A játék szerintem gyönyörü. De valami lehet a GPU hütésével, merthogy én nem játszanék 80 fokos GPU-val tartósan, az is biztos. Utoljára szerkesztette: hawkie22, 2020.11.09. 05:31:44
Ez gyönyörű? hát jó :) Azt mondjuk nem tudom hogy ezeknél mennyire "természetes" az ilyen szintű hőtermelés. (Anno kAtiéknál is volt 1-2 széria ami még 90-95 fokon is köszönte de jól érezte magát :D ) De tudod mit (tuti ne mez a szitu) de ha a gpu throttling miatt ment így a játék, ez a sok helyen 40-45 fps akkor is szánalmas egy 800e forintos vgaval...
A látványvilágról meg annyit hogy hasonló stílusban, ezt még nagyjából a witcher 3 is tudta. De megkockáztatom hogy helyenként az szebb volt mint amit a videoban látok. (modokkal meg aztán főleg) Az arcok talán szebbek a valhallában, de ennyi. Utoljára szerkesztette: Maxtreme, 2020.11.09. 06:59:32
Videón minden máshogy néz ki. Majd megnézzük "élöben". Egyébként az tény, hogy fps terén nem volt valami vaskos a grafkari, föleg nem ennyi pénzért. És igen, számomra ez már gyönyörü, nálam pont a Witcher nem nyügözött le annyira, mint sok más embert, az a mocsaras, városias vidék nem volt a zsánerem, igaz, nem is játszottam végig, valahol az elsö 30-40 óra után meguntam, pedig szeretem a kaland- és szerepjátékokat. Az AC-sorozatot viszont teljesen kijátszottam, valahogy jobban lekötött.
Azt mondjuk hozzá kell tennem, hogy sose voltam az a grafikaimádó, ha ez a játék menni fog very high vagy ultra beállításokkal 1920x1080-ban, akkor már böven elég nekem, ha feljebb tudok menni a gépemmel, akkor kipróbálom, de nem kötelezö nálam, az alacsonyabb felbontással is jól elvagyok. A gépem hütése bírni fogja, azzal nem lesz gond, CoD Modern Warfare is megy ultrán 150 fps-el és a GPU 56-57 fokon stabilizálódik nálam
B@sszus, pont ezt akartam írni. Nekem is egyből a Witcher 3 jutott eszembe, 5 éves játék, és szerintem minimum egy szinten vannak, de lehet a W3 szebb. Gyönyörű? A Red Dead Redemption 2-t most kezdem el, na az a nagy betűs GYÖNYÖRŰ. És nem beszélve arról, hogy egy 1660Ti-s laptopon játszom, 50+ fps-el.
1080 az ajánlott, így nem biztos. Ultra settings egyébként is "benchmark" beállítás, ha ésszel állítjuk be, futni fog normálisan. A másik, hogy ismerjük Ubit, úgyis kell majd 2-3 patch ami gatyába rázza a játékot :) RDR2 és Witcher 3 is jó példa erre, 5-10 perc állítgatás után ugyanazt a képet kaptam, mint ultrán, +20-40fps-el, 20 fokkal alacsonyabb hőmérsékleten. Butaság mindent max-ra tolni :) Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2020.11.09. 10:16:49
Ugyanaz az engine, ez az előzmény trilógia harmadik része, 2 és fél év alatt készült, nem várhattunk sokkal többet, jó ez így. Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2020.11.09. 10:20:06
Fasza. Tehát itt van ez a Valhalla, ami az Origint " finomhangoló" Odyssey "finomhangolása", (micsoda finom megfogalmazása a copy-paste-nek XD...) ami azért qrvára RPG, mert idézem :"Főszereplőnk nemét például ugyanúgy mi választhatjuk ki,", "illetve visszatértek a válaszható feleletek is a párbeszédeknél"... Meg a : "A térkép például most is kifejezetten hatalmas, ezúttal viszont már jóval élettel telibb, mint az előző két részben." de azért:"legyen bármilyen hangulatos és élettel teli, helyenként még így is bántóan kihaltnak érződik"... Aha értem...
Szóval megint egy "offline" MMORPG 6-8-órás valós tartalommal, meg sok sok grindolós gyűjtögetős faszkodással egy indokolatlanul nagy térképen. Meg autentikus evezős "motorcsónakverseny" harcokkal, meg -mint a Trójaiaknál - a Vikingeknél is szinte szakrális jelentősségű pajzsok elhagyásával "amerikainindzsa72" stílusú ugrabugrageci harcrendszerrel...
Kösz, én nem. Majd esetleg 2-3-év múlva, valami 80%-os leárazásnál a gőzt röhögve kiengedni egy 8-10-órára, amíg szembe nem jön velem huszadjára ugyanaz a feladat...
Fasza. Tehát itt van ez a Valhalla, ami az Origint " finomhangoló" Odyssey "finomhangolása", (micsoda finom megfogalmazása a copy-paste-nek XD...) ami azért qrvára RPG, mert idézem :"Főszereplőnk nemét például ugyanúgy mi választhatjuk ki,", "illetve visszatértek a válaszható feleletek is a párbeszédeknél"... Meg a : "A térkép például most is kifejezetten hatalmas, ezúttal viszont már jóval élettel telibb, mint az előző két részben." de azért:"legyen bármilyen hangulatos és élettel teli, helyenként még így is bántóan kihaltnak érződik"... Aha értem...
Szóval megint egy "offline" MMORPG 6-8-órás valós tartalommal, meg sok sok grindolós gyűjtögetős faszkodással egy indokolatlanul nagy térképen. Meg autentikus evezős "motorcsónakverseny" harcokkal, meg -mint a Trójaiaknál - a Vikingeknél is szinte szakrális jelentősségű pajzsok elhagyásával "amerikainindzsa72" stílusú ugrabugrageci harcrendszerrel, de azért remélem a mikrotranzakcióksat nem felejtik el... Hú mekkorát villantott az Ubisoft megint.
Kösz, de én nem. Majd esetleg 2-3-év múlva, valami 80%-os leárazásnál a gőzt röhögve kiengedni egy 8-10-órára, amíg szembe nem jön velem huszadjára ugyanaz a feladat, mint ahogyan az történt velem az utolsó két résznél...
Még a nyáron behúztam az Ubisoft Forward megnézése után járó nyereményeket. Pld. az ingyenes Watch Dogs 2-t, ami meg is jelent a fiókomban. Kapnom kellett volna Moonlight Axe-t is a Valhallához, de egyelőre csak lockolva látom a jutalmat. Félek tőle, hogy a hivatalos megjelenés után is ez lesz. Valaki esetleg már megkapta ezt a jutalmat? Utoljára szerkesztette: Brakerton, 2020.11.09. 20:04:28
Megvetted a játékot az event előtt? Ha igen és megjelenés után sem lesz ott, írj a support-nak (magyarul is lehet) és megoldják.
Jaj, ezeket a nagy kétkezes kardokat miért tették bele, könyörgöm. Értem, hogy az AC nem feltétlen a történelemhűségéről híres, de akkor is. A dual wield kétkezes kardról meg már inkább nem mondok semmit. :D:D
Mert ez egy játék. A tüzes kard meg, meg mérgező tőr, meg a speciális képességek, eagle vision, stb nem zavarnak?:) Ha meg csak 1 fajta rövidkard lenne a játékban, az lenne a baj :) És most nem a játékot védem, lehet velem van a baj, de baromira nem értem a nosense problémáitokat :)
- Csúnya a játék - nem tudom ti mit néztek:) - Kard téma kibeszélve - Nem változott semmit a játék - az a csaknem 40 új mechanika és újítás nem számít, hiszen már megjelenés előtt lehúzzuk a játékot :)
The environment and world feels much more dynamic compared to the previous two games.
They finally fixed the one arm horse riding animation.
Ambient Music is much more frequent and they sound as awesome as we expected it to be.
Dodging costs stamina. No more spamming of dodges and big focus on parries.
Refined visuals in the animus pulse/eagle pulse.
New addition of Cinematic Camera during auto travel.
Foliage looks way more dense and grass textures have certainly received upgrades.
We hear some background NPCs conversations during the auto-travel, this possibly hints at dynamic events similar to rdr2.
Don't want to mention the sound tracks again and again but the Einar Selvik voiced song playing during the assault sounds great.
Enemies feel less spongy and the ttk is much lesser than prevoius two games.
Such a horrid game-play showcase. The one playing this game is a very bad at it.Hence i cant judge the combat based on this specific game-play.
Finishers with dismemberments.
Any NPC dropped weapons can be picked up and thrown.
Shields do break.Finally.
NPCs drop trinkets too.
Possible Lighting change. Night game-play looks much more immersive than previous two iterations.
Insta-kill after perfect parry on fodder enemies? Game says this as stun-attack.
The Conversation with the castle boss: Eivor is a different kind of viking in a sense that he/she wants to befriend the saxons and not rule over them as Eivor rescues the king of East Anglia.
Skill Tree/Skill graph looks much more vast than any other previous AC games.(Skyrim-esque)
Visual customization identical to odyssey is present.
Every item can be upgraded upto 10 times(item rarity factor tho)
Power Level replaces levelling system which is possibly similar but more deeper than God of War.
New gear system which include various categories of stats.
New weapon stat system which include: Attack , Speed , Impact, Critical percent.
New gear stat system which include : Armour , Evasion, Weight .
Fall Damage is back.
There is now a Skill and Abilities tabs on the menu. We only see the Skills tab, which have passive stats increase and passive skills, which do not require adrenaline (like the stomp or the stun attack).
The Skill tree and Loot were divided by 3 types: Bear (Red), Raven (Yellow) and Wolf (Blue). The gear is now colored based on one of these. Putting points on one of the branches will make their respective gear type stronger.
Each time you spend a point on the Skills tree, you get a point in your "Power" rate. Regions have now reccomended "Power" numbers. The player was in a region with 55 as the suggested power.
Regions seems to have 3 meters that fill up to show your progress in them: Wealth, Mysteries and Secrets.
The Animus Pulse/Revelations Skill is back and seems to highlight enemies in red (the wolves at the beggining). It also spots plants that you can eat to recover health.
About health, it seems like the number inside the heart shows how many "healing itens" (rations?) you have.
You have an option to crouch while in your horse. I assume it is a stealth position while riding around, like in MGSV (but that is just my guess).
Some houses may be entered, in the 2 villages that Eivor passes it is possible to see an interaction sign on the doors.
The eagle pulse reveals enemy weak points. The boss Rued’s left foot was a weak point. You can see it glowing orange at a brief moment.
Tutorials is present with Dpad down button. This either means that brotherhood or revelations-esque tutorials are back or its just the tutorial for each menu tab. (Pointed out by /u/tarund2302 )
Ezt én is így látom, azért van a sorozatnak egy bizonyos múltja amiből következtethetőek dolgok, de simán lehet hogy még azok is pozitívan csalódnak akik most még nem sok mindent várnak, az esélyt meg kell adni szerintem.
Ugye lehet kialakult véleményem az ide belinkelt teszt alapján az, hogy a Valhalla az előző két rész "átskinezése" némi "finomhangolással" csupán ? Mert hogy erről beszél a cikk írója végig, erre reagálva írtam azt amit. Egyébként írása pont az általam is tapasztaltakat támasztja alá hogy az utolsó kettő is rohadtul "egykaptafa" volt, és ez is az, olvasd el a cikket, erről szól. Ettől még persze lehet szeretni ezt, azzal nincs semmi baj, az ízlések különbözőek, ezt is írta. De te is minden játékot gondosan kipróbálsz akkor is ha nem tetszik, és ha az előzetes tesztek, és tapasztalatok alapján alkotsz véleményt akkor az már nem is lehet megalapozott ugye ?
Sose értettem az ilyen fazonokat mint te nekem ha nem jön be egy játék nagy ivben kerülöm a topikját mert akkor ugye mi a fenét keresnék ott. De ha még írsz is ide és mások véleményet ismételgeted abból is elég egy hozzászolás mindenki érteni fogja elsöre is, szvsz.
Mit jelent ez, hogy az Origins és az Odyssey "egy kaptafa"? Hiszen néhány év eltéréssel bemutatott részei ugyanazon sorozatnak, mégis milyennek kéne lenniük? Ez egy nem először megújuló sorozatnál egy teljesen jó irány: ha mondjuk trilógiánként újragondolják a koncepciót, az talán a legjobb, amit tehetnek. Így itt van most három játék, amik az alapjaikat tekintve megegyeznek, tehát akinek ez bejön (milliónyi játékos, szóval a koncepció jó), az jó eséllyel, csalódás nélkül beruházhat rájuk. Aztán három rész után jöhet valami új, valami más, ami már jobban különbözik. így akinek ez nem jön be, az is kaphat még valamit az AC franchise-tól, akinek meg igen, az reménykedhet benne, hogy a változás is jól fog állni majd a sorozatnak.
Mégis hogyan kéne ennek működnie? Akarná a halál játékonként (tehát kétévente) újratanulni ugyanazt a címet, csak tökéletesítsék szépen a saját formulájukat, így fog kiforrni az egész. Az Origins fasza volt, az Odyssey néhány területen jobb, másokban gyengébb, így most a Valhallának van esélye minden területen felfejlődni az elődökhöz képest. Aztán az itt szerzett tapasztalatokkal a következő részt már elvihetik más irányba, ha úgy látják jónak, mert mondjuk negyedik vagy ötödik alkalomra már tényleg értelmetlen valamit eladni, még ha nem is tök ugyanaz.
Nem vagyok egy UBISoft fan, nem őket gondolom a játékipar csúcsának, de azért megbízható minőséget szállítanak. A Division mindkét részében van legalább 80-100 órám, azok is eszméletlen jó játékok a maguk műfajában, ahogy pl. a Wildlands is elképesztően szórakoztató volt. Hogy hibátlan-e? Dehogy, voltak rohadt idegesítő dolgai, és ezek a játékok persze elmaradnak egy RDR2 vagy egy (az új) God War nyújtotta élményekhez, de több tucatnyi órára adnak minőségi, jól kitalált szórakozást, megbízható támogatással. Ami szar, abban lehet bízni, hogy majd kijavítják, szóval ha valakinek az alapok bejönnek, nagyon nem lőhet mellé. Igen, én is rühelltem és szarrá untam a Far Cry 5-öt és a Breakpoint is tré lett (bár valamit csiszoltak rajta, de nem játszottam vele), de ebből lehet tudni, hogy a következő részekre majd tanulnak a hibákból és kiszolgálják a rajongói igényeket. Mert ez egy ilyen cég: van egy ötletük, felfejlesztik, bedobják a játékosok elé, mi szerejtük/utáljuk, elmondjuk, hogy mi a baj vele, hogyan lehetne jobb, ők pedig vagy kijavítják az adott részen belül (ha lehet), vagy majd belepakolják a következőbe. Nem ez a művészet netovábbja, de helyén kell kezelni és akkor már meg is van a helye.
Megalapozott lehetne, ha nem ez lenne a sorozat 12. része nem tudnánk mire számítsunk és nem kellene minden évben ugyanezen a témán lovagolni :) Még így is több újítást/változást kapunk évről évre mint az EA évente megjelenő játékaitól. Én speciel meg vagyok elégedve a sorozattal, minden részével játszottam én csak az az új kalandokat várom, új környezetben, amit rendre meg is kapok.
Valhalla: éjszaka játszottam 2 órát a játékkal és még csak nem is hasonlít az előzőre, tök más a karakter irányítása (hogy jobb-e vagy rosszabb arról lehet vitatkozni), és eddig mással sem találkoztam csak új vagy megváltozott mechanikával.
Én is toltam hajnalban egy kicsit és ami legjobban feltünt nekem eddig az a harc megváltoztatása volt, sokkal brutálisabb, gyorsabb lett, tökéletesen passzol egy viking harcoshoz. A lopakodás pont ugy müködik mint eddig, egy két embert elkap az ember de valaki ugy is észre fog venni és akkor jöhet nyilt csata. Az eddig megszokott hajós csaták nekem hiányozni fognak tudom, hogy volt aki már unta de nekem bejött. Összeségében a vallhala eddig hozza az elvártat a cp megjelenéséig elleszek vele meg a vigil-el.
Éjfél után kezdtem el. Játszottam vele bő másfél órát. Negatívumok: Nagyon lassan töltött be, sőt igazában ki se vártam az első alkalommal mert, azt hittem "beragadt" a töltőképernyő. (Elképzelhető, hogy a Ubisoft Connect terheltsége is bezavart, nem tudom.) A játékot a Ubisoft+ szolgáltatásán keresztül vettem. 5400 Ft/hónap úgy vélem nem rossz deal, mivel az Immortal Fenyx Rising is érdekel.
Szóval akkor a játék milyen volt? Nagyon erős a kezdés, majd mikor már kézhez kaptam az irányítását Eivor-nak, rögtön feltűnt, fejlődött az animáció, nagyon korrekt és brutális a harc (hangokra külön felhívnám a figyelmet) és még az íjászatot is sikerült életszerűen megoldani. Legalábbis a kontrollerrel szinte éreztem, ahogy kifeszítem és tartani próbálom az ideget, úgy lesz egyre nehezebb. Az íj persze ugyanúgy halálos, mint az előző részekben, de itt már lehet végtagokra is célozni. (Az ellenfeleken megjelennek sárga festésjelek, oda érdemes lőni.)
A baltás, vagy közelharci csaták nagyon véresek, természetesen a csonkolás sem marad el, alapból a beállításban ezek ON értéken vannak. Ki is lehet kapcsolni. A teendők tekintetében, nincs különös változás, megcsináltam mellékest (segítettem egy utazónak a helyi banditacsoportot átküldeni a másvilágra) és vadászgattam, felfedeztem, ez utóbbi kicsit olyan Tomb Raider-es ugrálós ügyességi részhez volt hasonlatos.
No és persze nem maradhat ki a megszokott, már védjeggyé vált erőd, falú ehhez hasonló bevétel, de itt azonban annyira álljunk meg, hogy ezt nem csak egyedül lehet abszolválni. Mivel ez a játék a klánra épít, Eivor-nak vannak bajtársai és a bejutás után nemsokkal tudtam a segítségüket kérni egy jó kis fosztogatáshoz. Persze lopakodni is lehet és úgy egyenként leszámolni a védőkkel, de a RAID mégiscsak célravezetőbb.
A harcoknál figyelni kell a staminára, mellécsapás vagy elugrás esetén csökken, és ha nagyon lemegy az értéke nem lehet akciózni, picit várni kell. Amikor végeztem a főküldetéssel, egy hajóra szálltunk többed magammal és itt tulajdonképpen egy az egyben az Odyssey köszönt vissza. Persze itt is voltak apróbb változások, mint a kövesd a partot parancs, de megmaradt a nyílt vízi hajókázás öröme is.
A sztori egyébként eddig jó, és már ezen kevés idő alatt is elég sok kérdés merült fel bennem, ami később magyarázatra szorul, de ebbe nem szeretnék belemenni, mindenki megtapasztalja úgy is.
Nekem egy régebbi konfigom van és gondoltam lecserélem az év végi hajrára, de egyelőre még nem tettem meg és azt kell mondjam egy 4 magos 4 szálas gépen is megfelelő futást produkált a játék. Magas beállítások mellett. (Efelett van még Very High és Ultra is.) Szóval elégedett vagyok, egyébként látvány terén is van előrelépés és ami talán fontosabb, legalábbis részemről, hogy most már a karakterek is remekül néznek ki és az arcmozgással, mimikáknál sem láttam komolyabb gondokat. Szerintem a DX12 motor minden téren jót tett a játéknak.
Szóval jó kis vikinges kalandnak ígérkezik a Vallhalla. Zenéi, hangulata, világa nagyon el van találva és biztosan le fog kötni hosszú időre. Utoljára szerkesztette: Árnyvadász, 2020.11.10. 10:48:28
Ti elolvassátok egyébként amire reagáltok ? Jarlaxxe a te "válaszod" azert is vicces mert elméletileg nem is látod amit én írok...XD Nem kell ám megsértődni ha egy fórumon valaki rossz véleményt mond a ti kedvencetekről, hiszen ez a lényege ennek hogy elmondhassa mindenki a sajátját... :) De az azért megvan ugye mindenkinek hogy a cikkre reagálva irtam az első hozzászólásom, mint pl. ilyen cikkírói finomságok hogy : "élettel teli üres játéktér" stb...
Minden rész megvan, mindegyikkel játszottam, a 2., a Brotherhood, a 3., az Origin és az Odyssey részek örök kedvenceim. A Wallhallával ma este kezdek. Biztos, hogy tetszeni fog, min. 100-120 órára számítok, de őszintén szólva kicsit örülök, hogy ezzel ez a trilógia végetér és elvileg legközelebb (akár 2 év múlva) valami újdonságot kapunk. Ha annyit javul majd az émény, mint a London és Origin közt javult az nekem már elég lesz. Hogy miben kéne gyökeresen más azt igázból nem tudom megmondani. Ha a fejlesztők sokat játszanak a witcher3-mal és a RDR2-vel, biztos megérzik a jó irányt. Valahogy "fajsúlysabbank" kéne lenni ez egésznek. Nem tudom megfogalmazni.
Mert elméletileg letiltottál. XD Ott meg azt kifogásoltad hogy valamiről jót írtam ami neked nem tetszett. Nehéz a kedvedre tenni... XD Vagy csak meg kellene értened hogy a másik negatív véleménye nem támadás a személyed ellen csak egy ellenkező vélemény... ;) Egyébként azért írtam ide mert a Viking téma miatt érdekelt volna a Valhalla. De nekem ez sajnos "túl asassin's creed". Ennyi Az hogy másnak bejön, azzal az ég világon semmi problémám. Részemről off.
Három ember hozzászólásait nem olvasom abból kettöt már évek óta, és egy Ssenkradlive nevüt pár hete, ezek szerint te neki vagy az egyik alregje ezt jó tudni akkor gondolom a vitákban is hathatós segitséget nyujtasz magadnak a tucatnyi alregeddel...
Kancsalborz nevüt sosem tettem tiltó listára szúrd be ide ahol én ezt írtam neked.
Mint mondtam három embernek mondtam, hogy nem fogom olvasni a hozzászólásait ha te erröl tudsz akkor te vagy az egyik és most simán hazudsz mert bebuktál az elregeddel, de részemról is off.
Instant Gaming-ről vette valaki? Még nem jött meg a kulcs, igaz, az oldalon is Pre-order status-ban van a játék. Még sose csalódtam az oldalban, remélem nem most kell elkezdenem...
Uplayen is kapsz 20% kedvezményt én is ott vettem persze kell hozzá pont is.
Mindig az instant gaming-en veszek kulcsot. Ma megpróbáltam és visszadobott, hogy elfogytak a kulcsaik. Felfüggesztették az elővásárlást. Biztos, hogy meg fogod kapni, de lehet hogy csak később.
Egy óra játék után nem lesz ez rossz, de a kivitelezéstől nem vagyok hasraesve. Ha nem tudnám hogy 3 évvel újabb játék mint az Origin, nem mondanám meg. A harc eddig eléggé könnyű és eléggé esztelen klikkelgetés. A marketing anyagok többet mutattak. Nem egy RDR2 szint, az biztos. Úgy lövöm halomra az őzeket közelről, hogy öröm nézni.
Könnyű? Én eleve a legkeményebb fokozaton fogom tolni, szerintem manapság a hard a normal.
Azért optimalizálás terén az ubi nem hazudtolta meg magát. i7 9700k + 2080 Superrel erősen kompromisszumozni kell a 60 FPS-hez 1080p-n. OK, nem halálos, very high környékén eddig tartja a 60-at, de azért könyörgöm, full HD-ban ezzel a vassal ennél több illene. Remélem, hegesztgetik még.
Én mindent középen hagytam. Ez elvileg a normal fokozat, és így könnyűnek érzem, pedig nem vagyok szuperjátékos.
Én feltoltam mindent maxra 4K-n 2080Ti-vel, valamint bekapcsoltam az opciót, h tartsa a 60 FPS-t dinamikus felbontással és így nagyon szépen fut, valamint vagy csak minimálisan viszi le a felbontást és nagyon ritkán, vagy kb. egyáltalán nem, mert észre venni eddig egyszer sem vettem észre.
Az odyssey is lassabb volt, mint az origins. Valoszinuleg egyre jobban eroltetni kell az enginet, hogy probaljanak korszeru kinezetet tartani.
A presetek amugy nem tul jok - ugy altalaban egy jatekban sem. Vannak featurek, amik budget vason is jol mennek high+ -on (pl texturak) es olyanok is, amik mar mediumon is koltsegesek (pl arnyek reszletesseg)
Megnéztem pár kritikát, jól értelmeztem hogy bár a mellékküldetéseken sokat javítottak, de az egészet tovább nyomták ebbe az offline MMO irányba? Gondolom az ilyen küldetések hogy csinálj meg x taskot, meg építs fel valamit és nem adunk irányokat majd egyszer csak addig játszol hogy eljutsz odáig, meg ez a térképet felosztjuk régiókra és válasz egyet majd ott lesz pár küldetés de nem vagy vezetve, a főszál igazából nem is áll össze olyan szépen stb. Mert ez így videó alapján nagyon a Dragon Age Inquisitiont juttatja eszembe ami nem jött be, nem szeretem az ennyire szétesett dolgokat meg hogy ha nincs rendes csapásvonal kijelölve. Úgy látszik tanultak valamit a witcherekből meg az RDR2-től is, de ha még mindig nem tudták ezt egy összefüggő jól vezetett sztorivá gyúrni akkor nálam nem lesz nyerő ez a rész se :(
Nos, nem váltotta meg a világot a játék. Látszik, hogy pár játékból próbáltak átvenni részeket, de se a grafika (4kban, ultrán), se a játékélmény miatt nem dobtam eddig hátast. Nem lett rossz, de inkább egy GoT, mint ez. Olyan, mint egy Breakpoint, csak viking korban. Persze, még az elején járok ... Utoljára szerkesztette: AnuluWork, 2020.11.11. 07:32:16
Pár óra után én úgy látom, hogy azért az elődök (Origin, Odyssey) gyenge középszere után jobb ez. Messze nem év játéka persze (Ghost of Thushimatól meg bőven messze van), de talán nem bánom meg, hogy nem akciósan vettem meg mint a többit. Persze, ha nem egy AC világba erőszakolták volna bele, hanem egy normális vikinges játékot csinálnak, akkor jobb is lehetett volna.
Ezt a halál unalmas Animus dolgot mi a fenének erőltetik még? Senkit nem érdekel. Ráadásul az a rész olyan mocsok randa, mintha egy 2005ös játékból csöppent volna ide :D
Remélhetöleg csak kevés lesz belöle. Még nem járok ott, de nekem nagyon az agyamra mennek azok a részek, "megtörik" nálam a játék lendületét és nem sokat tesznek hozzá számomra a sztorihoz.
Sokakat. Én is konkrétan csak az Abstergo vonal / lore miatt játszom a sorozattal. Ha az nem lenne valószínűleg max minden második/harmadik résznek ülnék neki. Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2020.11.12. 00:44:49
De mi benne a poén? Unalmas részek számomra, valamit biztos hozzátesznek a sztorihoz, de engem sajnos nem kötnek le, szükséges rossznak tartom. De kinek a pap, kinek a paplan.
Hát Origins és Odyssey szebbek voltak, jobb volt bennük a harcrendszer és az irányítás is. Ebben a részben szerintem katasztrófa a parkour, irányítás és az AI. A harcrendszer meg átment eszeveszett gombnyomogatásba. Pont ma vertem le power 30-on egy 260-as miniboss-t. Ez sokmindent elmond :)
Hogy jót is mondjak, jók a küldetések (mellékküldetések is nagyon jópofák, változatosak), jók a "puzzle"-ök, a hangok, zene meg hozza a szokásos szuperb minőséget. A tájak szépek, de nagyon túlszaturáltak, a karaktermodellek és animációk borzalmasak.
Ja és a híres AC "építészek" most először sz*rtak az egészbe. Mininál városok copy/paste épületekkel, helységekkel.
El lehet vele lenni, de volt már jobb is. Nálam az AC ranglista legalján van egyelőre. Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2020.11.12. 01:01:17
Az a baj, hogy nyomásra egyre kevesebb a modern szál, emiatt sajna egyre felszínesebb. Az első 5-6 részben - Desmond era - nem volt unalmas. Unity óta elég gyatra. Mondjuk Odysees-ben az Atlantis DLC bepótolt sokmindent. Kíváncsi vagyok kiderül-e a játék végén mi az új fenyegetés. Én minden AC játékban azt várom mikor tévedek be egy ISU építménybe :) Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2020.11.12. 01:07:19
Én mindig is utáltam a modern szálat. Kizökkentett, teljesen érdektelen volt, minden egyes alkalommal fogamat összeszorítva rohantam rajta végig, hogy legyen már vége.
A Valhalla meg? Nem is tudom, az egész olyan összecsapott érzést kelt. Egyértelműen rondább szerintem, mint az Odyssey, és sokkal szarabbul is fut - előbbinél minden ultrán (kivéve felhők very high-on) sose nézett be 75 alá, még Athénban sem. A Valhallában is megvan a 75 általában, de a norvég szálláshelyen például elég gyakran benézett az 50-es tartományba, le kell venni jópár dolgot ultráról, hogy meglegyen a 60, de akkor is eléggé zavaró micro-stutter van, számra megvan a 60, de érzetre nagyon nem.
Ahogy írtad, az animációk eléggé gázok, nem is értem, az előző részben ezek is sokkal jobbak voltak, hogy tudták elcseszni?
A harccal nekem sok bajom nincs, de valóban meglehetősen egyszerű. Bajom ugyan nincs vele, de nem is élvezem különösebben, olyan "meh".
És a lovaglás... A ló működése, hát valami katasztrófa, főleg a RDR2, meg a Tsushima után. Általánosságban elmondható, hogy a Tsushima bizony minden szempontból megeszi reggelire.
A zenék jók, kimondottan, a hangok se lennének rosszak, csak nálam sokszor kimarad egy hangsáv, a hajón pl. nálam nem énekelnek a kollégák, hiába mondom nekik, nem hallatszik.
A hangulata viszont tényleg jó, átjön a viking feeling, a karakterek nem rosszak, a küldetések is kimondottan jók eddig, meg tetszik a bázismanagelés ötlet is. Szóval mindent összevetve élvezem, de technikai szinten ez egy katasztrófa, főleg, ha figyelembe vesszük az előző részt. Utoljára szerkesztette: Voltan, 2020.11.12. 08:38:53
A GoTnak abban a tökéletes formában nem lett volna szabad kijönnie. :) Nagyon magasra tette a lécet, mint anno a The Witcher 3 az open worldös játékok között. Itt is van verselés, de míg az nyugodt volt, oda illett, szépen nézett ki, ezt a Valhallában erőltetettnek érzem. És igen, ahogy írod, nem jó irányba mentek el pár dologgal kapcsolatban. Hangulata van, de szerintem pár óráig minden ACnek volt, aztán jöttek csak a technikai baromságok. Az éneklést én se tudtam kicsiholni eddig, de lehet, hogy quest adja. A GoThoz képest baromi egyszerű lett az egész. És igen, grafikailag sem az igazi. Mintha a History Chaneles low budgetes Vikingsel játszanék. Jó a történet, pontosabban nem rossz, de kidolgozásilag és mechanikailag olyan, mintha nem adták volna oda az eredeti Vikings párizsi ostromos költségvetését a fejlesztőknek. Csináltak egy játékot, ami Vikingses. Fényévekkel jobb, mint a The Viking Way, mégis, nem kell keresnem az állam, mint pl. a GoT kapcsán ahogy a főcimig eljuttatták a történetet. A színek itt szerintem katasztrofálisak, és ezen semmilyen NVidia kütyü vagy SweetFx/Reshade alig segít.
Nem rossz játék, és tényleg imádom a Vikingses hangulatot, de közel se kapott úgy el, mint a szamurájos feeling a GoTnál. Iszonyat összecsapott az egész, mintha arra mentek volna rá, hogy a CP előtt kiadják, és hatalmas szerencséjük volt, hogy a CP csúszik. Ki lehetett volna használni egy jó játékmenettel, de ez nem jött össze. Legalábbis eddig amit láttam.
De az is lehet, hogy a GoT nagyon, nagyon magasra tette azt a bizonyos lécet, és ezt keresem, nem tudom, de hogy qurva nagy ziccer lett kihagyva a CP halasztása miatt, az tuti. Nagyon sokat próbáltak meríteni a Vikingsből, de valahogy egy Honfoglalás lett belőle.
A modern szál volt, hogy tetszett, egy ideje viszont már feleslegesnek érzem, hogy megszakítja a cselekményt. Utoljára szerkesztette: a.carkey, 2020.11.12. 08:56:58
Nekem kicsit bosszantó dolog, hogy pl egy apátság fosztogatása közben nem lehet megölni a papokat meg az ottlévőket... Csak az őröket. Ez olyan kis sutaság, hogy nem merték bevállalni.
Éneklés elvileg van, mert ha bent vagy a hajóban, kiírja, hogy az "R" megnyomásával énekelnek, meg lehet nótát is váltani. Sőt, lehet váltani az éneklés, meg mesélés között. Mesét már hallottam, éneket nem :D
Amúgy egyetértek. Annyit tennék hozzá, hogy a nagy baj az, hogy nem csak a Tsushimával összehasonlítva suta - ezt azért lehetett sejteni - hanem az előző résszel is, technikai szempontból mindenképpen, ami egy szégyen, akárhogy is nézzük.
Jelenleg a Norvég területen vagyok. Nagyjából 5-6 óra környékén, mert Uplay-ben nem láttam, hogy vezetné a játékórát. Nagyjából ennyi idő alatt sikerült a terület 85%-át átfésülni. Történettel is haladtam, de csak lassan, mert szeretném ha úgy jönne Anglia, hogy amit lehetett, engedte a szintem (van egy harcom például, ami halálfejes, így azt nem erőltettem), azzal végezzek.
Vikinges témakör miatt érdekes ez a játék. Szerintem amit lehetett azt már az előző két rész megvalósította. Itt finomítottak rajta, pár apró újítást behoztak, de ez is ugyanaz, mint az elődjei, amivel semmi baj nincs. Tulajdonképpen tényleg olyan, mint egy MMO. Hatalmas terület, aztán azt csinálsz rajta amihez kedved van. Önismétlő e? Persze, de embere válogatja kinek mennyire érzékeny pontja.
Szerintem, ha bejön ez a korszak, érdekel a téma (azoknak írom ezt, akik hezitálnak a vételen) érdemes beruházni rá. Ha viszont nem tetszett az Origins, Odyssey, az abban meghúzódó játékmechanika, meg maga a középkori történelem se, akkor nem érdemes rá időt szánni.
Eddig nagyon adja magát a játék, jobban tettszik mint a görög rész, nálam kb az originel van egy szinten de csak bayek miatt, egyébként ez a rész majdnem mindenben jobb lett, egyszóval a hangulat csillagos ötös. A harcrendszer brutálisan jó lett szó szerint, föleg flailst meg axet használok, nagyon élvezem, igy tényleg bele éli magát az ember ebbe a korszakba. A mellékküldetésekben meg egy szintet léptek kimondottan jók lettek, még nem W3 szint de már arra haladnak. A modern szál nekem se hiányzik csak kizökkentett a játékból a hajós csaták viszont hiányoznak de ez már csak ilyen. A graf ugyanolyan nálam mint a odysseynél tehát kimondottan szép, föleg a karakterek néznek ki jól.
Egy negativum azért van az írányitás nem az eddig megszokott, nem vészes de kár volt változtatni rajta.
Nálam megy az éneklés ,és váltani is tudok az R-el.
Mint ex Skandiváv mitológia kurzusos mondom, a korhoz annyi köze van mint a régi Jugoszláv-Német "kovbojos" filmeknek az igazi vadnyugathoz...XD A díszletek hasonlítanak. De ezt nem kötözködésként, nem hiszem hogy célja lenne a játéknak a realizmus.
Pár óra játék után (Angliában már 2. szinten a falu) nem igazán értem az áradozást a tesztekben a játékról. Grafika hiába van minden maxon néhol egész szép, néhol meg tök homályos valami. Odyssey sokkal jobban nézett ki. A harc szerintem a 3. részben volt a legjobb bár 2 gombos volt mégis jobban éveztem, látványosabb is volt de ez kinek hogy kategória. Az sem tetszik ,hogy minden résszel egyre nagyobb lesz minden, egyre több a felesleges mászkálás, ami miatt a történet mindig háttérbe szorul és szana szét is van darabolva, ráadásul nem élvezetes számomra, hogy a játékidő 70%-a A-ból B-be hajókázás, lovaglás, mert még ha élvezetes lenne, mint a Cusimában de hát nem az. Szerintem vissza kellene kanyarodniuk a jóval kisebb térképekhez történet orientáltabb játékhoz, mint pl a 2 volt ahelyett hogy ilyen single MMO-t gyártanak 2 évente. Igazából ennél is azt érzem, mint az új WD-nál ,hogy próbálkoztak de hát maradt a középszer. Utoljára szerkesztette: Shep, 2020.11.12. 21:09:26
Minden szubjektiv ami neked tettszik az a másiknak nem és ez a játékokra hatványozottan igaz.