Sziasztok. Steam-en ha előfizettek az EA playre 10 órán át lehet nyúzni. Azt nem tudom hogyha tetszik s megvesszük megmaradnak-e a mentések(valószínűleg igen) de egy próbát megér. Én is félek tőle,főleg az előző 2019-s miatt.... Ezért kipróbálom így :)
Drága a játék. Tesztek alapján jó lett.
Azért kíváncsi lennék hány GB-ot foglal el a vinyón ez a játék, de valószínűleg jobban járok, ha letöltök egy sorozatot. :/
Lassan megjelenés kell nyomni a PR-t.. Én mindent rühellek ami nem ingame gameplay anyag. Mert kb semmit nem ad a játékhoz ha promo ha nem promo. Ezeknél 2 db ingame screenshoot is többet és számomra
Nem ezek az élőszerelős bejátszások inkább elveszik a kedvem mint meghozzák. Ha már játék, maradhatott volna szerintem ez is a szokásos renderelt animáció. Az ilyen csak kizökkent és illúzióromboló.
64 bites processzor és operációs rendszer OS: 64 bites Windows 10/11 CPU: Intel i3 2130, AMD FX4300 Memória: 8 GB RAM GPU: NVIDIA GTX 950, AMD RADEON RX 460 DirectX12 Hálózat: Szélessávú internetkapcsolat Tárhely: 50 GB szabad tárhely Hangkártya: DirectX-kompatibilis hangkártya
Ajánlott:
64 bites processzor és operációs rendszer OS: 64 bites Windows 10/11 CPU: Intel i5 8600k, AMD Ryzen 5 2600x Memória: 16 GB RAM GPU: Nvidia GTX 1080, AMD RX590 DirectX12 Hálózat: Szélessávú internetkapcsolat Tárhely: 50 GB szabad tárhely Hangkártya: DirectX-kompatibilis hangkártya
A GRID: Legends február 25-én jelenik meg PC-re, Xbox One-ra, Xbox Series X/S-re, PlayStation 4-re és PlayStation 5-re. Utoljára szerkesztette: robicarlos6, 2022.01.19. 10:19:57
Kívánom, hogy legyen jó, viszont túl sok jóra nem számítok :( Utoljára szerkesztette: Danecay, 2021.12.04. 12:54:14
Akinek még nincs meg: Fanaticalon most star deal-be van az Ultimate Edition €2.69
LOL humble haviba meg belekúrták az ultimate editiont
Eladod a többit akkor kb 1.2 eurora jön ki... Innentől ha a világ legszarabbja se bántana a dolog. (Amúgy nem az csak kb egy dlc lehetne akármelyik gridhez fel se tűnne.) De persze minden ember más és más kinek mi tetszik
CD KEYS en Steam kulcsot 9000-ért vettem + DLC. Annyit megér de hogy 20+ ezret nem adnék érte, nagyon árkád lett sztm de azért el lehet vele szórakozni.
Próbálom értelmezni ezt a játékot de nem nagyon tudom. Azt írták, hogy elvileg próbálnak visszatérni a gyökerekhez és nekem ebből elsőre az jött le, hogy gyakorlatilag az első résznek csinálnak egy színes, szagos, technikailag modernizált reboot-ot, de inkább már azt kezdem gondolni, hogy a gyökerek alatt, minket játékosokat értenek. Vagy nem játszottam még eleget vele vagy nem tudom, hogy ennek mi köze van az első részhez. Eddig annyi egyezőséget vettem észre, hogy itt is versenyezni kell és, hogy itt is lehet csapattársat szerződtetni, ezt is sokkal bénábban megoldva mint 2008-ban ahol grafikusan amolyan pókháló szerű grafikonon jól látható módon volt megjelenítve, hogy melyik pilótának mely versenysorozat az erőssége és, hogy oszlik meg a többiben, de pl. a csapatmenedzselésnek, szponzorációnak nyoma sincs, csak tolni kell az egymás után fűzött versenyeseményeket és annyi. A grafikai kivitelezéshez hozzájön továbbá, hogy nincs garázsunk ahol lenne pl. némi élet is, eredményeinket is csak tabellákon követhetjük nyomon mindenféle lemodellezett érmek, kupák, stb. nélkül, legalábbis ez idáig, nem tudom, hogy a kategória teljesítése után ad e majd valamit. Hogy tudjuk haladni nyilván el kell érni az adott esemény célkitűzését ami leginkább egy adott helyezés megszerzésében nyilvánul meg, viszont ha már ennek eleget tudunk tenni jó eséllyel nem jelent problémát a következő versenyhez szükséges autó beszerzése sem. Nem kell foglalkozni holmi szponzorok megszerzésével, képességeinknek való beállításával melyek követelményeinek teljesítése híján vehetünk magunknak a használtautóról (ebay) autót, hogy nekifuthassunk a következő versenynek. Sajnos már nem emlékszem, hogy ezeket lehetett anno fejleszteni tuningolni vagy a versenyen leamortizált verdákat kellett e vagy lehetett e javítani de az is biztos, hogy az aktuális rész esetében erre szükség sincs hiszen bekapcsolt FULL törésmodell mellett nem sérül az autó, nincs kihatással annak vezethetőségére, sebességére, max. a dukkózáson lehet némi sérülést észrevenni pedig próbáltam direkt nem elóvatoskodni a dolgot, hogy lássam mi történik. De legalább a pályaelhagyáséért figyelmeztet a játék. Sajnos nagyon hamar unalomba fordul a dolog. Én a túraautós szériának álltam neki de jó eséllyel ennek a végéig sem jutok el, nemhogy a soron következő további 5 kategóriát végigcsináljam. Sajnálom mert vártam a játékot, vártam valami szórakoztatót még ha inkább árkád is de ez így dög unalom :(
Szerintem, elindul még Win7-en is. A DX12-vel csak akkor lép be, ha adottak hozzá a feltételek. Gondolom ezért van külön GRID.exe és GRID12.exe vagy valami ilyesmi. Utoljára szerkesztette: sertrex, 2019.10.15. 07:40:38
#40: Annyi köze van a Forzához a Grid sorozatnak ,hogy mindkettő autós game és vége is a közös dolgoknak Utoljára szerkesztette: grebber, 2019.10.15. 07:16:30
Hülye kérdés: Ugye esélytelen, hogy win10 alatt bármilyen oprendszeren elinduljon a játék? Már csak a DX12 végett is.
Valami FFB beállítás esetleg? G29-hez kellene ha ki lehet hozni a lehetőségekből valami értelmeset. Utoljára szerkesztette: Danecay, 2019.10.14. 17:09:29
Sosem értettem a Codemasters-t ,hogy miért nem dobnak egy nagy ninjafüstöt és építenek fel egy saját "Forza" szerű brandet is... Ez a Grid ,F1 kezd uncsi lenni meg kifulladni.. a Dirt Rally-k meg ugye csak egy HC rétegnek szólnak... Kéne valami más is végre. Utoljára szerkesztette: grebber, 2019.10.12. 11:42:29
De, a maga nemében jónak mondható. Csak nincs benne semmi újdonság. Ugyanaz a fura CM fizika, ugyanúgy gamepad-re írt irányítás, bár próbálják a kormányokat is támogatni, de ez még mindig nem az igazi. Szóval egy újabb réteggel vékonyabb a róka bőre.
Ennyire nem jó? Persze tisztában vagyok vele, hogy nem egy szimulátor de az első része sem volt az, mégis szerettük. Úgy látom a védelemre se akartak sokat költeni CM-ék így aztán ha jól láttam már a hivatalos megjelenési dátum előtt elérhető volt a megfelelő oldalakon.
Végül is a CM most se próbált kibújni a bőréből. Vagy nem is tudnának vagy nem akarnak, mert szerintük ez a siker receptje. Mindegy is. Hála a demónak újabb ötven euró marad a zsebemben. Utoljára szerkesztette: sertrex, 2019.10.10. 08:21:49
Végül, hogy ne rossz szájízzel búcsúzzunk, fontos még a heavy kritikusát, az autós játékokban eléggé jártas Elton Jones cikkét is megnézni, már csak azért is, mert ő sem volt túl szigorú, 8.75 pontot adott a játékra a maximális 10-ből, mert szerinte a GRID visszatérése hatalmas siker. A Nemesis rendszert ő is agyondicsérte – elmondta, hogy soha ilyen komolyan nem vett még csatát versenyzős játékban, mint most – és pár dologgal nem maradéktalanul elégedett, azzal zárja a sorait, hogy ha ma mostanság valaki egy versenyzős játékot vásárolna, nem nagyon találna jobbat a GRID-nél.
Szóval jó sok DLC-t lehet majd még pluszban vásárolni és a végén megkapjuk újra az eddigi GRID-ekben megjelent pályákat, felújítva, DX12-es grafikával. Persze most már szabad az út és tele lesz ez a játék is Porschekkal és Ferrarikkal, stb... Nem azt mondom, hogy ez nem egy jó dolog, csak már most látszik, hogy egy újabb rókabőrt, ha nem többet, húznak le a címről. Persze kíváncsi vagyok rá... csak megjegyeztem. :P
Attól függ milyen felbontáshoz :) Nekem közel nincs az ajálottnak megfelelő konfigurációm de nálam pl. az F1 2019 60+ FPS-el fut, igaz nem Ultrán csak High-on de az is tökéletesen elég és még tartalék is van benne, így gondolom ezzel sem lesz gond :)
Minimum: Requires a 64-bit processor and operating system OS: 64 bit Version of Windows 10 Processor: Intel i3 2130 / AMD FX4300 Memory: 8 GB RAM Graphics: Nvidia GT 640 / HD7750 DirectX: Version 12 Network: Broadband Internet connection Storage: 100 GB available space Sound Card: DirectX Compatible Soundcard Additional Notes: Requires a 64-bit processor and operating system
Recommended: Requires a 64-bit processor and operating system OS: 64 bit Version of Windows 10 Processor: Intel i5 8600k / AMD Ryzen 5 2600x Memory: 16 GB RAM Graphics: Nvidia GTX 1080 / RX590 DirectX: Version 12 Network: Broadband Internet connection Storage: 100 GB available space Sound Card: DirectX Compatible Soundcard Additional Notes: Requires a 64-bit processor and operating system
Kb lassan nem tudják már mekkora cuccokat írjanak bele..
Van ám gépigénye bakker, nálam 60+ fps azért meglesz.
És még a nagy ágyú OneRush ki se jött pc-re :) Akkora bukás lett,hogy szerintem arról már letettek hogy kihozzák pc-re. Game passba pedig nem rossz vele bohóckodni..főleg hogy ma már filléres egy portolás
Én úgy gondolom, hogy a kasszasiker az csak plusz lenne, de szerintem hoznak annyit ezek a játékok, hogy a folyamatos bevétel meglegyen. Gondolom főállásban foglalkoztatják az embereiket és ha jönnek majd a havi DLC-k abból azért elvegetálnak. :))
Persze, ezzel egyetértek de ehhez nem hiszem, hogy kellene az a több száz alkalmazott vagy ki tudja mennyi szerte a világon. Ha jól tudom az F1-et a Codemasters Birmingham fejleszti amiről anno azt mondták, hogy ~300 fő körüli létszámot foglalkoztat. A másik 4 stúdió meg a Dirt-et fejlesztené? Ehhez mértem tartom kevésnek a megjelent címeket. Nyilván nem értek hozzá, nem látok bele de ez a kérdés merül fel bennem.
Nem is értem, hogy ilyen karcsú mennyiségben fejlesztett, vagy leginkább csak évről évre megpiszkált, frissített cím mellet, hogy lehet töb száz alkalmazotta foglalkoztatni a Codie-s-nél. Nyilván nem értek hozzá de annyira nem tűnik logikusnak a dolog.
Bőven lenne ebbe az autós világban minden csak fejleszteni kellene.. De ők most áthatóan beálltak a copy paste-ra...ami nyilván hozza a pénzt mert egy szart többször el tudnak adni, de nekünk játékosoknak már kurva unalmas.
Vegyenek licenszeket és vagy élesszenek fel régi címeket :) Rally Trophy, Rallysport Challange , TOCA stb
Én csak azt nem értem, hogy a CM hogy akar kizárólag az F1/Dirt/Grid trióból megélni. A motorsporton belül is találhatnának témát bőven. (Egyébként lehet őket szidni, hogy csak a pénzre mennek, de azért ez nem olyan népszerű ága a játékgyártásnak mint pl. az FPS-ek. Ha meg csődbe mennek - már most is indiai tulajdonban vannak - akkor marad nekünk a Kylotonn Games...) Utoljára szerkesztette: Timbu, 2019.05.24. 07:59:16
Éppen 1-2 hete jutott eszembe, talán éppen az F1 2019 kapcsán, hogy az utóbbi években nem túl sok tömegeket megmozgató címet tett le az asztalra a Codemesters, aki elvileg egy jó pár évvel ezelőtt kimondottan versenyjátékokra szakosította magát (Codemasters Racing Studio) aztán mégiscsak lett neki menet közben egy teljesen más tematikájú Overlord: Fellowship of Evil játékuk is. Mondjuk lehet, hogy ez a Racing Studio dolog csak mondjuk a Codemasters Birmingham stúdióra volt igaz nem tudom, de mondjuk attól függetlenül, hogy a Codies-nek van 5 stúdiója is szerte a világon, a kötelező éves F1-en kívül és 2 Dirt-en kívül nem nagyon árasztottak el minket játékokkal. Ekkor fogalmazódott meg bennem, hogy mi van vajon a Grid sorozattal? A '98-as nagy sikerű nyitó darab után 2013-ban kaptunk egy kevésbé sikeres GRID2-t ahol emlékszem, hogy elég negatív visszhangot keltett a játékosokban az, hogy az amúgy az első részben egészen jól kidolgozott cockpit nézetet teljesen elhagyták a fejlesztők amit majd lelkes MOD-erek próbáltak pótolni megkérdőjelezhető minőség mellet ami természetesen továbbra is a játék és a fejlesztők rovására volt írható nem pedig a MOD-erekére. Az egy évvel később kiadásra kerülő GRID Autosport-nál már a fejlesztők is belátták, hogy igenis van igény a cockpit nézetre, amit viszont elég szégyenletes módon a Codies pontosan ugyanolyan módon és minőségben épített be a játékba gyárilag mint ahogyan a MOD-erek tették azt a GRID2 esetén. Persze el lehetett vele szórakozni így is de akkor is. Most itt a lehetőség szépíteni, bizonyítani és ahogy nézem a belső nézettel már most nem lesz gond és mivel ez egy REBOOT remélem belekerülnek a Race Driver: Grid-ből jól ismert játékelemek, úgy mint autóvásárlás, szponzoráció, csapattárs választás, autófejlesztés, bár mondjuk erre nem emlékszem, hogy volt e de az Autosportban biztosan volt és persze a festegetés azok számára akik fogékonyak rá, stb. Remélem azért, hogy az az óta csiszolgatott vezetési modellt és FFB-t is megkapja a játék! Minden esetre én bizakodó vagyok mert ez egy olyan sorozat ami még a nyitottabb szimulátoros beállítottságú játékosoknak is tud kellemes perceket szerezni. Remélem nem cseszik el! Utoljára szerkesztette: Danecay, 2019.05.23. 14:32:20
Szerintem pont az fog történni, mint a Dirt Rally 2.0 esetében. Past copy DR és az új pályák, helyszínek fizetős DLC-ben. :P
A video alapjan sajna ez semmi,mintha az elozo gridet neznem..volt ahol elgondolkodtam ez nem e atveres video a regi verseny uj cimmel.. sajnalom hogy kihalt a jatek fejlesztesbol a kreativitas es mindenki csak penz lehuzasra hajt..
Úgy látom a pálya készítéssel nem nagyon bajlódtak. Ismerős pályák köszönnek vissza. Tényleg csak leporolhatták és kicsit kifényezték a régi játékot. De a CM-től ezen szerintem már senki nem lepődik meg. :DD Utoljára szerkesztette: sertrex, 2019.05.22. 16:05:53
Nagy volt a csend a GRID körül és mondhatni meglepetésként ért a bejelentés és gondolom nem csak engem. 2019 szeptember 13-án jön a GRID. A Codemaster nagytakarítást tartott és a por alatt rábukkant egy régi címre. Hát leporolta. Bennem rögtön szép emlékeket ébresztett, mert nagyon sokat szórakoztunk a haverokkal akkoriban, persze ez még az igazi szimulátorok előtti időkben volt, amikor még egyszerűen autósjátéknak hívtuk az ilyen címeket. ;) Ki tudja? Még jól is elsülhet. Várom a további fejleményeket. Utoljára szerkesztette: sertrex, 2019.05.22. 15:57:50