Van olyan oldal, ahol ha beírom/kiválasztom adott anyagot, akkor kiadja, hogy adott anyag milyen crafthoz kell és fordítva? (Mobil app is jó!) A bddatabase.net hez hasonló. Utoljára szerkesztette: AnuluWork, 2021.10.14. 18:22:12
én még el sem kezdtem,de kéne mert mindenki róla beszél és szar hogy fogalmam sincs miről,csak csapódnak be a spoilerek :D
Nem tudom, én elengedtem este az egészet, néztem helyette a squid gamest netflixen, mert rajtam kivül már mindenki látta és kezd frusztrálni, hogy nem értem, mi az isten ebben az a "nagy" durranás. Viszont DC-n kb ekkor jelezték, hogy felálltak a szerverek, közte a miénk és a magyar mispelheim vagymi is. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2021.10.14. 11:23:33
paszmek 10 órája pöcsölnek egy 170Mb-os patch el :D
Oké, de lehet ezt éjjel kettőkor is csinálni Európában ... Játszom jó pár éve MMOkkal, de azért 9+ órák ritkán voltak. Ha voltak, akkor meg csak úgy elnézést kértek és dobáltak minket minden szarral (XP boost, bizbaszok). Itt? Itt semmi ... És csak egy apró patch volt.
Pedig nem artana, raferne a jatekra :) Idovel majd belejonnek, ennyire csak nem lesznek lassuak mindig. De ha igen, akkor is legalabb tudjuk, patch napjan nem jatszunk, mint a WoW-ban 15 eve a szerdai karbantartas utanra sem tettunk raidet, mert minek... :D Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2021.10.13. 21:03:10
Zavaró, de emlékszem hasonlóra WoW esetén is, meg még rosszabbra is, persze ez nem menti fel őket, de remélhetőleg nem fognak minden héten patch-elni :)
Igaz ...
"What’s wrong with this guys, it’s just 89 mb patch… What we gonna do with 1 Gb? A 1 year maintaince?"
Illetve az sem, hogy az öt órásra tervezett maintence már nyolcnál jár... SWTOR-ban is voltak ilyenek régebben, aztán belerázódtak, igaz kellett hozzá egy-két év :D
Pár napja kezdtem el játszani, eddig minden tetszik, kivéve az, hogy a patch letöltésére jelenleg egy órát ír a steam :D
Mindegy. Várakozásként (ha már nem küldtek meghívót amikor a béta volt ...):
Az a csúnya az egészben, hogy viszont az USA!!! szerverek itt is mennek. A pénzetek jó, köcsög európaiak, de amúgy leszarunk titeket? :)
Szerda reggel 10 óra volt a a BDOban a patch. Ha otthon voltam, volt két órám bármire. Lelőtték tízkor, fél kettő-kettő körül már ment. Mire hazajöttem, tuti.
Imadom SD-t, hatalmas nagy arc volt mindig is, es a vicces az, hogy annyi tudatmodositoval, amennyi ebben az emberben van KONSTANS, akar le is szarhatna a dolgot, de osztonbol megoldja ezt is :D
Ez mindig is igy volt, mindig is igy lesz, aki ezzel nem szamol vagy eret vag miatta magan, az ne mmozzon. Erdemes a sok ideggyenge hopihe kommentjeit olvasni a twitteren es redditen, a jovo nemzedeke... meg a f.szom, az :D
nem értek hozzá,de mégis mit csinálnak 2 patch között? nem próbálják ki? mert laikusként ilyenkor csak leszeded a patcht felinstallod , nyomnak egy mondjuk 15 perces resetet azt mehet minden.....minek kell 5 óra? illetve mostmár a 6. legutóbb 8 után lehetett belépni
GG Twitter they just extended maintenance with no ETA, it was literally 2 minutes ago and it already has 160 comments...
"trash, why punish EU players, we always pull on the short rope with play time. you realise it is our prime time RIGHT NOW?"
"Why you all fucking do server and patch when we Eu come home from@work@this time and rly want play ffs is not enough we wait 11 hours. From work to get home to play and need. Wait even 2-4 h more ffs common give us patch in early Morning like blizzard dose in wow ….," Utoljára szerkesztette: nordan, 2021.10.13. 17:14:49
És ami nem tetszik, EU időben b.sszák le az EU szervereket, és elsőnek folyamatosan az amerikaiakat kapcsolják fel ...
Ez így nem lesz jó! Főleg, nem az hogy minderre 5 órát kell várni!
Szinte mindennel egyetertek igy 41-es szinten, 100+ oraval mogottem :)
1. A 40+ zonak tenyleg nagyon sivarak, a kezdo tomott es reszletgazdagon osszerakott helyekhez kepest mindenkeppen. Vegigjartam mindet a portalok miatt, hat neha tenyleg azt hittem, hogy felkesz allapotban vannak. Mint anno a wowban Silithus, amig nem kapott komolyabb szerepet.
2. Utazashoz szukseges az azoth-t: na ezt nem ertem en sem, marmint a koncepciojat. Mert ha a vadon random pontjabol akar az ember elugrain valahova (portalhoz vagy varosba), akkor oke, legyen sok azoth az ugrasi igeny. Valamit, valamiert. De egyelore ilyet nem lehet, mert portal mellett/varosban kell lenned az ugrashoz. De ha meg ott allsz mellette, miert kell az azoth igeny?
Plusz, minek a portalon az "use" gomb, ha arra kattintva nem tudsz utazni? Miert nem ingyenes az utazas, ha mondjuk portalok kozott utazol, nem ez lenne a celja? (szerintem igen, wayshrinek voltak ezek, csak kukaztak a dolgot a vege fele es ezert is maradt benne a use gomb). Siman lehetne egyszerusiteni az utazas azoth koltsegein, ugysem maradna senkinek sem sok azoth sokaig, elvinne a crafting :) (meg szerencse, hogy konnyu grundolni).
Lassan kezdem latni, hogy venni kellene minden hubban egy olcso hazat, csak a cucc transfer/teleport miatt.
3. Alacsony raktar annyira nem zavaro, mert sajat hazzal meg a tartomanyi szintlepesert kapott bonuszbol lesz 1600+ (+haziko ladai), abbol mar kijossz. Hozzateszem, ha kifutsz a helybol, rakd be a cuccot AH-ba/Marketra olyan aron, amiert nem viszik el, elvan az ott addig, amig nincs ra szukseg (kvazi masodlagos raktarkent hasznalva a piacot), a dija meg elenyeszo.
Egy ido utan kulon varosban fogod tarolni az eladasra szant szajret es kulon varosban fogsz szakmazni, a nepsuruseg es a helyi crafting berendezesek szintjetol fuggoen.
+1: nagyon nem tetszik, hogy kvazi semmilyen log nincs a jatekban. A market "history" is fapados, a guild menedzsmentrol nem is beszelve (kvazi nem letezik vagy bugos), plusz a jatekossal kapcsolatban is kellene egy "combat log", mert neha csak azt tudod, hogy tortent valami, de nem tudod mi.
Ennek ellenere meg szorakoztat a jatek, de hatalmas a kontraszt a gyonyoru es erdekes vilag es a csapnivaloan osszerakott alrendszerek kozott. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2021.10.13. 16:22:40
Nem fogja túlélni. Szerverösszevonás. Az sorbanállást fog eredményezni, azt megunják, apadás ismét. Egy tök jó világot hoztak össze. De pár buktatóval.
Mivel nem rohanok, figyelem, hogy a kezdőterületeken még volt igény feltölteni a díszletet. A házak minden emeletén volt valami. Minél távolabbra mész, egyre kevésbé van feltöltve a világ. Rakat szörny már a városkapuban, és ennyi. Egy két küldi, rengeteg durvaság, de inkább kellemetlenek.
A craft miatt vágtam bele ebbe a játékba, és mégis, a hozzá tartozó dolgokból amit utazás közben csinálsz valamiből már majdnem 200as vagyok, valamiből mindjárt 100, és abszolút nem rohanok. Talán egy hétvégi napon játszottam?
Egy nagyon élő és néhol szép világot hoztak össze, némelyik város meg abszolút töltelék. Vannak dizájnbeli remekművek, a művészeti igazgató (vagy mi a szar?) remek munkát végzett több helyen, de mégis, alig van olyan, hogy azt mondanám: és ha megvan a 60, akkor mi is lesz?
Mivel nem engedik be az újakat a szerverekre, 20 alatt kb. semmit nem érdemes betteni a marketre, mert ki veszi meg?! Bár tegnap láttam pár 8ast, de ők gondolom eddig nem tudtak belépni, más szerveren kezdtek el játszani.
Szóval a weak pósönök, stb. low levelek néha jók, pl. városfejlesztéshez, de addig tárolni is kell. Ahhoz, hogy utazgass, oda kell menni a városba vagy a shrineba. És akkor még ez nem ingyen van, amit szintén küldizéssel tudsz összekaparni vagy farmolással, mert 1000 a limit, stb. Rakat dolognak nincs értelme. A kezdővároson kívül kb. minden település nagyjából kihalt.
Mellé a raktár alacsony kapacitása kavar be, amit ugye nem így terveztek (5 egybefüggő területen ha egy frakció a tulajdonos, bármit elérsz a raktárból), amiből a maniért átmozgathatod maradt.
Szóval, rengeteg, zavaró dolog. Nem tudok pl. kialakítani csak tanner csak bányász, stb. ágakat, mert pl. a páncélokhoz minden kell, közben rakat cucc jön állatokból, amit főzhetsz, de ja, nem tudsz, másik város, lehetőleg olyan, ahol már L3 a konyha, mert különben nem haladsz. Túl szerteágazóra tettek pár szakmát és terméket, a kevesebb jobb lett volna.
És közben még a városkat is fejlesszük. stb. Nem jó ez így. Ezért - ha már a channeleket elqurták - párdolgot átvariálhatnának.
A ~33% egy mmonál annyira nem vészes, de tény, hogy csökken a létszám. A town boarddal egyébként nagyon jól lehet szintezni, ha van mellette szakmai skill is. 40 starmetal ingot 8000xp (+10% pvp), tegnap beadott két ilyet is, köszöntem szépen :)
Szintúgy, amit más is írt szerintem ebben a játékban felesleges a max szint rusholása... annyi mindent lehet addig craftolni és még abból is + exp jön. Még jó múltkor, hogy meglegyen a lvl 100 gathering/woodcutting/mining mentem folyamatosan a köröket a kezdőterületeken és csináltam a townprojekteket és a 28-ról 34-es szintre lépés rendkívül gyorsan meglett úgy hogy "városban álltam".
és akkor amikor az embernek páncélt kell craftolni, akkor elmegy Primrosba, és kb. olyan lesz a helyzet, mint amikor az Elit alakulatban a 101esek átmentek Németországból Ausztriába. :)
Én most ott tartok, hogy túl gyors a fejlődés az én bámészkodó énemnek. :)
A discord meghívó valószínüleg lejárt már, ezért az üzenetemre válaszolva ide linkelek egy friss meghívót.Jelenleg 147-en vagyunk,szóval aki együtt transferel velünk, biztos hogy tud majd magyarokkal játszani.(Mivel nem company a discord szerver, hanem egy kezdeményezés, "csak" a közösséget tudom garantálni) https://discord.gg/9rkQCh3R
Hat a fene tudja, nekem egyre inkabb annak tunik. Nyilvan nem annyira beteg modon, mint nemelyik mmo a tavolkeleti vegvarakbol, de jelenleg az NW-ben az A pontbol B pontba futas mellett tobbnyire valamit mindig grindelsz :) Eliteket, portalokat, influencet, nyersanyagot, stb-stb.
Igazából nem, csak elosztódtak az emberek más szervereken és persze páron biztos ott is hagyták a játékot de még mindig a full közelében van jó pár realm. Azóta is szippantódva vagyok. :D
Na jó, azért ma láttam egy streamen, a bölénykatapult... Valami bázis támadásánál használta az enemy. Azért ehhez is elborultnak kell lenni :D
> Amit írsz azzal kapcsoaltban kicsit olyan sokat akar a szarka.... érzésem van, mert annó mikor diablo 3-aztam még vmikor season 12 körül akkor is mindig voltak ilyen "HC arcok" akik 3 nap alatt már paragon 200+ szinten voltak, aztán 1 hét múlva sehol nem voltak már.
Itt is megvan rá az esély, már most vesztett a játék 150k-t egy hét alatt. Hamar kiég az ember, ha nonstop nyomja, főleg egy olyan grindfest játékban, mint a NW. Egyelőre a felfedezés öröme és a random loot talán kárpótolja az embert, de minden csoda három napig tart, ez az öröm is hamar elillan és marad a grind.
De mégegyszer, amikor a Deaus által leírt esetről beszélünk, akkor nem a szintről van szó elsősorban - hiszen PVP-ben nem számít -, hanem arról, hogy ráérj és gyere, amikor szükség van rád. Nyilván nem fogsz mindig mindenre feliratkozni vagy mindenre ráérni, de mindezekkel együtt lehessen rád számítani addig, amíg pörög a játék ezen része. A szint másodlagos, az invázió nagy kárt nem tesz (1-1 városi épület csökken 1-2 szintet, na bumm), az influencet kordában tartó küldetéseket pedig csapatban meg tudod csinálni tőled sokkal nagyobb szintű zónában is.
Itt arról van szó, mint anno a WoWban, vagy bármely másik mmoban. Ha van egy szerda-csüt-vasárnap raid idő este 20:00 és 23:00 között, akkor próbálj meg ott lenni, mert ha nem tudsz, az sem baj, de akkor más ugrik be helyetted. Semmi ördöngőség nincs ebben, szerintem legalábbis. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2021.10.11. 16:21:57
Értem amit mondani akarsz, és elhiszem ,hogy erre is van közönség, de ahogy én érzem az emberek min. 50%-át nem ez fogta meg a dologban. Amit írsz azzal kapcsoaltban kicsit olyan sokat akar a szarka.... érzésem van, mert annó mikor diablo 3-aztam még vmikor season 12 körül akkor is mindig voltak ilyen "HC arcok" akik 3 nap alatt már paragon 200+ szinten voltak, aztán 1 hét múlva sehol nem voltak már.
Abban is egyet értek, hogy jelenleg ami a játékban van pve téren (pvp-ről nem tudok nyilatkozni) az máshol kb a tutorial küldetés tartalma, és itt visszatérek az előző bekezdésemhez, hogy amíg ilyen szarka módra erölködik sok-sok ember addíg a fejlesztőknek nem lesz világos hogy kontent kell, az ha 1-ik napról a másikra hirtelen letenné 2-3 millió player a gamet az talán felnyitja a szemüket, mert csak a pvp-ben nem lehet ellenni, azt meg már meg sem említem, hogy mennyire ideggörcs állapotban lehet egy pvp player egy "rosszabb" nap után. Sajnos ez valahol kultúrális betegség szerintem ami valahol koreában kezdődött x évvel ezelőtt, és sajnos átterjedt az egész világra, félre ne érts / értsetek örülök, hogy a gaminget / e-sportot ma már egész jól elismerik, de ennek hosszú távon sok lelki tolószékes ember lesz a vége.
Megvédeném a KL csapat ötletét (ami az I-est illeti), mert ott tényleg azokra a játékosokra lenne szükség, akik rendelkezésre állnak szinte bármikor, amikor szükséges. Főleg, amikor olyan teszetosza a szövetséges Covenant klán, mint a Brightwoodi vezető, egy vicc az a csapat...
Nem feltétlen a szintjük miatt van szükség "hc" arcokra az I-esben, - hiszen PVP-ben NEM SZÁMÍT a szint (skáláz a rendszer) - hanem az elérhetőségük/rendelkezésre állásuk miatt. Ha megyünk háborúba, akkor 100-ból ne csak 20 ember legyen online, akiből 10 nem iratkozik fel az eventre, mert leszarja. Természetesen joga van ehhez, sőt, de akkor ott a II-IV. csapat, ahol ugyanúgy fontosak és számítanak, de mivel a casual vonalat képviselik, ezért tudjuk, hogy náluk PVP-ben nem az azonnali akció a prioritás, de PVE-ben viszont igen.
Jelenleg a játékban ez a területfoglalós hülyeség az, ami talán élvezhető és ad egy kis fűszert a roppant unalmas pve és pvp tartalomhoz (influence tolni 3 teljesen azonos küldetéssel? - ezt még egy koreai grindfest sem meri bevállalni), így persze, hogy azt szeretnénk kihasználni. Aztán bele fog unni ebbe is mindenki és jöhetnek a szerverösszevonások, de addig hozzuk ki a legjobbat ebből a játékból.
Jelenleg a játék iszonyat fapados és nagyon hiányos és repetitív mind pvp, mind pve szempontból. Prealfa kontent nélküli verzió, ráfért volna/ráférne még vagy másfél év. Ami van, az szép, jó az ötlet, engem kifejezetten szórakoztat és jelenleg marhára élvezem, de már látszik, hogy mindez iszonyat kevés lesz, nem az, hogy hosszútávon, de már rövidtávon is.
Nálunk is folyamat megy a terület foglalásos dolog (azaz csak akarna de nem megy) 100 as limit miatt van 2+ klán oks összeharácsolnak xezer goldot hogy kel la terület erre megveszi a main klán a 60 as területet... úgy hogy nincs 40+ os ember és "hajtanák" az embereket pvp re mer hogy meg kell védeni csak bukta az egész.
Amugy azt nézem hogy a 3-4 100 fös klánal rendelkezö klán csoport dc csatornán az jöhet a main klánba aki hc nak érzi magát stb .... azt el fut melletem a csávó -10 szintel xD tipikus magyar vérhörcsög pistike hozzá állás
Pontosan, ezt hívják hátországnak. Mert mi kell a háborúhoz? Pénz, pénz, pénz. Viszont a kraftok nem csinálják meg magukat.Tehát valakinek azt is kell nem csak pvpzni. A napi küldiket is meg kell valakinek csinálni fewjleszteni a várost és ahhoz igencsak nem kell pvp orientáltnak lenni hogy 100 bőrt fát vagy egyéb alapanyagot kifarmolj. De ez mind időtrabló tevéknyeség. Viszont a pvp csatákba csak limitált mennyiségű ember mehet az adott klánból, szerintem pont ezért kreténség hogy 100 jó pvps kell csak, mert akkor a fél brigád hőbörög hogy ó miért maradt ki. Viszont a 4 naponta bekövetkező invázió már pve tartalom ott már mehet mindenki nem csak az aki pvpben jó. . Utoljára szerkesztette: amper007, 2021.10.11. 13:42:57
Sajnos tipikusan emberi.... "Ha valaki jobb esetleg mint én akkor megvádolom legalább kizárják és nem kell ellene küzdenem" gondolkodásmód. Az ilyenek félnek attól, hogy veszítsenek.
A cikk alatti komment azt írja, hogy 100.000 játékost már vesztett a game, szerintem ennél többet is. Nem tudom, hogy mi volt a fejlesztésnél az ideológia, engem speciel ez a "rejtelmes sziget korrúpcióval stb" dolog vonzott be, valószinűleg nem voltam egyedül, de itt nem lesz end-game pve, end-game tartalomnak a pvp csatározást és a háborúzást szánják. Jómagam is azok között leszek szerintem akik "lemorzsolódnak", mert engem a pvp nem mozgat annyira (1-2 kardcsörte még belefér), amilyen nézőpontból meg itt össze van rakva pláne nem. Sajnálom mert megkreáltak egy nagyon szép szigetet, ahol tényleg élőnek tűnik a környezet, és élmény lenne elveszni benne, és amibe bele lehetne rakni tonnányi tartalmat azoknak akiket ez érdekel, de engem speciel az "akasztott" ki, hogy az első 1-2 hét végén már a háborúra készülődnek a klánok, és ezt kb kötelezővé is teszik, jó nincs így kimondva hogy ha nem pvp-zel akkor csá, de kb ez az üzenet, és ez rossz irány szerintem. Az egyensúlyra kéne törekedni, mert aki pvp-zik folyton annak nincs ideje bányászni, kraftolni ,stb egyszóval megtermelni a pénzt a háborúhoz. Utoljára szerkesztette: Nomad90Hun, 2021.10.11. 13:19:43
Nálunk a guild leaderen kívül mindenki csak 100g kivételére jogosult. Ha ő lép le akkor van csak gáz. DE wowban is ez volt, hányszor dobbantottak akár a komplet vezetés is a guildbankkal.. .
Vasárnap késő du-este nulla sorbanállás? Mi történt ezzel a játékkal? :D Utoljára szerkesztette: AnuluWork, 2021.10.11. 09:49:46
Azért a buzik védelmében, a hardvernek azért meg kéne tudni védenie magát a túlmelegedéstől. Ez már 20 éve alap volt pl processzoroknál, ha túlmelegszik visszaszabályoz vagy lekapcsol.
Szóval ez nonszensz hogy egy kártya csak úgy elfüstől bármitől is.
mert van pár agyhalott FPS b...zi akik nem tudják, hogy van olyan beállítás, hogy FPS Limit és megfőzik a kártyájukat, miközben gyönyörködnek a szép magas FPS számokban, de annyi eszük, nincs hogy a hőfokot is nézzék...
Mintha Weaver's Fent a Pirates of the Burning Sea Tortugája ihlette volna. :)
Mellesleg, miért nem tudok Weaver's Fenben a mocsárból vizet kiszedni? :D
Expeditiont le lehet adni? Törölni kell az itemet amit adott a küldi?
Na igen, magasabb szinten jobb minőségű loot is esik, sűrűbb a zöld, kék, lila, stb. - de a gear score/szintje az továbbra is a mobtól függ, a minőség meg a karaktered szintjétől (is). A nyersanyagoknál is ez a helyzet, ahogy jobb a szerszámod és magasabb a gathering skilled, annál több extra kék-zöld-lila alkotóelemet szedsz össze.
Azért kérdeztem ezt a szintet loot kapcsán, mert olyanok kezdtek kékeket dobni és volt rózsaszínű is, akik eddig nem, vagy legalábbis én nem kaptam. Legalábbis a patch óta. Utoljára szerkesztette: AnuluWork, 2021.10.09. 10:55:36
> A páncélkraft az a te geared alapján IS történik, vagy egy 40es szintű max a kiírtat tudja (390-405), esetleg pár cuccal picit feljebb lehet vinni?
Ahogy figyeltem, akkor a szakmai skilltől (Armoring) függ minden, az határozza meg, hogy milyen fokozatú/tierbe tartozó nyersanyagból csinálod a páncélzatot. Annyit tudsz módosítani, hogy adsz hozzá kellékanyagokat (traiteket, stb.) és akkor van esély rá, hogy használhatóbb lesz, de nem fog a következő tierbe ugrani. Egy iron mindig 200-300-ig tartozó tartományban lesz, egy steel mindig 300-400 körül. Hogy a százas tartomány melyik részében, az megint az Armoring skilledtől függ, alacsony Armoring szinten egy iron mellvért 210 körül marad, de ha magasabb, akkor lehet belőle 260+ is.
> Magasabb szintű moboknál mitől függ a loot?
Mindig a leölt mob szintjétől, vagyis lowlvl mobokat "farmolva" alacsony gearscore cucc esik. Ugyanez igaz a küldetésekre is, a ládák tartalmai mindig a küldetésnél meghatározott nehézségi szinttől függ, lvl19-es küldetést 40-esen megcsinálva is lvl19-es cuccokat rejt a láda.