Minimal minoseg es felbontas, mert ez a ketszer alig 200MByte-ot 1 oran keresztul toltotte (~100k-val tudok tolteni:D). Es csak a video miatt motorhazteto, lehessen latni valamit:D Utoljára szerkesztette: Alexease, 2018.09.22. 21:34:15
A CARS2-nek a gondja (a menun es a hangokon kivul:P) hogy belezsufoltak minden hightech dinamikat (idojaras, napszak, realroad, meg a gumi is valami extras), minden mindennel osszefugg, "lehetetlen" volt osszeloni ugy, hogy a tobbsegnek elvezetes is legyen (hogy mennyire "igazi", azt most hagyjuk, azt az ACC-nal sem feltetlenul erdemes firtatni:D).
Ha mar ott van, akkor persze:D QuickRace-szel meg nem probaltam, de majd allitok egy tiszta idot, szaraz aszfaltot, es minimalis esot. Kivancsi leszek, mit csinal az AI:DD
Az nem lehet, hogy a lap recorder átírta az aszfalthőmérsékletet? A videó alapján olyan féktávot vesz és olyan stabilan teszi fékkel apexig az autót amit nem nagyon lehet reprodukálni. (Persze elfogadom, ha valaki ufó, meg jól setupol, csak kérdezem, hogy kivitelezhető-e a csalás)
ez egy nagyon jó kérdés :)) Már az RBR-ben felvetődött bennem. Nemrég megvettem a Pcars2-t is, amúgy is megvettem volna télen, ráérős volt. De szal megvetem és megnéztem..és használni is fogom, mert játékosbarát, játéktünete van és nem szégyeli :) ..nem kell mindent szétkomolykodni, elvégre játszunk. De szal ott pl. nekem hiába számol akármit ezerféleképpen, ha én azt érzem hogy tök mindegy hogy megyek egy pocsolyába, gázon, gázelvéten vagy átgurulok akkor is ugyan úgy rántja meg a kormányt hogy engem most jólmeglepjen hát az nem az igazi. Nekem persze. hozzáteszem gyorsan, régóta nem vagyok barátja a szimek kivagyiságának, mindenki leteszi valami mellett a voksát azt kész. Nincs ezzel baj, de az hogy valamit számol..az egy nagyon jó dolog, de az hogy mi az eredmény, hogy az 42 vagy lófax az a nem mindegy. Az ACC-t sem azért vettem meg mert biztos atom lesz, a fenét. Azért vettem meg amiért a Mount&Blade második részét is meg fogom venni, mert kell. :)
Tegnap 92%-os AI-val versenyeztem, úgy tűnt az én szintemnek az pont jó lesz. Most beraktam egy AI-t, mondom kicsit gyakorlok, rátapadok a lökhárítójára, féktávok, meg ilyesmi. Úgy otthagyott mint a sz@rt, a második körben már nem is láttam hol jár.
Azért azt próbáld ki még egyszer, mert nálam konkrétan számít, hogy átgurulsz egy pocsolyán vagy átgázolsz rajta nagy sebességgel ráadásul az sem mindegy milyen gumi van rajta és hogy milyen pocsolyán mész keresztül...
eső gumi, Knockhill, versenyen, RWD, azaz hátsó hajtáson. ott a butcher's után a sikán tetején trükkös a pocsolya, ezért több féle módon próbáltam átcsapatni rajta, de semmi különbség nem volt. Megtekerte a kormányt azt kész. de ez volt Silverstone short-n is.
Knockhill-n ez nem olyan egyszerű :D De na, ennek nem az volt a lényege hogy mi milyen, hanem hogy ha számol az jó (mert később felpofozhatják tényleg elég jóra), de a fő lényeg az az amit sikerül megjeleníteni a végén a játékos számára, és az baromira nem egyszerű. sokszor egy fapadosabb szim jobban hozza a feeling-t ilyen volt az RBR pl. Teszem azt egy olyan programon ahol pályánkénti default setup-t állítanak be mondjuk az F1-s Mercedes-nél, ott qva sokat számol és qva jól. felfüggesztést és olyan dolgokat amire ránéz egy mérnök és eldönti hogy mi jó mi nem a kinyert telemetriai adatokból. De az hogy milyen érzést közvetít, hogy mennyire faxa az FFB, hogy egy pocsolya az hogy viselkedik...ezeket pont letojják. Mert a vezetési érzet, az nem egyenesen adódik a számokból. Nincs egyenlőségjel a qva sok számolás=qva jó vezetési élmény között...még több számolás=még több vezetési élmény. Az egy fura dolog, vagy sikerül vagy nem. Az RBR-nél annak idején sikerült kevés számolással nagyon jó érzetet adni, de alapvetően én is azzal értek egyet hogy az a jó ha nagyon sokat számol...szelet, pályahőt, realroad felszedett gumitörmeléket, elütött galambokat azokon a bolhát. Egy a lényeg hogy a végén ha beleülök egy 3-s BMW-be, akkor jó, a valódi érzethez hasonlót közvetítsen...akkor elhiszem hogy nagyobb kategóriákban, amit term. nincs lehetőségem vezetni és összehasonlítani, ott is jó az érzet. ..nekem legalábbis ez volt annak idején ami segített. Nem a számok-kódok mennyisége.
Én nem feltétlen így látom, pedig én is játszottam és próbáltam az összeset, kb 20 éve tolom ilyen játékokkal. És ezek alapján számomra a mai napig PC2 az egyik legjobb. Persze elfogadom, hogy más esetleg másként látja vagy más fekszik neki jobban... Ilyen az élet, kinek a pap kinek a papné.
Legyünk őszinték ez egyén függő, valakinek ez fekszik jobban valakinek meg az. Utoljára szerkesztette: MasterMason, 2018.09.23. 15:43:59
ááá az nagyon gagyi :DD ...pillangó váltó nélkül. Nekem csak botváltóm van, letérdelt a kormány mögötti kapcsoló már pár éve. A Lambo' is fals így de kevésbé mint egy F1-s :))
CM-tól én komplett elvenném a liszenszet és valaki olyannak adnám aki hajlandó haladni a korral. Kapja be a codemasters!...
Szerencsére azért ha kedvem van tudok F1-es autoval is nyomulni VR-ban, de azért jobb lenne ha CM végre megemberelné magát... Neki is jobb lenne mert a szimulátorosok egy jó részének van HMD-je... Utoljára szerkesztette: MasterMason, 2018.09.23. 19:43:58
nem feltétlen, nekem a 2017 megvan, és még tavasszal amikor indul az F1 szezon akkor játszottam vele, és sok tekintetben komplett játék, jó élményt ad, és sztem is jó...csak maga az F1 már távoli tőlem, érdekel minden ami ott történik, de vezetni nem az én világom, talán soha nem is volt, pláne ugye botkormánnyal. ...ja és nagyon nehéz felmérni, mindig is ezek a királykategóriás technikákat nehéz felmérni egy egyszerű játékosként. akár a LFS, akár az rFactor-s gépekre gondolok, vagy az FVA-ra, illetve az AC modern F1-s autóira gondolok, nagyon kevesek tudják felmérni mit is játszanak. pl. Kimi gyereke AC-ban nyomja :)) :
Szeretem az F1-et, anno rengeteget toltam GP3-al. Biztos jó játék a CMF1 is de a viszonylag kevés időben amikor "játszhatok", azt meg azért már szeretném a lehető legigényesebb módon eltölteni, VR... Jó váltogatni is a különböző osztályú autókat, gt3, utcai, f1, néha pedig vintage race car. Így egyrészt nem lesz egysíkú a dolog, bár mivel ritkán van idő játszani és még váltogatod is őket, így biztos nem kerülsz egyikkel sem a top idők közelébe de nem is érdekel. Ellenben nagyon jól szórakozol...
AZ IS LEGYEN. Mert mint alább is említettem, viszonylag kevés idom van már játszani és azt akkor szeretném már igényesen a lehető legjobban szórakozva eltölteni...
Attól az még egy jó hanem a legjobb szimulátor... A vr önmagában nem elég, de egy alapvető fontosságú kiegészítője minden komolyabb szimulátornak. Kivéve ugye azoknál, ahol elég annyi, hogy az usereknek átírunk egy évszámot és minden évben újra eladjuk ugyanazt... Kicsit tolunk itt ott, de ugyanazt adjuk el minden évben... Köszi de kösz nem.
Nem vagyok rajongó típus, én csak a legjobbat és legigényesebbet választom a magam részére, jelenleg nem találok olyat ami jobb lenne. Meg van az összes szimulátor eredetiben kb az elmúlt 20 évből, szóval még elég viszonyítási alap is van, ami miatt azt választottam amit...
Persze nyitott vagyok, megvettem ezt is, de majd meglátjuk mi sül ki belőle... :P
Láttam, de még nem próbáltam. Nem tudom, lehet egy próbát megérne bár olvastam róla rosszat meg jót is. Lehet, hogy jó, de biztos nem annyira jó mint egy natív támogatás, és biztos vannak vele anomáliák. De azért köszike, lehet teszek majd vele egy próbát...
Mert nem annyira fontos gondolom, persze szeretnék..mindig azzal nyugtatom magam hogy majd Black Friday, de nem hiszem sztem már nem lesz, inkább nekem is egy gokart kellene, a fiamnak már készül egy komolyabb.
Ezen nem érdemes parázni, mert legalább számol, van benne interakció, mikor belemész a pocsolyába, tehát működik, ha leegyszerűsítve is. Amúgy se egy egzakt tudomány, hogy be kell írni egy számsort és már minden működik tökéletesen, hanem kisérletezgetések hosszú sora, mire eljutnak egy mindenkinek tetsző eredményig. Mivel időnként ki kell lépni a piacra valami új produktummal, így azt adják ki, ahol éppen tartanak. A szimulátorok már csak ilyenek. :)))
ez absz. igaz. sosem mondtam hogy ne számoljon, mert ha fel van rá készítve akkor azt lehet finomítani (ha van rá igény), fejleszteni, moddolni mittomén. ..ha nem számol akkor nyilván ez a lehetőség nincs. Csak ahogy írtam nálam nincs egyenlőségjel a sok kód-sok szám=tuti jó-jobb vezetési érzet, hülye példa, de egy qva tanult ember is tud ostoba lenni, csak egy hülye ideológia kell hozzá, rassz, ufó..hatalom..stb. attól függ hogy számolnak azok a számok
Hát persze, nincs is vita. Esetünkben pl. sok múlik a setupon is, ha mondjuk be van az autó állítva esőhöz, akkor egészen másképp viselkedik, mint a default setuppal és ez természetesen kihatással van az FFB-re is. Vagy van különbség az FFB beállítások között is, mert eleve négy féle alap beállítás van a játékban és ha valakinek egyik se jön be akkor ott vannak a Jack Spade beálítások. Reméljük lesz majd ACC-hez is ilyen bőség.
Letoltam egy 20 perces futamot, világosból a sötétbe, száraz körülmények közt.És brutál.Rengeteg hibával mentem, és nem is volt full grafon, de hatalmas élmény.Fogalmam sincs, hogy laser scan vagy sem a pálya meg, hogy honnan és miből számol ffb-t, de az összhatás k..va jó.Nekem G25-van.Az AI keményen védekezett,védte az ívet,húzódott jobbra-ballra,de ez multiban lesz majd az igazi.i7 4790k, 8gb ddr3, r9 290 nem elég ,erősebb vga és több memoria kell.Nem bántam meg,hogy megvettem. Utoljára szerkesztette: haflac, 2018.09.25. 22:38:21
Ennek semmi köze nem lesz az ACC-hez, de némi közünk azért van hozzá. Grat a srácoknak!
- Fixed "No VR no buy" - New first-gen Bentley Continental GT3 - New Misano World Circuit - Aero: Non circulatory lift implemented - Setup UI and logic changes to accommodate a big number of damper clicks - Hotlap has fixed fuel load (10L). Also fuel load slider is not available in UI in hotlap sessions - Bumpstop telemetry graphs in setup mechanical balance screen - Fixes and fine tuning in setup aero screen - Decimal numbers in front aero variation values - Code for realistic (displayed) brake bias values - Brake bias variation now possible in decimal numbers - Fine tuning of preset setups - Setup name now shown on top screen title - Setup name adds an asterisk when user changes setup values, indicating saving is needed - UI warning when users tries to load a different setup, or a preset, indicating that you might lose your setup changes if any - Setup protection against out-of-limits values - Setup Input/Output filtering for car and circuit - Setup navigation fixes - Fine tuning of Huracan suspension geometry and dampers - Fine tuning of tyre model camber gain, IMO heat range, and more - FFB option screen sliders: dynamic damper, road effects - controls.json extra FFB values: minDamper, damperGain - Stability control is now using different logic - Reworked driver steering animation - Adjusted safety net position in the Lamborghini Huracán GT3 - Added driver assets for the teams featured - Adjusted water spray effects in the night - Nurburgring fixes and improvements - Added HUD option for speed unit toggle - Added timetables to pause menu & post-session - Added sharpness option to video settings (make sure you remove external workarounds) - Added pitch angle adjustment to camera settings - Added Save, Cancel, Defaults and Quit buttons to camera settings - Proximity indicator toggle in HUD options - Added Sprint Race Weekend and Hotlap Superpole in Game Mode options - Track selection page navigation fixes - Fixed bug when loading the last game mode settings - Added auto engine start - Added auto pitlimiter - Fixed pitlimiter issue with pitlimiter lights on toggle - Added multiple starting lights logic - Added pitstop logic (basic) for human and AI - Added Sprint race weekend system - Practice and Qualifying Overtime has a max time of 3 minutes - Controller page: Starter, Look functions and Shift can't be set as advanced - Fixed engine forced shut off when return on track after setup changes - Fixed wrong weather key in the .json - Fixed weather selection in UI not resetting after a special event - Added camera sequence for Full formation lap - Tweaked marshal system to avoid false spline recognition - Added logic for flags when in entry and exit lane (slower speed are allowed without raising any flags) - Reworked steer scale/steer inverted control options - Removed confusing ghost car time references in the gui - Added base version of end session highlights - Fixed music still on after clicking drive or restarting - Audio engine optimizations - Added superpole/pitwindow/hotstint event spotter - Fixed double engine start inside the reverb zone - Minor tweaks for tyres scrub sound in dry and wet conditions - Fixed clicks in particular camera switches - Fixed pit alarm sound for Nurburgring - Minor tweaks for crowd and track speakers distance attenuation - Fixed announcer voice stopping after some minutes - Fixed bodywork noise entering the setup page - Removed the possibility to change lights/wiper stage in the replay - Fixed mirror visibility in the replay - Added current session time, car lap time, valid lap and fuel for replay - Slow Motion now affects the entire world - Fixed slow motion pause state for replay HUD - Stability control is now less performant with steering wheel to avoid being used as illegal aid
na ahogy nezem nem csak nekem nem indul vr-ben, valamit eltolhattak... A jatek neven jobbklikk van kulon vr inditas, de kep sosem lesz. Gondolom 1-2 ora lesz valami javitas
Sokat javult, fps is jobb lett, de ffb az még mindig kuka nálam, T300-on szégyen AC-hoz képest ....
Na végül a kormányon levő d-padal sikerült navigálni, de sajnos eléggé akadozik, így nem igazán élvezhető valszeg vissza kell vennem a beállításokban, de egyelőre pihentetem. Lehet hogy kevés lesz ide a gtx 1060.
ahogy sejteni lehetett (sikerult elinditani, volt egy steam update is kozben. lehet az segitett) 1080-on is remalom es ez is szaraz palyan, nappal. eso nelkul. Ha mondjuk osszevetem ac-vel ahol egy gyari 20 fos mezonnyel 1,6-os SS-el,+aa, folos csicsa levetelevel fixen tolja 90-fps-sel, ez itt sosem fog osszejonni, orulhetunk ha lesz fele olyan tempos, de az sem most lesz :) itt is mukodik ctrl+space a hmd pozicio allitasra.
Most én vagyok hülye, vagy tényleg annyi a basic pitstop, hogy kimész, mutatja hova állj, csörgés csattogás és ennyi?
Többiben még ennyi sincs
Fizika valahogy jobban átjön most, FFB is jobb, felvettem a road effectset 15re, nemtudom ez eddig benne volt e, de így kezd hasonlítani AC-hez. Grafika viszont valami gyatra, árnyékon kívül EPIC minden, viszont csikozódik az egész pálya, nagyon furcsa, meg a színek is nagyon távol állnak a valóságtól. Utoljára szerkesztette: formula1996, 2018.10.10. 20:55:09
rfactor, rfactor2, assetto corsa :D Alapesetben 80an volt, felhúztam max 300ra valamivel jobb lett, de nem igazán tudom ezt mennyire kéne állítani. Utoljára szerkesztette: formula1996, 2018.10.10. 21:25:43
Nálam 0-án van, így is recés kicsit a high fxaa miatt, nem kell még több recefice :) Úgy tűnik nálam szarabbul fut mint az első verzió, beröcög a kanyarokban. A Bentleyt inkább nem ecsetelem, az a jobbkormányos csatahajó sose volt a kedvencem.
Milyen procid van? És mit jelent a "nem szaggat? :) Full mezőnnyel (pl. special event) verseny rajtjánál sem?
Nekem úgy tűnik, inkább a procival van szívás, én is állítgathatom összevissza (low-epic), nagyjából ugyanannyi FPS-t kapok (i5 4590 + GTX 1060) Utoljára szerkesztette: Joex22, 2018.10.10. 22:50:28
Még valami, rinyált mindenki régen hogy a simekben szar a graf, nincs eső, meghal esőben stb
Most megnéztem HIGH beállítás 2560x1440 max AI rajt 60-alá nem esik, közben 60-100 között fut egy simben esőben:))) De ez is szar:)) Miközben early fázisban van:) Sok FPS kell ott a iRacing a 10 éves graffal. Ja nincs eső pls bocsi. Utoljára szerkesztette: __Jacek__, 2018.10.11. 09:33:52
Nem akarok köcsög lenni de lassan középkategoria De szerintem egy 580-al vagy 1060-al tökéletesen játszható, nem epicen meg majd a multit meglátjuk novemberben :D Utoljára szerkesztette: __Jacek__, 2018.10.11. 09:49:29