A folyamatos és törésmentes kép elsődleges feltétele, hogy a képkockák száma szinkronban legyen a kijelző frissítési frekvenciájával, tehát például 60Hz - 60 FPS. Ezen túl minél nagyobb ez a páros (tehát pl 144Hz - 144 FPS) annál folyamatosabbnak, élesebbnek látod a gyors mozgásokat is.
A 144Hz-s monitoron nagyon szar 60-70 FPS-l játszani még akkor is, ha G-Sync / FreeSync monitorról van szó. A szemed annyira megszokja a magasabb frissítést és FPS számot, hogy utána a jóval alacsonyabb FPS és frissítési frekvencia nagyon zavaró. Nekem egy 144Hz-s G-Sync monitorom van, cirka 90 FPS alatt kezd el zavaró lenni az alacsonyabb FPS szám és frissítési ráta. Próbaképpen átállítottam 60 Hz-re, konkrétan olyan darabosnak láttam a képet, mint amikor a 60Hz-s monitoron 30 FPS-l játszottam. Anno ez a TFT monitorok idejében nem volt gond, de a mostani monitorok esetében nagyon zavaró.
Te inkább pofa be, mert egyrészt múltkor nem belém hanem Sertexbe kötöttetek bele, bele akartátok magyarázni, hogy aki nem steam-en vesz kulcsot hanem más hivatalos oldalon az mind tolvaj, ahogy akkor most sincs igazatok....
Nem gondoltam volna, hogy tudsz még rontani a helyzeten! :D
Egyrészt azért mutat 45 FPS-t, mert annyi kerül kiszámításra. Tehát még egyszer, azért mutat 45 FPS-t, mert 45 képkocka kerül kiszámításra, pont. Na most a trükk ezután (!!!) jön, az ASW ezt a 45 kiszámolt képkockát megkettőzi, megduplázza, kétszer jeleníti meg. (válaszd ki amelyik tetszik) Tehát te nem 45 képkockát fogsz látni, hanem 45 duplázott, kétszer megjelenített képkockát. Azért nem 90-t (2*45-t, anyám borogass) ír ki, mert nem 90 külön elkészült képkockáról van szó, hanem 45 képkockáról ami kétszer lett megjelenítve. Ennek következtében pont olyan folyamatos a kép, mint a 90 külön elkészült képkocka esetén, a különbség csak annyi, hogy a duplázás miatt adott körülmények közt szellemképes lesz a végeredmény. Magyarul a 45 FPS-s kiírás ellenére 90 képkockát látsz, csak nem 90 különbözőt, hanem 45 különbözőt kétszer megjelenítve!!
Most már dereng, hogy azért nem látsz különbséget a 45 és a 90 FPS között Oculus esetén, mert mindkét esetben 90 képkocka a végeredmény? Az már csak a hab a tortán, hogy minderre azért van szükség az erőforrás spóroláson túl, hogy szinkronban fusson a kijelző frissítési frekvenciájával, mert ugye ebben az esetben kapunk törésmentes, akadásmentes, folyamatos képet.
Érted már, hogy mit nem értesz? :D
Továbbra is csak azt tudom javasolni, hogyha nem értesz valamihez, nincsenek meg a kellő információk, akkor farkinca behúz ha valaki segíteni akar és ne te kezd el a másikat hülyének nézni. Persze, ha élvezed, hogy nyilvánosan beégeted magad akkor nem szóltam... manapság nem lehet tudni ki mire gerjed.
De jó téma, kérdeznék is, mert egy valami nem világos. Lehet bonyolult lesz. Nem értem ezt a 25-30 fps-es szarakodást állandóan, hisz évek óta eleve mindenkinek 60Hz+-os monitora van. Ezeken lehet látni a különbséget, de mit látnánk egy 30Hz-es monitoron? A másik, hogy (szimekben) 60 Hz-es monitoron 60 fps-re beállítva (de akár 75-80) nem lesz folyamatos a kép. V-Sync-el lesz csak folyamatos. V-sync nélkül valahol 100-110 fölött lesz folyamatos. Na most a kérdésem, hogy 144Hz-es monitoron milyen 60-70 fps-es játszani, illetve milyen lenne egy 30Hz-es monitoron V-sync-es 30fps-el?
Te ennyire sotet vagy? Vagy csak sminkeled magad? Komolyan a multkor us mar nem tudom milyen temaban de kb ugyan ennyire hoztad ezt a szintet. Ami rendkivul alacsony. Raghatod a keritest de nalam az ilyenek mennek ignorba, bye.
Megint félrebeszélsz, idézem mit írtál: "vagyis 45*2=45 Édes öregem, téged mutogatni kéne... "
Na akkor most próbáld ki, hogy bekapcsold az oculus debug tool-ban a framedrop-ot és láss csodát csak 45-öt fog mutatni... Nem azt fogja mutatni, hogy 2x45 nem csak 45-őt ami szerinted vicces. Na akkor hogy magyarázod, hogy 45x2 és mégis csak 45-öt fog neked mutatni az oculus debug tool?! A többi a mellébeszélésed meg arról szól, hogy valahogy megpróbáld elleplezni azt, hogy még alapvető fogalmakkal sem voltál tisztában. De mondom befejeztem veled...
Tökéletesen tisztában vagyok vele, hogy mi a framerate és mi a refresh rate... az meg ne zavarjon, hogy utóbbi nem kapcsolódik szorosan a témához. Amit itt és most meg kéne értened az a látott kép folyamatossága és az FPS szám közti összefüggés, valamint az ASW működési elve, aminek köszönhetően nem látsz különbséget a 45 és a 90 FPS között Oculus-n. Előbbivel csökken a GPU terhelése cserébe viszont szellemképes lesz adott szituációkban... amit ugyan te nem látsz, pedig te magad írod, hogy kétszer jeleníti meg ugyanazt a képkockát amiből egyenesen következik ez a jelenség... :)))
Szóval vannak itt gondok bőven, de sebaj, jön a hosszú hétvége, itt a lehetőség az okosodásra! ;)
Egyébként eleinte tényleg a segítőszándék vezérelt és még az sem zavart, hogy nem érted, de az ahogy a másikat nézed hülyének azért mert neked valami nem megy át, iszonyatosan irritáló. Sok hasonlóan kellemetlen perced lesz még, ha erről nem szoksz le...
Film nézésekor azért elég a 24 képkocka, mert csak nézője vagy az eseményeknek, míg egy játék esetében aktív résztvevője, irányítója. Nézőként az ember csak bámul ki a fejéből, irányítóként viszont a minél alacsonyabb reakcióidő a fontos. Legtöbbször a látottak alapján reagál az ember, és gondolom világos, hogy 1 ha egy másodperc alatt 60-szor (vagy 90-szer, 144-szer) van lehetőséged reagálni, az jelentősen előnyösebb, mintha csak 24-szer, mivel 1 másodpercen belül 60 (vagy 90-szer, 144-szer) frissül az információ az agyadban. (Amúgy nem elég a TV-n sem, ezt jól lehet látni pl. a 100 képkockára felskálázó tv-ken is demó módban, pl. autóverseny nézése közben.) Biztos van ember, aki nem érzékeny erre, vagy csak nem tudja, hogy mire kell figyelni. Ők valószínűleg nem látják a különbséget CRT monitoron a 60 Hz és a 85 Hz képfrissítés között sem. Próbáld ki pl. hogy Assettoban beállítod a frame limitet 60-ra, és mész pár kört, majd beállítod 24-re (vsync off mellett). Érzékelni fogod, hogy "valami fura"
Értem, mivel fingod sem volt arról, hogy a framerate az nem refresh rate akkor most jön a személyeskedés. Bocs, de sehol nem írtak az oculusnál olyat, hogy képes lenne az ASW megváltoztatni a framerate-et... Azt írják, hogy asw használata esetében kétszer fogja ugyanazt a képet megjeleníteni de azzal nem változik a framerate-ed tehát az attól még ugyan úgy 45 fps nem pedig 90 ahogy te írod... Utoljára szerkesztette: MasterMason, 2018.10.18. 13:04:19
Eleinte Isten bizony a segítési szándék motivált... gondoltam megindoklom, hogy miért nem lát különbséget a 45 és a 90 FPS között, de most már érzem, hogy rosszul döntöttem! :D Mondjuk szórakoztató volt, de a jóból is megárt a sok... :D
Nem tudom, hogy sírjak vagy röhögjek-e... ilyen magabiztosan ennyi hülyeséget összehordani még soha senkit nem láttam! :D Nem az a baj, hogy valamihez nem értesz, hanem az, hogy még a szándék sincs meg benned arra, hogy utánanézz annak amiről beszélsz... még akkor sem, amikor ott a hivatalos leírás arról, hogy miképpen működik az ASW. Te most nem velem vitázol, hanem az Oculus-s mérnökökkel...
Ezen a szinten nekem tényleg nincs több tennivalóm, szóval most már tényleg utoljára azt javaslom, hogy csinálj egy tesztet magadnak. Az egyik tesztben kapcsold be az ASW-t de korlátozd 45 FPS-re, a másik esetben kapcsold ki az ASW-t és úgy "korlátozd" a képkockákat 45 FPS-re. A látvány talán meggyőz arról, hogy butaságokat beszélsz.
Azért köszi ezt a pár kellemes percet... élmény volt! ;)
Legalább egy picit olvass már utána, hogy mi a különbség a képfrissítés = refresh rate és az FPS = frame rate között. A kettő nem ugyanaz. Tehát hogy te is értsd, attól, hogy az ASW kétszer jeleníti meg ugyanazt a kockát az nem jelenti azt, hogy attól változna a framerate, az akkor is 45 fps marad ha a fene fenét eszik meg akkor is, ha fejtetőre állsz... Utoljára szerkesztette: MasterMason, 2018.10.18. 12:39:22
Legalább olvasd el amire válaszolsz. Ott van értelmesen leírva mi az az ASW. Értem én, hogy nem érted, de legalább csinálj úgy mintha a szándék meglenne benned arra, hogy felfogd.
Sóhaj... mély sóhaj. Egyébként te beszélsz magyarul? Csak azért kérdem, mert láthatóan problémád van az írott szöveg értelmezésével. Na most, ha nem anyanyelved a magyar akkor megpróbálom másképpen elmagyarázni... szóval?
Persze hogyne, bocs de te kevered a szezont a fazonnal ugyanis teljesen más a framerate meg a képfrissítés. A képfrissítés az akkor is 90 lesz ha 10 fps-ed van, de az nem jelenti azt, hogy az akkor 90 fps az attól még ugyan 45 fps... KB ez olyan mintha azt mondanád, hogy a géped ugyan csak 30 fps-t bír de mivel a megjelenítő monitorod 144-hz-es ezért 144 fps-ed van. Utoljára szerkesztette: MasterMason, 2018.10.18. 12:28:36
Te beszélsz zöldségeket de olyan szinten, hogy még arról sincs fogalmad, hogy egy filmet is maximum az ipari szabvány által meghatározott frameraten nézhetsz csak... Márpedig tökéletesek a nagy felbontású filmek is VR-ban a 24 fps ellenére...
Azért nem látsz különbséget, mert az nem 45 FPS hanem 90, de ugye már ezt is elmagyaráztam... Asynchronous Spacewarp
Ne érts félre, nem vitázom veled, kizárólag azért reagálok ezekre, hogy ne a zöldség üljön be mások buksijába. Pontosabban legyen alternatíva a zöldséggel szemben, aztán mindenki eldönti, hogy mihez kezd a kapott információkkal. Utoljára szerkesztette: Solt, 2018.10.18. 12:11:42
Kipróbáltam és nem lehet különbséget látni aki között, hogy 45 fps-t látsz vagy 90-et az oculussal. És érdekes módon a 24 fps a filmeknél vagyis előre renderelt képkockák esetén elég még a VR-ban is... Persze nyilván minél több annál jobb ez nem lehet vita kérdése, de filmek esetében gyakorlatilag akkor sem láthatnál többet 24 fps-nél ha működne az SLI és 8 darab 2080TI-t tennél egy gépbe...
Persze, hogy nem értem a probléma lényegét, te most kitaláltad hogy a standard ipari szabvány az szar... Meg darabosak és szellemképesek a millió dolláros filmek is. Nem, ha keresztbe áthalad valami nagy sebességgel akkor a motion blur-el nagyszerűen érzékelni a hatalmas sebességet bármiféle szellemkép és vagy akadás nélkül... Szóval tényleg hagyjuk mert csak egy értelmetlen parttalan vita lenne belőle.
Attól, hogy nem érted a probléma lényegét, az még létezik. Keress olyan jeleneteket a filmekben ahol a fix háttér előtt keresztben gyorsan elhalad valami. Olyan mozgás, amit a két korábbi linken is mutattam.
Részemről a téma lezárva mert ahogy látom sokkal előrébb ezúttal sem leszünk.
Igen hogyne, a Jet Lee meg a Bruce Lee filmek is tök darabosak voltak a marha lassú akciójelenetekkel... Amúgy megsúgom nem csak a mozifilmek de a tv-k sem tudnak többet 25 v 30 fps-nél (PAL-NTSC)...
De hamarosan kiderül mert az új 2080TI sem fog tudni 1080p felbontásnál 60 fps-n-él többet csak 40-50-et ha be lesz kapcsolva a real-time raytracing... Utoljára szerkesztette: MasterMason, 2018.10.18. 10:57:30
És a legtöbb (összes) film esetében darabos is a kép amikor a nézőponthoz viszonyítva gyors mozgást próbálnak megjeleníteni. Ott van az a szellemkép, csak nem mindenhol... jellemzően akkor látni, ha a te nézőpontodhoz képest valami gyorsan mozog.
Az SLI / CF megoldásoknak szoftveres akadálya van. Egyszerűen két GPU esetén túl nagy a késleltetés ami VR alatt nagyon zavaró. Talán majd Vulkan / DX12 alatt jó lesz a multi-GPU.
"de hogy szimulátorozáshoz és komoly játékhoz szvsz már a 60 is kevés." Ez kb olyan mint a monitorokon a 16 milliárd színárnyalat, az emberi szem nem is képes érzékelni mindet...
Konzolokon ps pro-n is sok játék csak 30 fps-el fut... És több mint 500 milliót adtak el belőle... Ami a filmeket és vagy az avatart illeti, nem, nem voltak szaggatottak az akciójelenetek, még oculuson sem szaggat SBS 3D-vel... Hogy a filmgyártásnak mit kellett volna azt meg hagyjuk, dupla framerate dupla számítási teljesítményt vagy időt jelentene ami a költségeket szépen megdobná, szóval nem mindegy hogy dupla annyi ideig számoltatják a jeleneteket vagy dupla akkora számítási teljesítmény kell... Utoljára szerkesztette: MasterMason, 2018.10.18. 10:37:14
Megfelelo kevert mennyiseg utan nekem a 25 fps is smoooooth ! :)
Áruljátok már el, hogy a pi***ba sikerült nektek GTX 1060-nal stabil 60 FPS értéket elérni, élvezhető minőség mellett?! Vagy ennyire zabálná a program a CPU-t, hogy egy i5 már kevés neki?
Öcsém, nem hiszem el, hogy 2018-ban még mindig ott tartunk, hogy valaki azzal jön, az emberi szem 24-től folyamatosnak látja a mozgást. Hát megsúgom, jah, a mozgást látjuk, de hogy szimulátorozáshoz és komoly játékhoz szvsz már a 60 is kevés. Ez pedig nem valami szubjektív dolog, a több FPS jobb. Folyamatosabb a kép, és bizony hamarabb látod azt ami történik, méghozzá részletesebben.
Oldalakon keresztül lehetne erről értekezni, de teli van a youtube ezt igazoló, összehasonlító videókkal...
Plusz filmeknél sem hiába és véletlen próbálkozott be Peter Jackson a 48 képkockás rögzítéssel... Moziban láttam az Avatar első részét, Cameron filmjét, és bár a film Camerontól szinte csalódást okozott, a látványra nem lehetett panasz IMAX-ban, de az tény, hogy brutálisan érződött rajta, hogy az akciójelenetek szaggatottak voltak, mondjuk ki, hogy kifejezetten zavaróan hatottak 3D-ben...
A filmgyártásnak már rég át kellett volna állnia magasabb képkockaszámra. A folyamatosabb képmegjelenítés mindig jobb, még netezni (!) is jobb egy 144 Hz-es monitoron...
Én ACC-nél valszeg meg sem próbálkozom a VR-ral. Az Oculus pedig már "elérhető ársávban" van, és a hardverem is megvan hozzá (i5 8600k & GTX 1070Ti), de az ACC-nek lehet ez a GPU is kevés lesz...
iRacinghez mondjuk majd lehet beszerzem, bár jobban örülnék egy nagyobb felbontású Oculus Rift-nek... Így lehet majd csak a második körben csatlakozom...
A legtöbb filmnél is 24 fps-t használnak még ma is, bár nyilván azok előre renderelt képkockák. Néz meg egy nagy felbontású SBS filmet oculussal, tökéletes... Amúgy nem volt szellemképes ASW-vel sem, de őszinte leszek nálam minden fut 90-el szal ilyen gondom nincs... Persze ahogy növeli az ember az SS-t úgy bármely játékkal megfektethető akár még a legjobb vas is. De ezeknél a 8k-s pimax féle dolgokra majd egyértelműen az SLI lesz idővel a megoldás, a kérdés az, hogy most miért nincs?...
ITT és ITT meg tudod nézni, hogy mennyire folyamatos az a 24-25 FPS. Lassú mozgásnál még elmegy, de gyors mozgásnál még a 60 is kevés annak aki már egyszer próbált 144Hz-s monitoron játszani. Nem véletlen, hogy az Oculus és a Vive a 90Hz-t választotta és nem a 60-t.
Apropó 45 vs 90 FPS... azért nem látsz a kettő közt különbséget, mert az ASW duplázza a képkockákat, vagyis 45 FPS esetén is 90 képkockát látsz, csak nem 90 különbözőt, hanem 45-t duplázva. Ezért szellemképes a látott kép ha az ASW aktív. (45 FPS) Utoljára szerkesztette: Solt, 2018.10.17. 21:28:02
A pimax8k-val kacsingatok már egy ideje, ha sikerül nekik a felskálázást megoldani akkor igazából a vasakkal sem lenne gond, ha meg tovább lép a technológia és végre SLI-t is támogatni fogják a VR játékok, akkor egy új szintre fog emelkedni ez a dolog... Persze ahogy látom elég lassan őrölnek ebben a malomban, szal ez még egy pár év sajna. Egyébként nincs gondom oculussal, szeretem meg jó is bár a nagyobb 200-as látószög meg a nagyobb felbontás nyilván mindig csábítgatja az embert.
Off: Egyből Pimax lett, de előtte próbáltam Oculust is (igaz nem tartósteszttel, de volt rajtam). Pimax felbontásban sokkal jobbat mutat, alig látható a screen door effektus, viszont van egy nagy hátránya: ghost-ol nagyon (állítólag szoftveres probléma, a shutter működését nem igazán találták még el, de most minden erőforrást a Pimax5k/Pimax8k-ra tolnak, ígéret van rá, ha az sínen lesz, ezt is javítják. Régebbi verzióknál kevésbé volt meg a jelenség, ebből valószínűsíthető, hogy vmi sw bug) Hátrány még hogy LCD panel van benne, emiatt a fényerő meg a színek kicsit gyengébbek, mint a most menő HMD-knél, de ár/értékben szerintem bármelyikkel versenyben lehet. Én anno 360 dolcsiért jutottam hozzá, azért az elég barátságos ár egy ilyen tudású HMD-ért. Saját fülese meglepően jó minőségű és kényelmes, hangzásában sincs semmi kivetnivaló, majdnem úgy szól, mint az egyébként használt Creative Tactic fejhallgatóm. Nincs 6DoF / szobaskála, alaphelyzetben csak seggenülős dolgokhoz jó. Kiegekkel - akár az Oculus cuccaival is ez pótolható. 60Hz-es kijelzők 60fps full folyamatos, én sem láttam különbséget hogy 90 az Oculussal/Viveval vagy 60 a Pimaxxal. Látószög sokkal jobb, mint az Oculussal, nincs az a "most kukkerba nézek" érzés, sokkal szélesebbet látsz. Nagy bónusz még, hogy konkrétan kényelmesen befér alá a szemüvegem.
Összességében azért én az Oculust nem cserélném le rá, inkább várnék még 1-2 évet, aztán vagy az 5k-ra vagy a 8k-ra váltanék. És persze hardvert is fejlesztenék, mert a dolgok jelenlegi állása és a tesztelők szerint a mostani vasak eléggé gyengécskék ahhoz a felbontáshoz. :) Utoljára szerkesztette: ToMy_, 2018.10.17. 20:12:50
Na de mégis, nehogy már akkora cucc legyen nekik egy egeret bekonfigolni... És akkor egy kis off is legyen, nekem oculus van elég régóta, de gondolkodtam a pimax-on, neked volt előtte vive vagy oculus, vagy egyből pimax-al indítottál? Csak azért kérdem, hogy van e összehasonlítási alap a többihez képest. Amúgy véleményem szerint 90 fps is egy hülyeség, 24 fps-től már folyamatosnak látja a szem, persze vr-nál az azért kevés volna, de kipróbáltam és nem vettem észre érzékelhető változást a 45 és a 90 fps között.
Egyszer elindítod nemVRben, bekonfigolod, utána elfelejtheted. Nekem DFGT van, azon meg kifejezetten jó, hogy indítás után nem kell az egérért tapogatózni, mindent tudok a kormányon lévő gombokkal/DPaddal csinálni.
Amúgy meg szerintem valamit nagyon megreszeltek a VR részen, rápróbáltam az új patch után, hogy miújság, és állam leesett, annyira sima és jó lett minden. i7-6700, G1-1060 6G, Pimax4K a konfig, és high-epic beállításokon tartja stabilan a 60fps-t (Pimax4k ennyit tud) Ami viszont nekem iszonyat zavaró és fura, hogy a helpscreen-t és a HUD-ot a bal szemre rakja csak ki, és 'agyban' kerül rá a képre. Ez feature, másnál is így van, vagy én b@sztam el valamit?
Végre, volna egy kis időm játszani, mondom nekiveselkedek VR-ban a játéknak, de hát ez még viccnek is rossz, nem működik az egér, külön állítgassak be mindenféle faszságot egy külön kontrolleren, hogy egyáltalán a menüben lehessen lépkedni.
Ez egy katasztrófa ebben a formában, szó szerint egy vicc kategória az egész.
"Fixed HUD not updating electronics values after car setup "
Ez pont a Ti problémátok. Ezek szerint csak a kiírás volt rossz, és javították. Utoljára szerkesztette: Joex22, 2018.10.16. 13:01:48
0.2.1 Changelog - Enabled basic keyboard controls for UI (up, down, left, right, enter, back, pgup, pgdown) - VR: Fixed wrong camera scaling that made 6DOF appear to not work correctly - Added possibility to look left/right on current car and during replay (not only for the player car) - Added possibility to centre view in VR by holding look left or right or back (or cycle left or right in the UI) keys for 2 seconds - Fixed HUD not updating electronics values after car setup - Fixed filter on Car Selection page - Fixed pitstop casually affecting the wrong car - Fixed gamepad vibrating when paused - Different loading mode for some sound assets - Fixed ambient sounds not paused during slow motion / FFWD in replay - Better timing for start/stop music - Events poliphony optimisation - Tweaked sound distance attenuation for some events - Fast Rolling start is now default in every Realism preset - Fixed slow AI in very wet condition due to wrong detection of puddles - Flames and Sparks are now not rendered in internal cameras in the focused car to avoid unwanted flashes - Fixed offset values not refreshing when the camera is changed while in View Settings page - Tweaked mandatory pitstop request timing - Added minimum pit window length (5 mins) - Fixed possible crashes after 30 minutes
Nálam most azt csinálja, hogy nem tölti be a kiválasztott setupot. Rányomok az agresszív setupra, vagy betöltök egy sajátot és mikor becuppanok az autóba a TC meg az ABS nem azokat az értékeket mutatja amiket beállítottam. Most gőzöm sincs, hogy csak az elektronika rész bugos vagy más is, mert esős beállításnál beteszi az esőgumit.
Grafika sokkal jobb mint az rF2-é. Fizika meg AC szintű. A Forza Motorsporttal összehasonlítani meghülyeség, mert 2 különböző kategória. Pálya meg olyan dolog, hogy kinek mi tetszik. Én például szeretem Misanot, jó kis pálya.
Akkor tényleg megvárom a kész játékot....csak azért hogy meglegyen felesleges.....,igaz akkor feljebb megy az ára de rá fél-egy évére tuti hogy kb ennyiért is be lehet szerezni.
A csúszka helyzete. :DDD Nem minden működik még, amihez csúszka van. Valamit írtak a mentésekről is, de ott is hiányos a dolog. Ahelyett, hogy használnák az AC-ban bevált dolgokat, most elkezdték felfedezni a spanyol viaszt. A menü borzalom. Azt most nem számítom, hogy a nagy része nem is működik. Sajnos ez egy Nagyon Korai Hozzáférésű játék... VEA.
Továbbá ez már ízlés dolga de a Misano pálya egy borzalom, inkább teszt vagy rutin pályára emlékeztet, mint versenypályára. Moto GP-re biztosan jobb. Fizika meg kábé a Forza Motorsport szint, egyelőre. Épp mostanában próbáltam ki a demóját. Nagy különbség nincs és az FFB se sokkal jobb, mint abban. A grafika meg kábé rF2 szint. Van min dolgozni még.
Így van ebben ha leveszed a grafot eltünik az esőfűggöny? Multi FPS-ben nem tünik már el a fű meg a bokor régota:) Utoljára szerkesztette: __Jacek__, 2018.10.11. 19:09:18
Én is kipróbáltam ilyesmi beállításokkal... hányat. Az a baj, hogy ok, hogy leveszed a grafot, de amikor már rosszabbul néz ki (sokkal!!!), mint a sima AC, ahol ráadásul 90-100 fps van, akkor minek vegyed meg? "Sajnos" ez (már?) az a sim, ahol 1070-1080-tól fölfelé kell gondolkozni. De van egy nagyobb értelmetlenség is. Multi, esős verseny. Mindenki szenved, hogy nem lát, én meg leveszem a grafot, és simán látok. Nem zavarnak az árnyékok, a sűrű esőcseppek, stb. Hasonlóan a katonás játékokban, amikor leveszed a növényzet sűrűségét. Farok reszelésre jó ez az egész, de amikor majd multiba a tizedekért küzdenek az emberek, akkor be lesz vetve az összes ilyen "apró" okosság. Innentől viszont minek a több száz ezer forintos kártya? Na mindegy, ez csak egy megközelítés, de szerintem egyelőre elég kapufa ez az egész, enginestől, mindenestől. Utoljára szerkesztette: GeriDoc, 2018.10.11. 17:39:09
Valszeg fejlesztgetett rajta, most tobb dolgot kaphat kozvetlenul a felfuggesztesbol es gumikbol, de az ilyen mindig maceras. Egytipusu DD vagy profi Fanatec kormanyhoz beallitva (amit o allit) biztos tuti (vagy jo, jobb stb.). De onnantol, hogy kozvetlenebb dolgokbol szamol, mas kormanyoknal erosebb elteresek lehetnek (FFB erosseg, kozvetlenseg, erzekenyseg stb.). Majd fokozatosan piszkalja vagy tesz be hozza csuszkakat;)
Rekord a svéd használ piacon a múlt héten átszámolva 77-ért rakott fel valaki 1070-et:) Tegnap meg egy boltban bányász rx580 8gb volt 57e-ért!!!!!! 3 hónap a gari de új nem bányászott semmit a Giga ad 3 hónapot rá. Addig vaciláltam míg ma felvitték 74e-re :D
Az altcoinok az elmúlt pár hónapban, bezúgtak, használt kártyát már nagyon olcsón is kilehet fogni (garanciásat). Multkor láttam 1070Ti-t 105ért, Rx580 8GB 65körül. Azért ezekkel már bőven lehet játszani :D