Nem tudok sajnálkozni mert annyi, de annyi idejük volt Ubiéknak lefejleszteni és még sem tették, jaj most sok új asset kell jaj most ez a baj jaj most amaz, hogy megérdemelnek egy erős konkurenciát.
A japános AC-vel azért eléggé ki fog tolni a Csucsima szerintem. Kézenfekvő lenne a dolog - főleg, hogy már az eredeti szendföldes asszasszinos narratívát maguk mögött hagyták - de a GoT után azért kicsit furi lenne előjönni a japános témával. Persze lehet, hogy most ez a tematika van fellendülőben, mint pár éve a viking-mánia, szóval akár még...
Jaja, ezért hoztam fel példának az AC1 / Unity coop-ot. Ezekben ha elszúrtad a lopakodást általában futnod kellett mert lemészároltak, nem volt rambózás:)
Igen nem is értem miért nem feküdtek rá jobban pedig nagyon adja magát a dolog, a kettőben is voltak jó lopakodós küldik, de mielőtt leírtam volna hogy de hát itt is meg ott is, eszembe jutott hogy valahogy a vége tényleg mindig arra futott ki, hogy na most fél hadsereg ratjad lesz körbeállnak és jönnek egyesével :D Egyedül talán a Syndicate jut most így eszembe ahol kis kommandózás volt a vége és bár ott is sok őr volt inkább a lopakodást jutalmazta a játék szerintem.
Sajnos a lopakodáshoz való visszatérésre biztosan nem a Valhalla lesz a jó epizód, mert mondták is már egy nagydarab, baltás viking nem sokat lopakodik. Majd talán a japánosnál, ott elég hülyén nézne ki ha mindenkit le kéne kaszabolnunk.
Gondolom ez is üzleti döntés lehetett mert népszerűbbek a harcolós játékok, mintha sokszor kéne lopakodni, de azért így is legalább jutalmazni jutalmazná jobban meg lenne 2-3 rész ahol nem lehetne tovább menni harccal mert egyszerűen agyonvernek. Most max ilyen van hogy ha észlel valaki küldi alatt akkor deszinkronizál, de azok is elég ritkák.
Nekem sincs kedvem mindig lopakodni, de az előnyben részesítést úgy értem hogy ha harc akkor legyen kemény, a lopakodással meg olcsón megússzuk a dolgot. Ha lopakodással könnyű lebukni harcolni meg pár ütés mindenki akkor sokkal csábítóbb az az út, ami nem illik a játékhoz annyira.
A lopakodós témában az AC1 és a Unity coop része volt a legjobb. Mindkettő büntetett keményen ha lebuktál. A többi részben már csak opció. Ami számomra nem probléma, mert kedvem szerint játszhatok. Nem mindig van kedvem lopakodni, ezért sem játszottam végig soha egy Hitman vagy Thief részt sem. AC-ben meg ha durvulni akarok megtehetem, ahogy a lopakodást is. Max olyat csinálhatnának, - ahogy számtalan más játék is csinálja - hogy lopakodásért magasabb jutalom jár, ezzel ösztönözve a játékost.
Azzal nem volt baj, az origin játékmenete jó volt, a küldik voltak unalmasak és szarok, nem igazán éreztem magam motiváltnak hogy haladjak, az eleje meg lett írva de aztán nem igazán vitt előre. Plusz a pálya design is jobban erőltethetné a lopakodást, mert a játék inkább azt díjazta ha szétcsaptál mindenkit a fenébe, a rejtett pengés sebzés fél életet szed le meg ilyenek voltak, nem érte meg lopakodni ami az AC egyik lételeme kéne legyen a mászkálás mellett. Nem kell itt mindig feltalálni a spanyol viaszt, csak az eddig meglévő jó elemeket egybe gyúrni jó küldikkel és meg is vagyunk.
Én nem csodálkozom. Ubisoft Copy paste egyelőre mást még nem igen mutatott fel ezen kívül. Far Cry sorozat ugyanez Utoljára szerkesztette: grebber, 2020.07.07. 18:59:55
De miért kellene annyit változnia hogy rá se ismerjünk? Van egy nagyon jól bejáratott játékmenet amit még tovább csiszoltak, az emberek pedig szeretik, ezt bizonyítják az eladási számok is. Nekem is több száz órám van benne. Plusz eleve egy trilógiával terveztek, a sorozaton belül több ilyen is van, nem lehet közöttük túl nagy eltérés. Történetileg is szorosan kapcsolódnak. Az alapjaitól újjáépíteni egy játékot évekbe telne, az Ubisoftnak viszont nagyon kell egy ütős cím, két év óta semmi komollyal nem rukkoltak elő. Majd ezután pihentethetik a sorozatot, és szinte biztos hogy Keletre visznek el minket. Már azt is lehet sejteni hogy milyen korszakokban és helyeken fognak játszódni. Kína esetén a Hadakozó Fejedelemségek kora a valószínű, a Császárság megalapításának zavaros időszaka, agyaghadsereg, Huang-Ti meggyilkolása, stb. Japánban nindzsáskodhatunk a Tokugawa sógunátus korában, a mongol megszállás nem valószínű mert a Ghost of Tsusima azt már lefoglalta. Másik lehetséges helyszín India, az angol gyarmatosítás idején, maharadzsák, hinduizmus, harci elefántok, grandiózus és színpompás templomokra számíthatunk.
Leszedtem a videot. Hááát... igazából nem tudom mit vártam, de ez nagyon olyannak tűnik mint az Origin, ami nagyon jó volt, de az 2017-es játék. Nyilván egy ilyen videó nem mutatja meg az összes újdonságot, mélységet, de ha most kéne véleményt mondani, inkább rókabőr, mint tényleges megújulás. Én pár év szünet után azt várnám, hogy Syndicat -> Origin szintű előrelépés történjen.
Vasárnap lesz az Ubisoft bemutatója, akkor majd hivatalosan is bemutatják a játékot.
Csak az az ostoba keleti íj a hátán. Egyáltalán ilyen baszottnagy íjat minek aggatnak a karakterre? A Tomb Raiderben is ezzel idegeltek ki. Hajócsatát akarok. Ha nem raknak bele, akkor elvesztettek egy remek gamert. Aki valszeg warezolta volna a játékukat, de az mindegy! :D Utoljára szerkesztette: lonvard, 2020.07.06. 20:03:19
Tetszik hogy különszedték a távolsági és közelharci skilleket, jobban átlátható. Külön öröm hogy megmaradt a spártai rúgás, imádtam már az Odysseyben is kicsalogatni az ellent a peremre majd egy szolid rúgással elküldeni a naplementébe. A fejlődési fa - illetve konstelláció - is igen kiterjedt, Skyrimban volt hasonló. A legjobb viszont a csata alatt szóló skandináv zene volt, nagyon sokat hozzátesz a feelinghez.
"Kiszivárgott 30 percnyi, rosz minőségű (alacsony a felbontás) Assassin's Creed Valhalla gameplay videó. Mivel Uborkasoft törli mindenhonnan, így YT linket nem adok, csak magát a forrásfile-t, aki akarja letöltheti és megnézheti.(Nyilván esélyes, hogy ezt is törlik)"
Nem lopott senki semmit. A színész arcával dolgoztak aki a mo-cap/szinkron-t csinálta. Egyébként szerintem még csak nem is hasonlít a két arc a képeiden.
Eivor. Remek és változatos. Még jó, hogy nem R'athgaard, Clocky, Böyern, Bollo, Bubble, Hvytsrack lett a főszereplőből, ha már a Last Kingdom Alfredjának kinézetét szinte egy az egyben lopták a Valhallába. :)
"Ahogyan az lenni szokott, természetesen megjelentek azok a hangok, amelyek történelemhamisítást kiáltottak, másokat csak az zavart, hogy ez nem feltétlenül fog beleilleni a program hangulatvilágába"
Marhára érthettek a dologhoz. Rendesen dokumentálva van több forrásban, hogy bevett szokás volt a szópárbajozás, amikor az ellenfelek minél mívesebben, költőibben küldték el egymást a picsába. Az Eddában, és Sagákban is van rá példa. Imádom, amikor a "faszparasztok" azt hiszik, hogy értenek valamihez, csak mert megnéztek egy évadot egy sorozatból, és egyszer ránéztek a wikipédiára.
Ehhez nem kell RTX és a crytek egy kb haldokló cég halott graf engin-el amit a kutya se licenszel... konzolon meg kb minden stúdió milliószor nagyobb mint a crytek.. Röhögve lesznek csodás sugaras gamek konzolon.
Veled értek egyet. A ray tracing játék közben bár észlelhető, de messze nincs arányban az árával, a masszív frame droppal. Soha nem kapcsolom be. A konzolokat ugyanakkor ezzel promózzák, szóval tartok tőle előbb lesz 15-20 fps és ray tracing, mint 60 fps.
Mivel a konzolok is támogatják és lesz és rengeteg gamebe sugárkövetés így a dolog nem vicc. Sokkal szebb élethűbb dolgokat lehet vele. Az meg hogy az mv eköré külön magokat épitett az egy dolog. Nem kötelező nvre írni megy az nélküle is
Az rtx egy rossz vicc. A mai modern motorok ugyan azt a látványt kihozzák a megvilágítási megoldásaikkal, fele, harmada költségen. A buzi vidia nyomta be, mint új extra ficsör, kis plusz eladás reményébe, mellé meg fullba nyomatták a kretént, hogy ez mekkora szám.
Nem az ami igazán számít hanem hogy nem global illumination lesz az rtx.el megoldva, hanem kis terek meg picike tükröződések a többi marad hagyományos
It just works. Ahogy Todd Howard mondaná :) Én meg hiszem, ha látom. Egyelőre a "geforsz" az, ami kereskedelmi forgalomban elérhető, szóval csak abból tudok következtetést levonni. És az pl. a Shadow of Tomb Raidernél bekapcsolva -30-40 fps átlagban a 2080ti-on. Ami brutális.
Már miért ne lehetne? A "be van lőve 30 fps-re", az csak a konzolverzióra igaz, pc-n eddig is ment mindegyik AC játék annyi fps-en, amennyit a vasad bírt. Szóval a technika adott, eddig a kifogás az volt (ami érthető is volt), hogy a mostani konzolok ennyit tudnak. Erre jön az új generáció és az is ennyit tud. Csalódás. Szerintem a vas képes lenne ennél többre is, ezért a csalódás az az Ubiban van, mert ennyit hoznak ki belőle.
A kérdésem csak annyi, hogy ha a 4k/60 fps-t sem tudják hozni, akkor mi a lófenét akarnak majd a ray tracinggel? Az konkrétan letérdelteti a 2080ti-omat is, ezeket a konzolokat meg fogja sütni.
Értem én ezt, ettől még csalódás. Az álláspontomon nem tudok majd mit revideálni, mert a játék ugyanúgy 4k/30 fps marad az új generációban 3-4 év múlva is. Más játék lehet, hogy több lesz (nagyon-nagyon remélem egyébként), de ez ennyi marad attól még.
Azt is értem, hogy persze, laposodik a különbség, ahogy haladunk előre a fejlődésben, de tényleg nem emlékszem olyan generációváltásra, ahol sem a felbontás, sem a frame rate nem változott. Ez az első. Még a legutóbbi, fél-generáció váltásakor is volt egy felbontás-ugrás.
Nincs ebben semmi, a grafikai fejlődés egy exponencionálisan növekvő függvény, aminek közel járunk már a csúcsához szóval ott szokott ellaposodni és egyre több erőforrás kell egyre kevésbé észrevehető fejlődéshez. Azért majd revizionáld az álláspontod úgy 3-4 év múlva mikor már kezdik kihozni a konzolokból ami bennük van.
De elvileg nextgen hardware-en fog futni. PC-n eddig is lehetett "nextgen" felbontást és frame rate-et hozni "lastgen" vagy "current gen" játékokkal is. 100+ fps, 4K felbontás stb. Mindez csak vas (és pénz) kérdése volt. Konzolon nem. Még az XB1X, ami a legerősebb current gen konzol, is max 30 fps / 4K felbontást tudott, azt is butítva, illetve sokszor dynamic scalinggel, tehát nem is valódi 4K-n.
Az ember azt gondolná, hogy ha a játék last gen is, az új vason attól még jobban fog futni. Mert ugye kijön ugyanez (tudtommal) jelenlegi konzolokra is. Érdekes lesz megnézni egy xbx1x vs xbox series x összehasonlítást. Mindkettő azonos felbontáson és frame rate-tel fog futni, nagyon kíváncsi leszek az eltérésekre. Tippem, hogy nagyítóval kell majd keressük.
Ilyenre nem emlékszem egyik generációváltásnál sem. A Dragon Age Inquisition is kijött xbox 360-ra és xbox one-ra is és 3 mp alatt rögtön mindenki látta a különbséget a kettő változat között. Ég és föld. Utoljára szerkesztette: lwb, 2020.05.19. 08:14:31
Tudta de nem az AC Valhalla alatt hanem egy 2 évvel korábbi részben és azt se stabilan...Kár ezen vedrgődni fps kell toljátok majd a Dirt 5-öt ott lesz 120 is De érdekes eddig kutyát nem érdekelt konzolon az fps mert "ugyse" látjuk "elég az a 30" mikor lett hirtelen a sok konzolos ennyire pc-s?
Nekem 2080ti-m van. A monitorom 21:9, 3440x1440 és minden megy 60+ fpsen legtöbbször maxon, néha itt-ott egy-két dolgot lejjebb kell venni, de kb 90%-ra feltekerve akkor is. A játékok legtöbbje 80-100 fps-sel megy. Azért nem többel, mert 100 a max, amit a monitor tud. Új játékok, nem 5-10 évesek (nyilván azok is). És igen, ha az az ára, akkor picit butítsanak a grafikán. Butítottak ebben a genben is. Ha tökugyanazt a felbontást és tökugyanazt a frame rate-et kapjuk megint, mint az előző generációban, akkor a lőtéri kutyát nem fogja érdekelni olyan effektek, amiket legfeljebb a Digital Foundry kilassított videóiban veszünk észre, mozgás és játék közben nem.
Nem tudnék mégegy olyan generáció váltást mondani, amikor a felbontás és a frame rate is maradt ugyanaz, mint az előzőben. A 720p-ből 1080p-be, majd félúton 4k-ba váltás után maradunk 4k-ban. 30 fps-en. Mint eddig. Hurrá. Mi a fene változik? Sajnálom, de a gameplay nélkül gameplay trailere az ACV-nek nem volt akkora grafikai ugrás nekem az Origins meg az Odyssey után. Valahogy nem érzékelem a generációváltást ebben.
Ez valszeg tök igaz. De ott van az az oldal is, hogy a zemberek az új generációtól kicsit többet várnak ( szerintem is sokszor irreálisan ), és mondjuk ilyenkor az viszonylag jogos felvetés, hogy "De hát a 4k 30at az a One X is tudta, akkor most mi is van, csókolom?" Lássuk be, valahol ez is tök jogos.
Mivel 2080ti se tud 4k 60-at folyamatosan csak a grafikát butítva egy 2 éves AC-ben szerintem lazán egy buta ember aki egy fele annyiba kerülő bármitől is elvárja ezt a legfrissebb gameben.A fejlesztőké volt eddig is a döntés ahogy most is ...kicsit csúnyább de pl 60fps vagy "nagyon szép" de csak "szinematik" 30fps.. és mint látjuk valamiért ez a filmes vonal a nyerő ubinál is. Utoljára szerkesztette: grebber, 2020.05.18. 16:34:33
Ez kurva nagy csalódás amúgy. Ennyit a mostani generáció is tudott. Ha itt is 4k/30 fps lesz a standard, akkor felmerül a kérdés, hogy mi a fenének kell az új gen?
Ez most akkor, ugráló framerate-et takar? Annál még a stabil 30 is jobb. Amúgy meg vicc, h sokan 60 FPS 4K-t várnak az új Xbox-tól és már egy crossgen játéknál sem tudja ezt elérni. :D
Assassin's Creed Valhalla will run at minimum 30FPS on Xbox Series X (read probably 4K/30)
A "gameplay" trailer után adott interjúban azt mondta a fickó, h változtattak/fejlesztettek a harcon. Most, h ez pontosan mit jelent, majd megtudjuk. :)
Pedig elég op volt a nyilazás :D de nekem sem hiányozna ha mégegyet csavarnának a harcrendszeren én is jobban díjaznám, valahogy a két új részbe nekem súlytalan volt a harc. Persze az előző részekhez képest ahol körbeállunk és egyenként rádmegyünk rengeteget fejlődött de még lehetne hova innen is. Meg akármilyen vicces még a körbeállósaknál is jobbaan éreztem hogy most én blokkoltam és beviszem az ütést mint az új részeknél ahol ugrálok és csadarászom a semmit amibe majd beleakad az ellen volt :D
Ez a nyilazás sz.tem senkinek nem hiányozna új AC részből.Ody.-ba is a Hunter ág semmit nem ér.Meg úgy az egész íjjazás valami förtelem ahogy "megoldották".
100x inkább darálok baltával meg dobom ellenbe ezzel a Combat-al mint nyilazgatok.
Nézd, ha lesz benne hajó, akkor hajós csata is lesz benne. Vikingekkel egyébként nem nyilazgatást képzelek el, hanem nekimegyünk a másiknak, átugrálunk, és legyakjuk őket test-test elleni küzdelemben. De persze valszeg íjászkodás lesz a vége, mer ezt szokta meg a közönség.
Nem arról van szó, h lesz-e hajó, mert az tudnivaló, h lesz, hanem, h lesz-e hajós csata, ami az eddigi infók alapján nem lesz. Hajót valszeg közlekedésre, ostrom alatt partraszállásra lehet majd használni.
Nekem Bayek inkább idegesítő volt mint szimpatikus valamiért. De valszeg csak azért mert maga az új játékmenet annyira nem jött be
Használtak íjat is, nem is rossz minőségűt a leletek alapján. Más kérdés, hogy konkrét íjász jellegű csapataik nem voltak, mint a későbbi középkorban, de nyilaztak azért ők is serényen.
Igazából a beharangozott brutálisabb harcra / csonkolások meg az ütéseknek nagyobb erejük lesz, stb / lennék kiváncsi elsö körben de a megjelenés még ugy is messze van.
Az író, meg a fő fejlesztőcsapat ugyanazok, akiknek a Black Flaget és az Originst köszönhetjük. Szóval remélhetőleg nem lesz itt gond. Az AC2 mellett ez a kettő a két kedvenc AC játékom. Nagyok az elvárásaim. :D