Ne légy ilyen agymosott sznob... Bárki véleménye van ugyanolyan értékes mint akármelyik agyon sztárolt sznobé.
"amikor még vagy 20 év van a teljes autonómiáig"
Nyilván azért építenek üzemet mert ők már látják hogyan működik a rendszer, ezzel szemben a te állításod meglapozottsága erősen kérdőjeles. Több nagy autógyártó 2020-at prognosztizált az L4-es önvezető rendszerükre, láthatóan a waymo halad legjobban a fejlesztéssel.
minek erre gyárat építeni most, amikor még vagy 20 év van a teljes autonómiáig? de lehet, hogy az is optimista...
A Magna a Lyft-be invesztált tavaly aki meg a Waymo konkurense. Az azért látszik hogy ilyen sok szálon futó párhuzamos fejlesztés viszi a pénzt, de a versenypiac már csak ilyen.A jövőben arra számítok hogy a fejlesztésben lemaradók elkezdenek majd összeolvadni/felvásárolni egymást, és nem lesz 68 önvezető platform.
Az eredeti cikkben delkelet Michigan van. Azaz Detroit es vonzaskorzete. Mondjuk ertheto, hogy oda vinnek a gyarat, mert ott van boven munkanelkuli autoipari munkas olcso munkaberrel es hasznalaton kivuli ures gyarepulet ingyen. (a helyi onkormanyzat ingyen ad telket es epuletet barkinek aki hajlando odakoltozni, meg jelentos adokedvezmenyeket is)