Na de, hogy masrol is szoljon, multkor jart nalam egy emberke, aki par eve driftelget a sajat epitett kocsijaval (versenyeken) mondta valahol a grid1 el kezdte es a kornyeken is fejezte be a szamitogepes palyafutasat, Mivel muhelye van, hobbija a szakmaja gondolom adott volt, hogy nem csak latni erezni is akarja a fust szagat. A lenyeg a mondokamnak, mondta igen sok penzt elfustol egy versenyhetvege alatt. Aztan megmutattam ma holt tart ez az autos jatekozas, hova lehet fejleszteni, gyakorlatilag apropenzert a valosaghoz merve. 2 versenyhetvege alatt, megveszi cakum -pakk az egeszet 0-rol, igen jo minosegben. Na mind1, sikerult felcsillantani a szemeben ujra lelkesedest, mondta be is ruhaz egybe ujra. Ettol fuggetlenul, el a masik hobbijanak, a harmadiknak a sokadiknak. helyen kezeli a dolgokat, (neki is van amugy 2 fia). Egy gyereknek sem art, ha 10 eves korara tul van 5 fele hobbin, kezdve a karatetol a szinkronuszaig, csak ne a fejukben eljenek, mint egyesek. Egyik gyerekkori haverom volt ilyen, ha tehette volna, legalabbis en mindig ezt mondtam ra, mar reg eladomanyozta volna a szerveit, vegtagjait, ha cserebe kapott volna, egy csodalottyot amiben az agyat tarolva, szabadon elmelkedhet volna az idok vegzetekeig. Persze ilyenre is van szukseg, na de nem ilyen mennyisegben, ami itt elofordul :)
Csak, hogy beleszoljak, mert mar bant a napellenzos latasmond es nem b-tipustol :) Na biztos azert is, mert korban is kozelebb vagyok hozza, mint mashoz. Ott az AC meg a simracingsystem, sehol nincs letszamban hozza az IR (mas sem), foleg nem valtozatossagot (kategoriakban), sem a versenyek szamaban merve. szoval kar ezen porognetek messze ar ertek aranyban a legjobb es a nap barmely szakaszaban van mindenhol mezony. Ha nem kivancsi masok pofajara, akkor offline moddolt rally, mindezt ugyanazert az apropenzert ugyanabban a k.jo jatekban. Ja jatek, mert mind az, attol meg, hogy sokan ugy gondoljak, hogy eleteszik a szimulator jelzot, attol valami magasabb rendu dolog. Illetve eselyesebb, megha csak ideiglenesen is de a gyerkoc meg butykoli a gokartot is, vagy legalabb nezi, ahogy az apja, alapbol sokkal eletkepesebb ember lesz, mint itt a hozzaszolok nagy szazalake a "panelbol" a sorozatai mogul
Imádom a szimulátorokat, engem semmi nem tud jobban kikapcsolni időarányosan mint leülni az AC-ban valami aszfaltos rally pályára, jellemzően az áthozott RBR pályák. Ami most fel van telepítve az már mind kedvenc, és had ne írjam le mennyi pálya az úgy hogy mellé még le van mentve a másik meghajtóra azok amiket szeretek a vonalvezetésük miatt, de gyatra minőségben maradtak. Már nem ligázom (Simtraxx) az igaz, de a mai napig elmegyek valami jobb rally-ra ha úgy van időm. De én alapvetően a ligában hiszek, és ezért pont nem jó példa az iRacing, felőlem lehet az a GPL, rF, vagy akár a PCars is, tök mindegy mert a liga a lényeg. Annak idején az F1C/ETCC modban mikor mentünk hát kell mondani hogy szimulációban az hol tartott? ...több görbés gumi. ..és qva jó versenyeket futottunk, heti egy bajnoki és egy hobby, aztán ez öröklődött egész az rF-re, de mentünk mi mindennel, mert jó társaság kovácsolódott...és ehhez nem kell sok százezres befektetés, eszméletlen izgulós, előtte-utána cigizős futamokat nyomtunk, imádtam. Aztán JuanG halálával szétesett. Sokáig keresgéltem, aztán végül az rally ligában kötöttem ki az AC-ban találtam meg mindent amit a szimektől elvárok, de közben igen, már nincs korlátlan időm ..és ez vár mindenkire egyébként :)) Szal ja, nekem a számok nem mondanak semmit, az érzés a lényeg, ez igaz az autó érzetére, és igaz az online-ra is.
Amúgy szerintem te nem vagy a szimulátorjátékok célközönsége. Gyakorlatilag a szimezés ellen beszélsz és jelen korszakodban jól láthatóan nem szereted. Hát úgy persze, hogy drága. Nekem a legolcsóbb horgászbot is drága lenne, mert utálok horgászni. Az online szimulátorozás légyege az, hogy összemérd a tudásodat másokkal. Ezt az iRacingnél semmi sem tudja jobban, sőt, igazából semmi sem tudja jóformán, mert minden más játék esetében elenyésző számokról beszélhetünk. Szuper az RF2, meg az ACC, csak 300 emberből 250 vakon van, abból az 50-ből meg jó ha játszik 10 amikor te épp leülsz és azzal se találkozol, max ligában heti 1x és az a mezőny is erősen kérdőjeles lesz. Innen nézve szerintem az RF2, meg az ACC a qrva drága :D Ha offline mókát keresel, akkor mondjuk jó, de az meg másik kategória, amit az iRacing nem tud. A RaceRoom határeset az official bajnokságok miatt, de a létszám ott is vékony.
Az a szitu, hogy még nagyon régen agitáltam a többieket PH! liga, hogy nálunk a volt orosz laktanyában csináljunk pályát, aztán ki jön mivel a lényeg hogy Lada legyen :)) ...akkor még simán meg lehetett vona csinálni ( de még a mai napig állnak kihasználatlan részek a volt laktanyában), mert jó ez is, de az sokkal jobb. Itt Kakucson jó helyzetben vagyok, de mivel beszélek többekkel a gokart kapcsán, így tudom hogy csinálják, van aki utaztatja mert van hozzá mindnene, van aki bérel a pályán garázst, de van aki ismerőshoz teszi..sok lehetőség van, nem kell a legrosszabbal számolni, ésdekes megtudni mások hogy csinálják. Aknek lova van az sem épít neki istállót meg futót....vagy qva sok pénze van, de a legtöbben bértartják a lovakat, és nem csak azért mert istállót kell építeni, hanem mert rengeteget kell foglalkozni egy lóval. na mindegy ez csak eszembe jutott. Szóval rengeteg lehetőség van, itt van krosszpálya (Újlengyel), van kisebb autókrossz, szöcskének, buggy-nak (Hernád), van több pénzést pálya EuroRing, és van kevesebbért pálya KakucsRing. Ez utóbbi folyamatosan szépül-bővül. De ha Angliában laknék is ez lenne a helyzet, lakik kint ismerős (kinek nem?) és rengeteg pályalehetőség van, ha több pénzem lenne több pénzt ölnék bele (gokart-KitCar). tehát hacsak nem az Esportot nézem, akkor sem gondolnám olcsónak az iRacing-t, pont az arányok miatt. A szimben számomra megszokott korlátlanság az az iRacing-ben egész egyszerűen túl sokban lenne...és mit kapnák? Online lehetőséget, és szimulációt, és lehet hogy jobb, de még mindig nem jó ..ahogy Thim el is mondta, van autó ami egész jó, és van ami nem. ...és igen, elfilóztam azon is hogy a fiamat esport-ra indítom, mert akkor D2 meg három monitor, meg minden..mert látom hogy ott van most némi lehetőség (nekem is sokkal jobb lenne). ugyanakkor meg nem, igen is menjen pályára. Nem sztárt nevelek csak a fiam. :))
Persze, csak ott kezdődik, hogy annyira nem szeretek barkácsolni, mert hát az "sok idő", stb, meg amúgy sem nagyon vonzott soha. És hát vannak egyéb érdeklődési köreim is, amelyek áldozatául esnének egy barkácsolós dolognak, szóval nem.
Persze ha "jó" helyen veszek majd egyszer lakást, házat és lesz a közelben valami pálya, és ha fiam is lesz, és érdekelné, akkor persze ki nem támogatná ésszerű keretek között... :)
Amúgy gokartozásból meg igazi versenyzésből nem lehet pénzt szerezni, az csak viszi. De nagyon. Míg szimezésből, ha van egy kis beszélődék, és aktív vagy, még pénzt is kereshetsz vele, de mint minden ez is befektetett idő, munka, lelkesedés, hozzáállás kérdése. Persze nyilván nem lehet mindig mindenkit yourube, twitch sim-celeb, de ott is jönnek meg mennek majd az emberek...
Lehet írtó nagy faszság, de nem. Persze gyerekként korábban vezetve lovagoltam, de amúgy az otthoniakkal nem. :)
Nem érdekel, nem szeretek "más tulajdonával játszani". Aputól a kocsit sem szerettem elkérni, amikor még ott laktam. Néha el kellett, de attól nem szerettem még.
Nekem már volt egy hobbim, a szimezés, sőt, ott az olvasás, a filmezés, sorozatozás... nincs is magánéletem :D
Ha van/lenne fiad, verseny palya mellett laknal (vagy legalabbis elerheto kozelsegben), lenne lehetoseget otthon barkacsolni, szerintem te sem hagynad ki az igazi lehetoseget:) Persze nagyvarosban, lakasban, nulla barkacsolassal, 100 kiometerekre barmilyen lehetosegtol (palyatol), valoban elvetemult otlet, de legalabbis komoly aldozatokat igenyel.
Amellett persze hogy draga, ket hobby-t nem lehet fentartani (legalabbis munkabol szerzett penzbol:)). Ha valasztani kell (nem fer bele mindketto), akkor – szerintem – mindenki a fiaval gokartozast valasztana az "iR-jatek" helyett, ez igy van rendjen. Sot, ha lenne meg plusz penz, talan akkor sem lenne iR masodiknak, hanem megtobb gokart a gyerekkel! Azert az hatalmas fun, csinalhatnak akarmilyen szuper-giga szimet, azzal nem er fel!
Amellett az AC a legjobb valasztas. Millio egyszeru de nagyszeru tartalom, elvezetes vezetessel. KIicsit sajnalom, hogy a "piac" miatt "ugy maradt", kellett az ACC, de talan lesz AC2 (vagy biztosan lesz, mert az ACC a techdemo-ja:D). De az mar nem lesz AC, legalabbis az a szabadsag, modok, autok, palyak (foleg a rally lehetoseg miatt), mar nem valoszinuek.
Szerintem meg a gokartozás sok. Megveszed, kopni fog, javítod, gumi kell majd, kell hozzá pálya, kocsi kell vinni a gokartot... Én sem keresek szarul, de nekem meg az nem férne bele, sőt, eszembe se jutna.
A gép előtt akkor megyek, amikor akarok, azzal és ahol, ahol kedvem támad. Senki nem mondta, hogy vegyél három monitoros rendszert, meg minden szart iR-ben.
Hosszútávon az iR amúgy szvsz nem sok pénz. Nyilván az elején húzósabb, de ha csak egy-két széria érdekel, akkor még annyi sem... Idővel lehet olcsóbb only AI előfizetés, stb.
Ez kicsit olyan mint öcsém meg apám, amikor elkezdtek lovazni. Eszembe se jutott volna. Tudtam felelősség, sok szabadidő, lehet megunom, de építeni kell nekik istállót, stb, mindezt úgy, hogy majd meló mellett télen-nyáron felkelni etetni, itatni őket, napjában többször is, hát kösz, nem. Mert ha még ebből élnék egy farmon, vagy otthonról tudna az ember dolgozni 8 órában... Lehet sokkal nagyobb fun igazából lovagolni, mint egy csomó mindent mást csinálni, és így van a gokarttal is, de egyszerűen kötöttségekkel, áldozatokkal jár és anyagilag meg időben sem hiszem, hogy mennyivel jobb döntés lenne ezekbe invesztálni.
Még mindig drága, a fiam gokartja kijön abból amit a munkatársam vagy 5 éve beleölt (2évig használta, de megvett mindent amire azt mondták hogy na az aztán..!!!), arányaiba nézve óriási hülyeségnek tartom amit talán csak a Esport menthet meg. ..ha normálisan akarnám használni, ahogy pl. az AC használom moddokkal, tehát rally, drift, pályafelfedezés, cruise, és hobby versenyek ligatagokkal..azaz korlátok nélkül, akkor nem csak a figam gokratjának az árát ölném brele hanem a sajátomat is. ..és hadd ne mondjam el mennyire f@szább a fiammal gokartozni itt a Kakucsi pályán...még úgy is hogy a sajátom alán tavaszra lesz kész (tolódik mert tornácot építek), és addig kölcsönnel megyek. Egész egyszerűen arányaiban nincs rendben, kereshetnék 1millát is és teli lennék a legszimesebb kormánnyal meg monitor rendszerrel, akkor se bírnám mellette azt ha az olyan élményeket is meg akarnám adni a fiamnak és magamnak amik valóban létező, nem játékpolcos élmények. ..most még elbírom bár most kis motokrosszt akar, de végül is nem drága, nem kell papír se..szal nem tétel. De akár a gokartozások akár az offroad napok nem említhetőek egy lapon a szimezéssel. De az is qva jó, tudom...nem is szeretném kikapcsolni az életemből, ...de így ahogy most teszem hébe-hóba donate, vagy veszek 1-2 pályát, egyébként meg tökéletesen kielégít a meglévő paletta mind online, mind offline területen... nem keresek sz@rul, de az iRacing nem férne bele, időben sem tudnám kihasználni a bele fektetett pénzt, és megvenni mindent amire kedvem lenne (mint az AC-ban, korlátok nélkül) az pedig büdös nagy pénzkidobás lenne.
Ja, es az ilyen poenok sem rosszak, jo latni/hallagatni, hogy egy hosszu futam utan is jol elvannak.Foleg ugy, hogy az atlag ki sem nezne beloluk, hogy ket valodi F1 futam kozott ilyennel szorakoznak (Lando Norris, Max Verstappen):))))))
Altalaban idezojelbe szoktam tenni a dragat, most lemaradt:) Nem csak azert, mert "itthon" draga, hanem eleve a program teljesen mas koncepcio mint a tobbi (fix non-stop program, elofizetessel, tartalmakkal). Bekerul az osszehasonlitasokba vagy felsorolasokba, de nem sok ertelme van. Aki valoban ki tudja hasznalni, annak igazabol itthon sem draga. A jatekos szam mas vilag, az iR-en most ~5200-an vannak fent:)
Azért az megjegyezném, hogy az iR csak azoknak drága, akik olyan fizetésekből élnek, amik itthon vannak a középosztály alján. Egy fejlett nyugati országban nem az ár az elsődleges szempont, ez abból is látszik, hogy torony magasan az iRacing a legnépszerűbb szim. Az ACC átlagos játékosszáma 380 és csökken.
Az AC/ACC-t hasznalatra gyartottak, elvezetesre, hangulatosra, de ugy, hogy ezzel egyutt korrekt is legyen. Kunos mindig megtalalta a tutit, mar az nK/nKP ota. Annyi valtozott, hogy most van mogotte csapat, es Aris, aki jol el tudja adni a dolgokat.
Es lenyegeben igaza van: ha eddig is jo volt, de most majd tobbet szamol, akkor csak jobb lehet:) Az hogy hol tartanak mashol, az meg nem szamit: az rF2 "barkacs" es alig hasznaljak; az iR k*rv* draga; a CARS2 "idenyjatek"; stb.
Ki mire haszálja a rendelkezésre álló erőforrásokat ugye. Grafika vs szimuláció. Kíváncsi vagyok mekkora performance hit lesz ezzel 5 pontos gumimodellel. Ami viszont meglepett, hogy a szipi-szupernek kikáltoitt AC is 1 pontból számolja a gumit.
Az ACC feltalalta a spanyol viaszt, vagyis a 10 eves technikat:) Mar nem 1 karikabol es gorbebol fogjak a gumit szamolni, hanem 3-bol:D Mondjuk egy rF2 7-8 eve nem 3-bol, hanem 30-40-bol (vagy akarmennyibol, full 3D-ben (deformalodasal egyutt) szamolja a gumit, de mint tudjuk, nem a sok szamolas szamit, hanem az erzes ami a vegen kijon:)
Az normális, hogy esős versenyen a kocsik semmiféle vízpermetet nem vernek fel maguk mögött vagy csak nálam van kikapcsolva valami effekt? Meg nekem mintha úgy tűnne, hogy annak ellenére, hogy a szélvédőt szinte alig győzi takarítani az ablaktörlő kint a pályán éppen csak pár pocsolya van meg száraz ívek. Valami nem kerek ezzel.
Érdemes kipróbálni... Utoljára szerkesztette: Solt, 2019.07.13. 17:48:31
Leteszteltem a MotionSystems VR HeadWay Compensationját, és kurva jól működik!
Ryzen 1600, GTX 1070, 16 Giga RAM@2800 full HD minimális grafikai kompromisszumokkal hozza a fix 60 fps-t. (10-20 fps tartalék van benne). Az fps azonban elég hullámzó, éjszaka, esőben 20+ kocsi mögött simán bezuhan 60 alá. Utoljára szerkesztette: BladeW, 2019.07.03. 16:59:44
ACC esetén Full HD + 60 FPS-re a CPU (talán) maradhat, illetve elég valami GTX1070 körüli teljesítmény. VR esetén a legjobb ár/érték aránnyal az Oculus Rift S rendelkezik, de ehhez már kell egy 9700K + 1080Ti körüli teljesítmény. A 16 GB DDR4-s memória jelenleg elég játékra.
Én a helyedben megvárnám az új Ryzenek érkezését és csak utána vágnék bele a fejlesztésbe, addigra az új RTX széria körül is tisztul a kép.
Régebben szimeztem (RBR, rfactor1, Live for speed), de kihagytam jópár évet és most ismét belevágnék. Kormány és cockpit már van, viszont abban szeretnék tanácsot kérni, hogy a PC-met hogyan fejlesszem, hogy megfelelő legyen. Jelenleg 16 GB ram, Core i5 (harmadik genreációs), meg valami szutyok videókártyám van.
Nyilván vegyem meg mindenből a legnagyobbat és kész, de azért szeretnék ésszerű keretek közt maradni. Full HD nekem elég, érdekel a VR. Gondolom, ha olyan konfigot összerakok, amin az ACC elfut, akkor más szimmel sem lesz gondom.
Kérdés, hogy milyen videókártya és proci kell egy fix 60 FPS-hez? Illetve ti milyen VR eszközt javasoltok? Köszönöm.
hááát nem D2 :D arra gyűjtöttem mert az lenne az igazi, de T300 lett egy saját kormánnyal meg egy Ferrari F1-l. Minden faxa, bár holnap elutazom, viszont már qva nagyokat drifteltem AC-ban Kakucson. A G25-re már nem emlékszem, a DFp-nél meg kb. annyira másabb mintha FFB nélküli kormányról váltanál FFB-re, eléggé. Utoljára szerkesztette: b-type, 2019.06.30. 20:19:15
Lehet leíratkozom a bétáról...a legutóbbi frissítés eléggé hazavágta a futást, akad. pedig itt az új kormány
Lehet, hogy elfogy/lassu a vram. Első körben textúrák/anti-aliasing amiből érdemes lehet levenni. Bár én fordítva szoktam, lehúzom minimumra, és finoman elkezdem visszaadagolni a beállításokat (lehet, hogy egy effekt önmagában nem fogja meg, hanem 2 beállítás együttesen okozza). Esetleg ha driverben elállítottad a prerendered frame-eket (input lag csökkentése miatt) azt visszaállítani defaultra.
Ha vsync nélkül van bőven fps , de be-be lassul a játék azzal mit szokás próbálgatni, hogy jó legyen ? Vsync-el fix fps van, nem lassulgat viszont pici input lag is van ....
A karrier elég hamar teljesül, én még mindig a 3órás Spa előtt vagyok és így 75%. Nagyon nincs idő, meg qva meleg is van szimezni, de már vagy 4 alkalommal eljutottam másfél óráig. :)))) Mert tök jó egyébként, ha eltolom a kiállást akkor odafigyelős a végefelé a körök, aztán mikor megkapom az új gumit akkor meg nagyon ereszd el a hajam van.
Mondjuk szerintem nem vállalták túl magukat, semmi olyan dolgot nem tudok hirtelen felhozni, hogy ezt vagy azt megígértek, csak nem került a játékba, mármint az ACC-ben.
A gond az, hogy ahogy lac cco írja?: "Csicsa nincs, de jol osszerakta szuper jatek.... Igaz nem lehet szep menuket meg videokat nezni. Verseny ,aztan ennyi. :))"
DÉs oké, le van animálva ez+az, de tényleg, miért pont az UI-n, a kihívásokon, spórolnak? Kinek kell olyan ancimáció (beszáll a pilóta stb), aminek nincs funkciója, etc?
Mert az F1 2019-ben karrierben, ott még van valami féle hangulata is a beszélgetésegnek, átélhetőbbé teszi a versenyzést magát is, de itt ilyen nincs.
Amúgy most meg is rémísztett valami, elindítom a játékot, aztán a karriernél azt írja, 15%-nál járok, amikor még egy versenyt sem mentem szvsz, csak a teszteken...
Jó cucc, jó cucc, csak sokkal jobb is lehetne, tényleg ha a rohadt régi GTR2-őt adták volna ki (tudom azt a Simbin csinálta), csak feltolt grafikával, fizikával, az is ezerszer jobb lett volna, mint ez így most.
Jellemző mennyire fapad az egész, hogy a kontrolleres UI mennyire meg lett változtatva...
A többit is kb. kukázni kellene, a fő, kezdőképernyőt leszámítva minden UI elemet át kellene dolgozni, és akkor még csak a felszínt kapargatom.
Sosem értettem miért nem tanulnak másoktl, a jót "el kell lopni", tovább kell fejleszteni, erre ehelyett ezek adnak egy fapados valamit.
Az, hogy az FFB beállításokat is úgy oldják meg, hogy az AC-ből valahogy át lehet hozni, nah az parádé. Nem ám plusz dolgokat raknának bele, tennék testreszabhatóbbá, hanem itt van, mókolással másolgatással, utánajárással meg tudod oldani...
Nagy kár értük. Mert ezzel a játékkal nem hinném, hogy nagyon foglalkoznának a jövőben...
Én ezért nem támogatom az Early Access dolgot, lehet tervezni, lehet ígérgetni aztán az esetek többségében mégsem az lesz a dologból mint amit beharangoznak vagy amire az ember számít, aztán csak hoppon marad. Ez most nem kifejezetten az ACC-re vonatkozik hanem úgy általánosságban az összes EA keretein belül fejlesztett játékra, nem véletlenül nem vásároltam meg még egyet sem. Ígéretekkel teli a padlás. Egyedül az rF2 esetében érzem úgy mintha egy EA hozzáférésű játékot vásároltam volna pedig anno már az elvileg véglegeset vettem meg, de ezt tudjuk, hogy miért van.
Az a baj (ha ez baj), hogy ez megint egy félkész játék lett, ahogy az AC is. Amióta pár orosz, meg olasz srác rendbe rakta az AC-t, és megoldotta, amit a készítő szerint nem volt lehetséges, azóta nem hiszek bennük. Az ACC-t már nem is vettem meg. Nem szeretem/szerettem a PC2-t, de komplexitásban az egy kész játék (a hibáival együtt is). Az rF2, iR, LFS stb. nem az, de nem is akarnak azok lenni. Erre viszont azt ígérték, mégsem lett az. Utoljára szerkesztette: GeriDoc, 2019.06.28. 16:23:01
Oké, de ezt nem értem, miért siettek vele?
Alexnak írtam egy hosszabbat az rF2-ben, mert azzal jött, hogy nem lesz soha játékosbarát az rF2, meg nem is az a célja, célközönsége, stb...
Nem fogom leírni ugyanazt, de itt is azt érzem gondnak, hogy a neheze megvolt, megvan. Erre nincs kedvük acsikat csinálni, nincs kedvük kihívásokat csinálni, azt sem értem pl, hogy a kihívások a bétában miért változtak, miért illantak el a régiek.
Simán meghagynám őket, ha mást nem, az eredményeket, meg hogy láthassam, hogy megcsináltam, meg hogy a haverok mennyi idő alatt csinálták meg. stb.
Ezeket leprogramozni meg grafikákat, UI-t csinálni semennyi idő.
Csak szólok, az AC-ban több száz achievement volt...
Szóval ez a játék még kiforrhatja magát, és oké, ez jó így is versenyezni, de ez így cask a HC réteget fogja meg, és még azoknak is riasztó lehet, lásd, a játékosbarát szemlélet miatt én is az F1-et tolom, nem ezt...
Az rF2-ben meg a Raceroom-ban nagyon sok potenciál van, de messze nem használják ki sajnos...
Az iR mindenben beelőzi őket lassan, én pl nagyon sokat várok az AI megjelenésével, karrier, események, stb... Meg hát közben a luncher, UI is sokat javult, mire kijön az rF2-es UI, az iR már rég lelépi őket minden szinten. És oké, nem egy árkategória, de ha lépne egy merészet az iR, akkor kicsinálhatna szinte mindent a piacon...
Csicsa nincs, de jol osszerakta szuper jatek.... Igaz nem lehet szep menuket meg videokat nezni. Verseny ,aztan ennyi. :)) Utoljára szerkesztette: lac coo, 2019.06.27. 20:35:13
Nem lenne rossz, de hogy az FFB-t ne lehessen _normálisan_ testreszabni... Az azért vicc. Mert azért kismillió féle kormány van, szinte minden szimben meg lehet tenni, hát itt nem.
Einítom a játékot, jelentkeztem a public bétára, leszedni a frissítést, és kb. már a menünél az érződik, hogy itt kb nincs semmi látnivaló. Halott az egész.
Special event tényleg enny? Sem achievements, se semmi? Sokszor mondtam, de ehhez képest a GTR2 tényleg kész mestermű volt.
Az a baj, hogy nem látom semmilyen szinten a lelkesedést a játék iránt, ezt bizony teljesen újra kellene gondolni.
Ennek nem így kellett volna kijönnie. Nem csak én mondom, hanem sokan mások, köztük az eurogamer-nél is... Utoljára szerkesztette: unrealnoise, 2019.06.27. 19:18:11
Sziasztok.
Most vasárnap a Nürburgring-en áll rajthoz GTR-Masters első Assetto Corsa Competizione bajnoksága. A gyakorló szerverünkön már több mint 140 kört futottatok. link Valamint ez úton is megköszönjük a fair versenyzést és gratulálunk mindenkinek akik az első futamot sikeresen teljesítették. A Hungaroring megizzasztott mindenkit aki a kockás zászlóig el akart jutni. Eredmény A bajnoksághoz bármikor tudtok csatlakozni. Részletek: Futam kiírás
Jó felkészülést és jó versenyt kívánunk mindenkinek.
mekkora szpás volt ma :)) bedob egy Monza szerverre szemerkélő eső, felrakok egy esőgumit, qual-n tűzforró gumival hoztam egy időt. ..áá mondom okosság, slick fel hát az meg csúszkál össze-vissza mert hideg, jó lejárt a qual, na milyen gumit rakjak versenyre? esőgumi el fog durranni rakok szárazat majd csak felmelegszik, kicsit túlfújom, aztán gyerünk. Senki földjén 4. helyen szenvedek mint pata a napon, a féktávok vége blokkolós, az első nyújtott jobbosról le akar mászni, minden kanyar nyúlós, a Parabolica szenvedősen lassú..és a gumik végig hidegek. DE a mögöttem jövő sem közeledik, jár az agyam mi lett volna jó, mert azért voltak vizes részek...lehet hogy az esőgumi jobb lett volna, talán lehet hűteni.. De aztán meglátom az előttem lévőt, gondolom hibázott kicsit és közelebb kerültem, hát az is kacsázik az egyenesben veszett mód... ...ááá mondom rendben van, hát itt mindenki szopik! :)))) na megnyugodtam azt hazahozam az autót. :)
Majd szeptembertől érdemes nézni a számokat. Nyáron minden játékon kevesebben vannak, főleg a szimulátorokon.
kíváncsi lennék, hol jönnek ki nullára... (lévén 45 eur a játék most is, miközben a többség tuti 25-35 környékén vette, sajna nem írtam fel mikor/mennyit mért a steam)
we have just released a further update that has a short but very important changelog. Please restart your Steam client in order to detect the new download and enjoy! #beACC
______________ v1.0.4 Changelog
GENERAL: - Fixed gameplay freezes.
Dear #ACCompetizione racers,
the v1.0.3 update is live on Steam! It introduces several updates, including a brand new controller settings page, updates in Multiplayer and Ratings, gameplay, VR (mouse scroll function, HUD rendering tweaked), replay management and audio encoding. We suggest to set Temporal Anti Aliasing method for VR.
Restart your Steam client in order to detect the update and head over Assetto Corsa official forum for specific support requests!
____________ v1.0.3 Changelog:
GENERAL: - Audio optimizations to lower the memory footprint. - Fixes to overall game stability and added logging.
GAMEPLAY: - Fixed a rare bug that failed to turn on the ignition in AI cars. - Fixed driver swap missing in Race 2 of career race weekends. - Fixed autosave not storing tyre set wear data. - Fixed random weather not randomizing ambient temperature. - Fixed potential issue not auto saving replays
GRAPHICS: - Fixed disabled driver foot animations in the Mercedes-AMG GT3.
UI/HUD: - Revamped controller options menu, allowing keyboard, direct-input and X-input customization. NOTE: old controller presets will continue to work. - Fixed widget position when the car crosses the finish line. - Camera movement and look-with-wheel sliders activate/deactivate in relevant camera modes. - Fixed a bug on the weather page that allowed rain level without cloud level when after entering the page. - Fixed confusing behaviour of random track button on the weather UI. - Fixed weather summary incorrectly reporting dynamic weather disabled with random weather on. - Fixed podium sequence not responding to mapped pause key. - Fixed championship AI aggression being incorrectly limited to 80-100%. - Default championship settings updated. - Resume button added inside the main Championship and Career pages. - Revised layout organization of race-end messages. - Fixed wind speed not being absolute value.
VR: - Mouse in VR: added wheel and scroll bar support. - Fix to the HUD stereo layer clipping with the car geometry.
RATING & MULTIPLAYER: - Solved "No CP server in your region" display for users that should actually see them. - Server pings are now displayed accurately in the UI. - The "too slow for Eau Rouge" fix introduced in 1.0.1 is now more accurate. - Fixed a an issue where cars can load without setup (=no ABS/TC) applied / HUD invisible. - Entrylists can now use "isAdmin" as intended. - Entrylists can now use "overrideDriverInfo" as intended. - Added ServerAdminHandbook v1 to the server folder.
Szombat este teszt futam, pálya Brands Hatch időpont 19.30!
Aki szeretne jönni az a következő Facebook csoportban tud jelentkezni :)
A GTR-Masters szervezésében egy nyílt ACC teszt bajnokság formálódik. A fejleményeket itt követhetitek:Link Utoljára szerkesztette: szurkefarkas, 2019.06.11. 19:38:34
1.0.2 Preview (eventual public hotfix changelist subject to changes)
GENERAL: - The .exe now starts in "-nohmd" mode if "-vr" is not specified. This now allows direct shortcuts with "-vr" command and reduces the number of required launch modes in Steam. - Fixed a crash when pausing the game from the helicam.
GAMEPLAY: - Added savegame system in Career and Championship modes. - Savegame feature is not available in Hotlap and Hotstint mode - Improved general .json encoding system. - Added structure to manage multiple savegames (Single Player). NOTE: not yet enabled in the public build. - Added auto-saving after complete sessions in Career and Championship. - Fixed driver stint status in savegame. - Fixed incorrectly forced 10-minute driver stint length in championship and career. - Fixed inaccurate session results in some savegames. - Fixed Fanatec LEDs building in reverse order (due to a change in the Fanatec SDK). - Updated controller presets. - Fixes to MP replays (e.g. flickering spawned cars when the replay was shorter than the session). - Fixes to game stability. - Tweaks to accident/yellow-flag highlights. - Fixed a bug of 'ghost cars' appearing in some cases in multiplayer highlights. - Added option to customize weather for championship rounds. NOTE: selecting "Custom" weather allows the player to customize the weather for every championship round before each event. - Fixed end-race cameras and car positions (e.g. back from replay after end-race highlights). - Fixed HUD disappearing after trying to play an invalid replay. - Revised AI skill levels in Career in various difficulty settings. - More straightforward session-end: Added status message at the end of sessions informing the player to wait for all opponents to cross the finish line before proceeding to the next session. - Fixed ignition turning off when killing the engine during pit stops.
UI: - Added mouse input in VR. - Fixed an issue with navigating the MFD in VR. - Fixed tyre sets section being incorrectly active when wet compound was selected in the tyre and strategy windows in the Setup screen. - Fixed incorrect title in the Championship car selection menu.
AUDIO: - Audio communications optimization.
GRAPHICS: - Added another AA method. Temporal is now more effective against jaggies, while KTAA is more effective against ghosting. - Revised steering animations on various cars to delay hands switching over too early. - Fixed rim speed different from tyre speed. - Fixed slow motion rim/tyre speed in replays.
MULTIPLAYER & RATINGS: - Reduced the join lag when a new car model joins a session. - Drivers cannot join ongoing race sessions anymore (server settings option "isRaceLocked"). - Fixed race track status not being properly reset after the race session. - Changed the way backend systems store data, so data is still correctly saved even under high loads. - Racecraft Rating calculations are temporarily suspended. - Rating widget now will correctly detect reconnections. While disconnected, it will simply dissapear. - Backend systems performance improvements. - Advanced MP options: Fixed the slider weights for night and rain. - Advanced MP options: Increased the significance of "clean": Users with higher SA won't see unrestricted servers anymore, unless "clean" is reduced below 50%. - Advanced MP options: Increased the significance of "latency": Users with higher SA won't see unrestricted servers anymore, unless "clean" is reduced below 50%. - Advanced MP options: Increased the significance of track weights, especially low values will massively rank down corresponding servers. - Matching now (almost) ignores servers in race sessions, instead of ranking them down. - Fixed CP servers not showing up for a number of user IP addresses.
PHYSICS & FFB: - Force Feedback Post-Processing is now available like in the original Assetto Corsa. Copy your "ff_post_process.ini" and associated LUTs to "Documents/Assetto Corsa Competizione/Config".
Köszi. Azt lehet tudni hogy kell beállítani a szervert? Csak az alap dolgokat látom a fórumon, melyik pálya, időjárás, meddig tartson a session meg ilyesmiket.
Elvileg már működik... Server admin be tudja allitani a csapatokat... A csapatból aki kezd, annak kell fellepni először... A többiek spectator módban tudnak fwlmenni a szerverre... A kezdő játékos amikor cserélni akar, akkor az MFD menüben tudja kivalasztani h ki a következő csapattars... Boxkiallasnal atvalt erre a következő játékosra...
Az online endurance versenyekhez a driver swap még nincs megoldva? Nem találtam infót róla, hogy működne a dolog, csak félrebeszélést, hogy steames játékmegosztással lehetne, meg ilyen baromságokat.
:)) technikát váltottam, mert az egy szr :))) ..de tényleg, csak simán az R-s Porsche-ra váltottam és ég és föld, jó én akartam hogy nehéz legyen, de se féktávon nem tudok támadni, se a kigyorsom nem jó, és nagyon elmegy a gumi...és ez így nem versenyezhető (nekem). A legnagyobb bajom az volt hogy a visszaváltások nem adták magukat, pedig féktávra kell a stabilitás,..a másik legnagyobb bajom meg az volt amit írtam, hogy nem tudtam a gumit kezelni, már a legkisebb értéken használtam, és alig állítottam terpesztést, de annyira elmelegedett hogy így is elment a guminyomás az egekbe, és aztán az egész gumi.. Szal maradtam a Porsche családon belül, de néztem a piacon másik elérhető technikát :) Utoljára szerkesztette: b-type, 2019.06.06. 17:37:36