Csodálkozom hogy még nincs topicja az ARK készítőinek új játékának, aminek a címe ATLAS.
Tengerre szállnak az Ark: Survival Evolved alkotói, a stúdió ugyanis a Grapeshot Games-szel karöltve bejelentette legújabb portékáját, a korábban már kiszivárgott, kalózokat a központba helyező Atlast. A programban mi magunk építhetjük meg a begyűjtött készletek segítségével a saját hajónkat, hogy aztán felfedezzük a tengereket, összecsapjunk a többi kapitánnyal és persze megpróbáljuk egymástól elcsalni a zsákmányt. A játék méretei elképesztőnek ígérkeznek: egy szerveren összesen negyvenezren kalandozhatnak majd, az egyedi fejlődést pedig alaposan kimunkált képesség fa biztosítja. Nemcsak PvP, de PvE küzdelmek is várhatóak, a szárazföldi vadállatokon felül a tenger rettegett bestiáit is magunk alá gyűrhetjük a nagyobb loot reményében.
A stúdió azt ígéri, hogy egy alaposan kimunkált programot kapunk majd a korai hozzáférés keretében is – ami nem mellesleg a Steamen december 13-tól lesz elérhető –, az elmondásuk alapján pedig nagyjából úgy kell elképzelnünk az élményt, mintha az Arkot ötvözték volna az Eve Online-nal. Bár a hajózás igen fontos – egy lélekvesztőn természetesen többen is teljesíthetünk szolgálatot – milliónyi sziget áll majd a rendelkezésünkre, amelyeken elrejtett kincseket és félelmetes bestiákat lelhetünk. Rengeteg régiót meglátogathatunk majd, ezeken pedig PvE és PvP zónák is találhatóak, de nem leszünk rákényszerítve a többi játékossal való összecsapásra, akár teljesen el is kerülhetjük azokat. Természetesen lehet majd állatokat is szelídíteni – még papagájunk is lehet! - de azért a túlélő aspektus is megmarad, hiszen ennünk és innunk is kell, ezt pedig nem árt bekalkulálni, mielőtt hosszabban kihajóznánk. Az Atlas december 13-án jelenik meg PC-re a korai hozzáférés keretében, ezt követi majd valamikor jövőre az Xbox One-os kiadás.
Amúgy nem tudom miért mondod, hogy nincs singleplayer az ARK-ban. Bérelsz magadnak saját servert és játszhatsz a barátaiddal.. Vagy nyomhatod egyedül otthon.. Vagy te ilyen küldetéseket etc vársz ? Mert olyan az ARK-ban nem nagyon van.. Ez egy survival game.. te magad jelölöd ki a küldetéseket.. pl ma befogok egy raptort.. holnap kifarmolom az ajtókra meg ablakokra kellő anyagot stb.
Physically sail in real-time across the vast oceans with the proprietary server network technology. Explorers will voyage to over 700 unique landmasses across 45,000 square kilometers, with thousands of Discovery Zones, and ten distinct world regions each having their own unique resources, creatures, secrets, and environment hazards! There is a separately PVE ATLAS for players who don't wish to play any PVP.
Construct the Ship of Your Dreams, Plank by Plank!
Build drydocks and start with a dinghy rowboat, basic raft, tiny sloop or nimble schooner, moving on up to your own versatile brigantine or titanic galleon capable of transporting hundreds of crew and extensive cargo. Name your ship in big bold letters, paint and copy your own pirate flag and custom-place all the pieces of your ship -- which sails and where, planks and gunports, every single structure piece has a physical Weight and Material -- to function exactly how you want.
Captain your Crew!
Recruit real players and AI crew from freeports or rescue seasoned crew from destroyed “Army of the Damned” shipwrecks to man distinct stations on your boat! Set sail and explore the ATLAS with them to gain experience and level up their stats or gear, as well as levelling your Ship. Your crew are versatile! Whether on land, or ship, or even riding behind your animal companions on emplacements, they can man weapons of all kinds-- cannons, swivel guns, siege engines, turrets, and even gigantic mortars, many with dynamically swappable ammo types including grapeshot, chainshot, spikeshot, liquid fire, and more! Instruct them to board enemy ships and help you conquer the seas! Keep their stomachs full and their pockets full of gold lest you want a mutiny in your hands! Take on the Captain’s Wheel or divide up the command responsibilities via Lieutenant Podiums to direct the Ship’s assignable weapon systems, sails, and stations, including standing-orders or manual grouped fire. Or, walk up to any station and take control of it yourself!
Pirate PVP to the Limit
Everything is up for grabs including player’s ships, their crew, their pets, their forts, their land, and their booty. If you can get your hands on it, you can take it. A ship’s permanent logbook tells the tale of their legendary travel, exploits and ownership.
Be the Hero or Villain you were meant to be
MMO-scale character progression systems include, at launch, over 15 Disciplines with over 300 Skills, in a vast unlockable tree. New "Feat" system allows for active and passive bindable character abilities, while new stat-buff system allows innumerable abstract statistics to be modified by Skills, Items, and Armor. And now, everything has scalable stats, including structures, and can be progressively Upgraded!
This is Who You Are
Extensive character visual customization enables an endless range of realistic (and not-so-realistic) characters, with a vast array of sliders, morphs, muscle tones, and tweakable values. You can even per-pixel design your own permanent tattoos (and then draw warpaint on top of that too!). If someone exists in the real world, they should be creatable in ATLAS! Best-in-class dynamic hair growth and real-time aging systems allow you to get old and... pass on your legacy? (Or find a fountain of youth!).
Endless Adventure
Full Quest and Waypoint systems, with sub-quests and rewards, for major goals -- while procedural treasure maps and challenge zones also ensure there's always something new to find out over the horizon.
Intense Action
Tactical melee combat systems with blocks, parries, dodges, character motion, optional shields, stunning and strength-varying strikes, directional attacks, and more for use in either first or third person perspectives. Fists, swords, maces, blackjacks, daggers, and much more give you tremendous options to pick the right weapon for the job. Meanwhile, period period-appropriate-weaponry with skill-based active reload systems include flintlock pistols, muskets, blunderbuss, and more -- just be sure to keep your powder dry!
Claim What's Yours
Form a company, claim territory and apply taxation and behavior rules to that which you own: be a benevolent governor, a feudal lord, or a ruthless dictator. Territory ownership is visualized on your dynamic zoomable World Map, with Fog of War obscuring uncharted regions and Shroud of War hiding enemy territories out of sight range. Contest other government's ownership of land, structures, or ships to expand your empire! The top large-scale Spheres of Influence on the Official ATLAS' are visualized in real-time on the PlayATLAS.com website. Design your own custom flag per-pixel to apply to your claims, to be famous (or infamous)!
Creatures Great and Small
More than 50 creatures at launch varying from breedable utilitarian farm animals & shoulder mounted parrots and monkeys that offer unique buffs, all the way to magical mermaids and gigantic sea monsters of legend. Creatures can be found in their logical regions, but take skill and tactics to tame using new mechanics, while also gaining the most benefit and fertility from their natural biomes. Ferry these temperamental creatures across the vast oceans in a virtual Noah's Ark to trade in exotic locales.
Freeports to Meet & Greet
Level-capped starter zones allow you to learn the ropes and meet new players in a safe space before you venture out into the great unknown. Where the wind and destiny takes you beyond that, is up to the gods!
Build Your Empire
Overhauled building systems include automatic foundational elevation adjustment, dynamic tile type swapping, improved snap detection & previewing, integrated plumbing systems, per-pixel-paintable everything, beast-of-burden harness attachments for field-gun and carriages, and much more! Survival systems newly include, among other aspects, Vitamins benefits and deficiencies, with recipe & cooking skills and varying ingredient qualities.
Powerful Mod and Server Functionalities
Want to build a World War II Spitfire? Or a Flying Fortress bomber with fully walkable interior and gun stations, carrying troops loaded with machine guns and rocket launchers? How about a Tank? An Aircraft Carrier to play out the Battle of Midway on an expansive scale? How about an Arcadian Steampunk Airship floating through a cloud-world? These examples and much more are provided with the ATLAS Dev Kit, where you can make effectively create whatever large-scale MMO action game you want to see happen, all supported by the database-driven network technology that powers ATLAS. Unofficial ATLAS' can be of any size and configuration, while a visual map tool lets server hosts layout their own complete custom world of islands, continents, terrain features, spawns, resources, hazards, underwater zones, dynamic weather, biome configurations, ecology, and an infinite number of other configurable features -- all dynamically streamed to the client during gameplay. The possibilities are endless!
Far, Far More
Stay tuned for more details on the extensive features and content of ATLAS. This brief sampling is just the tip of the iceberg (though be sure to watch out for those in the polar regions, as they're extremely dangerous to ship hulls!!).
Mondjuk engem a trailerrel mar megvettek kilora, de igy meg aztan plane :)
Ha sikerül a játék és a server performancet megcsinálni, akkor ez lesz a létező legjobb MMO És ez nem vicc.. Mivel az ARK-ból tanulhattak, így megvan rá az esély, hogy most nem olyan fos codeot kapunk, mint annó.
Ettol az egytol tartok en is, attol, hogy esetleg orokli az ARK hulyesegeit :) De valahol remenykedek, hogy tanultak belole es nem fogja. Egy het es kiderul, hogy mit tud a "kicsike".
Viszont a minimum rendszerigenynel - ha valos, ami a steamen van -, azt a 4 gb memoriat nem nagyon ertem 2018-ban :)
Long-ago, far above the watery world of ATLAS there once existed a magic-powered “Golden Age”-- where great Empires of the Sky lived at peace alongside magical creatures, flourishing upon floating continents above the clouds, all powered by a magical source of energy known as the Heart of the Goddess, granted by the powerful beings who dwell in the stars beyond. However, a powerful warlord known as Xevos sought to unite the human civilizations over the magickind, and launched a war that broke the Heart into pieces, unleashing a wave of destruction that shattered the floating landmasses and plunged them into the waters below.
Many generations later, as living memory of the “Sundering” has faded into legend and the once-plentiful magical energy has long since dissipated, descendants of the protectors of the Heart of the Goddess -- known as “Pathfinders” -- emerge from their provincial oceanic lives to explore the new continents and islands, and seek out the power they may yet contain. Across the vast new world they’ll encounter hostile creatures, technological remnants of the Golden Age past, and ultimately the undying spirit of Xevos himself and his soulless “Army of the Damned”, still intent on recovering the pieces of the Heart of the Goddess to raise the continents once again under his vision.
If the latest generation of Pathfinders can outwit and outgun Xevos and his legions, and recover the Heart pieces for themselves, they will be faced with the very same choice: whether to attempt to restore the old world, or build a new better one…
És még egy kicsit régebbi leaked trailer pár új képkockával.
Sziasztok ! Csináltam 1 facebook csoportot az Atlasnak akit érdekel :) Atlas Hungary
A megjelenést december 13-ról 19-re tolták ki.
Gyertek a csoportba steamen : ) Beszélgessünk a játékról. ATLAS HUNGARY Utoljára szerkesztette: Ainz, 2018.12.12. 22:46:59
Jól néz ki meg csodás...PAPÍRON. Sajnos szerintem gyakorlatban közel se lesz ilyen
Az erdekes az, hogy ha az ARK-bol akarok kiindulni (Illetve a szamtalan MOD-bol, ami hozza keszult) akkor nem nagyon latok olyat, ami nagyon elrugaszkodott lenne...
- egy hatalmas, felfedezésre váró világ: mintegy 45.000 négyzetkilométer nagyságú terület, amelyen 700 egyedi sziget és kontinens található
Ez nyilvan csak tervezes kerdese, jatektechnikailag nem lehetetlen
- realisztikus, valós idejű hajózás
Erre is lattunk mar peldat az ARK-ban (modokkal)
- PVE játékmód opció
Hat ez ugye egyertelmu :)
- hajóépítés: építsd fel a dokkodat, majd kezdj hozzá a hajóépítéshez: először apró evezős csónakokat tudsz építeni, később azonban egyre nagyobb és nagyobb hajók építése is lehetővé válik: bárkák, fürge szkúnerek, brigantinok, vagy gályák, amelyek már többszázfős személyzetet és rengeteg szállítmányt is elbírnak.
Ahogy fontebb is irtam, Modokkal hasonlo jelenleg is letezik
- a kész hajót utána elnevezheted és a saját magad tervezte zászlóval koronázhatod meg
Aprosag:)
- legénységnek toborozhatsz más játékosokat, de a kikötőkben tengerész NPC-k is várják, hogy munkát ajánlj nekik a hajódon. Ha tapasztalt tengeri rókákkal szeretnéd feltölteni a személyzeted, a Kárhozottak Seregének hajóroncsairól annyit mentesz ki, amennyit csak mersz!
Tribe vagy "legenyseg," nincs kulonbseg :)
- kezdődhet a fosztogatás: vigyél mindent, ami mozdítható (és azt is, ami nem): hajók, legénység, megszelidített állatok, építmények, elfoglalt területek, zsákmány stb.
Ezt egy-az-egyben at lehet emelni
- több mint 50 különböző állat és szörny, a háziasítható haszonállatoktól a válladra szelídíthető papagájokon és majmokon át (amelyek különböző speciális előnyöket adnak) az olyan mitikus lényekig mint a varázserővel bíró hableányok vagy legendás tengeri szörnyek. Az állatokat és varázslényeket mindig a megfelelő biomokban találod -- a haszonállatok pedig akkor hoznak a legtöbb hasznot, ha a megszelídítésük után az igényeiknek megfelelő környezetben tartod őket. De ha van kedved, felpakolhatod őket egy hajóra és messzi tájakon egzotikus különlegességekként árulhatod őket! A teherhordó állatokra felszerelhetsz olyan hámokat, amelyek lehetővé teszik a fegyverek szállítását és használatát is.
Szinten mar letezik
Építs saját birodalmat! - a teljesen felújított építkezési rendszer lehetővé teszi a leendő építkezési terület automatikus szintkiegyenlítését, csővezetékrendszer kiépítését, pixel részletességű átfestést
Na ez az, amire kivancsi vagyok, az epitkezesre rafer a felujitas, de ez is csak tovabbfejlesztese egy letezo dolognak
Realisztikus, testre szabható karakterek: - minden részletre kiterjedő testreszabási opciók, hogy a karaktered kívül-belül olyan legyen, amilyennek elképzelted (természetesen tetoválást is tervezhetsz rá, hiszen anélkül nem is kalóz a kalóz)
En inakabb azt szeretnem, ha KEVESBE reszletes karakterek lennenek... :) Kiabrandito es "vilagidegen" lenne a sok gnom....
- a karakteredet 300 különböző képességgel ruházhatod fel, amelyeket 15 kategória alá rendeztünk egy képességfán
Craftolas pepitaban...
- hogy még életszerűbb legyen az élmény, a karaktered haja és arcszőrzete valós időben növekszik, és természetesen idővel ő maga is megöregszik és békésebb vizekre evez (hacsak nem találod meg az örök élet forrását)
Letezik, illetve megvalositani nem egy nagy dolog
- azonban nem csak az idő múlása fenyeget: a betegségek és a vitaminhiány elkerülése érdekében nem árt megtanulni főzni és odafigyelni arra hogy mit eszel, ideértve az alapanyagok frissességét -- ki tudja, nem-e romlik meg valami a hosszú hajóutakon.
No comment
Nem dobunk be a mély vízbe - a már említett PVE játékmód mellett az új játékosoknak lehetősége van a szintjüknek megfelelő kezdő pályákon elsajátítani az alapokat mielőtt nekivágnának az ismeretlennek.
Szinten....
Igazabol en azt latom, hogy fokgtak az ARK-ot, meg a legjobban sikerult modokat, csiszolgattak egy kicsit, megcsinaltak hozza a "koritest" es kesz :)
Persze ez nem garancia arra, hogy ez mukodni is fog, ahogy azt varjak tole, viszont teny, hogy minden amit igernek mar letezik, vagy egy kezdetlegesebb verzioja megtalalhato a jelenlegi jatekaikban is (ARK, Dark and Light)
En abban bizom nagyon, hogy ez az "ujrazas" foleg azert van, mert rajottek, hogy vannak olyan jatektechnikai megoldasok, amit utolag az ARK-ba mar nehez lenne beszuszakolni, viszont "egy tiszta lappal" talan nem kovetik el ugyanazokat a hibakat...
Hat, kb egy dlc csomag/SP ara az EA fazisban, annyit en bevallalok, sot... Sandbox, kalozok, 1k oranyi ARK, igy eselyem sem volt ellentmondani a jateknak. - foleg ugy, hogy top5 all time jatekaim kozott ott az Elite es a Sid Meier fele Pirates! is.
Hogy mi lesz belole, hogy rajtol el most es mi lesz 2 ev mulva a premierkor, nem tudom. Csodat most sem varok, lesz viszont sok szopas es technikai malor eleinte, de szerintem lesz szorakoztato faktort is es nekem az mar eleg elsore. Aztan kiderul, hogy megy e a steam melyere, vagy jatszok fele folyamatosan. :)
Detto, nekem ennyi ARK idom nincs "csak" 336 ora :)
Viszont tetszik a koncepcio, a bugok nem szamitanak, mert az a EA statusszal jar, viszont nagyon bejon az, hogy sokkal "MMO-sabb" mint az ARK, igy elsore... Nekem abban az nem tetszett, hogy nem adott semmi "vezerfonalat", azert nehany NPC, varosok, ilyesmi nem lett volna rossz....
Mondom nekem videók meg leírás alapján nagyon tetszik. Csak ugye gameplayt se mutattak belőle. Meglesem streamereket megjelenés napján aztán majd eldöntöm
Én is pont ugyanígy vagyok ezzel.. Nekem csak 600 órám van az ARK-ban, de az mind pvp official serveren, ha az atlas hozza azt amit az ARK, akkor nálam már nyert.. És mivel elég nagy az esély, hogy tanultak az ARK-os hibákból, valószínű hogy egy jobb játékot kapunk. Engem csak a szerver érdekel, remélem nem fognak laggolni. : D
Az nem az ő hibájuk.. a steamen nem lehet preloadolni early acces játékokat. Amúgy az egyik fejlesztő írta discordon, hogy kb 30-40 giga lesz amit letölt és 100 mikor feltelepül.
Na oke, ennyi nekem eleg, kosz az infot! A 100 gbt lattam a FAQ-ban, de igy, hogy csak 30-40 gb a letoltendo, megnyugdtam, a kis vacak netemmel az meg belefer. :)
Megjelenés holnap éjfél!!! Megjelenés napján a játék ára 25$ Megjelenés utáni naptól 30$ Early Acces elhagyása utána 60$
Kíváncsi vagyok, hogy mi fog kisülni ebből a játékból. A trailer ígéretes, na de majd meglátjuk hogy milyen lesz a valóság ;)
Hat, ha csak a fele mukodni fog abbol, amit elozetesen olvasni es amit elozetesen belengettek, akkor tobb lesz, mintegy kover ARK dlc es jo moka lesz onallo alapokon. Youtubeon van par bemutato a zart tesztekbol, erdemes megnezni azokat. :)
Mondom ez papíron remekül hangzik, de még mindig azt gondolom hogy hatalmas pofára esés lesz. Én örülnék a legjobban, ha nem az lenne.
Hat, en ugy vagyok vele, hogy az eddigiek felkeltettek az erdeklodest es tetszik amit olvasok. Az biztos, hogy ma megveszem (25 euro lofasz erte, egy rosszabb mozi ara, annyi kockazatot bevallalok siman), es hamarosan meglatom.
Eleinte biztos, hogy szopas lesz ez is, ARK is az volt (bar neha meg most is az), ez sem fog maskent indulni. Optimalizacio? Hat, nagyon kivancsi vagyok ra, de szinten nincsenek vermes remenyeim. Bar itt talan nem lesz annyi eloleny, mint ahany dino odaat, de lesz helyette ezer masik testre szabhato dolog, ami megint okozhat gondokat a szervereknel.
Az nem tetszik, hogy mikrotranzakcioval lesz ez is tele, de ez 2015+ evek rakos daganata, nincs mit tenni ellene. Oke, hogy ki lehet majd grindelni a sok szart ingame is, de rohadjanak meg ok is. Nyilvan nem kotelezo es mindenki ugy kolti el a fizeteset, ahogy akarja, de akkor is.
HA(!) a heten megjelenik (vannak ketsegeim), akkor kiprobalom, es ha tetszik amit latok, akkor maradok. Ha nem, akkor reszemrol tipli van aztan majd havonta visszanezek talan abban bizva, hogy kifejlodik majd ez is, mint ahogy a testver tette az elmult 1-2 evben. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2018.12.19. 13:20:02
Hát, bug nélkül nem lenne ark-os feelingje az tény :DDD Mivel nincsenek elvárásaim, azt hiszem pozitíven fogok csalódni. Ha látok egy kalózt vállán egy papagájjal, vagy egy arkból szabott lényt, már megérte :D
Eliten es Pirates!-en nottem fel, irtam is korabban, hogy nalam a sandbox+kaloz kifejezes mar nyitotta a penztarcat.
En csak annyit varok, hogy nagyon ne legyen "gagyi" a vilag, illetve azon tul tudjak epiteni egy hajot/bazist, tudjak toborozni npcket, tudjak menni barmerre, amerre csak akarok ugy, hogy kozben legyen riziko, legyen szukseglet menedzseles (kaja, pia, stb.), erje el a jatek, hogy akarjak felfedezni, vagyis erezzem azt, hogy meg akarom nezni a dombon tuli masik dombot, a szigeten tuli masik szigetet is (gondolok itt arra, hogy ne egy procedgeneralt random ures sziget legyen, hanem legyen eldugva itt-ott egy falu, egy kincs, egy ritka valami, akarmi). Minden mas ficsor csak masodlagos, de orommel fogadom :)
Hozza a kezdeti ARK feelinget, azt imadtam... :) Az elso 1x1-es kunyho, az elso leny befogasa, elso tutaj ut eszakra, a deli kezdohelyrol, Az elso szarnyas lennyel repules... Uhh regi szep emlekek!!! Az eleje annyira jo volt!!!
De amúgy még mindig nincs köze SE a Dark and Light-hoz, SE a Pixark-hoz. Ez Wildcard = ARK = Jeremy, Jat, etc
Hat eddig nagyon jo..:)
0 kommunikáció. Ez egy vicc pont ahogy gondoltam. Twitchen 200k nézi a semmit. Ennél jobban nem is lehet megölni a hypeot
Tipikusan az a helyzet all fenn, hogy valami qurvara nem indul, aztan biznak benne, hatha sikerul beinditani (nem fog), addig amig nem lesz nagyon kinos... Aztan ha eltelik vagy fel -egy ora, akkor mar muszaj lesz valamit benyogni...:) Utoljára szerkesztette: Vampy, 2018.12.20. 00:17:50
Pont most neztem en is twitteren. Na akkor az ostoba csurhe most megy es leszavaz mindent. :) (es ezekkel fogunk egyutt jatszani, szep...) Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2018.12.20. 00:34:03
Igen a kedvencem az a steam topic volt, ami 0:02 kor jott letre, es az volt a temaja, hogxy ket perce mennie kene a game-nek, de nem meg, szoval R.I.P. ...:D
Hat ez mindent vitt :)
Gondolj bele, a sok sotet vegleny nincs is tisztaban vele, hogy ez early access, igy szinte boritekolhato, hogy a kovetkezo amokfutast forumon, facebookon, twitteren, stb-n akkor rendezik, amikro jon az elso nagyobb (esetleg gamebreaker) hiba miatti esetleges rollback, vagy server wipe, stb. Na akkor lehet majd gyujteni anyagot a szakdolgozatokhoz :D Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2018.12.20. 00:42:46
Brutal amugy, ami mostanaban megy, nemcsak steam-en, de ugy amblokk jatekos kozossegen belul is...
A legnagyobb baj az, hogy teljesen "felhigult" a tarsasag az elmult 10-15 evben... Amikor en voltam 16-17 (kb 15 eve :) ) Meg a jatekosok nagyobb resze volt "szakmabeli" hagy ugy mondjam, megertettek, mit jelent egy ilyen jatek elinditasa, hogy mivel jar, milyen hibak lephetnek fol...
Ma azt sem tudjak, mit csinalnak, csak mint valami analfabeta kattintanak a szines gombokra....Szornyu...
A Steam mellett a masik pocegodor a Google play aruhaz... Na ott neha sirok a kommenteken, meg a hangnemen...Pont tegnap olvastam egy sorozatkoveto app (Mint a trakt.tv ) kommentjei kozott egy "kedves" hozzaszolot, aki azt nehezmenyezte, hogy nem talalja az appban, hol lehet nezni a filmeket.... Persze mindezt "gyonyoru" hangnemben.... Utoljára szerkesztette: Vampy, 2018.12.20. 00:55:05
kérdés arkba nem volt npc itt hogy oldották meg?nagyon szépeket ígértek a fejlesztők csak kb semmit nem látunk belőle és olvastam fórumba hogy teszt se volt tehát szerverek nem fogják bírni a terhelést szerintem
Pont errol beszelek. Early Accessben fog megjelenni, de mar most mindenki konkretan be van szarva. Pedig pont ez a lenyege az egesznek, teszt es fejlesztes a premierig. Az osszes EA survival jateknal ez igy ment, az Atlasnal is igy lesz. Es megis, tele a gatya es megy a hiszti minden fronton a csuszas miatt - ezert is kerdeztem, hogy mi lesz itt, amikor jonnek a nagyobb gondok? :) Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2018.12.20. 14:23:44
hát inkább adják ki jövőre mert és kéne tesztet csinálni csak hát ugye az pénz kiesés és ez volt már arknál is ot is day 1 vétel volt de inkább várjanak
De hat ez a teszt, az Eary Acces, mit nem lehet ezen erteni? :) Akinek ez nem tetszik vagy nem birja felfogni, elviselni, neadj'sten duhiti es frusztralja, az varja meg a hivatalos megjelenest, addigra kesz lesz a jatek. ARK-nal sem lehet osszehasonlitani azt, ahonnan indultunk es azt, ahogy akkor allt, amikor hivatalosan "megjelent". Conanrol nem is beszelve, eg es fold. A Rust, a DayZ es a tarsait is lehetne sorolni.
Az Early Acces ezt a celt szolgalja. Jatszhato allapotban van a jatek, de a kozosseg igenyeinek megfeleloen fog folytatodni a fejlesztes. Bar az ARK-nal hoztak egy-egy dontest, amelyet nagyon nem akartunk (lasd szarnyas nerf, stb.), de ettol fuggetlenul az Early Access fazis ERROL SZOL. Fizetsz, hogy tesztelhess ugy, hogy kozben ujrakezded tucatszor a wipeok miatt. Ez igy mukodik, egy mukodott es igy is fog mukodni. Ez nem egy teljes jatek egyelore, ezert ha mindez felhaborit valakit, akkor ne fizessen erte egyelore!
Ennel nincs egyszerubb dolog a vilagon, csak hat a mai hisztis "azonnal mindent" gamer generacio kb. egy jollakott haromeves ovodas szintjen tart...
Én azt nem értem ezt minek erőltetik már karácsony előtt. Először mondtak volna január közepi dátumot azt csókolom. 3 nappal kiadni (ha egyáltalán kijön) karácsony előtt jó móka lesz, amikor nem lesz bent ember hogy hotfixeljen vagy a szerverekkel foglalkozzon.
Amúgy az extended trailer iszonyat funnak nézett ki. Persze óvatos vagyok továbbra is ezzel.
A holnapi megjelenés is vajon Magyar idő szerint éjfélkor lesz? Erről lehet tudni valamit?
Már nem mertek kirakni pontos időpontot. Ha meg is jelenik szerintem nálunk már javában 22e lesz
Hat, hja. Bar en pont a mai napon kaptam egy hianypotlasra felszolitast egy projektben - rohadjanak meg, tudjak, hogy leall mindenki az unnepek kornyeken, vagy legalabbis nagyon csokkentett uzemmodba kapcsol -, ami miatt muszaj lesz betrombitalni a nepet holnapra. Ezek meg most akarjak elinditani az Atlast/szolgaltatast, hat biztos orultek a kollegak a Wildcardnal, amikor szoltak nekik a premier csusztatasarol :D
A jatek teljes terkepe/szigetvilaga: Egyenes vonalban keletrol nyugatra haladva kb 30 oraig tart aterni egyik vegebol a masikba. Eszakrol-delnak kb 40 ora :)
Standard sebessegu hajoval :) Hozzateszem, ez a foldgomb felszine, vagyis nincs olyan, hogy "keleti/nyugati" veg, csak a lenti texturan, valojoban mint a Foldon, korbeutazod ott is a vilagot idovel.
Biomek is ennek megfeleloen alakulnak, eszakon es delen kisse fagyos, kozepen meg tropusi, a tobbin meg a szokasos kontinentalis jellegu eghajlat lesz. Osszesen 7 fele van, de a terv az 21 fele/jellegu/eghajlatu terulet a fejlesztok reszerol.
Mondtak a fejlesztok, hogy bar nem kotelezo, de mivel kalozos jatekrol van szo, szeretnek, ha az emberek a tengeren toltenek a napjaikat es nem a szigeteken. Ezert aztan nincs is osszefuggo kontinensnyi terulete a jateknak. Viszotn az is teny, hogy egy-egy szigetecske a terkepen kicsinek tunik, de valojaban akkora, mint egy-egy ARK sziget, vagyis elvileg boven el fog ferni az osszes ember. :) Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2018.12.20. 17:43:00
Harmadjara mar nem fogjak - SZERINTEM! - elcsusztatni az EA kezdetet. Minden erv es a jozan paraszti esz is a karacsonyi szezon elott 2 nappal kezdes ellen van, de ezek ezt leszarjak és nagyon eroltetik a megjelenest, igy szerintem ma mar vegre meg lehet majd venni Steamen es le lehet tolteni. :) De, ha nem, akkor en lennek a legboldogabb, mert januar amugy is nyugos es vacak honap lesz, abba beleferne az Atlas is... (ismet csak "nekem")
Hogy a szerverek hogy birjak? Mikor omlik ossze az egesz? Mennyire lesz jatszhatatlan nagy tomegnel, amelyekre mikor jon hotfix? Na ez mar mas teszta.