Ennyi a történet, megspórolható vele a modern és drága parkolóházi infrastruktúra (targonca, emelőlift stb.). Hátránya, hogy csak akkortól működőképes, ha minden autó tudja már.
Vannak kielolt kiszallasai es beszallasi helyek. Az egyiknel kiszall a tulaj, elkuldi az autot parkolni, majd odamegy az egyik beszallasi helyre es odahivja a kocsit. Japanban mar jo ideje letezik hasonlo, csak ott az egesz autot viszi es hozza egy robot targonca, hogy az autoba ne kelljen intelligencia.
Én arra lennék kiváncsi, hogy az autó honnan tudja, hogy hová kell visszamennie? Mert a beállás oké, látja hol szabad a parkoló és odamegy. De ugyanonnan kell visszarendelnie a tulajnak a mobiltelefonjával? Azaz ha a parkolóházban féltucat lépcsőház és szint van, akkor ugyanúgy meg kell jegyeznie, hogy honnan küldte el az autót aludni? Mert ebben az esetben nem sokat nyer.
Ez még mindig messze van az önvezetéstől, de már egy lényeges lépés afelé.