Attol fugg, mit nevezunk szimnek;) Ha azt, hogy mennyi mindent probal szimulalni, kisebb-nagyobb sikerrel(:P), akkor az ACC valszeg messze lesz technikailag a CARS2-tol (meg iR-tol). Az hogy anomaliak vannak es/vagy nem tetszik, az mas kerdes:D
Azert a pcars2-t ne emlitsuk mar szimnek, Need For Speed szinten van..:D Meg az AC-t se mondanam annak viszont hangulatra tenyleg a legjobb, es vannak is multin allandoan talalni fullos szervert, minden este nyomom vele, viszont az hogy padlogazon egy gt2es ferrarit nem tudsz szinte megporgetni vicc :) De a feelingbe osszessegeben ottvan, remelem az ACC is hasonlo lesz :D
A full HUD-on van (a gaz/fek visszahlezes alatt) FFB visszajelzes is. Nezd meg hogyan mozog. Ha sose eri el a max -ot (vagy a voroset ami elvileg clipping) es/vagy nagyon alul van, akkor gaz. Vedd erosebbre a progiban es a minimumot is. Aalaphelyzetben eleg kaki az FFB, csak ide-oda mozog, semmi jelzes, kozepen lotyog. Nalam, ha jol emlekszem, 130/20 (max FFB / min FFB). De talan lehetne meg erosebb is. De a linearitasa is valszeg komolyabb kormanyokhoz van belove. Tuti reszl rajta, malklitva lesz vagy lesz hozza valami allitas a menuben.
Majd meglátjuk milyen lesz de én már bevárom vr-t, mint mondtam is gyakorlatilag már képtelen vagyok monitoron játszani, annyira megszoktam, hogy arra fordítom a fejem amerre akarom, meg hogy bent ülök az autóban... Amúgy nem gondolom, hogy káosz lenne CARS2 szerintem az egyik legjobb autos szim. Persze remélem, hogy legalább ennyire jó lesz ez is, és akkor két nagyon jó szimulátorom lesz. Sima AC-t egyébként egyrészt VR szar minősége miatt kukáztam anno, no meg az egyéb hiányosságok miatt pl esős meg éjszakai futamok teljes hiánya stbstb. Most ebben elvileg minden lesz, és remélem a legjobbakat.
De ebben is Kunos a legjobb. Ugy tud EA-t eladni, hogy vegig siekres marad, nem csalodnak vagy unjak meg az emberek, foglalkozik vele, befejezi(!), es kozben hallgat a "tanacsokra" is. De csak annyira, hogy ne legyen kaosz a programbol (lasd. CARS/CARS2). Sose fog annyit tudni, mint egy iR vagy CARS2 (foleg realroad), de nem is kell. Az macera, bonyolult, ugy sem folglalkozik vele a nep, azzal csak a munka, anomalia es bug van. Legyen egyszeru de nagyszeru.
Ahogy lent irodott, "szorakoztato" lett:) Kunos megtalalja azt a kompromisszumot hogy szim legyen, de megis hangulatos, elvezetes stb. A gazelveteles keresztbeallas es megcsuszas; az orrtolas; az FFB-n inkabb a kasztnit, mintsem a gumit erezni: olyan AC-s. De ha megszokja az ember, akkor elvezetes.
Az FFB-t valszeg komolyabb (fanatec vagy DD) kormanyokra optimalizaltak, mert elegge fel kell huzni (~130/20?!), hogy reszletes legyen es erezheto (G25). De ezzel nincs gond, haladni kell a korral;)
Abban van, nem ablakos mod eseten kinagyitja teljesen a kepet a monitoron kivulre. Esetleg a driverre gyanakszom, tobb mint egy eves, most frissul, majd kiderul.
Mutatja is csak nem replayben. Most mentem egy 30 perces versenyt, marhára tetszik a cucc. Első indításnál ugye újdonság varázsa, kurva jó hang, de fasza ez az autó, aztán ahogy mentem pár kört, kezdett nem tetszeni. Tolta az orrát, kanyar bemenetnél kidbta a seggét, mittomén, mit csinált. Most hogy beletoltam már pár órát azt kell mondjam kurva jó lett. Az első sikán után kilökött az AI, mondom na ez megint az agyatlan AI cucc. Aztán replayben látom, hogy én húztam rá, nem hagytam neki helyet, kiforgatott mint az ámerikás zsaruk a menekülő rosszfiút :) Próbáltam én is ezt az 1L benyás űridőt, de félúton kifogyott a benya, pedig nincs beállítva üzemanyag használat. Egyébként rohadjon meg az sg motor, másodszor kell beírnom a hszt-t, mert az első eltűnt az éterben :)
formula1996: próbáld meg teljes ablakos nézetben Utoljára szerkesztette: macleody, 2018.09.22. 18:25:58
Másnak csinál olyat hogy tálcára dobás után, nem akar visszajönni, ha meg visszajön, akkor zölden vibrál a kép? :D Utoljára szerkesztette: formula1996, 2018.09.22. 18:10:32
Az marha jó... De mondjuk én inkább a modernebb megoldásokat szeretem, és mondjuk ha már úgy is van motec egy autóban, akkor akár mutathatná a köridőt, a szektor időket és minden mást is...
5400Ft-ért énis bezsebeltem, kód jött rögtön, steam el is fogadta, már települ.
Nincs a videón, de az idősávon látni. 0:12-2:04 1:52-es kör. Én most 1:55,7-et tudok, de alattam csúszik, mászik az autó. Nem ilyen stabil mint a videón.
ÖÖÖ, és azt hol lehet látni, hogy tényleg 1:52.677, mert a kilométer óra megy ellenben sehol nem írja az aktuális köridőt mindenhol nullát mutat neki... Utoljára szerkesztette: MasterMason, 2018.09.22. 17:04:32
Az csak az első másfél óra utáni benyomás volt. :D Azóta már kipróbáltam az esőt, vihart, miegymást... Összehasonlítást is csináltam más játékok GT3-asaival. És azt kell mondjam eddig ez a legszórakoztatóbb az összes közül, azt nem tudom, hogy legvalóságosabb-e, de feelingben nagyon ott van. Azt külön kiemelném, hogy amikor a kelleténél nagyobb gázzal akarok elindulni és elkezd dadogni az autó eleje, na ennél kilóra megvett engem. Az összes többi játékban eddig kidobott oldalra, minden beavatkozási lehetőség nélkül. És ezenkívül is van jónéhány olyan apróság, ami külön plusz pont a készítőknek. Most már nagyon várom a dinamikusan változó időjárási körülményeket és real roadot vagy ahogy ők majd elnevezik. :)))
Nem vágom sisak nézetben miért nincs virtuális tükör. Vagy legalább hátra lehetne nézni, hamár a konfigban be van rá állítva egy gomb.
Nekem tetszene de kb nulla minőségű ffb van nálam ,szóval majd ha jobb lesz akkor próbálgatom ...
Mentem most egy 10 perces versenyt hevy rain-ben, nagyon állat. Replayben viszont tv-kamerában párszor mocskosul leesik az fps.
igen, a legdurvább esőben egy gázelvét már kellett a döngetős Advan-ban de úgy egyébként élvezhető az esőben óvatoskodás, viszont a vihar az külön kategória..ott mindig para, bármikor felszalad az autó. Nem tudom mik lesznek még, de az az érzet tetszik hogy néha elpörög a vízen a kerék...mármint nem kigyorson, hanem tartott,vagy enyhe gázadásnál...amikor már megvan a tapadás és szépen gyorsul, aztán mintha megcsúszna a kuplung, elpörög a kerék, az teljesen f@sza,..nem szeretem ezt a pályát, nem szeretem ezt az autót, de viharban ez a Lambo' csak szimplán egy autó, nem egy ilyen GT szupercsilivili Utoljára szerkesztette: b-type, 2018.09.21. 21:05:20
TC nélkül még szárazon is kihívás konstans köröket hozni, nemhogy esőben. :D Kíváncsiságból mentem egyet a sima AC-vel is ezzel a kombóval és azt kell, hogy mondjam, hogy ez egy nagyon összetett fizikának tűnik. Sertex: másfél-két óra után én sem voltam elhalva tőle, fokozatosan változott meg a véleményem. Ezzel az esővel, pályagumizódással meg gumi hőmérséklettel már ilyen korai állapotban is meg vagyok elégedve. Kövi updatben csiszolnak a ffb-n is...na jó lesz ez. :D
Ja, viharban sima egyenesben is felúszik a gumi. Kíváncsi vagyok a dinamikus időjárásra, lesz-e felszáradó ív. A promó videókban szinte már száraz pályán voltak tócsák, meglátjuk tényleg ilyen lesz-e. Bár én keréknyomot nem láttam a vizes úton.
Nagyon komoly az eső.. még durva esőben is elvagyok TC offon, de viharban már durván f@sza. Nekem nagyon bejön.
Panker Gergő az, lead 3D vehicle artist. De szinte nincs is olyan játék és vagy film, legyen az amerikai vagy bármilyen, amelyen ne dolgozna magyar emberke is.
"For everyone else: thanks to also some of the users' constructive reporting here, we have found issues in the damper implementation and we are currently working on it, as well as enabling some options in the next build to reduce the possibility of negative compromises. I'd like to ask for your patience until our next release and also thank you for your active participation"
A dev aki irta: https://www.assettocorsa.net/forum/index.php?members/pankykapus.5570/ Location: hungary
Az eddigi legjobb VR játék (nem racing) talán te is tudod de UE4 motorral müxik, a robo recall. Igaz, hogy epic games csinálta, és ők nagyon ott vannak nagyon tapasztaltak már, de máig az a csúcs ami a vr optimalizált játékokat illeti... Én már megvettem ezt is, és gépemen 4k-ban full grafikával fut. Bár azt is hozzá kell tenni, hogy ez nem mérvadó, mert nekem nagyon komoly munkaállomásaim vannak amik nem játékra vannak de azért megeszik az összes játékot reggelire, nálam akár egyszerre futhatna három játék is/gép full grafon... Utoljára szerkesztette: MasterMason, 2018.09.20. 19:38:56
Ahhoz képest, hogy első ez a first stage nem rossz ez szerintem, AC-nál már most jobb bár annál amúgy is minden jobb. :P Nyilván biztos sokat fog még fejlődni. Kukázni én sem fogom miatta az eddig játékaimat... De minél több jó autós játék van annál jobb nekünk. Kíváncsi leszek majd a GTR3-ra is, elvileg az is UE4 motorral jön majd valamikor bár egyelőre elég kevés infó van róla, pláne ahhoz képest, hogy idén kellett volna megjelennie... Szóval az a minimum, hogy csúszni fog, pedig jó lenne az is mert az meg a FIA Endurance Championship-et dolgozná fel.
Na, beletoltam másfél órát... és nem volt katarzis. Tudom, majd fél év múlva lesz értékelhető állapotban, de azt lehet már most is érezni, hogy ez lájtosabb valami lesz, mint az AC. Végül is jó ötlet volt egy GT3 szériát csinálni, mert népszerű, sokan ismerik és úgymond csak bepattanunk és már lehet is vezetni, sőt aránylag könnyű is vezetni ezeket az autókat. Persze ahhoz, hogy a legjobb időket kihozzuk ezekből az autókból, már itt is fel kell kötni a gatyát, de ez minden játékban így van. Ezért is gondoltam, hogy nem kellene megvenni EA állapotban, mert mire kész lesz, addigra nálam már biztos alábbhagy az érdeklődés. Más progikban is a GT3-at untam meg először. Itt meg nincs is más alternatíva. Tehát egyelőre nem kukázom az eddigi kedvenceket.
Na lőttem gyorsban egy kormányt ma tesztelek:DDD
Ebben is van ráció, mert amíg az AC inkább a vezetésről szólt, random autókkal, random pályákon, addig itt a verseny a főszereplő. Utoljára szerkesztette: sertrex, 2018.09.20. 09:27:03
Mivel ennek játéknak a neve is asseto corsa, így hát ez az AC2... Csak azaz alcíme, hogy verseny. Ugye az olasz competizione azt jelenti magyarul, hogy verseny. Tehát ACC=AC2.
AC2 mappa azért van, mert ez már AC2-nek indult, de menetközben átmentek ACC-be. Gondolom hamarosan át lesz nevezve az a mappa is. A 2019-es Blancpain is még hátra van, amit értelemszerűen még nem lehet elkezdeni, mert nem tudni ki és mi fog szerepelni, majd akkor. Majd 2019 után jöhetnek még az SRO égisze alá tartozó, más szériák, úgy mint a Porsche Cup és a Lambo Tropheo. Az AC2 meg majd megint egy vegyes tartalmú cucc lesz, mint az AC. Persze az is kérdés lesz, hogy majd beletolhatják-e az ACC-ben használt tartalmakat. A licensz dönti el.
Ha már júzer error: én most tudtam meg, hogy van hotlap event amin fel van gumizódva a pálya és van benne leaderboard.:D Így mindjárt tudtam futni 56-os időket. :D Na mondjuk az 52-es idők elég lehetetlenek
Vagy így lesz végül ebből AC2, mert hát ugye máris tudjuk, hogy több lesz ez mint a Blancpain GT hivatalos licencelt játéka mint ahogyan a játék teljes címe sugallja (The Official Blancpain GT Series Game) hiszen több versenysorozat is helyet kap majd. Lehet ez az új koncepció és a megkülönböztetés végett változtattak nevet. Persze ez csak spekuláció részemről de a játék AC2 mappája és annak fájljai is ezt feltételezést erősíti.
Meg valami track pack dlc formájában sem ártana. 1 pack 10 pálya+alternatív nyomvonalak.Csak ne Nordschleife legyen. Utoljára szerkesztette: haflac, 2018.09.19. 12:36:14
Porsche 911 GT3 Cup and Lamborghini Huracan Super Trofeo confirmed to be featured in ACC Implementation of other SRO series in ACC will be investigated after the release of the 2019 Blancpain GT Series content Dedicated servers and matchmaking will be available in multiplayer mode interesting highlight feature for the replay
Lehet, de azt nem tudjuk, hogy a fejlesztőnek pontosan milyen megállapodása van a terjesztőkkel. Ha kizárólagos a Steam, akkor nyilván az összes többi lopás. Ha nem, akkor nem tudjuk... De ezt ne kezdjük (folytassuk) itt, ez maradjon "szak-topic"! ;)
Nem! Ilyen nincs! Aki a Steam árak alatt árul, az mind tolvaj és meglopja a Kunost, a többit nem, csak a Kunost. De persze így rögtön más, mert ezek nem kulcsot adnak, hanem bundle-t.
0.1.2 - fixed T13 track competence problems with automatic gears - Hotstint is starting at the Hotlap position, fixes timing and exploits - Hotstint will now allow the last lap to be completed - fixed Hotstint timing issue - fixed stability control option and corresponding over-corrections - using stability control laptimes will add a laptime penalty in the online leaderboards - small adjustments to nurburgring track limits - minor tweaks for audio voices usage
Huhh, akkor jó. Legalább itt nem lesz piff-puff :D
a sok telemetria , meg setup csinálgatás helyett inkább gyakorolni kéne és a kilóméterekkel jönni fog a javulás is... letöltesz egy wr setupot és ha nem fekszik letöltesz egy másik gyorsat...ha már az se fekszik akkor valószínűleg az az autó nem neked való és nem a setupokkal van a baj:)
Nah, akkor nyújtsa már fel a kezét akinek működnek a pótrefik, sisak nézetben van virtuális tükre és szintén sisak nézetben tud jobbra-balra nézni.
Én is előkapartam a régi LG monitoromat második monitornak és ha úgy hozza kedvem akár egész nap gyártom különböző autókhoz, különböző pályákon a setupot. Időnként az is van olyan szórakoztató, mint egy public szerver. Utoljára szerkesztette: sertrex, 2018.09.17. 13:49:08
Ezt csinálhatod magadnak is , telemetria azért nem olyan bonyolult és minden szimhez van, kiteheted egy másik monitorra és vagy akár tabletre is, amúgy is érdemes használni mert sok hasznos információt ad... Utoljára szerkesztette: MasterMason, 2018.09.17. 13:07:19