Az utolsó 2018-as kaliforniai jelentésben a Waymonál 18e km/1 átadást már nem nevezném soknak, kíváncsian várom az idei adatokat. Vélhetően többen kezdenek majd felzárkózni a Waymo-ra. Uber ugye Arizonában tesztel, de 40 autó azért már megalapoz némi progress rate-et, bár ez is csak töredéke a GM flottájának ahol csak úgy röpködnek az újabb milliárd dolláros fejlesztési pénzek. Az élenjárók most már azt pedzegetik a hatóságnál hogy engedélyezzék a kormány és a többi manuális irányítás kivételét a járművekből. Elon pedig nemrég arról beszélt hogy előbbre hoznák a korábbi 2020 közepi marketing néven 'full self driving' bekapcsolását egy szűkebb csoportnak idénre, de ez még nem biztos, és a vezetőnek továbbra is 2020 végéig át kell tudnia vennie az irányítást. Meglássuk mennyire nagyot mondás.
"szemben közlekedő kerékpárosok" Én tegnap szembe haladtam az Arany János utcában egy önvezető tesztautóval, ezzel is segítettem a fejlesztést:) A VW státusz riportja számomra ambivalens, egyrészt kitűnő eredményekről beszél, másrészt meg alapvető hiányosságokról. Legtisztább az lenne ha közölnék a disengagement/km mutatót évente. A 2025-ös céldátumuk inkább a még megoldandó hiányosságok jelentős számára utal, de legalább nem hurrá optimisták.
olcsó lesz ez az autó ezzel a hardverrel... tudom, nem is kell autót venni...