni teljes áron. Le is zártam majd egy steames leárazáson jó olcsún megvesszük :) Egy menetre jó lesz 5e forintért :)
Őizé, de minek van külön fícsör? :D Külön opció? :D ennyire nagy dolog hogy egy hivatalos kontrollerrel lehet játszani, a hozzá tartozó platformon. :D lol Utoljára szerkesztette: darkSectorxxx, 2018.09.21. 14:09:28
Ja vágom, mert van nekem egy, csak érted mi a furcsa, eddigi játékokban is gyakorlatilag egy TP volt mégsem volt specifikus kapcsoló. Azt hittem valami plusz funkció Utoljára szerkesztette: darkSectorxxx, 2018.09.21. 19:58:59
Kártyát váltottam (lásd:leírásban) köszönhetően a pangó és várakozó piacnak, elég jó áron sikerült hozzá jutnom az 1080Ti-k plafonjához. Ezzel 4k-ban Lara 46 fps átlagot fut az elég elavult i7 4790 rásegítésével. Ezt a teljesítményt mindent grafikai beállítást maxra húzva hozza, kivéve az SMAA4x-et, mert ott 60%-ra csökken az addig tapasztalt frame, nagyon megeszi ez az erőforrást. De még úgy is 30fps. Tapasztalat alapján ez a kártya (bár tény, hogy extreme) majd 90%-al gyorsabb a 980Ti OC-tól. Tehát nekem pont jó lesz 1,5-2 évig, a lényeg, hogy ne szaggasson 4k-ban, viszonylag maxra húzott grafikai beállítás mellett.
Eddig szerintem nagyon jó a játék, nem értem a fanyalgókat. Abszolút hozza a TR feelinget (még ha a 90-es évek TR-jeit veszem alapul akkor is), jól kidolgozott játék, figyel a részletekre. Az elhagyatott helyek nagyon egzotikusak és beszédesek. Arról tanúskodnak, hogy több éve, vagy több száz éve még véres rituálék voltak a dzsungel azon pontján. Hogy épített olyan helyekre az ember ilyen gigászi építményeket, szobrokat? Mi történhetett ott korábban? Szóval látványos, sejtelmes, részletgazdag játék.
Ha pl magamra gondolok. Amit mondtál az fasza, hogy hozza a TR feelinget mert copy-paste 3. rész. :D Meg örülök annak, hogy autentikus, de hol a játék?
Játszál hardon, majd meglátjuk mit fogsz mondani a feladványokról.... És akkor az még nem is very hard, ahol állítólag a lehetetlenség néhány helyen a megoldás.
Ő, Hardon tolom a játékot már most. :) BB óta a legnehezebben mindent, kivéve a God of War, az beteg nagyon. Utoljára szerkesztette: darkSectorxxx, 2018.09.23. 17:26:19
Egyébként szerintem ott van a nehézségbeli különbség a feladványokban a játék beállításait illetően, hogy nem jeleníti meg a segítséget, vagy csak ha nagyon közel mész az adott kapcsolóhoz/karhoz. Gondolom könnyű változatban már a terembe/barlangba/stb. való belépéskor nagyítóval látható a megoldási út. Mert feltételezem a megoldási útvonal nem módosul a nehézség változtatásával, az fix.
Megvan a játék eredetiben. Kb 8 órát játszottam vele, aztán pár napig pihentettem. Most újra elő akartam venni, de nem indul :( Elindítom, fekete képrenyő és visszadob az asztalra. Steames fórumokon Bitdefenderrel voltak problémák, nekem Eset Smart Security van, de ha lekapcsolom se megy. Valaki találkozott már ezzel a problémával?
Most frissítettem a VGA drivert is, a Steames ellenőrzést is megcsináltam, de semmi :( Még arra gyanakszok, hogy utolsó win10 update miatt szart be, de azzal meg nem tudok mit kezdeni.
Hmm, van némi változás. Ha elindítom, és kitabolok az asztalra, tehát a kvázi a háttérben fut, akkor bejönnek a céglogók. De ha belekattintok, akkor kilép. Érdekes.
Állj vissza 1803-ra. 1809-el sok a gond. Vissza is vonták.