Jó teszt lesz. A robotok általi zsírleszívást is vegyétek programba, meg az emberek sportoltatását mert nem fognak mozogni, mert az izmaikra nem lesz szükség.
Majd lesznek felügyelő robotok, amik sportra kényszerítik az embereke. -álljon meg polgártárs. én a TR/23B567-es ellenőrző robot vagyok. adataink szerint őn az elmúlt 48 órában nem sportolt. ezért egy marathoni táv lefutására itélem. Van két perce a teljesítés megkezdésére vagy benyújtani az igazolását, hogy miért nem tette eddig. Csak 13-45-es szintű orvosi igazolás elfogadható. Amennyiben 2 percen belül nem kezdi meg a feladat teljesítését kénytelen leszek elektromos sokkolóval özönözni. 1:59, 1:58, 1:57....... :)
Ez a varos japanban epul. Ez ket dolgot jelent, az egyik hogy a fa epuleteket preferaljak, a masik, hogy a lakossagra nem jellemzo, hogy elhiznak. Mondjuk ha mar latott az ember valodi japan etelt es leginkabb az egy fonyi adag mennyiseget akkor ertheto.
Viszont a varos eseten a kozlekedesi szeparaciot erdemesebb lenne fuggolegesen megvalositani. En szemely szerint a Disney fele utility tunnel rendszert tartom jonak, tehat amikor a legalso szinten van az epuletek gepeszete es a teherszallitas (pl. szemet), folotte az autos kozlekedes, folotte a tomegkozlekedes es legfelul a tenyleges utcaszinten mar csak a gyalogosok. Az egyes szintek nagyobb varosokban tobb szintre bonthatoak, igy megszunnek a keresztezodesek. Csak az utcaszinti gyalogos reszt nem kell szetbontani. Persze ez a struktura nem jelenti feltetlen az also szintek beasasat, mert a legalso akar valos talajszinten is lehet, mint Floridaban, ahol a Disney park latogatoszintje valojaban joreszt a 2. emelet magassagaban van a kornyezo mocsarakhoz kepest. Alatta pedig a gepeszet es az ellato alagutak. (pl. az osszes szemetes, a legkisebb is a lent levo nagy kontenerekbe urul, kvazi szemetledobokent, igy nem is tudnak megtelni es nem is kell fent szemetszallitast vegezni)
A fenti elrendezes egy csomo problemat megold, pl. nem kell az automata jarmuveknek az embereket kerulgetniuk, sot varosban akar egy guideway rendszeren is futhatnak, azaz csak a sebesseguket kell a kozponti rendszernek szabalyoznia. A varosbol kierve pedig az autok rendes autokkent mehetnek tovabb, akar emberi iranyitassal ha szukseges.
attól, hogy egy épület fából van vagy más könnyűszerkezetes épület miért ne lehetne telerakni elektronikával és érzékelőkkel. Amúgy a nagyobb városok belső részeiben kevesebb a japán hagyományos épület. a magas telekárak miatt emeletes felfele nyújtózó épületek vannak japánban is.