PS Plus keretében próbáltam ki, szerencsére, így nem bánta a pénzem, mert annyira unalmas és érdektelen hogy arra nincsenek szavak. Szép meg hangulatos, de ennyi amit pozitívumként fel tudok hozni. 25 órát raktam bele, szóval adtam neki esélyt, de mindig erőt kellett vennem magamon hogy leüljek elé játszani. Pedig szeretem Japánt meg a történelmi filmeket és mondom hangulatban telitalálat, de mint játék egyszerűen középszerű. Jin egy senki, mintha nem is lenne személyisége, nem tudok vele azonosulni vagy kedvelni legalább. Hol van egy Geralt, Kratos, Joel-hez képest? Nem hiszem el neki hogy fontos számára az ügy amiért harcol. A mellék karakterek is érdekesebbek nála. A harc látványos meg minden, de csupán kirakat elem, kihívást nem nyújt és az enemy AI valami bődületesen ostoba. A fő és mellékküldetések is egy kaptafára íródtak, szinte mindig hullámokban ránktörő emberírtásban végződnek. Lehettek volna kreatívabbak. Lehet lopakodni is, de minek? Egyértelmű hogy nem erre lett kitalálva a játékmenet. A sztori egynek elmegy, de ennyi erővel megnézhetek egy Kurosawa filmet is, és akkor csak két-három órát kell áldoznom rá az életemből, nem tízszer annyit. Mert végső soron, legalábbis számomra a történet a legfontosabb, ez tart benne a játékban, hogy érdekel mi fog történni. Itt ez nincs meg, és legfőképpen az unalmas főhős tehet erről szerintem. Lehet szomorú a szamuráj, de ilyen mértékben ezt már depressziónak hívják.
Directors Cut 9/10. Megèrte a pénzét, Iki szigete hangulatos lett, a sztori egy hanygyányit gyengébb, mint az alapé.
Van gyorsabb mód farmolni, vagy arany fokozaton kell mindig végigmenni? Mert így kb 1 óra egy 25-ös hullám. Nem gond, csak hátha van valami jobb megoldás. :D
Nightmare fokon az a baj nem éri meg mert rohadt nehéz és most is egyetlen egy 110-es itemet dobott csak.... Utoljára szerkesztette: darkSectorxxx, 2020.10.25. 02:10:15
Délelőtt, az előző heti Túlélés Rémálom heti kihívását 2x is sikerült befejeznem a csapattal!!!
Nagyon durva! :D Az első 10-15 próbálkozásnál azt hittem szinte hogy esélytelen megcsinálni, anyira durva, de sikerült 2x is már. A mostani falusat még nem. :D
Hát elég sokan nyomják mindig van mindenhol ember. :)
2 millióan játszottak vele az első hétvégén, szerintem nagyon jó lett, mindig talál társat is, szóval tolják sokan persze nem darky szinten tolom, sehol nem vagyok hozzá képest :D első story line-t megcsináltam bronze-ban meg megcsináltam silverben is 3-at, ott már van kihívás, ha nem figyel az ember :D
Kíváncsi vagyok, hányan tolják ezzel tartósan. Híreket se nagyon olvasni róla, hogy milyen volt a fogadtatása, meg így a fórumok alapján sem lett ez olyan nagy siker. Kár érte, mert becsülettel megcsinálták, csak szerintem nincs benne semmi olyan, ami miatt érdemes lenne 20-30-50 órákat beletenni, mint más multikba (már aki szerint van értelme egyáltalán).
Múltkor lenyomtam egy ilyen wave-es valamit, 15 kör volt benne, 35 perc alatt csináltuk meg, de a második felében már untam.
Feltűnt másnak is, hogy a különböző furulya dallamok különböző időjárást indukálnak? Az elsőtől kisüt a nap, a másodiktól villámlani kezd, stb. Király :D
Mondjuk megértem, az nagyon vicces, mikor egy karaktert kísérsz, bementek egy épületbe, azok meg mindig rábasszák a pofádra az ajtót :)
Most végeztem a 2. fejezettel, jó hosszú volt a záró etap, de nagyon jó eddig. Kiváncsi leszek majd a végére. Apróbb hibái ellenére az év egyik legjobb címe, nálam csak a CP2077-nek van esélye elvenni tőle az első helyet.
:)
Én azt szeretem amikor valami questnél mész az npc után, az bemegy egy ilyen ajtón majd simán bevágja az orrod előtt...
Csak kíváncsiságból kérdezem, hogy én vagyok az egyetlen,akinek soha nincs kedve kinyitni a tolóajtókat, hanem inkább szétcsapja ? Még ha civilek is vannak bent, én csak berontok, nem udvariaskodok
"Május 14-én, vagyis csütörtökön, magyar idő szerint 22 órakor vetítik le a State of Play következő adását. Ne várjatok trailerdömpinget azonban: az új rész kifejezetten a Ghost of Tsushimára fókuszál majd.Azt már most lehet tudni, hogy az új State of Play-epizód 18 perc hosszú lesz, és kiadós gameplay ízelítőt kapunk majd a Sucker Punch július 17-én megjelenő PS4-játékából, így a felfedezésbe és persze a harcokba is belekukkanthatunk."
"A Ghost of Tsushima sztorija szerint 1274-ben járunk és a középpontban legendás szamuráj harcosokat köszönthetünk, akik Japán védelmezői voltak mindaddig, amíg a félelmetes mongol horda meg nem szállta Tshushima szigetét, hatalmas pusztítást okozva, a helyieket elnyomva. Mi az utolsó életben maradt szamuráj bőrébe bújunk, azonban a becsületes harcot magunk mögött kell hagyunk, az már nem fog segíteni - ehelyett a harc új módjait elhozó "Szellem útját" kell választanunk."