OK, az első hozzászóló valóban mintha nem olvasta volna, de valahol érthető: a beharangozó cím után, ami egy zseniális plakátot ígér (de tényleg!), majd meglátja, hogy miről van szó - és már nem is akar olvasni. És igaza van. Ahogy alant @valenb-nek is.
Szó szerint úgy van, ahogy leírtad!! :D (Én is bírom az ilyen beégéseket..) Utoljára szerkesztette: Okisz, 2018.04.24. 11:41:50
Az írás azért elég béna, sokat nem veszít, aki nem olvassa. A cím szerint a legzseniálisabb plakát az évben, majd a szövegből kiderül, hogy nem túl látványos, és épphogy észrevették ők maguk. Az hab a tortán, hogy leírják, hogy az előző filmnél ugyanezt csinálták, és mégis kreatívnak titulálják.
Itt a szöveg csak helykitöltő, hogy ne csak egy képből álljon a cikk.
Előttem a kép, ahogy hanyatthomlok sietsz rögtön beírni a kommentet anélkül, hogy elolvasnád a betűket, amik a kép köré vannak írva. Amellett, hogy viccesek az ilyen beégések (már eleve azért is, mert mindig érdekes látni, hogy ki az első Captain Obvious, aki azt feltételezi, hogy ő az egyetlen, aki a Tudással rendelkezik), én inkább azon gondolkodnék el, hogy milyen lehet manapság a netes újságíróknak, akiknek minden héten vicces képek, legszebb gólok vagy ilyen reklámanyagok mellé kell szöveget írniuk annak tudatában, hogy azt a kutya sem olvassa el, mert mindenki a kép vagy a videó miatt kattint. Utoljára szerkesztette: zetortraktor, 2018.04.23. 13:14:01