Persze, csak mondom, hogy Das-ról átszokni erre a kezelsére nekem rémálom Nekem sem a reakcióval van bal, hanem hogy folyton rossz gombot nyomok. A kivédés megy mindig ha jó gombra ragasztom az ujjaimat.
Amúgy hozzátartozik, hogy a baltadobálást sokan szeretik használni, az meg nem feltétlen reakció idő függvénye, de akkor is szép.
Ha egyszer lenyomtam, mindenképpen megpróbálom, de szerintem nem fog menni, baltadobálással nem hiszem hogy megyek, mert nem baj, ha valaki használja, csak nekm az nem muris. Ha nem megy máshogy, akkor inkáb hagyom.
Ennek a játéknak nem a rombolhatósága lényeg. Sose volt az és remélhetőleg nem is lesz későbbiekben. Itt a sztori és kombós harcon van a hangsúly. Ezek viszont brutálisan jók lettek.
Hát közben segítettek a többiek, de akkor is, a körrel gurulok, az hogy 2x kell megnyomni a guruláshoz a gombot, instant halál.
4 játékban játszottam összesen 1000 órát az emúlt 3 évben amivel 1 gombbal tudtam dodge-olni, tudod te milyen neház átszokni arra hogy ne időbe nyomjam, hanem 1-el előtte kezdjek dodge-olni? :D Időbe fg telni, és a legnehezebb szinten ez instant halál, nem is tudom mikorra fogok hozzászokni ehhez. A gomb 2x-i megnyomása nem tűnik így nagyon bonyolultnak egy játékos szemébe, de én érzem azt a tehetetlenséget a 2 lenyomás közti századmásodpercekben, amikor olyan mintha kiszolgáltatott lennék, és random generátor döntené el, hogy akkor most jókor kezdem vagy nem.
Ez a megoldás egy nagy, ordító nagy hülyeség. :)
De mindegy. Ja és a legnehezebb fokozaton, EGYÉ KELL VÁLNI A JÁTÉKKAL, ha nem akarod baltadobálással megcsinálni. Szó szerint egy ritmusban kell mozogni, nekem egyelőre nehéz felvenni ezt. Iszonyat fura, de igyekszem a játék végéig.
Ebben mélységesen egyetértek. A szemem még kurvajó, de hogy 42 colon 2 méterre a feem, és nem látom azokat a kis betüket, de nem azért mert kicsik, hanem mire felvillannak, és a háttérből kiveszem mi van odaírva, OLYAN KIS IDEIG MARAD KINT A FELIRAT, hogy sok mondaton végig sem érek, nem tudom végigolvasni. De ezen már nem akadok ki.
ÉS SEMMI, 0 azaz nagy 0 szerintem eddig a téma. Nem tudám megmondtani , hogy az elmúlt közel 7 órában mi történt, de ténylegesen, nem arról beszélek hogy a 2 szereplő egymásssla beszélget, hanem a story-ban.....
Na, most vagyok olyan 5 óra játékidőnél, a véleményem változatlan. Semmilyen tekintetben nem remegett meg a lábam eddig. A két játékmechanikai fiaskó sajnálatra méltó (láthatatlan fal, átsuhintás tárgyakon).
Az is tiszta röhej, hogy a világverő Kratos, aki Zeust is legyőzte meg minden istent, és többtonnás köveket emelget lazán, az nem tud fellépni egy 30 centiméteres sziklakiállásra. ASDASDASDAS TOPLEL.
Vannak nagyon látványos helyszínek benne, kellemes játék a hibáival együtt.
A Kratos suttyóság faktora elég magas még mindig, a kisgyerekkel nincs nagyon bajom.
Ja, a sztori az rém csalódás eddig. Egy mondatban összefoglalom.
Na, pár óra játék után szólnék én is pár szót a játékról. Előljáróban annyit, hogy sikerült-e teljesíteni az elvárásaimat? Nem. :D Sajnos ez már nem az a God of War, amiért én rajongtam. Nyilván más szempontból jó, de nekem valahogy mindig is az ugrott be a GoW-ról, hogy Kratos küklopszok szemét tépdesi ki. Itt is megvan ez a fajta brutalitás, de nem tudok eltekinteni attól, hogy mennyire áll messze tőlem az északi mitológia. Maga a játékmenet, a harcrendszer jól sikerült, de szörnyen bekorlátolt, limitált a játéktér, ami néha kiszélesedik picit, de az is inkább csak a szabadság illúzióját kelti. Értem én, hogy sztorimesélés meg lineáris játékmenet, de az Uncharted 4 azért jobban vitte ezt a dolgot végig. Nyilván az eddigi GoW-okat sem a nyílt világukért szerettük, de ott valahogy mégis sokkal de sokkal monumentálisabb helyszínek voltak, eszedbe sem jutott, hogy kb egy csövön haladsz végig. Itt a full ugyanolyan erdőben nagyon hamar fojtogató lesz ez a fajta bezártság.
Ami viszont rohadtul tetszik az a mellékküldetések. Reggel 10kor leültem játszani, toltam kb 3 órát, mire rájöttem, hogy hoppácska, én eddig nem is a fő sztorit csináltam, hanem egy halom mellékküldetést, és felfedezgetést... :D És ez nagyon tetszett. Ilyen nem volt az előző részekben. Na, de majd nyilván a játék előrehaladtával finomítok a véleményemen, vagy romlik a megítélésem a játékot illetően, majd látjuk.
Csak szólok, hogy egyetértek, ez más Gow.
Ellenben nem tudom játszottál-e valamit a régi részekkel, de nekem a játék első 6 órás részén, ami kb megfelel a nomrál fokozat 2-3 órájával, több rejtett útvonal stb van mint a régi részekben, csak halkan jegyzem meg, ahol te vagy most rövid idő után, a térkép töredéke, még nem látod milyen a pályaszerkezet! :) Ha valami kevésbé cső akkor a 7 részből ez az. Uncharted 4, az kicsit más, de ott ezt a féle EPIC dolgokat nem fogod látni, amit itt megjelenít a gép, sok ellenfél, csillivilli támadások meg effektek, ez komplxebb harc, mint amit az U4 bármikor is fel tudna kínálni. :)
Értem amit mondasz, de ez a lávány ilyen, ennek ára van, annak is, hogy ellövöd a fejszét, és több részecske mozdul meg 40-50 fps számmal, mint bármely játékban összesen eddig. Ennyire futotta, ez a pro....:)"ez apró" :D
Szóval érted, az egész játékot 25-30 órára lőtték be, utólag tudtommal visszafelé bejárható lesz minden, nem olyan töpörödött ez a világ, a régi Gow-okban a rejtett láda az volt, hogy leestél egy szakaszon és nem előre indultál el, hanem megfordultál mert a kamera szöge miatt a hátad mögött nem láttad hogy van egy láda...kb ennyi volt a rejtett rész...:D
És ezzel mindjárt igazolod a 2. bekezdésedben....majd kicsit később visszatérhetünk rá, mi lesz a véleményed. ;) Utoljára szerkesztette: darkSectorxxx, 2018.04.21. 15:54:52
ezt a cső dolgot én se értem. Régi gowokhoz képest meg főleg nem. Látom itt egyeseknek azért nem jön be annyira, mert ugyanazt akarták, mint régen. Fogadni mernék, ha azt kaptátok volna, akkor meg az lenne a baj. Ennek a sorozatnak nagyon kellett ez a megújulás. Combat is ezerszer jobb, mint régen. Az ilyen "nem tudok kitörni minden fát" meg hasonló dolgok meg már a szőrszálhasogatás netovábbja. Azért azt se felejtsük el, hogy milyen gépen fut ez és milyen minőségben. Vannak priok, nem azért nem rombolható minden, mert SSM fakezű, hanem mert más ezerszer fontosabb dologra megy el a kraft. Utoljára szerkesztette: TDC Geronimo, 2018.04.21. 16:02:55
Amúgy megnézném ha mindenben elakadna a fejsze mint kellene, akkor milyen lenne a harc, mikor ütnéd az ellent, de nem, mert fennakadsz a fában, sziklában, épület falban...
lálálá...
Atyaég, te ilyeneken leragadtál? Ez már nem az a GoW ami volt, ez most ilyen.
Jól néznénk ki ha megakadna mindenben a fejsze, viszahíváskor lenne nagy meglepetés :D
Ne viccelj mar, mas jatekokban ezt hogy oldottak meg? Witcher, BB, Das es tarsai, szamtalan jatekban nem szellemfak meg szellemsziklak vannak, hanem rendes fizikaval ellatott targyak.
De ha mar hasonlo,kaliberu jatek kell, ott a Horizon. Pont ugyanigy fest 4k hdrben, es megis megoldottak a fejlesztok... Utoljára szerkesztette: Ulthanito, 2018.04.21. 20:48:39
Egy milliméternyit nem hiányzik az ugri-bugri. Bőven elég ami van.
Kratos pedig egy majom akinek dühkezelési gondjai vannak, anti hős, a genyóbbik fajtából. Hidd el, szerintem még puhult is a mentalitása az előző részekhez képest. Ő először üt, mindig, minden esteben, másodjára is..aztán kérde..ja, nem, üt. Hát ja.
Én ma nem tudtam tolni, de holnap alig várom, hogy folytassam. Nem sietek, sok helyen megy az E3as kamerapörgetés meg gyaloglás is és csak ámulok :D
El nem tudnám képzelni magam PS nélkül most mindenféle fanboyizmust félretéve. Olyan erős ebben a genben a sony first party felhozatal, hogy félelem és még messze a vége. Pro vételt se bántam meg egy percre se, főleg, hogy már tvm is van hozzá
Aki letolta az utolsó küldetést, annak szólok, hogy ne felejtsetek el visszamenni a házhoz ahol kezdődött az egész.
Van külön teleport kapu oda.
Nincs semmi gáz, nincs miért aggódni. Moby kicsit túlhajszolta magát mostanában, és pihent 1-2 napot. De már vereti a God Of Wart, és imádja. Csodálatos. Nem vártam tőle sokat, szal hülyeség lenne azt írnom, ogy túlszárnyalta a várakozásaimat, mert akkor is így lenne, ha nagyon magasak lennének az elvárásaim. Szerintem ez a legjobb, ami történhetett evvel a szériával. A korábbi kváziopenworldról haluzó posztok megvezettek, ezért újra is kezdtem a játékos teljesen más felfogásban, mert ez olyan full cső, amilyen volt mindig.
Amíg én pihentettem a géminget a fiam újra rákapott és kiplatinázta a lego undercovert. Ezzel nem is lenne baj,de fogalmunk sincs hogy csinálta, mindenkit törölt a friendlistemről. Mindenkinek küldenem kell inviteot, akire emlékezem. ha esetleg valakinél megvoltam, és nem tudom feltúrni az id-ját(tehát ha eltüntem a firendlistedről, és nem dobok rád pár napon belül), az tegye meg, hogy dob rám egyet. Kösziek, és bocsi.
Elég sokat nyomtam vele. De nem ps4-en, hanem pc-n, ott ő ezt már péppé aprította, 440 órája van benne, ott is "platina" neki. Na abban azért volt részem nekem is, nyilván Elég sokat koopoltuk. Amikor kukáztam a pécét, közölte, hogy ő még azért játszogatna vele, ezért megvettem neki hónapokkal ezelőtt ps4-re. Egy darabig el is jutott vele, aztán letette a videójátékokat teljesen. Most megint eszébe jutott, és (a pécés)emlékezetből simán befejezte. Utoljára szerkesztette: Moby, 2018.04.22. 01:10:26
Na ettől az elfes fényhidas pályától kezdek agyfaszt kapni. Ez nem jön át :(
Ő mondom neked, az hogy elakad a falban valami, az technikailag feles dolog, itt megspórolták.
És igen, amit meséltem, Das-ban kibaszott irritáló amikor a fegyód elakad a kis szar alagutban a falba és utána nyakonbasznak a mobok...nem mindig jó, egy sima causal játékba nem, itt szopás lenne.
Viszont azt érzem, hogy rohanok a játékban, nem tudok visszamenni a korábban meglátogatott területekre, alaposan átnézni, hogy minden ládát összeszedjek.
Szóval kicsit vissza kell vennem a progressből, példázul sztem még egy mellékküldit se csináltam meg. :(
Vagy inkább nem az egérmozit bámulni. De ezt már átvettük a 4K kapcsán. Nekem az initial is tökélees volt.
Kellett pár nap, hogy eljusson a hír Kaliforniába: vannak ilyen hóbortok a világ másik felén, miszerint tizenöt méterről néznek ötvenöt colt. A fejlesztés néhány éve alatt nem volt olyan prioritás, hogy a kézben tartott telefon méretére készítenék a játékot.
Az a helyzet hogy most is látom, és el tudom olvasni, csak mikor sok a szöveg vagy gyorsan változik, akkor egy idő után fárasztó a szemnek. Nem véletlenül rakták bele.
Annyi a lehetőség a harcba, hogy néha azt se tudom mit csináljak :)
Meg amikor 4-5 -en vannak akkora kavalkád van...hinnye, specilaizálódnom kellene.
Nekem eddig ez nem tűnt vészesnek, maximum olyan megközelítésben, hogy a menü rémesen kusza. Ezt egyetlen reviewban sem látom, pedig ez pl egy negatívum a játékban. Alapvető szabályokat nem tart be. Vannak fegyverfejlesztésekhez kapcsolódó kombók fegyverek főmenüben. De vannak kombók a képességek menüben is. Egységes nézet sehol nincs. Borzalmas az egész. egy idő után betanulható a mi és hol, de ez nsgyon gyenge része a játéknak. Én konkrétan a tutorialt sem tudom értelmezni néha. De az önmagában sem jó, amikor alapfunkciók tutorialja 5 lépésben tud csak elmagyarázni valamit.