Grafika nem rossz, de főleg hangulatos. Játék tílus szerintem inkább Tomb Raider-es csak kevésbé szabadon mászkálható a világ. Aki csípi a TR jellegű mászós, ugrálós, rejtek keresős stílust meg a star wars világát, tetszeni fog neki a játék.
Miért, a KotOR-ok hogy néztek ki? Mégis rohadt jó játékok voltak. Sohasem a grafika a lényeg. De "ha már más nincs, legalább az legyen jó" - elven persze az is számíthat... :D
Ok, ez a játékstílus nekem nem fekszik (japán h&s akció + Prince of Persia stílusó ugrálás/mászás/falonrohangálás), de megvalósítás és sztori szintjén fasza.
Mindenkitol azt hallani hogy jo csak olyan semmilyen otlettelen jellegtelen emlitesre se meltoan nez ki, hogy ilyet meg nem lattam. Nem csunya, nem is szep , nem is atlagos hanem a legrosszabb. Semmilyen.
Nyilván battlefront, csak hát ugye elírás ... amúgy a játék tényleg nem rossz, először BF2 jellegű scriptelt interaktív mozinak tűnt, de aztán javult a helyzet. Persze nem egy Far Cry openworld, de legalább nem teljesen alagút mint a BF2. Az egy rohadt szép, hangulatos de iszonyú primitív játék lett, A Fallen Order már lényegesen jobb lett. De hangulatban mindkettő top.
A DiCE-féle Battlefieldek ugyan nem voltak rosszak, de leginkább a loot box botrányok miatt emlékszünk rájuk. Melyik Battlefieldről van szó? Vagy a Battlefront-ról beszél a szerző?