A GoTnak abban a tökéletes formában nem lett volna szabad kijönnie. :) Nagyon magasra tette a lécet, mint anno a The Witcher 3 az open worldös játékok között. Itt is van verselés, de míg az nyugodt volt, oda illett, szépen nézett ki, ezt a Valhallában erőltetettnek érzem. És igen, ahogy írod, nem jó irányba mentek el pár dologgal kapcsolatban. Hangulata van, de szerintem pár óráig minden ACnek volt, aztán jöttek csak a technikai baromságok. Az éneklést én se tudtam kicsiholni eddig, de lehet, hogy quest adja. A GoThoz képest baromi egyszerű lett az egész. És igen, grafikailag sem az igazi. Mintha a History Chaneles low budgetes Vikingsel játszanék. Jó a történet, pontosabban nem rossz, de kidolgozásilag és mechanikailag olyan, mintha nem adták volna oda az eredeti Vikings párizsi ostromos költségvetését a fejlesztőknek. Csináltak egy játékot, ami Vikingses. Fényévekkel jobb, mint a The Viking Way, mégis, nem kell keresnem az állam, mint pl. a GoT kapcsán ahogy a főcimig eljuttatták a történetet. A színek itt szerintem katasztrofálisak, és ezen semmilyen NVidia kütyü vagy SweetFx/Reshade alig segít.
Nem rossz játék, és tényleg imádom a Vikingses hangulatot, de közel se kapott úgy el, mint a szamurájos feeling a GoTnál. Iszonyat összecsapott az egész, mintha arra mentek volna rá, hogy a CP előtt kiadják, és hatalmas szerencséjük volt, hogy a CP csúszik. Ki lehetett volna használni egy jó játékmenettel, de ez nem jött össze. Legalábbis eddig amit láttam.
De az is lehet, hogy a GoT nagyon, nagyon magasra tette azt a bizonyos lécet, és ezt keresem, nem tudom, de hogy qurva nagy ziccer lett kihagyva a CP halasztása miatt, az tuti. Nagyon sokat próbáltak meríteni a Vikingsből, de valahogy egy Honfoglalás lett belőle.
A modern szál volt, hogy tetszett, egy ideje viszont már feleslegesnek érzem, hogy megszakítja a cselekményt.