A gyerekek megszokjak azt ami nincs. Ezeket a bohockodasokat ertelmetlen mesterseges inteligencianak hivni. Most divatos mert a sok ruszmeteg vasarlonak ezzel a suket marketing dumaval egy zacsko szart is el lejet adni. Meg a szuperszamitogepeken futtatot "kod" is kb egy cseresznye inteligenciaja...
"Például Európában sokkal kevésbé bíznak meg a fiatalok az okoseszközökben. Az Alexa esetében például azt várták, hogy az direkt nem fog őszintén válaszolni a feltett kérdéseikre és szándékosan meg akarja őket téveszteni. "
Ami egy elég logikus következtetés, tekintve hogy ez az Alexa se nem a szülőjük, se nem a bizalmasuk, ha napi ezer reklám és propaganda éri az embert, mind azzal a szándékkal hogy a viselkedését befolyásolja, miért pont ez lenne a kivétel.
Ha a gyerekeket őserdőben majmok nevelnék, akkor a gyerekek azokat fogadnák el intelligens szüleiknek. (Nem kérdés!)