Sziasztok! Egy kérdésem lenne hozzátok.Meg van a játék de ugyan azon a konfiguráción amin Uhd és high graf mellet a PC2 80-90 fps fut,ez a program közepes felbontáson játszhatatlanul akadozik.Ráadásul a kép olyan és az elsimítás mintha baltával faragták volna, borzasztóan néz ki.Gondolom nem ez a normális kinézete a játéknak csak én nem állítottam be valamit rendesen!?(i3 4170,12 gb 1800 MHz RAM,ssd,evga gtx 1060,win 10)Esetleg ha valakinek lenne ötlete evvel kapcsolatban azt szívesen venném! Köszi.
Majdnem mindegyikben probléma van az AI-val és egyéb mással is. De itt azt kezdtem el mondani, hogy amíg a többi címnél megjelennek az önjelölt "HC szimesek" és bőszen elkezdik ecsetelni, hogy adott cím miért is szar, addig itt marha nagy a hallgatás. Ennyi. De persze az se igaz, hogy az ACC-ben nincsenek olyan anomáliák, hogy az AI féktávon szinte megáll, majd az egyenesben fénysebességen megy el mellettem. Vagy az esős dolgok, amit macleody is említett. Itt hozzátenném, hogy ha csak online-ra lenne kihegyezve a játék, akkor is a béka segge alatt lenne az élvezeti faktor, mert a publik kb. az NFS szint. Ligázni meg nem mindenki akar vagy tud. De persze lehetne itt még ragozni. Most kb. 50 órám van már az ACC-ben és a vezetési élményen kívül Kunosnak megint nem sikerült valami nagyot alkotnia. És hát ha vezetési élményre vágyom, akkor beülök az autómba, elmegyek és csapatok egyet. Játékot meg azért veszek, hogy játsszak vele. Ezzel meg nem igazán lehet, mert öt perc után inkább felidegesít. Utoljára szerkesztette: sertrex, 2019.10.28. 07:20:07
Senki sem említette, csak egy olyan valaki “más játékozik” akinek évekig az volt még a logója is. Egyébként én vagyok a hülye, hogy próbáltam kommunikálni veled, ne haragudj, többet nem fordul elő.
Brands Hatch szabadedzés, 5 perc után elkezdett esni. Mikor már tiszta víz volt a pálya, bementem esőgumiért, 1:35-öt mentem. Az AI szart az esőre, csapatta tovább száraz gumival, 1:33-as köröket ment. Kb. fél óra elteltével már szakadt az eső, de a nyomorultja csak nem cserélt kereket, az ideje romlott ugyan, 1:39 körül mentek. Szóval Kunos bekaphatja. Nem is értem minek van a játékban AI, csampinyoncsipsz, meg karrier. Miért nem mondja azt, hogy emberek, ez egy online játék, ne szinglizzetek. Félreértés ne essék, nem akarom fikázni a cuccot, mert amúgy szeretem, kurva jó benne "vezetni", de eléggé rontja az élményfaktort, ha mondjuk csak verőfényes napsütésben csapatom az AI ellen.
Milyen másik játékban volt felemlegetve az AI? Mert általában én olyan pörgésekre emlékszem, pl. az rF2 AI-nál is, hogy úgy sem használja senki offline.
Szerintem, te próbálod elvinni más irányba a dolgot. Először is senki se említette a PC2-őt. Rajtad kívül. Majdnem minden autós topikban eljátszották jó páran az említett dolgokat. Másodszor hogy jön ide az, hogy szerinted melyiknek van jobb vezetési élménye? Tök irreveláns, hogy ebben a témában neked mi a véleményed. Nem hiszem, hogy ezt bármiféle szakvéleménynek lehetne/kellene tekinteni. Tehát tök lényegtelen... főleg a felvetett témát illetően. Sőt! Ettől még az ACC se lesz jobb. Sőt! A véleményem se változik. De persze, nem generálok én se vitát. Utoljára szerkesztette: sertrex, 2019.10.27. 22:36:55
Szerintem elviszed magad... nyilván a PC2-re gondolsz, de minden piszkálás vagy szándékos vitagenerálás nélkül mondom, hogy számomra össze sem lehet hasonlítani a két játékot, vezetési élményben az ACC egyszerűen köröket ver rá, de ha az AI-t nézem, az is jobb. Itt nincs olyan, hogy az egyik íven sínen mennek, aztán a következő kanyarban meg a nyakukba esem mert akkorát fékeznek feleslegesen. Sírba tett a PC2 ezzel.. Itt meg a 100/100-s AI abszolút hihetően autózik, köröket lehet fél méterre a seggében autózni konfliktusok nélkül...
Természetesen vannak hibák, nem is kevés, de a vezetési és versenyélmény amit ad még így is, az pont arra jó, hogy amint van egy kis időm játszani, az első ami az autós játékok közül beugrik, az ACC.
Engem például olyan dolgok zavarnak, hogy egy hivatalos játék nem kínálja fel a hivatalos versenysorozat szabályrendszerét. Nekem kell megnézni, hogy mennyi idő szokott lenni szabadedzés, az időmérő, stb. Lennie kéne egy official beállításnak, ami automatikusan belövi ezeket a dolgokat a többi szabállyal együtt.
Én se, de egyéb hülyeségekkel igen. Persze együtt lehet élni ezekkel a dolgokkal, de azért tényleg túl nagy a csend az ACC körül. Nem nagyon látni pozitív kirohanásokat se. A szokásos kritikák is elmaradnak. Pedig fel lehetne hozni az AI hülyeségeit is, vagy éppen a dinamikusnak mondott dolgok hiányát vagy helytelen működését. Tele van olyan hibákkal, ami ha másik címnél lenne, akkor az már rég szét lenne cincálva. Az jutott eszembe erről az egészről, hogy Kunosról csak jót... vagy semmit.
Emlékszem, másik játéknál, ilyen vagy hasonló hiba miatt már szétszedték a topikot. Itt meg nagy a hallgatás. Talán most kiderült, hogy mégse egyszerű egy ilyen kaliberű játékot összehozni és Kunosék se istenek ebben a kategóriában. Úgy, hogy csak egy autótípusra korlátozódik és csak töredék mennyisségű pálya van benne, más játékhoz képest. Az AI-nak csak egy szabályrendszer szerint kellene működnie. És a dinamikus dolgok is csak félig meddig dinamikusak vagy csak még nem az igaziak.
A mesterséges unintelligencia. Szabad edzés, elöl ment egy - gondolom sérült - lambo, ezek a hülyék meg beálltak mögé és így mentek körbe, amíg ki nem löktem a pályáról a nyomorultat.
Tegnap mondom megyek egy multit publicon, hát kifagyott a cucc. Ma elindult, időmérő normálisan lement.
Futamnál már a rajt előtt laghegyek, vicc. Eztán volt pár kör rendben, aztán volt, hogy beragadtak a kicsúszások, ütközések miatti porfelhők, az utolsó kör nem az utolsó volt, hanem megint kiírta, hogy a versenyben vezető most kezdő az utolsó körét, de ezt már egyszer ugye megtette...
Paródia.
Az események, kihívások megjelelenítése egy rakás fos, mindig van négy feladat, aztán kész, ha már amúgy sem jár érte semmi, mi a francnak kell a korábbiakat törölni, pláne ha offline volt? Járna értük acsi, vagy valami.
Kunos nem gondoltam volna, de az AC után erősen visszalépett, az AC-t sokkal játékosbarátabbnak tartom, ebből sokkal többet ki kellett és lehetett volna hozni.
Nem mondom, offline jó körözgetni, az AI is javult, stb, de nem véletlen halott ez a fórum sem. Gondolom azért nem engedik el, mert hát azért nem akarnak nagy arcvesztést, és ugye be is ígértek ezt-azt...
Az a baj, hogy jövőre vagy azután már nagyon kellene ütnie az AC2-nek, hogy igazán népszerű legyen, addig is fejlődik az rF2, a Raceroom, és bizony értem én, hogy nem szimek, de én el tudok szórakozni majd valszeg az új FM-el, pCars3-al, vagy GT résszel is, és akkor az iRacingről nem is beszéltem... (Jah, plusz ugye idén Automobilista...)
Assetto Corsa Competizione version update 1.1 is out now on Steam and it delivers the 2019 Blancpain GT Series season’s vehicles, teams and the Zandvoort Circuit to all present and future ACC players, for free. The update includes 6 new car models such as the Audi R8 LMS EVO, Lamborghini Huracán GT3 EVO, AMR V8 Vantage GT3, Honda NSX GT3 EVO, Porsche 991 II GT3 R, McLaren 720S GT3 (as a BONUS content). Zandvoort Circuit is now featured in ACC as a 2019 restyled version of the bonus content originally provided with Assetto Corsa, together with an updated version of the tarmac for Spa Francorchamps, Barcelona and Silverstone and because on those tracks a tarmac rework has been done in real life during 2019, the game selects the racetrack version depending on the selected season.
New Features: Not just new content, but also major features are coming with this 1.1 update. KUNOS Simulazioni has developed a custom modification to Unreal Engine 4, allowing for a dedicated triple monitor setups support that will allow independent settings on the 3 screens as in ACC’s predecessor. Further than this, Pit Stop Animations have been implemented and show full scene pit crew operations on the car such as refueling and tyre replacement. A new showroom is available in the vehicle selection page, allowing for zoom and rotation of the cars. Finally, a large amount of UI upgrades and performance optimizations are coming, together with a long list of physics updates. Complete changelog available on our forums and on Steam.
There isn’t a better time to #beACC, visit https://www.assettocorsa.net/competizione/ to buy the game NOW.
McLaren Shadow: KUNOS Simulazioni is proud to announce a further collaboration with McLaren Racing that will bring McLaren Shadow esports project also to Assetto Corsa Competizione’s players all around the globe. McLaren Shadow is the ultimate esports tournament that allows some talented and lucky sim racers to access a final round in Woking, McLaren Technology Center, that will promote the top player as an F1 simulator driver, professionally involved with this top leader manufacturer. The new update prepares ACC for hosting one of McLaren Shadow online qualifiers, that will open on Oct. 27th and close on Nov. 7th. This event grants the addition of the McLaren 720S GT3 as a permanent gift within the game content from KUNOS Simulazioni, in partnership with McLaren Racing, and the possibility to top the event leaderboard and be selected for the finals, that will be held at McLaren Technology Center, Woking, United Kingdom. More info about McLaren Shadow here: https://www.mclaren.com/racing/2019/mclaren-shadow-project/
_________________ Changelog v1.1.0
GENERAL: - Added Audi R8 LMS Evo. - Added Lamborghini Huracán GT3 Evo. - Added Honda NSX GT3 Evo. - Added Aston Martin AMR V8 Vantage GT3. - Added Porsche 911 GT3 R (991.2). - Added McLaren 720S GT3 bonus content as part of the McLaren Shadow Project. NOTE: the car has its BoP set based on the 2019 season tests and is playable with the rest of the content. - Added Zandvoort Circuit. - Added 2019 Blancpain GT Championship entries. - First implementation of triple screen rendering. NOTE: supports application with Surround mode on and off. Triple rendering properties can be adjusted in the View Settings ingame. - Reduced FMod CPU occupation over time (mainly with external cameras and chasecam). - Performance optimizations in cloudy, rainy and night conditions. - Barcelona 2019 surface grip (slightly slower). - Silverstone 2019 surface grip adjustments (around 2 seconds slower). - Paul Ricard 2019 surface grip (around 1 second faster). - Spa 2019 surface grip (small difference). - Brake pressure added to shared memory. - Fixed car model name in shared memory - FuelEstimatedLaps added in shared memory. - TrackStatus added to shared memory. NOTE: shared memory/API documentation is updated, please see the relevant topic on the support forum.
GAMEPLAY: - Added 2019 Championship season. - Added possibility to play with more AI opponents on tracks with large pitlanes (notably Spa). NOTE: grid sizes still depend on the available pit slots for each track and the Cup type selected. E.g.: Sprint Cup fields are still limited in size to their real-life counterpart. - Fixed a bug when only the first session of a weekend had correct track wetness. - Championship weekends now include 2 practice sessions. - Fixed 3H race driver stint strategy bug. - Fixed strategy bug for mandatory pit with irregular driver crew. - Fixed automatic driver cycle in endurance races. - Various fixes for replay tyre radius/wheel speed (smoke particles and disc glow were not visible in certain situations). - Fixed valid mandatory pitstop if tyreset is not changed. - Forced auto save replay after an MP race when the car is stopped. - Fixed pit strategy selector update issues in the car setup page. - Driver skills updated based on 2019 results and added skills for new drivers. - Fixed old replay HUD shortcut overriding the new FFWD and slow motion system. - Potential fix for SP replay autosave on quit game. - Fixed autosave replay during the limbo page. - Autosave replay shows a message before the saving itself. - Potential fix for Custom Race limbo page crash. - Pitstops are now enabled in Free Practice and Qualifying sessions.
UI/HUD: - UI car selection no longer jumps around when selecting different game modes. NOTE: if there's an unavailable entry when changing game modes, a new selection is made to match the previous selection as close as possible. - Default single player selections and settings revised. - All-new track selection screen. - Added pit animation toggle in General settings. - Interactive showroom in car selection screen: zoom, pan, rotate, remember last position. - Initial implementation of gamepad/keyboard control of showroom camera: default controls for gamepad: right thumbstick view control, triggers zoom default controls for keyboard: comma/period/a/z, left/right/up/down hide UI: scroll button. - Warning popup when selecting more than 29 opponents. NOTE: playing with a high number of AI cars requires significant computing power and is not recommended/supported on low and mid-range configurations. - Default showroom angle changed to spotter guide view in the car selection screen. - Increased PP gamma for car preview images to match showroom brightness. - Fixed Special Event season and car selection overwriting single-player page selection history. - Added FPS cap to the menu screens to limit GPU load. - Added option in Video Settings to enable/disable the UI FPS cap. - Messages for manual and automatic replay saving. - Added option to disable the flashing pit markers when pit animations are enabled for added immersion. - FFB frequency option exposed in the Controls settings. - Triple screen mode added to Video Options. - Triple screen parameters added to View Settings. - Added gaining/losing time split messages. - Standings and realtime widgets (HUD, broadcast, pit page) now have a "mandatory pitstop(s) left" indicator for each car. - Timetable laps are now accessible for the current and previous sessions, both in SP and MP. - Distance, Height and Pitch parameters can now be set at 0.5 intervals in View Settings. - Adjustable HUD boundaries exposed in HUD Options. GENERAL NOTE: due to the significant restructuring of the user interface, it is recommended to delete your docs/ACC/Config/menuSettings.json file after installing the latest update.
GRAPHICS: - All-new pitstop animation. - Disabled advanced sharpen filter in TV/F7/Heli cameras. - Sharpness set to 0 and sharpen filter disabled if antialiasing type is set to FXAA. - Revised wiper animation system - particularly to fix the abrupt jump when the player stopped the wiper while any vibration or g-force movement was active. - Added Car LOD setting to Video options. NOTE: higher value - delayed LOD switch, lower value - more aggressive LOD switch. 70% equals the old default. - Fixed nameplate bloom at night. - Brake pressure/temperature added to car displays.
PHYSICS: - Brand new aerodynamic slipstream simulation. Vortices created by leading car affect airflow that influences both leading and following car in drag and downforce. Leading car will experience slightly lower drag and downforce, and the following car will experience less dynamic pressure that results in lower drag and lower downforce. Results are affected by conformity of diffuser and rear wing angle. - Circuits have now different surface grip and tyre degradation for different seasons (2018 - 2019) - Improvements on OOW (out of world) scenarios and AI collision box activation upon impact and tyre deflation. NOTE: potential performance gain with high number of AI cars. - Bentley 2019 homologation. - Ferrari 2019 improvements. More wheel rates available for front and rear. NOTE: you'll need to add 4-5 clicks at the front wheel rates of your old setups to have the same results - Improvements in BoP and balance of Nissan GTR 2018, BMW M6. - Fixed Audi R8 Monza and Paul Ricard wet presets lacking wet tyres. - Tyre graining and blistering fine tuning. - Brake temperature influence on tyres fine tuning. - Improvements in FFB forces calculation. - Sand traps FFB enhancement. - Kerbs FFB enhancement. - Fixes in setup strategy page. - Fixes in setup automatic functionality in issues occurring from very stiff dampers and bumpstop gaps. - Improved collisions to the ground. - Fixed automatic gearbox not shifting in 1st with pit limiter. - Fixed Mercedes-AMG occasionally starting session with broken suspension.
AUDIO: - Added performance sector audio message compared to the personal best in qualifying sessions. - Enabled audio messages about time gain/loss. - Positional hit audio for track objects. - Hit sound for destructible objects. - Hit sound for small objects. - Updated all tracks with hit sounds for track objects. - Added starting comms to audio options. - Fixed backfire audio. - Added another car spotter filter (should be more quiet during continuous two-wide).
MULTIPLAYER/RATINGS: - Adjusted the TR Rating to scale to 33 track medals. - Added pitstop rules for non-public MP servers: mandatory pitstop count, pit window, max stint times, minimum driving time for swap situations. - Fixed issue in Racecraft Rating on MP servers. - Added (general) options to turn off Ratings and/or Statistic tracking in Singleplayer. - Fix for remote cars collision object left on the track and causing crashes in MP. - Potential fix for car sparks in replay and bottoming audio effect. - Updated car selection in MP, now allows all entries of all seasons ("Free-for-all" mode). - Added 2019 cars & tracks to backend, rating and statistics. - Added 2019 tracks to server definitions. Using "nurburgring" as track will run in the BoP and track settings for 2018, "nurburgring_2019" will use the 2019 BoP and track data context. - Drive button is now disabled until the last 30 seconds before session start, and a countdown progress bar is displayed. - Driver Statistics can now be viewed in "Combined", "Singleplayer", "Multiplayer" modes. - Increased stability to driver swap situations.
már csak gép kell hozzá...
Azert idegesito lehetett, minden kanyarban raesni, aztan meg latni, ahogy elhuz:)
hogy miért vagy lassú, azt nem tudom, de próbálj meg beállításon módosítani
a kevés livery mert azért van, mert ha megnézed a kocsik listáját, fel van írva, hogy melyik rajtszám megy sprint eventen, melyik vesz részt endrance-on és melyik pl 24h-son... azok választhatóak, amik az adott versenytipuson futottak
Nem tudok menni úgy egy versenyt egy Porschéval ,hogy időmérőn qualifikáljam magam... Spint race weekend-en miért csak 9 autótipus választható? Quick race-ben meg 19?
Ezzel az SA rendszerrel kezdhetnének valamit, az 1.10 elég szarul számol. Mióta kijött csak csökken (70-röl 54-re ) és mindig úgy,hogy belém jönnek hátulról, oldalról, véletlen vagy direkt : Sok idióta gyökér, komolyan mondom életkorhoz kötném a használatát a szimnek
Kár, hogy ez az új gumifizika már nem kerül bele az AC-ba.
v1.0.9 patch is out! Restart steam client and enjoy! changelog:
- ForceFeedbackIntervalSteps now defaults to the highest frequency rate (0) when generated. NOTE: if you already have the value in your controls.json, delete the line or the entire .json for the line to regenerate with the correct value or change the value manually to 0. - Wheel controller is now polled at 333Hz. - AI "take space" behaviour is now less aggressive, requests less distance from the car in front, reacts less abruptly and guarantees higher minimum speed. - Fixed incorrect driver stint times in Championship Endurance races. - Potential fix to startup crash due to failed screen detection.
Lazan mehet max-ra (ha birja a gep). Korabban az AC-ban azert vettek lejebb, mert belassult tole. A rF2 400Hz (10 eve), de mehet 1000-ig, az AMS is 720Hz.
"Exposed forceFeedbackIntervalSteps in the controls.json in documents/Assetto Corsa Competizione/Config to increase Force Feedback frequency (0= 333Hz 1=222Hz 2=111Hz, default is 2). NOTE: high-end wheels will benefit from using a higher frequency, but older wheels should keep setting "2" for compatibility." Nekem ilyen nincs, T300 high-endnek mondható?
Introducing The Intercontinental GT Pack, coming soon to Assetto Corsa Competizione!
A few years ago, SRO Motorsports Group introduced the Intercontinental GT Challenge, the first ever global GT3 Series, aimed to represent the highest achievement in long-distance GT racing. Its calendar includes some of the most iconic tracks in the world.
The Intercontinental GT Pack, to be fully dedicated to the Intercontinental GT Challenge, will feature new tracks such as Suzuka, Mount Panorama, Laguna Seca and Kyalami, with the South African circuit reproduced for the first time ever in a racing simulation using laserscan technology, just like all other tracks in the pack, in order to guarantee the ultimate accuracy.
More news about release date, features and media content will be available later this year. KUNOS also confirms that the team is working hard to release the 2019 GT Championship update, featuring 6 new cars and Zandvoort circuit, as a free update to the base game within Fall 2019.
The release date and pricing of the Intercontinental GT Pack DLC will be announced later on.
Assetto Corsa Competizione v1.0.8 is out on Steam!
Stay tuned, more news coming today at 3PM CEST - #beACC
v1.0.8 Changelog ____________
GENERAL: - Fixed “Skip Intro Sequence” setting not working. - Added driverStintTimeLeft and driverStintTotalTimeLeft to sharedMemory. - Added rainTyres flag to shared memory and digital displays. - Fixed sessions in shared memory, added session index. - Fixed current lap time in shared memory, added deltaLapTime and estimatedLapTime. - Fixed bug with fuelUsed value in shared memory. - Fixed tripDistance in shared memory. NOTE: more documentation on shared memory data is available in the following link: https://www.assettocorsa.net/forum/index.php?threads/acc-shared-memory-documentation.59965/ - Replay version is changed. - Fixed MOTEC venue name bug. - Exposed forceFeedbackIntervalSteps in the controls.json in documents/Assetto Corsa Competizione/Config to increase Force Feedback frequency (0= 333Hz 1=222Hz 2=111Hz, default is 2). NOTE: high-end wheels will benefit from using a higher frequency, but older wheels should keep setting "2" for compatibility.
GAMEPLAY: - AI now observes blue flags vs. player and other AI cars. - Fixed inconsistent and wrong Career preset values (notably extra long Qualifying sessions in Endurance races when playing in "Long" mode). - Practice sessions are now globally limited to 60 minutes. - Added pitlane open/closed logic to stop the AI from entering the pits in the first lap in mixed weather conditions. NOTE: the pitlane now opens when the leader completes the 1st lap. If the player pits before the pitlane is open, there will be no pit crew ready. - Championship code structure reviewed. NOTE: polesitters are going to take 1 point. - Possible fix for AI late pit-exit limiter deactivation at Monza. - Added cutting warnings in Savegame. - Added session fuel consumption to Savegame. - Fixed superfluous RaceComm messages when loading a Savegame. - Fixed AI running faster for a few minutes after loading a Savegame. NOTE: these fixes will require new game saves to function correctly. Loading older saves will still lack the correct data. - Fixed various crashes that could occur when exiting the replay. - Added automatic driver swap in the MFD when pitting. NOTE: in Sprint races, the MFD will automatically jump to the next driver when entering the pits, and driver swap will be blanked out outside of the pit window. - Fixed a bug with ghost car after returning to pit. - Fixed Helicam remaining enabled on session change. - Fixed Silverstone full formation lap bug with AI. - Reduced yellow flag relative speed threshold. - Fix for a bug with the Ferrari after a garage teleport, where the car would continue a lap down due to a respawn glitch. - Fixed fuel time calculation for pitstops based on how much fuel the car already has - previously the refuel time in free refuel mode depended on refuel amount, regardless of how much fuel the car already had. - Fixed pitlane entry message for AI (and better pitlane entry for Barcelona). - Fixed wrong assists applied when returning from special modes, such as Career. - Increased session overtime in Career events from 2 mins to 3 mins. - Fixed different professionalism bonus texts in the Career. - Completely reworked Custom Championship architecture. - Fixed Custom Championship entry generation. - Fixed qualifying rule based on number of races in Custom Race Weekend mode. - AI flash lights when lapping. - New system for safer car location state. - AI now slow down to get space in qualifying. - AI now uses current delta time to aid in the decision to abort a qualify lap to take space. - Fixed potential crashes during reverse replay. - Updated and fixed pit triggers for all tracks. - Fixed possible wrong states on consecutive replays of restarted sessions. - Fixed yellow flag warning during podium sequence. - Fix for Savegame gamemode that was saving a different value after a different game load.
AUDIO: - Fixed potential crash with audio comms disabled. - Tweaked audio behavior for external sound fading (to fix inconsistent audio in F3/F7 cameras). - Fixed gear compressor timing for the Porsche 991II GT3 Cup. - Added basic car spotter - Added new audio warnings for flags - Added new audio messages for stint ending and stint over
VR/TRACKING: - Fix for the reset view (Ctrl+Space) not working with menus and HUD layers when using the HTC Vive (Steam VR plugin). - Enabled trackIR in freecam (F7) and chasecam (F1) views. - Fixed inverted axis in TrackIR.
UI/HUD: - Fixed showroom being zoomed on triple-screen resolutions. NOTE: the new FOV is applied after a game restart. - Added Stats page to the Driver profile UI. - Added the possibility to enable the spotter in the Audio options. - Fixed tyre set selector issues in the pitstop strategy section of the Setup/MFD. - Game Mode helper texts revised in the UI. - Stabilized realtime leaderboard in the starting phase of the race. - MFD: certain elements now allow continuous increase/decrease on button down (fuel, tyre pressures, brake bias). - Fixed a condition when the MFD weather forecast wouldn't update. - MFD: driver selector is now locked in pit window modes once the player has completed the mandatory stop. - Fixed leaderboard race number on points table page. - Added nationality on leaderboard page / points table. - Fixed selectors on leaderboard page. - Added personal best laptimes to loading screens and Singleplayer Circuit Info. - Fixed and tweaked multiple Custom Race Weekend and Custom Championship options in the UI. - Added driver stint rule message on the pitstop MFD page. - Fixed fuel test slider inconsistencies. - Updated Rating Profile Help texts. - Removed replay button visibility without recorded time. - Added penalty indicator to HUD standings and realtime track position widget (also affects pitmenu standings and broadcast HUD). - Numerous text description and navigation-related corrections all across the UI. - More obvious indication on the HUD when the driver stint goes into overtime.
GRAPHICS: - More effective advanced sharpen filter in video settings. - Fixed polystyrene distance markers inverted in Brands Hatch. - Fixed various visual bugs on the Hungaroring and Brands Hatch. - Fixed graphical LOD issue on the Porsche Cup. - Various graphical updates on the Audi R8 LMS. - Added driverStintTimeLeft and driverStintTotalTimeLeft pages to the Racelogic display. - Racelogic pages rearranged (laptime, delta, stint driven, stint time left, total driving time left). Default key to cycle is ALT+D. - Tweaked RPM lights layout for the Bentley Continental GT3 2018. - Fixed a bug with ligth cones when opponents visibility was used (focused car had front lights off after changing car with Shift+Arrows). - More consistent placeholder values on dash displays.
PHYSICS: - Wet asphalt water film depth now influences aerodynamics. NOTE: you might need to raise your ride height up to 4-5mm to regain the same splitter and diffuser balance and performance on a wet track. - General UI setup and MFD tyre pressure logic refactoring. No more automagic for ambient pressures. Whatever the ambient temperature, the slicks are now preheated at 70°C and you can input the pressure you want for that preheated temperature. Preset setups are already adjusted. Old saved setups will start with very low pressures and you generally need to add 4 to 5 psi extra. Simply put a tyre pressure you desire, usually 2psi less than the hot pressure you want, and go. - Minimum tyre pressures now at 20.3psi, as per Pirelli document request. Pay attention as the pressure can get lower than that when the tyres get cold without blankets while waiting at the grid start and can easily deflate on kerbs. - Fixed MFD pitstops screen tyre pressures. - All cars updated preset setups with new tyre pressures. - Improved flat tyres grip, you should now be able to return to pits with a flat tyre. - Fixed high fuel consumption under pit limiter. - Fixed engine consumption in idle. - Tyre blankets for slick tyres now at 70°C. - Optimum tyre pressure tweaks. - Fixed ignition on by default with manual engine start in certain cars. - Fixed motion data stopping in the middle of the cooldown lap. - Fixed incorrect AI tyre pressures after a pitstop. - Honda NSX GT3 fuel consumption tweaks. - Mclaren 650S GT3 improved TC logic. - Fixes in Lexus RC F GT3 fast damper preset setup. - New aggressive Barcelona preset setup for Audi R8 LMS, Mercedes-AMG GT3, Lamborghini Huracán GT3, Bentley Continental GT3 2018, Porsche 991 GT3-R, Ferrari 488 GT3.
MULTIPLAYER & RATINGS: - Increased the minimum pre-race time to 80s for public MP, decreased to min 5s for private MP. - Small improvement to the MP formation lap, preventing the ability to outrun the leader with good timing. - Servers won't spam "late" warnings for event resets. - Fixed ghostcar (disconnected car) during MP replay. - RC Rating was rewritten and now works again both in SP and MP. - RC will start at 0 while the old Elo value is still remembered. - Numerous SA Rating improvements. Most changes raise the requirements to gain Trust, so global SA ratings are expected to drop a few points. - Fixed a bug where lifting on straights would generate Trust. - SA and RC will change at a slower rate for low AI strength (< 90%), while the balance between Trust and OBWP is untouched. - Fixed FP2 and Q2 not displayed in server list. - Enabled collision bag for both MP and SP. SA penalties should only be applied to cars that are "root" contacts, no OBWPs for being caught in a mass accident. - Fixed replay auto save in MP when the weekend changes. - Server passwords are now stored. - Increased low-latency (LAN servers) ping accuracy, possibly removing jittering. The effects will also improve regular Multiplayer netcode prediction, but won't be as significant. - Added DT, 5s, 15s penalties as admin commands. - The driver swap info widget is now more compact. - Numerous fixes to driver swaps situations. - Team names are now visible in MP. - Netcode preparation for new pitstop rules, preview instructions will be added in the forum. - Server weather configuration now has more weight on the cloud level, configuring high cloud levels drastically improve the chances of rain (when dynamic weather is used). - Server weather configuration now uses rain level as a chance for a completely rainy weekend (when dynamic weather is used). Server admins can use both weatherRandomness and rain level to achieve different types of random rain experience. - Enabled the collection of new driver statistics. - Possible fix for MFD crash in MP when changing pit strategy after a driver swap.
Indul Magyarország első Assetto Corsa Competizione bajnoksága!
Útjára indítjuk az első Assetto Corsa Competizione GT bajnokságot. A kőkemény szimulátor a V1.0 ellenére még fejlesztés alatt áll. Jelenlegi állapotában még vannak hiányosságok, de a legfontosabbak a fizika, a vezetési élmény és a változó időjárás, már késznek tekinthetők és ezen a terén ismét kiemelkedő munkát végeztek Kunosék. Nem készült még olyan szimuláció, ahol nagyobb élmény lenne terelgetni ezeket a vasakat, a változó időjárás pedig felteszi a pontot az i-re. Aki szeretné kipróbálni magát valamelyik GT kormánya mögött, egy valódi bajnokságban, változó körülmények közt, valódi ellenfelekkel, annak most itt a lehetőség.
A bajnokság célja hogy az ACC rajongókat összegyúrja egy színvonalas és kulturált mezőnybe. Akik ellen izgalmas és színvonalas futamokon küzdhettek meg a bajnoki pontokért és a csapat bajnoki címért. Szeretettel várunk mindenkit.
A bajnokság tervezett indulása 2019.09.22. Vasárnap. A futamok 2 hetente vasárnap kerülnek megrendezésre. A bajnokság során, bármikor lehet csatlakozni és nevezni a futamokra.
A topik gazdájától ha kérhetem berakhatná a poszterünket. Vagy legalább egy normális képet, ne egy trollképet, hátha valakit mégiscsak érdekelne a program.
Szisztok.
A GTR-Masters szervezésében, elindul az első ACC bajnokság. Aki kedvet érez a részvételre, a lenti linkeken talál információt. Részletek a bajnokságról: Link Részletek az első futamról: Link Kezdőket is szívesen látunk, amennyiben tudnak kulturáltan közlekedni a pályán. Utoljára szerkesztette: szurkefarkas, 2019.09.13. 12:28:11
na, hát nem volt egy nagy próba így 12óra meló után, 5 kör, a végéről csináltam egy mozit ahogy eldobtam de végig nagyon jó érzés kicsit félős-kicsit f@sza szal pont oké. ebben a körben már nagyon bátor voltam mert ugye 5 kör alatt csak kétszer törtem rommá.., ez már érződik pár kanyaron meg a rázókon, azt eltekert egy pocsolya: Utoljára szerkesztette: b-type, 2019.08.18. 20:49:32
Remélem javában kódolják az AC2-t. Felőlem jöhet erre a motorra is, sőt biztos hogy erre jön, mert most már engem meggyőzött, ugye eleinte kíváncsisággal tekintettem az ACC-re, aztán mostanra már én rendben vagyok. Egy a lényeg, hogy az AC2-ben legyen aszfaltos rally, hegyi felfutó vagy amit akar, és akkor nem fogja tudni olyan ütemben gyártani a DLC-ket amit ne vennék meg :))) Egy jól kitalált karrier-t nem bánnék az ACC-ban, de ha nincs akkor nincs. Azt bánom hogy még esőben nem tudtam kipróbálni az új patch-t, mert az esőgumira kíváncsi vagyok, de melózom. Utoljára szerkesztette: b-type, 2019.08.17. 12:01:17
Jó, jó! Csak azt mondom, hogy ez a szabályrendszerhez tartozik, nem a karrierhez, még ha része a karriernek is. :) Amúgy meg a szabály az szabály. Végül is csak kellene egy külön menü szekció a szabályoknak, amiben előre ki lehet választani, hogy mely szabályokat akarod alkalmazni és melyikeket nem. Csak pont az ilyen játékos dolgok mennek nehezen Kunosnak. Egyszerűen csak szimulátorban tud gondolkodni, de játékot nem igazán tud összerakni. Ha kettőt össze tudná egyeztetni, akkor valószínűleg ők lennének a legjobbak a piacon. De addig csak jönnek a félkész dolgok, amikre egy idő után ráunnak és belekezdenek egy újba. Legalábbis eddig ez volt.
Persze működjön, de ugye inkább mégse, mert akkor hárman kellene hogy játszuk a játékot :D Az eddigi verziban is benne volt a három versenyzős feeling, csaj ugye nyilván egyedül mentél, most viszont váltani kell versenyzőt. Mármint ugye kattintasz egyet a csapatsorban. Az gond lenne ha online nem tolhatnád le versenyzőcserével a 6órás Spa-t, de az hogy most egyedül tolod és kattintasz, vagy egyedül tolod és nem kattintasz.. Annak idején kijátszottam valsó 24órában egy LeMans játékot, na nem most volt mert a CRT előtt ülve egy hétig piros szemmel jártam, de a lényeg ohgy a feeling nagyon átjött, amikor felkapcsolnak a lámpák este és az óriáskerék, és amikor feljön a nap...nem attól volt jó hogy most átkapcsoltam btipus-ról Hayden-re, vagy Biaggi-ra. Egyszerűen nem figyeltem hogy figyeli..és ezért beszptam :)
Nem akarok ünneprontó lenni, de ennek inkább a szabályrendszerhez van köze, mint a karrierhez. Az meg a minimumnak kellene lennie, hogy egy licenszelt versenysorozatban működjön a szabályrendszer. Persze ez azért növeli a karrier játék értékét is de nem ez teszi ki a karriert. Utoljára szerkesztette: sertrex, 2019.08.16. 10:09:59
na, most már 100% a karrier :) nagyon benyeltem a pit hibát, kb. 3 alkalommal töltöttem be a mentést mire leesett hogy miét nem nézem is amit látok mondom miért dobál vissza a pit-be miután letelt a stint, aztán DQ. fejvakarás...aztán mikor látom hogy betöltés után rosszul írja ki a hátralévő körszámot bár a litert korrektül mutatja akkor betudtam bug-nak. Nem kellett volna, csak nem hagyott békén, újra elindítottam és miután kiálltam kereket cserélni a stint ideje után újra visszadobott a pit-be. Na akkor restart (mert az utolsó futamot 3óráról lerövidítették 30percre, így nem probléma), mindent jól csinálok, kiállás előtt mentettem, és pit-ben jó sebességgel mentem manuál pit limiter-rel (ennek mint utólag kiderült nem volt jelentőssége), kiállok, mint eddig, elindulok mint eddig...ÉS akkor nézem hogy invalid a kiállásom, megvolt a üzemanyag, megvolt a kerékcsere, de nme volt versenyzőcsere.. bssszameg mentés betölt, kiállás minden valid minden zöld, karrier 100% :)
na kipróbáltam az új verziót, és tényleg sokkal jobb a tapadás, a Porsche-ra amivel megyek jóval merészebb aero egyensúlyt tudok tenni, mert kontroláltan lehet úsztatni a hátulját fékes kanyarbemeneten, nem csúszik el sután, hanem szépen lehet játszani a tömeggel. Nagyon jó minden szempontból, az autó foghatósága is jobb sokkal, az már a kezdetektől nem tetszett hogy szinte semmi felülkormányzási lehetőség nincs, és a korrigálás is veszett fejsze nyele általában a Porsche-n. Na az most rendben van, most olyan f@sza, nem kell mindent eldobni rögtön. szal jó na.
Az emberre, van stílusa ilyen vagy olyan, de észrevehető. Persze ahogy növekszik a termék összetettsége annál kevésbé érezni, de azért én erre gondolok. Nem egyértelműen távgyógyító a pali, tehát nem valamiféle bálvány, vagy ilyesmi...csak egy pali bogarakkal (fejben) (belül). De én bírom amit csinál, ennyi. :)
Nem mondtam, hogy nem szerethető, csak azt, hogy hamar elunom. Most hogy érted, hogy Kunos? Mint emberre gondolsz vagy a Kunos Simulazioni-ra? Nem mindegy. Mert ha az egész csapat csak ennyit tud kipréselni magából, akkor lehet hogy az új tulaj hamar lecserélgeti az embereket. A név már az 505 Games-é. Ha, mint emberre gondolsz, akkor van remény, mert ő foglalkozhat továbbra is a fizikával, meg ilyenekkel és jöhetnek majd hozzáértő game designerek, akik megtervezik és játékká gyúrják a következő dolgait.
Háát mert Kunos ilyen, jobban érdekli mit tud csinálni. Sztem minden játéka szerethető volt, Nekem a Ferrari demó kivételével mindegyikhez fűződik kötődés, a Jamie Supra-ja, a NetKar indulás, ami gyakorlatilag egy 'point and click' volt eleinte, utána meg az úgy egésszében autók-pályák-online, nagyon jó ..sztem ott valahol vésődtem be, bár igazán az AC e30 Bmw. Az Ac meg úgy mindenestül, ott is van némi karrier, de sztem látta hogy alig használják, nekem sincs kinyomva fullra, van olyan szimes aki aktívan hazsnálja online de hozzá se piszkált a karrier-hez. ..és ez igaz az ACC-re is. Én is megálltam, majd most hogy lehet menteni majd megint nekimegyek az utolsó 3órás versenynek. :)
Nem hiányolt senki több pályát meg autót. Csak azt hiányolom én speciel, ha már ilyen kevés tartalommal kiad egy játékot, akkor legyen benne legalább egy jó karrier. Valami olyasmi tartalommal, hogy a játékos azt érezze, hogy érdemes végigtolnia mert van benne tét. Ez ugyanolyan száraz, üres játék, mint Kunosék korábbi játékai, hadd ne mondjam, hogy unalmas. Jó szimulátor, senki nem vitatja, de az nem elég. Mivel, hogy ez licensz játék így nem azt hiányolom, hogy lehessen mindenféle fantázia tuningokat, meg különböző felniket rárakni, átfesteni, miegymás, hanem például lehessen benne pénzhez jutni és a szabályok adta kereteken belül lehessen fejleszteni az autót. Vagy legyen benne olyan, hogy fel lehessen jutni a top csapatokba. Persze ehhez tudni kéne, hogy a Blancpainban kik a top csapatok. :)) Az én ismereteim elég hiányosak e téren. Mellesleg ha már itt tartunk akkor a több pálya vagy a több féle autó se sátáni gondolat, mert a Blancpainban vannak olyan pilóták, akik indulnak más versenyeken is. Ezeket például be lehetne vinni a kerrierbe meghívásos versenyként. Pl. 24 órás Nordschleife vagy éppen a Le Mans 24, stb... Tehát lehetne benne búnusz pálya a Nord és/vagy Le Mans, stb... és ezekkel együtt lehetne benne bonusz autó is az említett versenyekhez. És ha már a kerrier miatt benne vannak ezek a bónuszok, akkor ezekkel lehetne csapatni online is, szóval csak pluszt adna a játékhoz. Tehát a licensz mellett azért lehetne tartalmat is növelni, de ehhez kellene némi fantázia is a fejlesztők részéről. De az az igazság, hogy a Kunos játékai soha se voltak fantáziadúsak és lassan elhalt az érdeklődés körülöttük, maguk a fejlesztők is elengedték egy idő után, eddig mindet. Utoljára szerkesztette: sertrex, 2019.08.14. 09:53:25
szerintem teljesen vállalható az ACC, azt, amit igér, hozza. Sajnos a hardverkövetelményei túl erősek a gépemhez ahhoz, hogy hotlapozáson kívül mást is csináljak benne érdemben, de ez meg ugye egyéni szoc. problem. Az, hogy nincs benne több pálya, meg több autó, nemááá, nem is igérte... ez a Blancplain sorozat játéka, abban ezekkel mennek.. Én spec mondjuk jobb' szeretek utcai autókkal játszódni, így főleg AC-t játszom, utcai pályákon, de ha épp GT3-azni támad kedvem, akkor az ACC jobban bejön erre, mint a "sima" AC GT3-asai. Geri, szerinted miért nem jó az engine szim. alá, ill. miért mondod azt, hogy az ACC "rossz"/nemajánlott?
Kipróbáltam az új patch-cset és teljesen elégedett vagyok vele. Végre Kunosék kezdenek rájönni, hogy mi az a mechanikai tapadás. :P Tetszik az új gumifizika, bár szerintem egy kicsit túltolták a tapadást. De végre tényleg amolyan autós érzete van a dolognak. Valahogy a PC2 gumifizikája kezd visszaköszönni, de ebben meg jobb a futómű fizika. Na, mindegy. Nincs tökéletes szim. :)) Kezdem sajnálni, hogy ilyen kevesen használják, bár most az új patch-csel lehet emelkedik egy kicsit a játékosok száma.
Az iRacinget mostanában nem próbáltam, viszont minden más említésre méltót igen... ezek közül az ACC adja a legjobb vezetési élményt. Szerintem kötelező darab...
Igazából már mindegy. Megbízható ember ajánlotta, zsákoltam. Most egy fullos AC csomag 18 dollár volt, az ACC kicsit több, de túlélem. Kipróbáltam őket, az AC tetszik, nagyon tetszik. Első próbálkozás volt a T300-al, semmit nem állítottam, és nagyon jó az FFB, fizika. Az ACC -ben kicsit csalódás volt a kb 8 auto. Ráadásul mind ez a GT~2 kategória. Mi ez, valami lemancsa különkiadás ? :) A hangok kúva jók, a grafika is jobb, (bár nem tudom mi előnye van, hogy bámulom Monzán a gyönyörű fákat, az út helyett :) ) Viszont az FFB-n még állítani kéne valamit, mert van olyan effekt amit hallok, de a kormányon nincs jelen, és fordítva is. Gondolom túrni kell a fórumot valami tapasztalatért, vagy tesztelni.
hááát sztem nem kellene átbaxni senkit. Egyfelől próbálja ki az ACC-t, töltse le azt eldönti. Másfelől imádom az AC-t de nem, nem lesz eső... lesznek pöttyök a szélvédőn, azokon a pályákon ahol elérhetővé teszik úgy fog kinézni mintha vízes lenne, és csúszni is fog. Eső nem lesz te is tudod.
Szerintem engedd el. Ez megint egy próbálkozás volt Kunostól, de úgy néz ki, ez az engine nem jó autószimulátor alá. Valszeg ezért nem készült el a GTR3 sem. Megpróbálta, nem jött be. Viszont ajánlom az AC-hoz a SOL-t, és a Content managert. Ezekkel lesz full day-night, eső, fényszóró, minden.
+1 év múlva ez senkit se fog érdekelni, igaz most se nagyon. :D Szerintem Kunosékat se fogja már érdekelni. :P Jönnek az újak, jobbak, szebbek... talán még lőni is lehet bennük. :DD
Igen, O az: nK, nKPro, FVA, AC, ACC. Az nK meg egyedul csinalta, teljesen hobby cucc. Az nKP-nel mar cegkent mukodtek, de lenyegeben egyedul volt. Az AC mar teljesen "nagyceges" project. A fobb dolgokat egyedul irta, de mar voltak programozok es rendes csapat mogotte (es persze sok licenc es egyeb). Aztan eladtak az egesz ceget (Kunos) ugy ahogy van, es azota csinaljak az ACC-t. Ami kifut, azt elkaszaljak;) Az AC-t is elkaszaltak:D Majd lesz AC2.