Ez így nem egészen igazságos. Amikor bizonyos pincéreknek nem adsz borravalót, látszik rajtuk, hogy hányasra osztályozna. Itt szokás adni borravalót? A sofőröknél viszont elég kemény, hogy egyetlen rossz osztályzás a sok közül is elég a kizárásra, habár ezt a kliens is megszívhatja, mert ha mindenkit rosszul osztályoz legalább egyszer, akkor mehet taxizni :)
Ha az első 10 értékelésed 5-ös, akkor akár 10db 1-est is begyűjthetsz mire kibuksz. Eleve szokás csak bizonyos értékeli darabszám után átlagot számolni.
"Amennyiben egy utas egy sofőrt 3 vagy annál kevesebb csillaggal értékel, akkor az illetőt soha többé nem fogják a rendeléseinél figyelembe venni és kiküldeni az általa megadott címre. " -> EGY utas, EGY sofört, EGY alkalommal! Mi értelme ezekután az 5 csillagos minösítési rendszernek? Mi a különbség az 1, 2 és 3 csillagos értékelés között, amikor már a 3 csillagos értékelés is visszafordíthatatlan szankcióval jár?
Objektív egyénhez köthető releváns adatok alapján lehet diszkriminálni, bank sem köteles bárkinek hitelt adni. Olyat nem tehetsz hogy szubjektív alapon vagy etnikai hovatartozás miatt nem szolgáltatsz valakinek.