Az f@sza. Mondjuk azt írják, hogy nem elcseszték, hanem szándékosan vették lejjebb, hogy ne úgy mutatkozzon be a játék, hogy már kezdésnél ledöglenek a szerverek. Ezután fogják megoldani, hogy a tickrate is hozzon battle royale-hoz (vagy általában egy multi FPS-hez) elvárható szintet, és a szerverek se haljanak meg. Szóval ezek szerint meg fog oldódni a probléma. Remélhetőleg úgy is lesz.
Henkel, nem kell. Kampány nélkül egy hétköznapi lövölde.
Tegnapig én is így voltam vele, aztán kiderült számomra is, hogy rosszabb a netkód mint a régebbi gémeknél, itt egy cikk erről: https://segmentnext.com/2018/09/20/black-ops-4-blackout-beta-netcode/
Meg itt is: "Black Ops 4 players unhappy with 20hz tickrate, Treyarch says improvements are coming. The Black Ops 4 multiplayer beta had a 60hz tickrate but Treyarch cut it back to ensure stability at launch."
Az ajánlott rendszerkövetelményekben miért egy 2 generációval régebbi i5-öt adnak meg, mint a minimumban az i3. Ráadásul csak multithreadingben gyorsabb minimálisan, single threadben az i3 a jobb. Persze így még mondhatnánk rá, hogy oké... De a Ryzen 5 1600X egy "icipicit" erősebb az FX-6300-nál. Szóval akkor mégiscsak sokkal erősebbnek kéne lennie az ajánlott processzornak? Na mindegy, részletkérdés... :D
Nem szeretem a CoD-okat, mert nagyon arcade, de ahogy elnézem, a Blackout az eddigi legjobb battle royale. Persze a PUBG jobb lenne, ha pl. nem lenne tele buggal. A Blackout egy tisztességes iparosmunka, a PUBG pedig elég erősen gányolás jelleget mutat. A kivitelezés legalább olyan fontos, mint a tartalom.