Én is próbálkoztam a messerrel (kétkezes setupban), de a greatsword után, amit általában használok, nagyon hiányzik a reach főleg, mikor alabárdosokkal/lándzsásokkal kell összeakaszkodni.
De a buckler engem is izgat, csak meg kell tanulni csak akkor használni, mikor megütnek, ahogy egyébként az összes többi pajzsot is.
Toolbox buffnak kifejezetten örülök. Remélem most már több elszórt tüskés barikádot húznak fel az emberek a lovasok megfogására. Utoljára szerkesztette: Terawatt, 2019.05.15. 19:18:02
kiprobáltam, sajnos a KcD-hez viszonyítva inkább akció játék mint középkori szimulátor, kár érte
Dettó, rég kötött le játék ennyire. Nekem nincs Chivalrys előéletem, úgyhogy biztos bele fog menni pár száz óra, mire lesz esélyem a profik ellen 1v1-ben, addig is igyekszem minél többet tanulni videókból, meg feljárogatni párbaj szerverekre, és ellesni pár trükköt, miközben szétütik az arcomat :)
Ha már hetek óta kint van a játék, és még nincs topikja:
Középkori (nem fantasy) környezetű, multis TPS mókáról van szó rengeteg különböző fegyverrel, lovakkal, katapultokkal, és igen skillközpontú harcrendszerrel. Kvázi középkori Battlefieldet kell elképzelni, csak mikor még jó volt a Battlefield. A játék bevallottan a Chivalry: Medieval Warfare szellemi örököse, de annál némileg kifinomultabb formában. Játsszátok, nagyon jó.