"Ha valaki jobb esetleg mint én akkor megvádolom legalább kizárják és nem kell ellene küzdenem" gondolkodásmód.
Az ilyenek félnek attól, hogy veszítsenek.
A cikk alatti komment azt írja, hogy 100.000 játékost már vesztett a game, szerintem ennél többet is.
Nem tudom, hogy mi volt a fejlesztésnél az ideológia, engem speciel ez a "rejtelmes sziget korrúpcióval stb" dolog vonzott be, valószinűleg nem voltam egyedül, de itt nem lesz end-game pve, end-game tartalomnak a pvp csatározást és a háborúzást szánják. Jómagam is azok között leszek szerintem akik "lemorzsolódnak", mert engem a pvp nem mozgat annyira (1-2 kardcsörte még belefér), amilyen nézőpontból meg itt össze van rakva pláne nem. Sajnálom mert megkreáltak egy nagyon szép szigetet, ahol tényleg élőnek tűnik a környezet, és élmény lenne elveszni benne, és amibe bele lehetne rakni tonnányi tartalmat azoknak akiket ez érdekel, de engem speciel az "akasztott" ki, hogy az első 1-2 hét végén már a háborúra készülődnek a klánok, és ezt kb kötelezővé is teszik, jó nincs így kimondva hogy ha nem pvp-zel akkor csá, de kb ez az üzenet, és ez rossz irány szerintem. Az egyensúlyra kéne törekedni, mert aki pvp-zik folyton annak nincs ideje bányászni, kraftolni ,stb egyszóval megtermelni a pénzt a háborúhoz.