Köszi srácok! Tudtam hogy rátok lehet számítani, nem is csalódtam :D
Alex, segíts már egy kis történelem leckében. Nézem ezt a játékot, és azt írja Kunos Simulacioneenneinieni Na most ez gondolom az a Kunos aki a Netkart tolta anno. Az nem úgy volt, hogy kb mint LFS, 1-2 emberes garázs projekt? Ott vesztettem el a képet, hogy elkezdte a NetkarPro-t tolni elég erős gázzal, 1.3 volt talán az új. És akkor belekerült jópár pálya, meg verda, és nagyon faxa volt a fizika. Csak aztán nagy csönd lett. Namost ez a Assetto Corsa nekem nem tűnik garázs projektnek. A netkar-t meg elkaszálták?
áá az se jó, nem lehet benne lőni. szerk: meg kellene craft ...és két kőből meg tűzből csinálsz vasat, egy kő egy fa és ott a kalapács, ...vas meg kalapács és kész is a váltómű. zsír lenne. ...ja, meg ha lehetne benne lőni.
Nekem nagyon hiányzik a kerrierből a hóban, szögesgumival, 30 fokos melegben zajló futam ! :)
Vagy elofizetni egy sport csatornara es auto versenyeket nezni: tok jo a grafikaja; komplett a karrier, eredetiek a festesek es a pilotak, profi az animacio, es dinamikus a napszak es az idojaras:DDDD
Az ac-s tapasztalatom után ezért nem vettem meg EA-ban, majd látva a félkész állapotot, az 1.0 sem sarkallt megvásárlásra... sajnos (vagy szerencsére) ez is sok "supportot" kap még, így megjelenés+1 év múlva reményeim szerint egy "tökéletes" karriernek eshetek neki.
Én azt nem értem, multi minek bele? Ott az iracing, ha valaki mások ellen akar menni... ezzel úgyse játszik szinte senki.
Sőt! Bőven elég lett volna, ha egy konfig fájlban átírod a kocsit, pályát, indítod az exe-t, ami kivágja a kocsit a pályára és mehetsz körbe-körbe, egy textfájlba meg beírja a köridőket, amit utána notepadban megnézel 'azt csókolom.... csomó játékban sokkal szebb a körítés, a menü, így ebben az is felesleges.
Sőőőőőőőt! Van egy csomó autósjáték... tovább megyek: videojáték.... azt nem értem kunos miért nem inkább kukoricát termeszt és hagyja a francba az egészet ;)
(remélem nem sértettelek meg, a szándékom csak egy kis viccelődés volt. teljesen értem a szempontjaidat, de másoknak nagyon mások a szempontjai.... ahogy lac coo is írja, szimes világban a karrier is ritkaság, hátmég a jó karrier....) Utoljára szerkesztette: arty, 2019.08.11. 14:20:31
Üdv Mindenkinek!Esetleg van infó arról hogy készűl Magyarítás a játékhoz?
Zárjuk is fórumot szerintem.
Általában itt minden beszélgetés a semmiről folyik, mivel gyakorlati haszna nincs. De attól még az emberek szeretik megosztani a nézeteiket. Persze ebben az is benne van, hogyha mások a beszélgetnek, az semmi, csak az a fontos amit én mondok.
talán 20 éve mentem billel, kontrollernek meg ott a kormány. ..játék kínálta segítségeket meg nem használok, mert az nincs,... mások azt mondják látnak ilyen opciókat a menüben, szóval lehet hogy ott van, ....de aztatat én nem látom :D Szal nem tudom, nyáron nem hazsnálom a szimeket rendszeresen, mert egyfelől ha úgy megyek ahogy szeretek akkor biztos hogy izzadok, másfelől meg mindig van valami más, kivéve hétvégén mert akkor a motorsportok miatt általában úgy is gépnél vagyok... de ugye akkor meg azért nem szimezek komolyan.
Zseniális ahogy mindenki a saját elvárásait globálisan kivetíti az emberiségre aztán értetlenkedik rajta, hogy XY fejlesztő miért nem követi ezt, hiszen mindenki ezt várja el... :) Utoljára szerkesztette: Solt, 2019.08.10. 14:21:25
A hozzászólásom nem arról szólt, hogy milyen párti vagyok. Azt próbáltam (úgy látszik kevés sikerrel) elmondani, ha egy kis csapat megosztja az erőforrásait a játék egyik része sem lesz eléggé letisztult, így az azt a játékrészt használó játékosok (jelen esetben SP vs MP) mindig elégedetlenkedni fognak. Alap dolgok továbbra is hiányoznak a játékból: FCY, safety car, normális törésmodell, klasszikus matchmaking.
Nos ha nincs visszaesés a nyári hónapokban akkor tényleg van baj a világgal. Én ezért nem szimezek, és amikor még ligáztam akkor ezért nem mentünk bajnokit nyáron.
Ez igaz is lehetne, hogy a nyár miatt alacsony az érdeklődés, de akkor a többi hasonló címnél is hasonló visszaeséseknek kellene lenni, de nem ez a tendencia. Ahogy az alábbi összehasonlító grafikon is mutatja, nincs különösebb visszaesés a nyári hónapokban se. Egyedül az F1 2018-nál látható visszaesés de az is azért mert leváltotta az F1 2019.
sztem nyáron nincs épeszű ember aki szimezne, persze lehet hébe-hóba, de nem véletlen hogy 10+ éve nyáron a ligák funrace-t mennek már csak. Az ember vagy nyaral, vagy építkezik, vagy csak strandol...de ha mindenképpen a szobában akar ülni, akkor is szűkíti a kört a légkondi hiánya. ..ha csak magamat nézem az AC-t és az ACC-t is 11 illetve 12 napja használtam utoljára.
Így van! Inkább egyre magasabb az ingerküszöb. :))) Valaha az LFS-t és az nKP-t tartottuk a legjobb szimeknek. Manapság az már kevés. Ki kell tölteni tartalommal is. Ma már nem akkora truváj, hogy valamelyik játéknak mennyire jó a szimulációja. Ezen a téren elég sok cím került egyre közelebb egymáshoz. Ha már licensz, akkor a körítés is fontos és ebben az F1-es játék élenjáró. Ha valaki labdába akar rúgni, akkor hasonlóval kell villantani. Ebben meg igazad van;"a legnepszerubbb sorozat, napszak, idojaras, modern engine, profi tartalom." De napi kb. nyolcszáz játékos nem az sugallja, hogy Kunos belenyúlt volna a tutiba. :) De nem is a minőséggel van bajom, hanem a mennyiséggel és azzal, hogy nem lehet normálisan játékra használni, mert még mindig állandóan belepiszkálnak. Az ilyen típusú játékokat igenis tudni kell befejezni, majd a következő rész jobb lesz. Utoljára szerkesztette: sertrex, 2019.08.10. 11:34:28
Melyik félig meddig is szimben van jobb SP ???? :DDDD
Szerintem nem nyult melle, sot, ismet azt hozta, es megint elsokent, amit mindenki akar: a legnepszerubbb sorozat, napszak, idojaras, modern engine, profi tartalom. Egyszeruen az emberek valtoznak, evrol-evre egyre alacsonyabb az ingerkuszob. Szimes programbol sose lesz olyan, hogy "kesz" es tokeletes. Azzal kell(ene) egyuttelni, azt kell hasznalni, ami van. Ha azt varja valaki, mikor jon el a tuti, akkor sose fog semmit hasznalni:)
Én eleve azt se értem miért tettek bele karrier módot. Meg úgy single playert egyátalán. Offline practice bőven elég. Kis fejlesztő csapat, qrva nagy elvárások, nem lehet mindenki igényeit kielégíteni. AAA autós játékok fényévekkel jobb SP contentet adnak, nem lehet velük versenyezni, aki meg mégis szinglizni akar ACC-vel, javarészt csalódni fog. Lose-lose szituáció.
Arról lehet valamit tudni, hogy mikor fejezik be már végre az ACC fejlesztését? Ha patch-ek jönnének azt megérteném, mert javítják a hibákat. De az már nem igaz, hogy belekezdek a karrierbe és állandóan jön hozzá valami új. Új gumifizika... új fizika... új FFB... új ez meg az... Ezeknek az 1.0 nem azt jelenti, hogy elkészült a játék? Jó lenne ha elengednék végre és inkább csak az esetleges tartalom bővítésre és a maradék hibajavításra koncentrálnának. Fejleszteni ott van az AC2. Az a baj a Kunossal, hogy semmit se fejez be. Egy darabig molyol a progikkal és egyszer csak félbe hagyja. Ez végre úgy indult, hogy lesz egy licenszelt kész játék, de még mindig faragják. Minek? Az AC-hoz képest a kutya se játszik vele. Inkább jelentsék be az AC2-őt és fejlesszék azt. De ha nagyon fejlesztgetni akarnak akkor egy kicsit többet agyalhattak volna a karrieren, mert valljuk meg ez igen vérszegény és ráadásul ezt se lehet végigtolni, mert mindig belepiszkálnak a progiba. Phhh!
Dettó :) Én ~2 és fél éve cseréltem le a kb 10 évig használt DFP-mat egy G29-re, megragadva az akkori JOY napokos akciót, ha jól emlékszem 64e Ft-ért. Nagyon nagy összehasonlítási alapom nincs, főleg a szíjas kormányokkal de én még sohasem éreztem problémásnak a hangját, pedig ugyanúgy mint ahogyan Te is még a DFP-t is használtam 2 gyerek mellett. A TM kormányokról pedig azt olvasom, hogy azoknak pedig a hűtésük hangos, ráadásul ha jót akar magának az ember azt célszerű állandóra állítani amennyiben emlékeim nem csalnak. Érzetre pedig tényleg játéka is válogatja, van olyan játék amelyik elég agresszíven rángatja az FFB-t és van olyan is (pl. rF2) ami akár egy szíjas kormány benyomását is keltheti, pedig még nem is nagyon próbáltam olyat. Kár, hogy nincs, ill. nem tudom, hogy létezik e olyan, mondjuk úgy overly program amivel bele lehetne nyúlni a játék és a driver közötti FFB-be. Nem mondom, hogy amennyiben most állnék kormány vásárlás előtt nem fontolnék meg egy valamilyen szíjas, mondjuk egy T300 beszerzését, természetesen az árat szigorúan szem előtt tartva, de mivel jelenleg a G29 van amit hozzád hasonlóan én is sok év használatra szántam, marad ez :)
Hátha valakit érdekel. Éppen megy a 24 órás Spa. Ezért kár ennyit bajlódni az eső szimulációval. Utoljára szerkesztette: sertrex, 2019.07.28. 10:10:33
Én is fogaskerekesről váltottam szíjjasra, az hangos volt, minden kalibrálása olyan volt mintha a billentyűzettel csapkodnám a monitort. Menet közben is, kb. 7-8 éve adtam el a G25-t, azóta a DFp-t használtam mindenre, és mindennel hangos is volt :D A mostani T300 meg halk. Kicsit furcsa volt mert nagyon régóta fogaskerekes kormányt használok első egy TM Ferrari Challenge, aztán egy Logitech Formula Force, egy Logitech Momo, Logitech G25, Logitech Driving Force Pro. ..és most megint egy TM (300), a kör bezárult :)) De szóval nagyon fura volt, driftre viszont ég és föld. De már megszoktam szal csak eleinte volt fura. De ez halk az tény, a többi meg hangos volt.
Már nem azért, de játéka is válogatja meg beállítás kérdése is.
Egy G29-et az istennek nem bírtam belőni ACC-ben normálisan, mert szar, ami van beállítási lehetőség. Kevés.
Egy Raceroomban ezerszer több értéket állíthatok, úgy ahogy nekem tetszik. Egy iR alapból jó és halk. rF2-ben szintén lehet állítani a "finomságát" a visszajelzéseknek.
ACC-ben ezzel szemben ha alig van FFB, akkor is képes olyat rázni egy két rázókönél, hogy a fogaskerekes G29-et éjjel nem mertem használni.
Szóval jah, egy DFP is simán lehet halk és jó, de ehhez program is kell.
Egy szíjasnál meg mindegy milyet ráz a kormány, mert halk... Utoljára szerkesztette: unrealnoise, 2019.07.27. 19:15:26
Nekem elso generacios G25 van (2006), mukodik, sose volt baja. Vagyis a rukverc (H-Pattern) megadta magat, de az allitolag mindenkinek:) Szerencsere, az ritkan kell versenypalyan:D
hehe, ízlések és kormányok.. én egy régi (~15 éves) DFP-t cseréltem le mostanság egy G29-re... és amellett, hogy ég és föld, tök halk az új. Szóval vagy nekem volt mázlim a G29-el, vagy a DFP-t a fórumozók már csak füldugóval bírnák, vagy - és ezt tartom a legvalószínűbbnek - iszonyat túl van ez a dolog lihegve... És a DFP-vel is simán játszottam két kisgyerek mellett amikor épp időm volt rá, a G29 meg SOKKAL halkabb annál. Viszont, mivel ezt is 10+évre tervezem, nekem szempont volt a tartósság, és tényleg nagyon sok rosszat lehet olvasni a T300-akról, még akkor is, ha a szíjhajtás az "igazi". Tény, hogy ott van a "fogaskerekesség" a G29-ben, tény, hogy van ffb-lyuk középen. Ezekkel eddig is együtt éltem, +1/3-ad árat meg nem ért meg ezek hiánya plusz az extra rizikó - nekem. A gariról meg annyit, hogy volt ismerősöm, aki 3x gariztatta 1 éven belül a telefonját.. mindháromszor szó nélkül ment a dolog, csak mindháromszor 3-5 hétig tartott a gariztatás. Utánajárás, idő, és szumma ~10hét teló nélkül, hát ez nem fun. Szóval ha lehet, én is úgy vagyok vele, hogy inkább nem gariztatni akarok, hanem játszani, ha már úgyis olyan kevés időm van rá ;)
Mikor már nekem is túl hangossá vált (valószínűleg kezdte magát megadni), fogtam és kicseréltem erre. Nagyobb hatásfokkal dolgozik és nagyon halk.
Meg volt beszélve. Odaértem a házhoz.. hát most sajna nem lehet feljönni mert vendégek jöttek, meg a kutya amúgy is harap meg ideges blablabla... de lehozza nekem és ha elviszem, és persze kifizetem, akkor visszavihetem késöbb ha nem tetszik. Ez volt az a pont ahol megköszöntem a "fáradalmakat" és azt mondtam viszontlátás.
Végül nem lett üzlet. Elmentem, de az emberünk nem engedte kipróbálni, én meg nem engedtem magam hülyére venni, nyílván nem veszek meg használtan semmit amit nem tudok előtte kipróbálni, szóval ennyit erről.
Üdv. Van egy clubsport v1 pedálom és az istennek se tudom belőni a féket ACC ben. Vagy sikít a gumi vagy nem áll meg. Hogyan kéne beállítanom ? HELP
Thrustmaster kormányok - T300 és a TX különösen - széria egyik nagy előnye hogy ha problémája van akkor gari időn belül kijön - 3-6 hónap - ! Emiatt fokozott kockázat szerintem egy 4 hónapos alig használt papír nélküli T150-et venni ! Utoljára szerkesztette: Marcinko, 2019.07.23. 19:00:14
Na akkor ma este elmegyek megnézem magamnak azt a T150-et. Az eladó szerint 4 hónapos , fiának vette, de nem nagyon használta. Számla viszont sajna nincs róla, úgyhogy reméljük a legjobbakat!
+1 a T150-re. Én 2017 szeptembere óta használom és hibátlan. A fogása kicsit olcsó érzetre de ezen az árszinten ezt kell elfogadni.
Ahogy mondani szokas, amit nem hasznalnak az nem tud elromlani, szoval ha sok thrustmasteres problemazo van, akkor valoszinu azt tobbet hasznaljak :)
Amugy pl ami a szememben gaz, hogy sok-sok eve, tok ugyanaz a kormanyok felfogatasanak modja, az olcsotol, a t500-ig.(marmint a kormanykereknek a tengelyre) NA utobbi egyszer a kezemben maradt, szettort, es a mai napig pont ugyanaz a felfogatas. Persze olyan extra terhelest kapott, tartottam magam a gurulos szekben (na mindegy mas forumban elolvashatod a tortenetet) a lenyeg, hogy meg direktbe a thrustmastersnek is anyaztam, akik szo nelkul kuldtek volna egy ujat, mindenfele papir nelkul, ha meglett volna a gyari kodja, csak addig a kereskedo akitol vettem mar visszaadta az arat, a kormany meg nala maradt. A ventillator talan mar halkabb a t300-ban, mint a regi t500-ban. kb 50%-on hasznalom az erosseget, es kb nekem iden egyszer kapcsolt be, par hete, meg is lepodtem mi ez a zaj. T 500-on szinte mindig porgott, ha kellett ha nem. De nem veszes, mivel eleve fejhallagatoval nyomom igazabol amikor levettem akkor hallottam. Maskepp fogalmazva, ha van egy logiteched es valtasz thurstra-ra akkor lesz sok apro uj elmenyed, de ha beszarik a T es visszateszed az asztalra a logitechet, akkor jon am az atuto elmeny, mi ez a kattogos vacak. Ja a mostani t300-at szerintem mar legalabb 2 eve nyuzom, mondjuk elotte a g 25 -ot vagy 7 8 evig es semmi baja sem volt. Utoljára szerkesztette: alma2, 2019.07.23. 11:38:54
Sokáig. :) Nah jó, annyira nem, de 1 év biztosan volt. És használtam eleget! :)
Semmi baja nem volt. havernak adtam el, Kár volt, mert a G29 nem volt előrelépés, sőt. T300-at nem akartam, mert azoknak meg félek a hűtésétől, nekem volt egy Thrustmaster TX Racing Wheel Ferrari 458-as komrányom, ami tök jó volt, de a hűtése egy rakás szar. Szíjas volt, frankón halk volt, erős volt, de egy meleg szobában halálos volt.
A venti hol bekapcsolt, hol nem, de ha rákapcsolt fejhallgató kellett hozzá.
Biztos csak légkondi mellett tesztelték le a gyárban... Vicc. Nem is értettem, miér nem lehet két ventit, jobb hűtőbordákat rakni a cuccba. Fanatec-re ugyanez igaz, nem értem, miért spórolnak a hűtésen, holott a szíjas kormányoknál az az egyik nagy előny, hogy halk, erre fel hallgathatom, ahogy a kis ventik majd megpusztulnak...
Szóval ezért nem vettem kormolyabb kormányt még, a DD-os cuccok meg nekem túl drágák még, lakást is kéne egyszer venni előbb... Plusz én csak offline nyomom általában :D
A Thrustmaster mellett szól, hogy az említett szíjas TX 458-as kormányom 1.5 év után meghalt (kis füst szag, nem reagált semmire), ipon-ba visszament, ott baszogatni kellett őket, mert egy hónapig nem történt semmi, aztán csak annyit mondtak, intézik, elnézésem kérik, mire fel kaptam egy full új kormányt, full új, akkor kezdődő 2 év garival.
Szóval nem kell félni.
Tudom, a Logitech sem szarozott régen amikor gariztatásról volt szó, csak nah, szvsz jobb kormány a T150... Utoljára szerkesztette: unrealnoise, 2019.07.23. 11:06:55
jó sok válasz rövid idö alatt, köszi. A Thrustmasterrel az egyedüli félelmem az, hogy idö elött megadja magát, sajnos sok problémás darabról olvastam külföldi fórumokon. Talán emiatt hajlok a G29 felé de valszeg a Thrustmaster jobb lehet. @Unrealnoise: megkérdezhetem te mennyi ideje/ideig használtad a T150-et?
Rohadjak meg de én is a T150-et írom. Mármint az a jobb. :D
Sokkal halkabb a T150, egyszerűen jobb. Pont egymás után volt nekem a T150 és a G29, hát meglepő, de a T150 szvsz jobb vétel.
Lehet a kormánykerék gagyibb, nincsenek rajta LED-ek, de halgabb, nem zörögnek a fogaskerekek össze-vissza, éjszaka is nyugodtan használható, és a T150 is bírja a strapát, ezt nyugodtan állíthatom.
a tartossag sok mindentol fugg, mennyire vagy "allat", mennyire fogod ki a jot. De igazabol amig van ra garancia, a trustra szerintem minimum 2 ev, legyen az o bajuk. Egy g27-t300 viszonylataban, pl az elobbi egy kinai gagyinak tunik pont erzesre, mukodesre, finomsagra. (kattog kopog) fogaskerekek hajtjak, mig a t sorozat szijjal mukodik, halkabb, finomabb, olyan igazibbnak tunik. De ne hallgass senkire probald ki mindkettot, aztan amelyik tetszik. A t3pa pedal meg teljesen jo, beteszed a kis gumit, hogy felkemenyedjen, par ev es nem az lesz a lassito tenyezod, hogy nem talalod a fekpontot :) De van errol akar magyarul is ezer teszt, meg szaz youtube video. Vagy felmesz az arukeresore aztan elolvasod a g29-hez irt velemenyeket a 100 hulyeseg kozul par ertelmes biztos van. tessek pedpig ezt nem en irtam :) "Hátrányok -a pillangófülekkel ellentétben, maga a kormány NAAAAAAAGYON HANGOS -a fogaskerekes megoldás miatt nehezen érezni az autót, legalábbis F1 2018-ban -drága -nem jár hozzá alapból váltó -ennyi pénzért, sőt, egy 30-assal olcsóbban kapunk egy jóval minőségibb kormányt, ami nagyobb élményt nyújt szimulátorokhoz (T150, T300)"
Hali, bocsi, ha OFF a téma kezdö SIM-es vagyok, igazából most cserélem le a kis gagyi kínai kormányomat egy komolyabbra, és pont ez a dilemmám. Forintra ugyanannyiért tudnék venni egy alig használt Logitech G29-et, és emellett van egy szintén tök jó állapotú Thrustmaster T150 Pro a T3PA (kuplungos) pedálszettel. Nem tudok dülöre jutni mivel járnék jobban. Igazából a tartósság lenne talán a legföbb szempont. Bocsi mégegyszer ha nem idevaló de hátha valaki tud tippet adni.
Multi ma már nem gond. Találok megfelelő mezőnyt az tuti. IR-ben se volt habzsi-dőzsi, 150 -ezer kellett volna, hogy annak idején végigtoljak egy Porsche és Mazda MX kupát !!!! De mivel nem volt, így csak nézegettem és indulgattam inegyenes lime rock park vacakokban :DDDDD
Az SRS-t nem tudom, de rally-ban nagyon kemény mag volt/van (RBR-ből vagy párhuzamosan), egy része modder, de ők is jók, másik része meg teli van spéci cuccokkal, én is jól mentem mert nekem nagyon beütött, és ami beüt abban az ember általában jó. De nekem az utolsó szezonra nem volt kézifékem, és ez elég nagy hátrány azokkal szemben akik kegyetlen rá vannak készülve. ..+ egy random duplán váltó DFp kormány....itthon is indult egy rally liga, de már nincs ha jól tudom. :( Viszont ha versenyezni szeretném akár AC, akár ACC-ban akkor vagy GTR masters, vagy PSL vagy mittomén de ligáznék, ha jók az időpontok.
Csak a hívők gondolják, hogy a másik téríteni akar :) Szerintem még erőltetve se lehet belelátni ezt a szavaimba. Tőlem mindenki azzal játszik amivel akar, de azért jól látszik, hogy te is, meg úgy itt ebben a topikban a nagy átlag már kifelé áll a szimulátorozásból. Egyébként megfigyelted neked is mi volt a legnagyobb bajod az iR-el? Csak mert most is leírtad :D (drága)
Én csak arra reagáltam, hogy az AC-ban elég gyenge a mezőny és RR-ben is az az SRS-en belül. Alig van pár gyors ember, akik ha épp nem érnek rá, akkor olyanok aratnak rajt-cél győzelmet, mint én. Ez máshol elképzelhetetlen lenne. Ahogy én néztem az SRS lista élén lévő emberek, nagyjából az iR középmezőny elejére érnének oda, egy két, de tényleg csak egy-két kivételtől eltekintve. Ebben biztosan nem értünk egyet, de amit én láttam az alapján az SRS mezőny fasorba sincs az iR-éhez képest és csak azért írtam le a véleményem, mert nagyjából le lett írva az ellenkezője (egyébként most is), de mivel nagyon máshogy látjuk a számokat és máshogy ítéljük ezt meg én elfogadom, hogy ti úgy látjátok ahogy, én meg máshogy :) Bizonygathatnám, de térítésnek tűnne és ennyire már nem is érdekel, csak az álláspontotokra voltam kíváncsi :)
Jó játékot, lehet, hogy még összefutunk SRS-ben :)
Csak en is beleugassak : De, draga. :) En ketszer is neialltam, de vegul dobtam, eleve nem tudtam azzal jatszani amivel szerettem volna, es mikor kismazda kupara lemans -t akart velem megvetetni, ott elkuldtem szep csendben az anyjaba az egesz penzgyarat ! :)) Ha ket honap alatt beleolok 150 ezret akkor jo lett volba , igy csak valogattam mikor tudok valamiben indulni a keves 20-30-40 ezres vackommal. Fizika meg mai vilagban meg nem akkora durranas, siman minden vallalhato manapsag.....Szoval lehet teriteni ir fele, de nagyon nem fog sikerulni , amint az latszik is... :)))) Masik meg, ma mar nem gondolom, higy az eletem ertelme lenne egy jatek elott mulatni a a keveske udot, vannak ezer mas dolgok a vilagban, eleget elvitt igy is az eletembol. :) Utoljára szerkesztette: lac coo, 2019.07.22. 16:48:36
Szerintem mint mindenki igy en is a sajat szemszogembol irtam, igy ezzel semmi baj. Engem total hidegen hagy a nascar, meg az ir fele dirt,igy azokkal nem szamoltam valoban, igy a letszam sem ismeros onnan, de palyak meg autok tekinteteben, akar egy nap mehetek 5 fele palya/auto komboval, mert mindegyikre van mezony, na ez road-ban ir-re annyira nem igaz, hogy amikor probalgattam (eveken keresztul) kb egyedul a mazda cupan tudtam menni, szinte barmikor. Oke, ott talan tobb az amcsi(bar csak gondolom) es nagy az idoeltolodas, mig a srs-ben, legfokepp europai versenyzok vannak. Az is igaz a gt3-mas versenyeket a hatam kozepere kivanom, igazi pistike vonzo, szoval azokkal sem szamolok. Valoban lehetne meg tobb jatekos ac-ben, hogy minden indulo versenyen bontsa szet a mezonyt tobb szerverre, igy a direkt suttyok lekorozes alatt sem tudnak nagyon zavarni, de azert nagyon nem ez a jellemzo.Na meg itt is remekul mukodik a jelentem banoljak funkcio, mar ugyis egy fel eve nem emlittem meg de errol. Mumus kollega tudna nyilatkozni, hogy miert nem tud srs-ben jatszani tobb acc-ja ellenere sem (hale lujah)Elobb-utobb tudja az ember (ismeros nevek), hogy hol megy a "kemeny mag" jellemzoen a nagy kihivassal uton tarthato autok, es ott akar egy 10 fos szerveren is a vegen kullogok, mert kopni nyelni nem tudok a tempojuktol. De igazabol mindegy is, hol megyek, amig nem az elso helyen mesz, addig mindig van kihivas. Szoval, igy, hogy nem egyezik mondjuk ugy az atlag izlesem a nagyvilaggal (gt), igy is tudok napkozben, akar delben, 2-kor menni jo kis versenyeket. Abban is biztos vagyok, hogy akar a pont listan levo elso 10, vagy 30 ember, megha nem is tulajdonitok ennek nagyon nagy jelentoseget, ugyanugy szarra verne ir-ben, vagy tok mindegy miben a jonepet, mint ahogy itt teszik. Na meg ok sem itt kezdtek, egy-ket arcot megkerdezve, gyakorlatilag mindent probaltak ok is, de mivel itt a nep, itt vannak jo versenyek, ezzel jatszanak, nem kell ezt tulkombinalni, tulgondolni :) Ha leternel az utrol es probalgatnad a tobbi szeriat, lehet sokkal jobban fekudnenek, ki tudja, az biztos es egy ido utan (en is csak kb 1 eve regisztraltam srs-re, pont azert mert publicon mar nem volt eleg random jatekos) amikor megtalalod magadnak a napszakot es a kihivast, vert izzadnal, hogy sikeres legy (a sajat ertekrended szerint).Azt is halkan jegyeznem meg, hogy a magyarok kurva gyorsak, (Ahogy pl Barcalaci vezeti ott a listat (vagy epp masodik) lehet ez van a verunkben, nem a palinka fozes, szoval ha szepen gyorsul az ember, mindig arra lesz figyelmes, hogy legtobbszor egy magyar elozi meg, es maris megvan a kihivas, egy jo idore.
Szerintem nem baj ha erről beszélünk, főleg ilyen nyugodt hangnemben :)
"Ott az AC meg a simracingsystem, sehol nincs letszamban hozza az IR (mas sem), foleg nem valtozatossagot (kategoriakban), sem a versenyek szamaban merve. szoval kar ezen porognetek messze ar ertek aranyban a legjobb es a nap barmely szakaszaban van mindenhol mezony. " Ezt a részét viszont nem igazán értem.
Volt szerencsém nekem is hetekig SRS-ezni, de én nem ezt tapasztaltam. Ugyan én magam nem nagyon, csak barátom ment AC-ban, aki közepesnél valamivel ügyesebb szimes, jómagam pedig RR-ben néztem főleg a rendszert, de mindketten ennek totális ellenpéldáját láttuk.
Sokszor nincs mezőny, ami van az is kritikán aluli (én pl tudtam rajt-cél győzelmet aratni egy 22 fős szerveren (top split)). Rólam tudni kell, hogy minden vagyok csak tehetséges nem és lassan 3 éves iRacing pályafutásom alatt még nem nyertem versenyt rookie-n és endurance-on kívül. Sok hibája van az iRacingnek, de azt állítani, hogy az SRS-ben nagyobb a mezőny, változatosabbak a kategóriák szerintem erős. Az iRacingben a Nascar-tól kezdve a Dirt-ön át a Rallycross-on keresztül a Road-ig minden is van. Ezzel szemben az SRS AC-ban van pár népszerű kizárólag Road széria, amely főleg az esti időpontban képes komoly létszámot felmutatni és ennyi.
A baj szerintem ott van, hogy ez csak létszám. Én igazán nem nézhetek le senkit, mert mint mondtam én magam sem vagyok ügyes, de akik ott mennek, azoknak a 10%-a nagyjából ügyes, a maradék 90% meg indul, mert jópofa. Lehet én vagyok a kisebbség, de amikor egy ilyen mezőnyben fixen top5 helyeket el tudnék hozni (hoztam is már, de mint mondtam főleg RR-ben és nem az AC mezőny sem jobb, csak több, mert le tudom mérni barátaim teljesítményéből), akkor engem elkezd zavarni ez, mert sajnos nem én lettem ügyesebb.
iRacingben ha bedob top splitbe, vért kell pisilnem, hogy 20-ba beérjek mondjuk egy 44 fős GT3 mezőnyben és általában nem is sikerül. Ja és ott egy ilyen versenyen nem ritka a 150-200 nevező (ez ugye 7-9 SRS szerver lenne egy futamon). Olyankor a második / harmadik split elejéért küzdök, ami aztán vagy sikerül vagy nem. Szerintem a két mezőnyt össze sem lehet hasonlítani.
Ami igaz, hogy iRacingben roadon nagyon nagy a GT3 és a GTE mezőny, a többi viszont lényegesen alacsonyabb, mint pl az F3, de még az is több átlagosan pl az SRS-es F3-nál. Amit az iRacing nem tud, azok az első kerekes túraautó versenyek és az is igaz, hogy nem váltogatják a kocsikat roadon úgy mint AC-ban. Ha valaki lightos, sikerekben gazdag módon akar versenyezni különösebb készülődés nélkül olcsón, akkor arra valószínű, sőt biztos jobb az AC & SRS kombó, de azt állítani, hogy jobb és nagyobb a mezőny, az nagyon nagy túlzás szerintem.
És rajtam nincs szemellenző, kikérem magamnak, ha nekem szólt :) Én aztán az ACC-től kezdve a RaceRoom-on át az RF2-n keresztül az iRacing-ig mindennel mentem már :) Kezdetben meg a szokásos körök: GTR2, GT Legends, Race07, rFactor.
De mondom mégegyszer, hogy ne legyen félreértés, az iRacing ezer sebből vérzik, de mezőny tekintetében szerintem megkérdőjelezhetetlen az elsősége és ha valaki kicsit is kompetitívebb beállítottságú (versenypályán azért nem ritka az ilyen :D ), vagy ügyesebb, akkor nincs más esélye nap, mint nap komoly mezőnyben menni.
Mondjuk a mezőnyön kívül szerintem az AC is ezer sebből vérzik, de ugye kinek mi a fontos, mit helyez előtérbe, mivel tud együtt élni. Az igaz, hogy annyira nem tartom pl én sem rossznak az AC-t, hogy ha abban lenne mezőny és normális háttér, akkor ne mennék vele. Simán gyötörném minden nap :) .