Ez inkabb iparagi problema. Mas gyartoknal sem latni mar innovaciot. Es nem azert mert nem innovalnak, hanem mert a jelenlegi koncepciok gyakorlatilag keszen vannak, nincs hova innovalni oket. A 3 eves iPhoneomat csak azert csereltem le, mert mar kopott volt es kicsit torott (az ujra mar tettem vedofoliat...), de egyebkent semmi funkcio nem hianyzott belole. Tud mindent ami kell, a kijelzo felbontasa elerte a maximumot, minden utasitast azonnal vegrehajt keslekedes nelkul. Meg lehet persze pofozgatni, meg kicsit szebbe tenni, de ez mar inkabb marketing mint valos innovacio, mert az iPhone XS-em semmilyen olyan igenyemet nem elegiti ki amit a korabbi ne tudott volna. Terveztem lecserelni Androidra, de az se tudott az egvilagon semmit amit a 2-3 eves telefonok ne tudtak volna.
A PC-knel ugyanez tortent csupan par evvel ezelott. Szoval valami alapvetobb koncepcionalis valtozasra varunk, ami inkabb evtizedenkent tortenik, mint evente. Es kitudja melyik cegtol jon majd? Legutobb az Appletol jott 2007-ben, de egyaltalan nem elvaras hogy ujra toluk jojjon, ritkan jon ugyanonnan tobb ilyen. Foleg hogy a kicsi, de kitoresi kenyszerben levo cegektol gyakoribb hogy valami forradalmit varunk.
Az Apple helyesen teszi, hogy azt csinalja amihez ert, es hozza a profitot. A mai nap egyelore tul nagy a profitjuk ahhoz hogy ezt kockara tegyek valami forradalmi valtoztatassal, ami ha nem jon be akkor nagy lesz a veszteseg. Nincsennek lepeskenyszerben.
"Identity diffusion happens when an individual hasn't committed to any set identity and isn't working to develop one.*
Igazán durva esetben az már nem is szimplán vallás vagy fanatizmus hanem szuperhős filmekre hajazó, "telefonember" :D
"Identity diffusion results from pathological object relations and involves contradictory character traits, discontinuity of self and either very idealized or devalued object relations."