Netto hülyeség, hogy nincs beleszólása. Látszik az Andromédáról kiadott anyagokban, benne van a kezük, a polkorrekt baromságok és a motor erőltetése is mutatja.
Naná, hogy kell nekik a pénz. Hülyeség lenne máshogy gondolni. Annyira rá vannak fókuszálva az emberek arra, hogy az EA-t és a Bethesda-t ekézzék, hogy a Microsoft-ra alig figyeltek. A Gears 5-ba is beleerőltették a miktrotranzakciót és keresni fogják a lehetőségeket, hogy beletegyék más játékokba is ahol semmi keresnivalójuk.
Jobb lesz félteni az Obsidian-t mert bár a kreatív emberek tudják, hogy mi a jó, a felső vezetés bármire képes, hogy extra pénzhez jusson és ha ahhoz azt kell, hogy bizonyos "szolgáltatások" bele kerüljenek a játékokba akkor bele is fognak kerülni. Számtalanszor láttuk már mi történik az ilyen felvásárlások után bármekkora PR baromságokat is tolnak amikor bejelentik.
Na de ennyi elég is az OFF-ból. Vissza a DA 4-hez szóval viszlát 2022-ben,
Ha a MS-nak kéne a pénz (mikrotranzakciókról beszélsz) nem dobna minden sikercímet 300ft-os game passba. (Ami ő szerintük termeli a pénzt meg hosszú távon hoz zsetont ,de egy 60$-os cucc az első évben sokkal többet hozna mint a game pass évek alatt..) De ők tudják, mi meg persze élvezzük a 300ft-os cuccot csak részemről érthetetlen ez a döntés.)
Kattanjunk már the Gaider istenítéséről, oké? Egy az, hogy nevetséges. Kettő: a játékokat nem egyetlen ember csinálja, Gaider-el a fedélzeten is sikerült mellé lőniük párszor de azoknak a játékoknak voltak más aspektusai amik jóvá tették de érdekes módon azokról az emberekről akik azt csinálták megfeledkezel mindig. Három: a mostani helyzet egyáltalán nem róható fel csak pusztán Gaider távozásának.
Úgyhogy többet kérlek ne emlegesd fel őt.
Más: az MS ugyanúgy nyomatja ugyanazokat a dolgokat amik miatt köpködnek a Bethesda-ra meg az EA-re. Az Outer Worlds jó dolog de nekem van egy olyan érzésem, hogy ez csak a beetetés volt, hogy később majd felhasználják a mikrotranzakciókhoz meg minden máshoz.
"valóban halott a Bioware és nem kell várni semmit" Nagyon remélem,h ogy ez nem így van. Kapnak még egy esélyt a DA4-gyel, az biztos. Ahogy a Bethesda is a Stafielddel. Csak rohadtul kiábrándító, ami ebben a generációban történt. A kedvenc játékstílusom óriásai, a Bioware és a Bethesda, óriási csalódást okoztak.
Az Obsidian az most "még?" olyan mint anno a legelején a Bioware volt szóval nem véletlen a jó alkotás. Abban bízom ,hogy most a MS égisze alatt csinálnak 1-2 ütős exkluzívot nekünk.
Ha ez a teljes kezet kaptak teljesen igaz akkor valóban halott a Bioware és nem kell várni semmit. Ebben az esetben simán nem égetném magam eladnám a Dragon Age jogait..
Nem értek egyet, nem lehet mindent az EA-re kenni. Olvasd el Jason Schreier kurva jó cikkét a MEA fejlesztési nehézségeiről. Az EA lényegében TELJESEN szabad kezet adott nekik az új ME fejlesztésére, aminek már a ME3 végén, azaz 2012-ben nekiálltak. Nem az EA-n múlott, hogy a vége egy ilyen katyvasz szarság lett.
Egyszerűen nincs vezetés, nincs irányítás, nincs koncepció. A DA4-et egyszer már lesöpörték teljesen az asztalról, most van semmiből újrakezdve. Ugyanezt eljátszották a MEA-val is. Kidobott pénz, erőforrások, káosz, töketlenség. Vezetők jönnek-mennek, mindenki mást akar a vége meg akkor szarságok, mint az anthem, aztán csodálkoznak, hogy minesweepert többen tolnak a twitchen ma már, mint anthemet. Így nem fog menni.
Ha valamit, akkor azt ékesen bebizonyította az Outer Worlds, hogy kevés pénzből és kis erőforrással is lehet jó játékot csinálni és hogy a piac hálás a jó játékokért.
Mivel az EA kezében van minden és ahogy ők csettintenek az lesz nem azt amit a Bioware maga akar .... Bethesdánál gondolom szintén ez a modi...
Ha a Bioware csak maga lenne hogy nem ugatna senki sem lenne ott jóság bőven. De mivel a régi team már nem létezik nem kell csodákat várni Utoljára szerkesztette: grebber, 2019.10.31. 07:39:19
Kiadót hasonlítasz játékfejlesztőhöz. A CDP-nek nem az EA a párja, hanem a Bioware vagy a Bethesda (Game Studios, a fejlesztők és nem a Softworks, a kiadók!). A Bioware az anthemet adta még ki, semmi mást és ma már ők is azt kívánják: bárcsak ne tették volna. Egyébként direkt azt írtam, hogy rpg-t, nem azt, hogy játékot. Az anthem pedig sose volt rpg, játéknak is csak nagyon nagy jóindulattal nevezném.
A Bethesda pedig konkrétan semmit sem csinált. Semmit. Nem volt más IP sem más játék. Az ESO-t nem ők csinálják, a többi játékot pedig csak kiadják (Wolfenstein, Doom, Dishonored stb).
"mivel nem engedhetik meg amit a cdp aki mögött egy állam is áll" Azt a téves benyomást kelted, mintha a W3 mögött nagyobb pénzek állnának, mint egy nyugati AAA játék mögött. Nem állnak. A W3 minden kiegészítőjével és lokalizációjával együtt is 81 millió USD-be került kb, míg a Fallout 4 120 millióba. A lengyel állam 7 millió dollárt adott egy pályázaton a CDP-nek 2016-ban (!!! a W3 után már), hogy bizonyos R&D fejlesztéseket elvégezzen. Ezt részben a GOG-ra költik egyébként, részben megy a CP-be. Ugyanilyen pályázati források egyébként nyugaton is rendelkezésre állnak, ez sem CDP vagy lengyel sajátosság.
Azt mindig elfelejti mindenki hogy minden más cég aki nem CDP sokkal másabb helyzetbe van. Ezeknek a cégeknek minden más fronton van csomo futó játéka mivel nem engedhetik meg amit a cdp aki mögött egy állam is áll, hogy 3-4 évente adjanak ki 1 db játékot. Csődbe is mennének.
Nézzük az EA-t pl 2019 : Fifa 20, Anthem, Apex Legend, Madden NFL 20, NHL 20, Plants vs Zombies Battle for Neighborville, Sims 4 keigek, jön még NFS Heat, Star Wars Jedi Fallen Order szóval ezek a cégek a sok sok alcég miatt nem engedhetik meg amit a cdp hogy 1 játékkal szüttyögjenek ami érthető mert kihalnának. Szóval ezért a mellőzés és a hanyatlás. Hidd el ha a cdp is évente 4-5-6 + game felé figyelne egyszerre nem mindig lenne konstans a Witcher 3 színvonal. De sose tudjuk meg mert a cdp sose lesz ilyen cég.
Egyszer régen már írtam a konzol topikban is, akkor le lettem hurrogva, de most már, a generáció végén, talán érdemes leírni ismét: ebben a generációban a Bioware lényegében nem csinált egyetlen RPG-t sem. A DAI cross-generation volt - annyira, hogy én először x360-on vittem végig pl. A MEA-t meg kiadták a B-csapatnak, akik eddig egy közepesen szar dlc-t csináltak csak életükben. Meg is látszott az eredményen.
8. konzolgeneráció: DAI (félig) és MEA 7. konzolgeneráció: ME1, ME2, ME3, rakás dlc mindhez, DAO, DA2, DAI (félig), rakás dlc mindhez
Egy kis lófasz lengyel csapat annyi játékot csinált, mint a világ két legnagyobb rpg stúdiója együtt... (W2 nextgen, W3 kiegekkel és CP2070) Utoljára szerkesztette: lwb, 2019.10.31. 06:26:16
Hát engem meg totál hidegen hagy ez a Kojimás játék :D
OFF. Részint. Van más is. Nem csak a középszer. Meg hitegetés. Nem játszottam konkrétan a játékaival mivel főleg konzol. De van infom róla. Ez nem csak hype. És ha szerencsém van láthatom pc-n. 2010 után még a skyrim idején vártam lesz tartalom is a látvány mellé. Eltelt 9 év. Jövőre a CD bemutatót tart, hogy kell csinálni. Rajtuk kívül még ez van. Mindez persze nem szabványos és megszokott amit csinál. Most az AAA tetejéről beszélek ahol lehetnek elvárások. Bio? Ezen a szinten már nem létezik, Gaider távozása óta. Vele sem ez volt azért. Marad kedvencnek az Obsidan persze, nem ma. Mert már a Microfos mellett már ők sem a csillagokhoz törnek :) Szóval várós :) Ezek meg? Hagyjuk. Nekik tényleg csak hype van már egy ideje.
Egész biztos voltam benne, hogy még évekre van. Nem vagyok benne biztos, hogy lesz még Bioware 2022-ben ...
"Ami a Dragon Age 4-et illeti: sejtettük, hogy nem állnak túl jól a játék munkálatai, így hiába a tavalyi teaser, az EA szerint nem valószínű, hogy 2022 áprilisa előtt belevethetjük magunkat a játékba."
Nyilt levél Casey Hudsontól Idevágó rész: “We have several other big projects in the works. I wish I could tell you more about them, but they’re mostly super-secret right now. I can say however that one of our projects has a large and growing team in Edmonton working through pre-production, and based on the progress I’m seeing, I can confirm that indeed the Dread Wolf rises.”
És szép új nagy épületbe költöztek.
Szép lassan temethetjük véglegesen a Biowarét tényleg csak már ez a projekt menthetné meg öket de sajnos még jó hírt nem kaptunk csak rosszat arról, hogy haladnak.
Kiváncsi vagyok EAP streamen mondanak-e valamit majd. 5 éve volt a DAI, szóval valami infót vàrnék: - Megerősítést, hogy single player - Egy 30mp-s teasert legalább, ami nem egy szobor végig - Egy talánt, hogy jövő évvégére tervezik a megjelenést - 1-2 pici infót, hogy hol és merre játszódik majd a játék (Tevinter remélem) - Valamint, hogy ismét új hőst kapunk-e (mondjuk tuti)
Az biztos, hogy kimondják, hogy coop vagy multi lesz, ott rájuk gyútják az EAP-t :D
Legyen igazad. Az én bizalmamat totálisan elveszítették.
Ezt hol írtam? Nem látom, hogy ilyet írtam volna. Attól még megvan a véleményem a játékról az eddigi infok alapján (Schreier cikke főleg). És igen, ez a vélemény a BW és az EA eddigi teljesítményéből ered. Hosszú, sokéves kemény munkával elbaszták a renomét.
Attól, hogy live service és van benne multi, attól még lehet single player is. A kettő nem zárja ki egymást. Simán lehet olyan single RPG-t csinálni, ami közben folyamatosan online kell lenni, mikrotranzakciókkal van tele, time gate van, hogy grind ne legyen olyan vészes és van egy dedikált multi része is ezen felül. Nézd meg pl. az újabb Assassin's Creed játékokat.
Én megvárom mit mondanak majd hivatalosan. Twitteren is, EA fórumon is folyamat vannak egy ideje hozzászólások, érvek, stb, hogy single RPG maradjon és nem kell live service és multi (én is irtam itt is ott is ezzel kapcsolatban), és volt rá community manager reakció is, tehát biztos eljutott a fejlesztőkhöz. Elég öngyilkosság lenne, ha Dragon Age szériát coop vagy multi cimmé tennék. Frostbite szerintem is birítékolható. Bár, ha a Respawnnak megengedték, hogy mást használjon, akkor a Bionak is megengedhetnék. Az Anthem PR katasztrófa után meg főleg meglepne, ha most nem single lenne, és koncepció nélkül mennének neki.
Azért "jó" tudni, hogy miután a kivételesen ígéretesnek hangzó Joplint lesöpörték és jött helyette a Morrison, azon "már" legalább elkezdtek dolgozni. Frostbyte engine, live service, multi, mikrotranzakciók - ezek mind borítékolhatóak.
Évekre van még, tehát nyilván next genre jön csak már ki. Egyelőre nem mondanám, hogy remeg a térdem az izgalomtól.
hat az is fontos infonak tunik hogy a frostbyte vagy melyik motort toljak (ami anthem alatt fut), pl a ui, meg a teruletek -szerintem- a 3. reszre fognak hajazni ez alapjan, es nem mondjuk az originsra vagy a masodik reszre
Én remélem E3-on már kapunk egy teasert meg némi infót is. Mert ugye hivatalosan annyit tudunk, hogy készül a 4, és a teaserből Solas szereplését. Eddig mást hivatalosan nem mondtak. A Kotakus cikkek után meg illene is mitatni majd valamit, valamint reagálni ezekre.
az ugrott be nekem is egybol, hogy vegulis mertek mar meglepni, es ja elsore nekem is kb mindenki kihullott bar olyan mintha ezekkel az uj... iranyaikkal nem a mely tartalomra mennenek ra, hanem a mennyisegre, es egyelore a pici infok alapjan nem latom hogy a dragon age 4 mas iranyba haladna
Adja Isten! :) A masodik felet mar lattuk toluk egyebkent, lasd ME2 ongyilkos kuldetese, ami szamomra minden idok legnagyobb finaleja a jatektortenelemben (nyilvan az elso vegigjatszas soran szerzett elmeny alapjan, amikor "vakon" voltal).
Ha elég kreativ lenne és bátor az EAWare, akkor: Most a 4. résszel jönne ez a Tevinteri dolog, tevinteri hőssel. És akkor jönne az utolsó 5. rész, ami lezárná a Dragon Age érát. Ez amolyan Bosszúállók félén: minden rész fő karaktere benne lenne (Hero of Ferelden, Hawk/Stroud, Inquisitor, Tevinteri hős), mint companion vagy játszható. Valamint sok fontosabb/népszerű csapattársaz előző részekből, pár újal persze. A végén egy tényleg epic csatával. És mondjuk a történet alatt már 2-3 társ meghal, a végén meg 5-6 még. Mindezt single rpg-ben. Na! Ez lenne, amit, ha jól csinálnának, jól írnának meg, akkor gamer történelembe kerülnének. De ez nem lesz :D
ah!
hat mivel fantasyrol beszelunk, ha nem tepte valami darabjaira, akkor meg el :D szoval kerem vissza a poenjaival egyutt
De, ahogy minden Szürke Kamarásnak (Grey Wardennek), elöbb-útóbb meghallják a fertőzés miatt a Hívást. Ekkor mennek ugye a Mélyutakra meghalni, és annyi dögöt megölni, amenyit tudnak mielött meghalnak, vagy a fertőzés végez velük. Egy levélből meg tudjuk, hogy az Origins főhőse ennek az ellenszerét keresi.
Oghrent nem hiszem, hogy látjuk már. Én az Origines main karim akarom vissza :D Mondjuk, mert megtalálta a fertőzés ellenszerét. Akkor lenne esélye Oghrennek is felbukkani.
Én nekem alap verzió van fent mai napig, nem is tervezek modot vagy ilyesmit feltenni. De ez én vagyok :)
Gondolkodtam, hogy kiket látnák szívesen egy-egy cameora vagy mellékküldetésben a korábbi részekből. Őket: - Pala (Shale) - Alistair - Sten - Cassandra - Hawke vagy Stroud - Varric - Merill - Velanna - Blackwall
Tippre Morrigan és Solas úgy is bent lesz. Valamint remélem a Tevinteri terület igaz lesz, de meglátjuk.
beleolvasva a hivatalos leírásba, én nem hagynám ki, ahogy látom csak javít, egyébként nem babrál én ha most kezdenék bele, felraknám már csak emiatt is: Restored 18 interparty banters that previously would not play at all ezek... ezek zseniálisak
Okas, köszi. Akkor szerintem a következő gamme a DAO lesz. Csak azt nem tudom, hogy a nemrég jött nagy rajongói izével vagy sem. Erre gondolok. Mivel enélkül is ikon a játék nem vagyok benne biztos, hogy erre szükség van.
Vannak visszakösző dolgok, szereplők. De ezek akkor a legjobbak, ha sorban játszod ki :) Viszont ugye a főszereplők mások, és a történet egybe van fűzve minimálisan egyikből a másikba, de ettől még jól elkülönülnek. Ezért hagyták el a számozást is. Persze, mint minden ilyen RPG-nél (pl Baldurs Gate, Witcherek, Mass Effectek): a legjobb sorban, figyelmesen kijátszani, mert az adja az igazi ízét :) (ráadásul TALÁN évvégén már a DAI is magyar lesz).
az a resz mese habbal, iszonyat minimalis a rahatas, es teljesen rendben van az elore beepitett "tortenelem"
1-2 szereplo persze visszakoszon, es az kurvanagy klimax tud lenni, emiatt erdemes vegigmenni a reszeken, beleertve a kiegeszitoket, mert pl az elso reszbol egy kiegeszitos karakter megy at a masodikba
viszont az is van, hogy ahogy haladunk elore a jatekokban, egyre kevesbe karakteresek a companionok, igy egyre kevesbe utos, ha mondjuk megjelenik valamelyikuk egy kesobbi reszben
mig az elso resz utan nem tudtam elkepzelni hogy mit csinaljak az eletemmel ogrhen meg morrigan nelkul, a masodik reszbol mar fel se tudnam sorolni a companionokat, a harmadikbol meg talan a felet... talan
Igen mindegyik DA rész külön álló. Viszont kihagyni kár lenne az Inquisitont. Szerintem bőven jobb, mint a 2, és ugye a sztori épít is annak egy részére.
DA 2-3 nem folytatja az első részt, hivatkozik itt-ott rá, de teljesen önálló történetek, önálló szereplőkkel. Szerintem a DA2-t azért próbáld meg, sokat szidták és okkal, de vannak benne jó ötletek még ha az egész játék nagyon igénytelen is (csomó minden újrahasznosítanak benne pl.). Egy végigjátszást megér, nekem változott róla a megjelenés óta a véleményem, pozitív irányba. A DAI-t szerintem ki lehet hagyni nyugodtan.
A durva az, hogy az NWN első részét kb. 5-ször kezdtem el, de vinyó, rendszer vagy bármi más miatt asszem soha nem játszottam végig. A 4. fejezetig egyszer eljutottam, de a végére már nem is emlékszem. Emiatt csak az első két fejezetre emlékszem nagyon, de a végén már csak arra, hogy volt valami időutazás és legyőzhetetlen gólemekbe hiba elrejtése és valami fa ültetés. Hogy mi lett Aribeth-tel és a többiekkel nem tudom. Már arra sem emlékszem, hogy Luskanban mit kerestem és után mi volt. A HoU-t meg kétszer is kitoltam, de a másik kiegjét egyszer sem. Inkább a Tortured Hearts első részét csináltam meg. A másodikra ott sem volt már időm soha. Mai napig ott pihen a HDD-n.
Na igen a Divinity OS-t félbe hagytam. Egyszerűen annyira vontatott nekem a harcrendszere, hogy beleuntam. :/ A 2-t még meg se vettem (majd egy -60-70% azért behúzom, hátha egyszer megjön a kedv). Pedig álltalában nincs bajom a körökre osztottsággal, de itt nem jött be. Ellenben a Pillars of Eterniy 1-2 nekem az egyik kedvenceim lettek (5 és 3, de ha kint a magyaritás az 1-hez, jön a 6. végigpörgetés) Én amit többször megpróbáltam az a Skyrim, de egyszerűen nem szeretem :D Nem tartom jónak. De nem vagyunk egyformák :)
ja hat igen a kotor is szamtalanszor vegigjatszos, mindket resze a jade empire volt az amit akartam szeretni es sose ment, nem tudom megfogalmazni miert ja es divinity original sinek?
Párszor azok is megvoltam. Olyan 2-3 az IWD 1-2. Az NWN nekem anno csalódás volt a BG-k után, így pl az csak 2 (1 régi, 1 EE), az NWN2 meg konkrétan 3, azt pont tavaly pörgettem ki újra. Még a KotOR 1-2 áll 3-3on, és régiek közül még a Jade Empire szégyen szemre 1. De gépen fent a SE, úgyhogy valamikor azt is újra tolom majd :)
Witcherrel ezt übereltem picit :) Tegyük hozzá, hogy ezeket mind megjelenéstől játszottam és sem anno, sem most nem jön évente annyi új cím számomra, hogy ne legyen mondjuk időm évente egyezer kitolni pár régi kedvencet. Baldur’s Gate 1-2nek van nagyon magas száma nálam.
Nekem a Gothic II + NoTR volt összesen 4 vagy talán 5, de ez kb. 2 éves átfogásban volt.
A Gothic III alap kiadás egyszer és még kétszer a CP 1.74 táján, de ezek között is évek voltak.
Azóta csak a Witcher szériánál volt az, hogy a 2. és 3. rész esetén kettőre volt időm. A 2. rész rövid volt amúgy is, a W3 az, ami hosszú.
A FO NV tetszik, de nem hinném, hogy lesz akár részleges újrázás, mert akkor DAO vagy FO3 vagy a 15 éve a listámon levő BG széria kéne, hogy jöjjön. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2019.04.10. 09:38:38
9 DAO (2 achi nincs kész, Darkspawn dlc-ből, mert az nem érdekelt annyira), 2 DA2, 3 DAI (lesz egy 4. is, amint kész a magyarítás) végigjátszás után mondom: álom a DAO szint, minumum a DAI, de jobb lenne fölé menni :)
A DAO ultimate editin megvan évek óta, mert óccó volt, de amit halottam a 2. és 3. részről nem mertem elkezdeni, mert az első rész után érdekelne sanszosan a történet folytatása is, csak ha ócska a játék, akkor az inkább már szenvedés lenne...
A ME1-2-3-at is ezért nem mertem elkezdeni sem, mert annak lezárását is elhordták mindennek. Na, nem mintha lenne rá időm...
> Én azt nem értem eleve, hogy miért várják eleve messiásként a DA4-et,
Ratapintottal a lenyegre. Foleg, hogy ugyanazon emberek akik mar hangzatos szavakkal eltemettek a ceget a ME3 endingnel, az Andromedanal, az Anthemnel, stb. :) Hiaba minden, a gamer memoriaja kb. mint az aranyhale.
da3 szintet azer csak megutik, kerdes hogy az a szint mire eleg.. :) da1et vegigtoltam vagy 5x, masodik reszt 3x, harmadiknak probaltam nekiesni masodjara is, eselytelen volt, nem elveztem, nyuglodtem vegulis ha 1 elvezheto vegigjatszast ki lehet preselni belole, en mar boldog vagyok
Azért még egy leheletnyi remény még van bennem, hátha végül összeszedik magukat és ha nem is DA1, de legalább egy DA3 szintű negyedik részt kapunk majd egyszer valamikor.
Én azt nem értem eleve, hogy miért várják eleve messiásként a DA4-et, amikor az értékelések és kommentek alapján az DAO volt ikon, a 2-résszel már beleálltak a földbe. A 3. rész szép volt, de két szék közt a pad alá esett és hol grindölős MMO szerűség, hol meg akció RPG, de inkább Dio2 szint vagy alatta levő hack and slash...
Az, hogy piaci siker volt, annak semmi köze a minőséghez. Mert a kettő nem korrelál, lásd CoD széria. Amíg a szarra is van vevő...
Azt még tegyük hozzá, hogy a "nagy influencerek" is hozzátesznek ahhoz, hogy éppen mivel menő játszani(főleg a fiatalabb generációknál). Pl. a Moba vagy éppen a Battle Royal elsősorban ezért lett népszerű. Mindkettőnél volt 1-2 cím ami a streamerek és videósok miatt nagyon népszerű lett, majd a legtöbb kiadó szintén ráugrottak, hogy egy szeletet akarnak a tortából. Látni, hogy csak morzsák jutottak nekik.
"a mély és szofisztikált történetekre sokkal kevesebb a kereslet, mint az egyszerű csimbummra"
Ez nem ilyen egyszerű. Ha megnézed a tavalyi eladási listákat, akkor az első helyeken mély és szofisztikált történetekkel rendelkező (elsősorban) single player játékok állnak. Pl. RDR2, Spiderman, God of War. A pénzt a csimbumm játékok azzal hozzák be, hogy ott nem az eladási ár számít, sok közülük ingyenes, mint az Apex pl. Hanem a mikrotranzakciók. Abból jön be a nagy lé. Azért fókuszál erre az EA is, meg más AAA kiadók is.
Ezt üzletileg értem, de mint fogyasztó, engem ezek a játékok nem érdekelnek, ezért nyilván háborgok miattuk. Ahogy nézem a DA4 is ebbe az irányba tart, ezért a lenti véleményem.
Hülye szerintem erős...inkább türelmetlen. A jelenlegi game piac a türelmetlenekre épül ez főleg mobilon látszik meg ahol egyetlen egy pár megás f2p game termel annyit hogy le se lehet írni. A legtöbb ember csak játszani akar és nem akarja hogy meggátolják menet közben így ha ki van írva hogy várja 1 órát a fejlesztésre már veszi is hozzá a kristályt amivel egyből kész lesz...Ugyan ez van pc-n is kevesen fognak multizni 50 órát meg fejlesztgetni hogy meglegyen a "csúcs fegyver vagy ruha szett" nem 0. percbe nyomnak a buy gombra.. Én is single párti vagyok és gyűlölök mindent ami multi de pár év és tényleg nem lesz értelmes single player game :( Mondjuk ennek örülnék mert 2000 játékkal elvagyok még 10 életet is..
A liberális világszemlélet nem hirdeti, hogy a piac tökéletes. Ezt a liberális piacgazdasági elmélet tételezi fel, mint kiindulópont.
A piac nem tökéletes, hanem önszabályozó.
A liberális politikusok zöme jelenleg pont azokkal a közgazdászokkal ért egyet, akik szerint a pusztán piaci alapú szervezés nem jó, mert az "ingyenes" szolgáltatások (gyereknevelés, oktatás, törődés, stb) nem kapnak helyet benne, és nem tudnak érvényesülni.
De a játékok nem emiatt lesznek egyre szarabbak, hanem azért mert a játékipar elsősorban pénztermelő vállalkozásokból áll, azaz azt csinálják, amire nagy a kereslet. És bizony a mély és szofisztikált történetekre sokkal kevesebb a kereslet, mint az egyszerű csimbummra, lévén az emberiség nagy része de facto hülye.Az internet és a globális piac egyszerűen felgyorsította ezt a tendenciát. (nem csak a játékiparban) Utoljára szerkesztette: Morinad, 2019.04.10. 08:27:54
Azt tudni kell, hogy az csak preproduction volt, tehát tervezőasztal, de még semmi sem volt kész, lefejlesztett formában. Egyébként a mostani, Morrison sincs. Nyilván lettek volna kompromisszumok az elképzelésekhez képest, de az alapkoncepció jónak tűnt. Kisebb világ, mint DAI (kevésbé mmo-s), fókuszált történet, nagyobb reaktivitás, érdekes, idegen világ (Tevinter Imperium). Közelebb lett volna a DAO-hoz, mint a DAI-hez és az jó.
Nyilván nem maradhatott így. Hogyan adnak el loot boxokat meg skineket amúgy?
Úúú... de jó lesz majd a játék 25%-át megkapni megjelenéskor. Ja nem :D. Az Anthemnél is végül csak azoknak lett igaza akik azt mondták, hogy ez így kaka lesz,de eső után köpönyeg, még egyszer nem hagyom hogy bepalizzon az EA/BIO páros.
Ez összecseng azzal, amit már az Anthemes cikkben is sejtettek, több ez mint pletyka. Ráadásul a Joplin alaptörténete egy évekkel ezelőtti korai koncepció leaket is megerősít. Ezt most mind lesöpörték és jön a "jó öreg" game as a service DA4, amit az EA annnyira imád.
Egy rakás szar lesz, ez a jóslatom. Tessék majd idézni ezt, ha kijön kb 3-4 év múlva, nextgenre nyilván. Az egyetlen pozitívuma az lehet, ha ez végre megöli a Bioware-t és az EA végre elkezdhet csak sport, multi meg mobiljátékokat csinálni, amit amúgy is szeretnének. Őszintébb lenne.
Semmi meglepő nincs benne. Ezt jelenti a nagy cégek zömmel, a kreativitás halála. A piac egyáltalán nem tökéletes ahogy azt a liberális világszemlélet hirdeti. Csak éppen nincs jobb jelenleg. Jó olvasni, pont olyan szar cég az EA mint gondoltam. Nagybetűs nyugaton sem minden tökéletes :) Valószínű a DA4 is egy pénznyelő lesz, majd mint az Anthem. Hacsak addigra ez a multijáték biznisz ki nem fullad. Kicsi az esély rá. :)